ik aan de deurbelquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik hoor t altijd aan de schuifdeur van zn bus
Ik woon niet pal aan een weg (20 meter d'r af), en elke keer dat ik een dieselmotor hoor kijk ik even. Maar blijkbaar ligt m'n pakketje al 7 dagen daar op 't vliegveld om op een vliegtuig geschopt te worden. Verder nog geen teken van m'n BIC-order en m'n Amerikaanse Vintage Zippo én d'r moet nog een kabeltje uit Hongkong komen. Genoeg te ontvangen dus...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef igi0n het volgende:
Haha ik luister meer naar de piepende remmen van de TNT auto
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef beeklaan het volgende:
Mijn teller staat op 10 pakketten die moeten komen
6 hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef beeklaan het volgende:
Mijn teller staat op 10 pakketten die moeten komen
Ik moest lachen.quote:
Bug.quote:
De ronkende dieselmotorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik hoor t altijd aan de schuifdeur van zn bus
Ach je bent niet de enige, heb vandaag ook nog wat besteld bij DXquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:13 schreef neo2000 het volgende:
Overigens het lumineuze idee gehad de 24e nog wat bij DX te bestellen? Waarom daar? Nou, enige winkel waar ze het ook hebben is BIC, maar als je dar bestelt kan je direct je pc herinstalleren!![]()
Nu dus weer eens bij DX, maar goed, denk dat ik blij mag zijn als pakketje volgend jaar ergens binnen komt.Status is nog steeds order received. Chinezen zijn natuurlijk allemaal al bezopen vanwege het nieuwjaar indrinken.
Varkentje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef pgrferrari het volgende:
Nog wat leuks te bestellen ergens voor ¤0,97 cent?
Dit!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die heb ik al besteld
Iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit!
Kun je 130 van bestellen!
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets anders![]()
Nee nee, daar gaat het niet om. Ik heb er al een paar besteld, alleen nog niet binnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Genoeg sterke magneetjes te vinden op de webshops die in de OP staan![]()
En als je te lui bent om ze stuk voor stuk te gaan doorzoeken is er altijd ChinaSheep nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |