abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:29:57 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_91853032
Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG : YOEPIE!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_91853445
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je zegt dat je een GSM zoekt, vandaar.
Maar ze hebben weinig interessante zaken, of je moet een Star trek uniform willen kopen van slechte kwaliteit :P

Zal verder wel een prima zaak zijn. Echt veel oplichters zijn er niet of ze moeten westerse a-merken tegen een dumpprijs verkopen.
Ach, star trek.. het verschilt natuurlijk per smaak. :P
Dank je :Y
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tja, beetje dom antwoord misschien van mij maar misschien ook wel de onderliggende gedachte van mij om wel even aan te geven dat electronica daar kopen nou niet echt slim is.

Maar de site zelf ziet er opzich prima uit, ik zou als je een bepaald item hebt dat je even op andere sites\/Nederland zelf gaat kijken of het niet goedkoper te vinden is.
Het is fijn dat je een onderliggende gedachte wilde delen, maar ik weet 99% zeker dat het in NL niet goedkoper is. Ik vind het niet erg als het een stuk goedkoper is en daarom de kwaliteit minder goed is. Daar betaal ik immers voor.
Daarom snap ik jouw bedoelingen wel, alleen is het raar dat je met een oordeel komt zonder te weten wat voor een mobiel het is, ik zie geen onderbouwing wáárom álle electronica [scheldwoord] is, wát slechter is (dus in vergelijking met de originele mobiel... of dat de mobiel nooit goed werkt als je het ontvangt, etc) of een andere bron dat het in álle gevallen slechter en duurder is.
En daar vroeg ik toch niet om, dus ik hoef dan ook geen antwoord. Koppig van mij hè? ;)
Snap je nu waarom ik daar niet op inging? :) dus kunnen we de issue 'of het wel slim is' achterwege laten?

Bedankt beide voor het moeite nemen om een antwoord te geven. Ik zal er flink over nadenken. :D
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:42:18 #128
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_91853675
Wat voor telefoon wilde je halen dan? Het punt is wel dat als je hetzelfde product hier haalt, je 2 jaar garantie hebt + betere service. Ik zou daar best een beetje extra voor willen betalen.
pi_91853882
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat voor telefoon wilde je halen dan? Het punt is wel dat als je hetzelfde product hier haalt, je 2 jaar garantie hebt + betere service. Ik zou daar best een beetje extra voor willen betalen.
Sorry, maar zoals ik zei, wil ik deze discussie achterwege laten.
Ik wilde vooral weten of de site redelijk betrouwbaar is.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:52:02 #130
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_91854160
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef YumSum het volgende:

alleen is het raar dat je met een oordeel komt zonder te weten wat voor een mobiel het is, ik zie geen onderbouwing wáárom álle electronica [scheldwoord] is, wát slechter is (dus in vergelijking met de originele mobiel... of dat de mobiel nooit goed werkt als je het ontvangt, etc) of een andere bron dat het in álle gevallen slechter en duurder is.
Wij zijn Chinashop experts, we hebben hier al vaker zo'n discussie gehad over Chinese gsm's en elektronica. Je krijgt 2 batterijen omdat de standby 50 uur is :P Knoppen vliegen eraf, software is flut, touchscreens werken kut en garantie is er eigenlijk niet. Met als klapper de douane met zijn heffingen :P

Het standaard antwoord van ons is gewoon niet kopen omdat het in Nederland al vrij goedkoop is. We hoeven niet eens te weten welke je koopt, maar koop vooral wat je wilt hebben ;)

Maar waarom doe je zo geheimzinnig over het product, geef een linkje. We hebben geen topic om geheimzinnig te doen, we zijn hier om te delen ^O^
pi_91854985
Mail van mp4 nation:

quote:
To all customers

Over the last 6 months Hong Kong Post has steadily taken longer and longer to process and get parcels out of Hong Kong. If you are a regular buyer from us or any other Hong Kong based seller or site that uses Hong Kong Post you may yourself have already noticed this.

The main reason is that Hong Kong airport is now the largest handler of air cargo in the world, as such the amount of air cargo space on planes has become more scarce. Airmail, which is generally low priority air cargo is taking much longer to be physically placed on planes to leave Hong Kong. Parcels normally took 2 - 3 working days to be shown as leaving Hong Kong after being mailed, nowadays it can take anywhere from 7 - 15 days.

Another reason for delays, but not always is that inward air cargo to most western countries is being much more thoroughly checked by customs, this is a result of heightened security due to recent foiled terrorist plots using air cargo. Parcels normally took 1 - 2 days to clear customs, now it takes 3 - 7 days.

Unfortunately there is nothing we can do to make parcels arrive faster. We are sending this mass email out as we have seen buyer satisfaction start being affected and many buyers are blaming the postal delays on our service.

We want to take this time to clearly state that MP4 Nation has no control over delivery of parcels and the above mentioned delay.

As such we have now revised the expected time frame for deliveries to various regions to the following:

N. America: 10 - 20 working days

W. Europe: 10 - 25 working days

South Asia: 10 - 20 working days

South East Asia: 10 - 15 working days

Japan, S. Korea, Australia & New Zealand: 7 - 25 working days

S. America: 20 - 35 working days

Other regions: 10 - 60 working days or more.

We do hope that the situation with Hong Kong Post does change in the coming months, but till then please do note the revised delivery time estimates. Also note that the time frames are estimates, sometimes parcels will arrive faster or even longer than the times stated.

It is recommend that buyers that need items in a rush choose EMS if EMS is an option to your country.

Don't forget that US buyers can purchase from Amazon and MP4 Nation (USA). Buyers in the UK, India, Singapore, Indonesia, Russia and Hong Kong can purchase within your country for Brainwavz and Nationite products. Please visit www.nationiteplayers.com & www.yourbrainwavz.com for local reseller information.

Thank you for your time and consideration

Regards
Raz
pi_91855295
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar waarom doe je zo geheimzinnig over het product, geef een linkje.
Omdat:
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef YumSum het volgende:

[..]

Het ging mij vooral meer om de ervaringen van de site.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef YumSum het volgende:

[..]
En daar vroeg ik toch niet om, dus ik hoef dan ook geen antwoord. Koppig van mij hè? ;)
Snap je nu waarom ik daar niet op inging? :) dus kunnen we de issue 'of het wel slim is' achterwege laten?
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef YumSum het volgende:

[..]

Sorry, maar zoals ik zei, wil ik deze discussie achterwege laten.
Ik wilde vooral weten of de site redelijk betrouwbaar is.
Daarnaast weet ik niet eens of ik m uberhaupt wil nemen. Het zal tijdsverspilling zijn om met veel man te discussiëren als ik dat mobiel uiteindelijk niet kies. Sorry dat ik onduidelijk was (anders zou er niet zoveel misverstand zijn geweest).
Doei :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:59:57 #133
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_91857091
Grappig dat nu de (niet bestaande) terroristen de schuld krijgen van de waardeloze leveringstijden van de post _O-
pi_91857649
Yay, mijn kanen oordopjes zijn binnen!
Eind november had ik ze besteld :)
I are Baboon
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:20:47 #135
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_91857809
iemand enig idee waar je de langste audio verleng kabel kan kopen?
heb zo'n 10 meter nodig :X
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_91858138
RR933339723CN,,RR962876375CN
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0

Beiden rond 20 Dec geshipped door FP. Wanneer denken jullie dat ik deze kan verwachten.
Dealextreme pakket (rode200mw) van rond die tijd is wel al binnen.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:33:18 #137
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_91858359
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:16 schreef Loohcs het volgende:
Donderdagavond 13-1 wat computerspul bij DX besteld en gisteren al binnen. Kleine 11 dagen, vind ik best redelijk.

usb naar ps2 converter (werkt wel)
usb naar ps2 adapter (werkt niet met m'n oude muis, maar dat was te verwachten)
mijne, besteld op 13-01, zijn er ook bijna zie ik net.. vandaag geland denk ik..
RA08087XXXCN 2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-01-24
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_91858474
En Buyincoins ligt er weer af, gelukkig paar uur geleden iets besteld haha :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:46:24 #139
131319 mickeyD
pi_91858952
leuk dat t goedkoop is, maar mij zie je daar niet met al die trojans op die site..
betaal wel een eurotje meer om virus vrij te shoppen..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:48:36 #140
131319 mickeyD
pi_91859065
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef revpolen het volgende:
iemand enig idee waar je de langste audio verleng kabel kan kopen?
heb zo'n 10 meter nodig :X
ik heb ff gechecked op chinacheep, maar de langste is daar 5 meter, en das een TOS-link kabel..
je geeft trouwens ook niet aan wat voor kabel je nodig hebt..
tulp-tulp, of jack-jack? male-female of male-male?

10 meter 3.5 jack kabel kost ¤3,50 in nederland
http://kabeltje.com/35mm-jack-kabel-10-meter-pf-3.html

[ Bericht 6% gewijzigd door mickeyD op 25-01-2011 18:54:36 ]
pi_91859475
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef mickeyD het volgende:
leuk dat t goedkoop is, maar mij zie je daar niet met al die trojans op die site..
betaal wel een eurotje meer om virus vrij te shoppen..
Ze hadden daar wat spullen waar wij hier niet over mogen praten die goedkoop waren!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:59:19 #142
131319 mickeyD
pi_91859595
hehe, al die ninja edit's..
maargoed als je t verder nergens kunt krijgen.. dan hebbie verder weinig keus..
zou me toch een beetje achter mn oren krabben, je hebt t wel over je paypal en aanhangende rekening waar je mee betaald.. vandaar.
pi_91860423
Ik had gister de brainwavz oortjes besteld bij mp4nation maar nog geen verzendbevestiging? :?
pi_91861386
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had gister de brainwavz oortjes besteld bij mp4nation maar nog geen verzendbevestiging? :?
Misschien wat geklooi met paypal. Ik heb zondag besteld, en er staat nog steeds dat ze wachten op de betaling. Het is wel mijn eerste met bestelling met paypal.

edit: zie trouwens net dat paypal het vandaag heeft afgeschreven van mijn rekening, dus ik gok dat mp4nation het morgen wel heeft een gaat verzenden.
I'm the motherfucking baboon
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:33:56 #145
226677 revpolen
pi_91861464
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ik heb ff gechecked op chinacheep, maar de langste is daar 5 meter, en das een TOS-link kabel..
je geeft trouwens ook niet aan wat voor kabel je nodig hebt..
tulp-tulp, of jack-jack? male-female of male-male?

10 meter 3.5 jack kabel kost ¤3,50 in nederland
http://kabeltje.com/35mm-jack-kabel-10-meter-pf-3.html
male->female :)
woon niet (meer) in NL.. :)
zoek kabel zodat ik vanaf me imac me muziek bij me zwembad kan aansluiten :) ( simpele boxjes zijn dus ook welkom :) )
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:35:03 #146
226677 revpolen
pi_91861537
btw op ebay had ik er 1 gevonden van 75feet.. ( 22 meter ongeveer ) deze kwam uit op 25 euro met verzendne.. moet goedkoper kunnen?
pi_91861768
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Misschien wat geklooi met paypal. Ik heb zondag besteld, en er staat nog steeds dat ze wachten op de betaling. Het is wel mijn eerste met bestelling met paypal.

edit: zie trouwens net dat paypal het vandaag heeft afgeschreven van mijn rekening, dus ik gok dat mp4nation het morgen wel heeft een gaat verzenden.
Ok, hier hetzelfde.

Het gekke is nog steeds dat ik via dealextreme niks kan bestellen en bij Mp4nation wel. ;(
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:42:45 #148
282616 Autodrop
Die roze cadillac...
pi_91861980
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef revpolen het volgende:
btw op ebay had ik er 1 gevonden van 75feet.. ( 22 meter ongeveer ) deze kwam uit op 25 euro met verzendne.. moet goedkoper kunnen?
10 meter jack male --> female 8,95

http://www.allekabels.nl/(...)ck-Verlengkabel.html

20 meter jack male --> female 11,95

http://www.allekabels.nl/(...)ck-Verlengkabel.html

Verzendkosten zijn 3,95

Ik zou 'm dus gewoon in NL kopen

EDIT: Je woont dus niet in NL... :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Autodrop op 25-01-2011 19:50:06 ]
pi_91862047
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
Heb 3 stuks voor ¤9.03, dat is ¤3,01 per stuk. Haha :D
Maar ook nog niet verzonden. Kunnen zeker de toestroom van orders niet meer handelen.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
pi_91862282
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef revpolen het volgende:

[..]

male->female :)
woon niet (meer) in NL.. :)
zoek kabel zodat ik vanaf me imac me muziek bij me zwembad kan aansluiten :) ( simpele boxjes zijn dus ook welkom :) )
Ik lees op je profiel dat je op Aruba woont? (nice by the way ;) ), ik weet niet of Monoprice naar Aruba stuurt (ik heb in het Amerikaanse webshop forum gevraagd of ze naar Nederland sturen maar weinig/geen respons daarop) maar als ze naar Aruba sturen heb je hier misschien wat aan:

25 feet / 7+ meter
50 feet / 15+ meter

Geweldige site trouwens, zal helaas wel niet naar NL sturen en zo wel dan zullen de verzendkosten wel hoog zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')