Gvd, ik had ze gisteren in mijn shopping cart gedaan wil ik vandaag gaan afrekenen is het inderdaad 8.5 geworden, nou laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:40 schreef thecuriousone het volgende:
De Brainwavz Alpha zijn van $5 naar $8.5 gegaan... Ben blij dat ik onmiddelijk na het ontvangen van de nieuwsbrief heb besteld
EDIT: net verzendbevestiging met tracking# gekregen! Zo snel heb ik het nog nooit gehad bij MP4Nation
Hier ook.. tracking werkt uiteraard nog niet maar dat zal "binnen 5 dagen" komen zeggen ze.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:40 schreef thecuriousone het volgende:
De Brainwavz Alpha zijn van $5 naar $8.5 gegaan... Ben blij dat ik onmiddelijk na het ontvangen van de nieuwsbrief heb besteld
EDIT: net verzendbevestiging met tracking# gekregen! Zo snel heb ik het nog nooit gehad bij MP4Nation
Ik neem aan dat je dat geld gewoon teruggeclaimd hebt bij Paypal... je kan geoon via de 'vertrouwde' sites MD80's bestellen..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hehe, ja, die had ik voor 7 euro incl. verz. besteld, maar is nooit aangekomen.
Héél af en toe kartonnen doosjes,, en doosjes van piepschuim met veel tape dr omheenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zie dat mijne ook verzonden is, hopelijk krijg ik vandaag ook nog weer wat pakketjes. Zullen ze daar bij HKpost nou alleen maar bubbelenveloppen zien weggaan?
Het meerendeel wel ja. Trouwens BIC is weer schoon in FF!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Bic zeker, ik moet nog steeds een krijgen
Ik heb echt geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |