Jupsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
heulheulheul goed
[..]
20 maar in totaal? Ook niet veel
Yayquote:
WAUW, DUIDELIJK ZIN IK BEGRIJP METEEN WAT JE BEDOELT.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef Teal het volgende:
zaten jullie in het: record aantal dagen ontslagen topic
Nee ik ontsla mijn werkgevers, zij mij nietquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef Teal het volgende:
zaten jullie in het: record aantal dagen ontslagen topic
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
WAUW, DUIDELIJK ZIN IK BEGRIJP METEEN WAT JE BEDOELT.
GRGR
Na hoeveel dagen ontslagen?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
WAUW, DUIDELIJK ZIN IK BEGRIJP METEEN WAT JE BEDOELT.
GRGR
Ik was al bij deze, van 2:32 tot 2:34quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
barbie girl van aqua heeft ook rare mensen in de clip
power rangers hebben ook van die grappige stukjes erin (als ze vechten)quote:Op maandag 24 januari 2011 18:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik was al bij deze, van 2:32 tot 2:34![]()
Maar ik weet het niet
![]()
Waren dat die schildpadden?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
power rangers hebben ook van die grappige stukjes erin (als ze vechten)
ik ook niet wel 2 keer ontslag genomen en een keer bijna contract niet verlengdquote:
Ja en TNMT waren die gasten in gekleurde pakjesquote:Op maandag 24 januari 2011 18:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waren dat die schildpadden?
aha okeequote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja en TNMT waren die gasten in gekleurde pakjes
CC is minderjarig dus wij ook oogjes dichtquote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij bent nog niet meerderjarig dus ogen dicht
Goede grap.quote:
Jullie mogen best kijken hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Teal het volgende:
[..]
CC is minderjarig dus wij ook oogjes dicht
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jullie mogen best kijken hoor
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jullie mogen best kijken hoor
quote:
Hoi en doeiquote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben er weer, maar ga ook weer! Tijd om te trainen
trainzequote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben er weer, maar ga ook weer! Tijd om te trainen
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat een enthousiasme van iedereen
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ok! ik snap hem... denk ik
Ik kan keihard zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihihih ben jij ook wel eens hard?
Smakelijkquote:
quote:
quote:
Jep.quote:
Ohquote:
Goed gedaan knul. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al voor 2 users gezorgd dat ze niet meer kunnen PM'en.
stuur me een PM dan stuur ik je een link waar je hem kan downloadenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Oh
Maar ben het niet, maar je kan ook geen bestanden sturen dus heb er nog niets aan, en wat zit er eigenlijk in CC.ZIP
Hoe kan je zo'n ban krijgen danquote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al voor 2 users gezorgd dat ze niet meer kunnen PM'en.
jouwquote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n ban krijgen dan
En waarom bannen ze jouw dan niet
Waarom zet je hem niet gewoon hierneerquote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
stuur me een PM dan stuur ik je een link waar je hem kan downloaden
stel je niet aanquote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef Teal het volgende:
[..]
Waarom zet je hem niet gewoon hierneerOf PM mij gewoon direct want mijn naam is makkelijker dan die van jouw
Ik kreeg haat PM's, erg veel per dag. Toen heb ik Netsplitter gemaild en toen was het behoorlijk snel voorbijquote:Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n ban krijgen dan
En waarom bannen ze jouw dan niet
ah zoquote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kreeg haat PM's, erg veel per dag. Toen heb ik Netsplitter gemaild en toen was het behoorlijk snel voorbij
Gek héquote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kreeg haat PM's, erg veel per dag.
Zeroku is te cool om dit uit te leggenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb jij precies tegen mij? Ik doe heel normaal tegen iedereen en haat op niemand.
Je hoeft niet op iemand te haten om vervelend te zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb jij precies tegen mij? Ik doe heel normaal tegen iedereen en haat op niemand.
HT is heul niet vervelendquote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hoeft niet op iemand te haten om vervelend te zijn.
Waarom ben ik dan zo vervelend? Je hoeft echt niet elke keer te laten merken dat je mij niet mag, lees dan gewoon over mijn posts heen ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hoeft niet op iemand te haten om vervelend te zijn.
Als ik Lapo heb maak ik een adoratie topic voor Luttequote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Teal het volgende:
Als ik lapo heb maak ik weer een adoratie topic voor HT
Waarom luttequote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik Lapo heb maak ik een adoratie topic voor Lutte
"TR gemaakt."quote:
Huh? Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
"TR gemaakt."
"OH DIE HEB IK ERAAN GEHANGEN."
Dat zo'n 10 keer per topic wordt best irritant.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het in godsnaam over?
okquote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Serieus, dit heb ik nooit gezegd? En laatst paar weken doe ik geen TR's
Okquote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze is tof![]()
[..]
Serieus, dit heb ik nooit gezegd? En laatst paar weken doe ik geen TR's
oh die ken ik niet...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die reclame van Kitkat..
"Feeling like a machine!?"
Hay.quote:
Hoezo niet dan? als we samen zijn gaan we toch FOK!kenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe ik al![]()
[..]
Als we samen waren zouden we ons niet vervelen
Nee tochquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? als we samen zijn gaan we toch FOK!ken
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja met elkaar fokken enzo
Let op: Er is een rooster voor een volgende periode beschikbaar. Vergeet niet de juiste groep in te stellen voor de nieuwe periode. Dit kan via het instellingsicoontje (tandwieltje) rechts boven deze module.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je rooster staat er nog niet op?
dus je weet het nu?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Let op: Er is een rooster voor een volgende periode beschikbaar. Vergeet niet de juiste groep in te stellen voor de nieuwe periode. Dit kan via het instellingsicoontje (tandwieltje) rechts boven deze module.
haha wat een mafkezenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef tdrone het volgende:
mijn rooster staat er ook nog niet op en gaat al over 2 weken in
wat een hommelsquote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus, maar als ik mijn klas instel en op mijn rooster kijk zie ik dit
.
Even rondgevraagd, niemand kan er nog inquote:
hopen dat je het wel op tijd weetquote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even rondgevraagd, niemand kan er nog in.
Ja, sowieso. Want ik moet de 31ste ook naar schoolquote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hopen dat je het wel op tijd weet
haha dan lijkt het me handig dat je het weet jaquote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Want ik moet de 31ste ook naar school.
Nog een keer?quote:
Doe er ook gelijk even 200 voor mijquote:Op maandag 24 januari 2011 19:27 schreef Zeroku het volgende:
En ja hoor. Weer 130 bladzijdes uitprinten.
Geweldig, krijg je daarvoor betaald om zoveel te printen? Krijg je je printkosten wel vergoed?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:27 schreef Zeroku het volgende:
En ja hoor. Weer 130 bladzijdes uitprinten.
Nopequote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geweldig, krijg je daarvoor betaald om zoveel te printen? Krijg je je printkosten wel vergoed?
Competentieboek voor het aankomend blok.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
zijn dat readers of opdrachten die je hebt moeten maken?
Jezus, scholenquote:
Jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is al voorbij, sorry Merel, je hebt echt wat gemist.
Oh, da's ook lekker danquote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jezus, scholen
Ik moet op een donderdag wanneer ik stage heb, in de ochtend stage gaan lopen, en dan eerder weggaan van stage om een of andere kuttoets te maken die ze net zo goed dinsdag hadden kunnen inplannen
Details?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het was echt spectaculair
Nee niet echt,quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ergens verder terug in dit topic staat CC.zip
Zijn dat niet van die instabiele dingen die keisnel omvallenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee niet echt,Moet ook een stom project maken en we moeten op een Deense kar ons stagebedrijf presenteren
http://www.4shared.com/fi(...)DE_ENERGIA_-_CC.htmlquote:
Nee valt wel mee, het is alleen rete irritant omdat we dat vorig jaar ook al gedaan hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn dat niet van die instabiele dingen die keisnel omvallen?
Oh, dan heb ik iets anders voor mequote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
http://www.4shared.com/fi(...)DE_ENERGIA_-_CC.html
[..]
Nee valt wel mee, het is alleen rete irritant omdat we dat vorig jaar ook al gedaan hebben
Ja het is een ongelooflijk stom project, en we hebben er 1,5 dag voorquote:Op maandag 24 januari 2011 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik iets anders voor me. Maar, da's wel kut dan
.
Wat is het?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
http://www.4shared.com/fi(...)DE_ENERGIA_-_CC.html
[..]
Nee valt wel mee, het is alleen rete irritant omdat we dat vorig jaar ook al gedaan hebben
moet je op zo'n ding presenteren??quote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het is een ongelooflijk stom project, en we hebben er 1,5 dag voor
Doe je altijd toch al?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zal ik effe wat posts gaan spammen?
Willen we dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zal ik effe wat posts gaan spammen?
Ik weet hetquote:Op maandag 24 januari 2011 19:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat mag jij zelf bepalen, zelfs vrouwen hebben in deze maatschappij een eigen wil.
jaquote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
heb ik iets gemist in die 5 minuten dat ik weg was?
ja zoiets, alleen dan iets kleinerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja
moet jij op zo'n ding presenteren?
[ afbeelding ]
Geert Wilders is aan de macht, ik ben SuperAdmin geworden, we hebben contact gelegd met buitenaardse wezens, computers konden plots niet meer vastlopen en toen werd ik wakkerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
heb ik iets gemist in die 5 minuten dat ik weg was?
waarom dat danquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zoiets, alleen dan iets kleiner
Dat vinden ze leuk ofzoquote:
Chocolate-Chick.quote:
Met jou.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En onze seks dan?Slet dat je er bent
altijd leuk om een (beschaafde) discussie aan te gaan met je leraar over welke toegevoede onderwijswaarde zoiets heeftquote:Op maandag 24 januari 2011 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat vinden ze leuk ofzo
Vind er geen reet aan maargoed, gewoon wat spullen er op pleuren en ik vind het gezegend
Dan is het goedquote:
Ja maar ik ga altijd schreeuwen als ik iets niet leuk vindquote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
altijd leuk om een (beschaafde) discussie aan te gaan met je leraar over welke toegevoede onderwijswaarde zoiets heeft
Je schreeuwt als je mij ziet posten?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Ja maar ik ga altijd schreeuwen als ik iets niet leuk vind
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je schreeuwt als je mij ziet posten?
dat moet je net niet doen dan heeft hij een reden om te stoppen met discussieren je moet hem in een hoek dringen door hem op een nette manier helemaal af te krakenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Ja maar ik ga altijd schreeuwen als ik iets niet leuk vind
Bedankt voor de tip en tot laterquote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat moet je net niet doen dan heeft hij een reden om te stoppen met discussieren je moet hem in een hoek dringen door hem op een nette manier helemaal af te kraken
Maar wij neuken dus dan moet ik het wel leuk vinden als je postquote:
Yeejquote:Op maandag 24 januari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip en tot later
[..]
Maar wij neuken dus dan moet ik het wel leuk vinden als je post
Tot onder de douche! 'k heb er weer zin in!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu douchen tot over iets meer dan een uur ofzo![]()
![]()
Heb ik ook zo vaakquote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef Teal het volgende:
Open ik een topic, gaat het nergens meer over
Ik open altijd bagger?! Hier, mijn laatste paar topics. Niks slotjes, niks bagger.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar jij opent altijd bagger
Ik heb een serieuze vraag
Niet serieus. Serieus is niet altijd de bedoeling in ONZ. Maar bagger kan je het zeker niet noemen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef Teal het volgende:
Tong80! Wees een keer origineel!
Vind ik persoonlijk niet echt serieus
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet serieus. Serieus is niet altijd de bedoeling in ONZ. Maar bagger kan je het zeker niet noemen.
Als je maar weet dat ONZ niet gelijk staat aan baggerquote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Teal het volgende:
[..]Ja ok, maar dan vraag je erom hea in ONZ
Dit keer in GC
jajajajajaquote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ONZ niet gelijk staat aan bagger
Sorry, da's een van mijn vele minpuntenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef Teal het volgende:
[..]
jajajajaja
Je gaat weer veel te serieus op me in
Noem er nog is 2quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, da's een van mijn vele minpunten
Die van kinderachtig wist ik alquote:Op maandag 24 januari 2011 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een Taalnazi en ik ben kinderachtig.
Het is de kloon van niemandquote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Teal het volgende:
[..]
Die van kinderachtig wist ik al
Nog 1
Puberaal, aandachtsgeil, soms hyperactief, slechte uitgekakte humor en ik post te veel op FOK!.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Teal het volgende:
[..]
Die van kinderachtig wist ik al
Nog 1
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Puberaal, aandachtsgeil, soms hyperactief, slechte uitgekakte humor en ik post te veel op FOK!.
Wisten we allemaal alquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Puberaal, aandachtsgeil, soms hyperactief, slechte uitgekakte humor en ik post te veel op FOK!.
ik wist niet dat het zon kast was, dan was ik er ook nooit in gegaanquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef Teal het volgende:
[..]
ik wist niet dat het zon kast was, dan was ik er ook nooit in gegaan
quote:
Hay.quote:
zit er nog eten in?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Haarklip het volgende:
Wie wil een beugel gratis afhalen bij mij?
Was ut lekker?quote:
Zeroquote:
Uiteraard, ik heb genotenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Teal het volgende:
[..]
zit er nog eten in?
[..]
Was ut lekker?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zero
[..]
Uiteraard, ik heb genoten
Whut, was je zo vies danquote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu, het was echt een bevrediging
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu, het was echt een bevrediging
Broccoliquote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Teal het volgende:
[..]
zit er nog eten in?
[..]
Was ut lekker?
Uhuhquote:
Ik doe geen dingen onder de douchequote:
Nee, jij doet ze in bed, maakt het verschil??quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik doe geen dingen onder de douche.
Ja. Ik word niet nat.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, jij doet ze in bed, maakt het verschil??
Ja, dat bedacht ik me ook iets te laatquote:
hihi, ik ben zo nat als 2 zwembaden bij elkaarquote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook iets te laat.
Werken je handdoeken nietquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi, ik ben zo nat als 2 zwembaden bij elkaar
Ja ik ben weer terug, het is vieze woorden uurtjequote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef tdrone het volgende:
ja hoor kom ik even weer kijken zijn jullie weer vieze taal aan het uitslaan
Misschien een kurk erin stoppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het blijft maar komen, geen stoppen aan
Geen kurk, wel iets anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb jij een kurk voor mij?
Als het het maar doet stoppen vind ik het prima, wat is het als ik vragen mag?quote:
Dat is niet belangrijk, het stopt de waterval in ieder geval.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als het het maar doet stoppen vind ik het prima, wat is het als ik vragen mag?
Oke dat is mooi, wanneer af te halen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk, het stopt de waterval in ieder geval.
Vanaf midden februari ongeveer.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dat is mooi, wanneer af te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |