Als ik dat zo lees inderdaad. Geen 'foam' en zonder haakjes om je horen of zo begrijp ik daaruit. Ik mag dus aannemen dat silicone eartips er wel gewoon bijzitten.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Lijkt me dat je er wel eartips bij krijgt.
Maar wat zijn foam tips en ear gliders danquote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Lijkt me dat je er wel eartips bij krijgt.
Van die dingen als je bedpartner snurkt en je in je oren doet, dat zijn foam earplugs. Gliders lijken me dingen die om je oren haken of zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Maar wat zijn foam tips en ear gliders dan
silicone zitten er standaard bij volgens mijquote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees inderdaad. Geen 'foam' en zonder haakjes om je horen of zo begrijp ik daaruit. Ik mag dus aannemen dat silicone eartips er wel gewoon bijzitten.
Dankjequote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
silicone zitten er standaard bij volgens mij
Oh, dat kan inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Van die dingen als je bedpartner snurkt en je in je oren doet, dat zijn foam earplugs. Gliders lijken me dingen die om je oren haken of zo.
Iemand?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:54 schreef Iemand91 het volgende:
Kun je bij paypal ook een betaling terugdraaien/intrekken?
Want eigenlijk heb ik geen poot om op te staan dat het niet goed zou zijn...
Je kunt altijd een ticket aanmaken binnen 45 dagen. Paypal houdt het geld tot die tijd bij henzelf tot ze hebben vastgesteld wie er nu recht op heeft. In veel van deze gevallen zegeviert het recht zoals het hoort wat ook deels verklaard kan worden doordat de tegenpartij Paypal verder ook geen weerwoord biedtquote:
Ik heb geloof ik gevonden hoe ik het terug (zou) moeten krijgen. Maar ik weet het eigenlijk niet of ik het terugzou moeten vragen. Voor hetzelfde geld is het (op het niet krijgen van een mail/ordernummer na) gewoon goed gegaan en krijg ik het object gewoon binnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je kunt altijd een ticket aanmaken binnen 45 dagen. Paypal houdt het geld tot die tijd bij henzelf tot ze hebben vastgesteld wie er nu recht op heeft. In veel van deze gevallen zegeviert het recht zoals het hoort wat ook deels verklaard kan worden doordat de tegenpartij Paypal verder ook geen weerwoord biedt, de luie donders.
Ja de prijs is ook niet zo zeer het probleem, meer dat ik geen creditcard heb en dus op een paypal-freeshippingsite wil bestellenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh, in dat geval weet ik het niet. Heb wel rond zitten kijken, maar vind dan alleen dingen die net wat duurder zijn (voornamelijk door shipment).
Alibaba... is dat trouwens alleen voor groothandel/international trade?
Daar zou je nu eens per stuk af moeten kunnen nemen.
Koppeling niet gelukt? Hoezo dat dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe stort je geld van je bank naar paypal?
Want de koppeling is niet gelukt helaas.
Ach so.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja de prijs is ook niet zo zeer het probleem, meer dat ik geen creditcard heb en dus op een paypal-freeshippingsite wil bestellen
--
De nieuwsbrief van priceangels netvibrator met 15% korting
Duurt een paar werkdagen hè voordat die twee stortingen met verificodes aangekomen zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe stort je geld van je bank naar paypal?
Want de koppeling is niet gelukt helaas.
Zie laatste pagina vorige topic.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Koppeling niet gelukt? Hoezo dat dan?
Weet ikquote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach so.Mja, ik heb er wat searches op losgelaten en kwam toen bij wat eBay-handelaars en sites als vat19.com uit.
Goeie korting toch?
[..]
Duurt een paar werkdagen hè voordat die twee stortingen met verificodes aangekomen zijn.
Tja, we leven in tijden van zulke technologische vooruitgang dat wachten op zoiets als lang overkomt natuurlijk. Maar in manual mode...quote:
China Post-Shenzhen Post Bureau, toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb een track nummer van BIC gekregen met dit format: SZCxxxx5740
Welke postmaatschappij is dat
Je opent niet gelijk een klacht, je krijgt 20 dagen om een oplossing te verzinnen met de verkoper. Je verlengt gewoon je bescherming en kan de boel sluiten als het binnenkomt. Als het na 20 dagen niet binnen is gekomen en de verkoper doet niets, een claim indienen (2e fase).quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gevonden hoe ik het terug (zou) moeten krijgen. Maar ik weet het eigenlijk niet of ik het terugzou moeten vragen. Voor hetzelfde geld is het (op het niet krijgen van een mail/ordernummer na) gewoon goed gegaan en krijg ik het object gewoon binnen.
Ik dacht dat Hong Kong post altijd op HK eindigde, dus bijv 0123456789HKquote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
China Post-Shenzhen Post Bureau, toch?
Ik heb paypal in NL.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tja, we leven in tijden van zulke technologische vooruitgang dat wachten op zoiets als lang overkomt natuurlijk. Maar in manual mode...
https://www.paypal.com -> account -> 'Top Up Account' -> volg instructies voor netbanking.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hong Kong post altijd op HK eindigde, dus bijv 0123456789HK
Als ik mijn tegoed wil opwaarderen of dus geld op m'n account wil zetten en die optie gebruik om via Netbanking dit te doen krijg ik de informatie die ik nodig heb om via het Netbankingsysteem van mijn bank dit door te voeren. Op eenzelfde manier als je geld naar iemand zou overmaken, maar nu dus naar je eigen PayPal-account met de info's die ze je geven. Dat duurt 2-3 werkdagen staat er bij mij; daarna krijg je een bevestiging van ze. Maar ik woon in Oostenrijk en kan alleen kiezen uit Duits en Engels, dus hoe er daar uitziet weet ik helaas niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb paypal in NL.
Welke moet ik volgen?
Van 3 tot 4 dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |