Heb je weer helm video's gemaakt tijdens het skiën ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Skiet het volgende:
Zit in Oostenrijk. Altijd leuk, na vakantie thuiskomen en de stapel pakketjes uitpakken! Zaterdag thuis, dus de postbode heeft nog tijd om het een en ander te droppen.
Kan iemand nog een goede sports/spy videocamera aanraden eigenlijk? Een Hero GoPro HD is wel leuk, alleen de prijs niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je weer helm video's gemaakt tijdens het skiën ?
De MD80 is een goede camera hiervoor. Hij is klein, compact en het prijsje is er ook naar!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kan iemand nog een goede sports/spy videocamera aanraden eigenlijk? Een Hero GoPro HD is wel leuk, alleen de prijs niet.Wil eigenlijk een cameraatje onder mijn afstandbestuurbare vliegtuigjes/helikopters mikken, maar dan moet het dus wel een beetje compact en licht zijn, veel van die spysleutelhangerdinkies of pennen zijn daar eigenlijk niet voor geschikt dunkt me.
Hoe kan dit?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef pgrferrari het volgende:
EDIT: GRMBL![]()
Ik kan wel gwn de oortjes bestellen bij mp4nation, en bij dealextreme kan ik niks bestellen met mijn gekoppelde rekening
Noaaah MD80 weer?! Als je terug gaat lezen in deze topic reeks kom je véle topics tegen met MD80's... ze zijn tegenwoordig wel stukkie goedkoper maar nogsteeds topapparaatjes!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef igi0n het volgende:
[..]
De MD80 is een goede camera hiervoor. Hij is klein, compact en het prijsje is er ook naar!
Hehe, ja, die had ik voor 7 euro incl. verz. besteld, maar is nooit aangekomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Noaaah MD80 weer?! Als je terug gaat lezen in deze topic reeks kom je véle topics tegen met MD80's... ze zijn tegenwoordig wel stukkie goedkoper maar nogsteeds topapparaatjes!
(heb er zelf 3, met micro sd kaartjes 8gb .. snowboarden met zn ding is nice!)
.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kan iemand nog een goede sports/spy videocamera aanraden eigenlijk? [quote]Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef igi0n het volgende:
[..]
De MD80 is een goede camera hiervoor. Hij is klein, compact en het prijsje is er ook naar!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef mickeyD het volgende:
[..]
wrong, zo'n heli kan maar 4 gram tillen..
ik heb een paar topics geleden een filmpje gepost van mythbusters, die hebben het getest met gewichtjes.
Je kunt er zelfs een spiegelreflex onder hangen als 'ie genoeg kracht heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef mickeyD het volgende:
ik zou zeggen: test hoeveel de heli kan tillen, en houd minstens 30% draaggewicht vrij om nog te kunnen reageren als t fout gaat
Zoals heroine junkies elkaar vinden achter het stationquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef alxzhu het volgende:
Hey Fokkers,
Na wat zoeken op het internet kwam ik op dit forum terecht. Wat een opluchting. Ik dacht dat ik de enige was met een chinese-webshop-koop-obsessie. Maar gelukkig zijn er nog een heleboel mensen in NL met hetzelfde. http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif
ey, ik heb me d'r eens in verdiept en ben er achter gekomen dat er boven stond:Webwinkelbetalingen Express verzonden , nou staat dit ook bij o.a. een eBay bestelling.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je opent niet gelijk een klacht, je krijgt 20 dagen om een oplossing te verzinnen met de verkoper. Je verlengt gewoon je bescherming en kan de boel sluiten als het binnenkomt. Als het na 20 dagen niet binnen is gekomen en de verkoper doet niets, een claim indienen (2e fase).
Ja, ik heb 'm dus iets van 2 weken dáárvoor besteld. Maar het is dus al bij DX de deur uit. Ligt nu ergens tussen de 1000en andere pakketjes die naar Fokkers gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:04 schreef mickeyD het volgende:
ze zijn bijna chinees nieuwjaar aan t vieren, er gaat geen muis china uit of in op dit moment lijkt t wel.
chinees nieuwjaar viering: 1st Feb. 2011 to 7th Feb. 2011
Gvd, ik had ze gisteren in mijn shopping cart gedaan wil ik vandaag gaan afrekenen is het inderdaad 8.5 geworden, nou laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:40 schreef thecuriousone het volgende:
De Brainwavz Alpha zijn van $5 naar $8.5 gegaan... Ben blij dat ik onmiddelijk na het ontvangen van de nieuwsbrief heb besteld
EDIT: net verzendbevestiging met tracking# gekregen! Zo snel heb ik het nog nooit gehad bij MP4Nation
Hier ook.. tracking werkt uiteraard nog niet maar dat zal "binnen 5 dagen" komen zeggen ze.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:40 schreef thecuriousone het volgende:
De Brainwavz Alpha zijn van $5 naar $8.5 gegaan... Ben blij dat ik onmiddelijk na het ontvangen van de nieuwsbrief heb besteld
EDIT: net verzendbevestiging met tracking# gekregen! Zo snel heb ik het nog nooit gehad bij MP4Nation
Ik neem aan dat je dat geld gewoon teruggeclaimd hebt bij Paypal... je kan geoon via de 'vertrouwde' sites MD80's bestellen..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hehe, ja, die had ik voor 7 euro incl. verz. besteld, maar is nooit aangekomen.
Héél af en toe kartonnen doosjes,, en doosjes van piepschuim met veel tape dr omheenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zie dat mijne ook verzonden is, hopelijk krijg ik vandaag ook nog weer wat pakketjes. Zullen ze daar bij HKpost nou alleen maar bubbelenveloppen zien weggaan?
Het meerendeel wel ja. Trouwens BIC is weer schoon in FF!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Bic zeker, ik moet nog steeds een krijgen
Ik heb echt geen ideequote:
volgens http://www.chinacheep.com heeft alleen dinodirect wat.. en die's nog duur ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Superrudi het volgende:
Nee je kunt of gewoon zonnebril zijkantjes erop zetten, of zon elastische band! ideaal voor skien en voor over mits etc..!! Ziet er stevig en degelijk uit!
Iemand enig idee waar je cheap TSA slotjes kunt kopen? via ebay vanuit China 2,4 dollar+shpping, vroeg me af of het bij chinese site goedkoper kon zonder shipping kosten:)
TSA slotjes zijn van die slotjes die je nodig hebt voor US, kunt koffer op slot doen, maar past universele sleutel in ofzo voor douane!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |