Wat is een hypo?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb weer eens een hypo, geen wonder dat ik geen evenwicht heb en duizeligheid..
Je doet net alsof je iets nieuws hebt ontdektquote:
Dat is wanneer je als diabetes patiënt een veel te lage suikerwaarde in je bloed hebtquote:
Op die manier. Ik weet daar niet zoveel van. Mijn oma had het en het enige wat ik weet is dat ze een spuit moest om 18.15 en biscuitjes altijd bij zich had voor haar suiker.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wanneer je als diabetes patiënt een veel te lage suikerwaarde in je bloed hebt
Ik vond het altijd vies als anderen het erover hadden, maar ik heb het eens geprobeerd enquote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet net alsof je iets nieuws hebt ontdekt.
quote:
Aha, dat heb ik niet zo snel, een mening zonder ervaringquote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vies als anderen het erover hadden, maar ik heb het eens geprobeerd en
Mijn oma ook. En die pleurt die naaldjes gewoon lekker in de afvalbakquote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op die manier. Ik weet daar niet zoveel van. Mijn oma had het en het enige wat ik weet is dat ze een spuit moest om 18.15 en biscuitjes altijd bij zich had voor haar suiker.
Echt welquote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dat heb ik niet zo snel, een mening zonder ervaring.
Het idee alleen al leek mequote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoi, vrouw van mijn dromenquote:
Maar dan wel pure of melk hagelslag, niet kwinkslag.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vies als anderen het erover hadden, maar ik heb het eens geprobeerd en
Mja, ik weet er dus genoeg van, ik heb 't zelf.. Maar ik heb geen idee hoe ik er nou weer aan kom..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op die manier. Ik weet daar niet zoveel van. Mijn oma had het en het enige wat ik weet is dat ze een spuit moest om 18.15 en biscuitjes altijd bij zich had voor haar suiker.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Jammerquote:
Ja, echt afgrijselijk is dat. Dens.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Jammer.
Al gaat het niet op voor 'muziek' een nummer dens gehoord, alle densnummers gehoord.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer.
Al gaat het niet op voor 'muziek' een nummer dens gehoord, alle densnummers gehoord.
quote:
dens, trens, rep, minimel, hap hip, tegnoquote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt afgrijselijk is dat. Dens.
Gelukkig wel ja! Het wordt nog veul minder!quote:
Je vergeet 'er en bee' nog.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
dens, trens, rep, minimel, hap hip, tegno.
nee, dat spreekt zo voor zich, niemand houdt van errenbiequote:
Ik vind Beyonce nog wel eens een leuk nummer hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat spreekt zo voor zich, niemand houdt van errenbie.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Beyonce nog wel eens een leuk nummer hebben
Mmmm... uit je reactie zou je wel kunnen afleiden dat je het veel vond. Niet echt complimenteus.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
't zag er niet uit als teveel CL afgelopen week hoor
Zo had ik het nog niet eens gelezenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... uit je reactie zou je wel kunnen afleiden dat je het veel vond. Niet echt complimenteus.
Omdat het zo ook niet bedoeld was, dat maakt Air ervanquote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens gelezen
Sommige mannen zijn blijkbaar ook in staat om subtiele steken onder water te geven. Ik vond je zaterdag gewoon net zo leuk, lief en lekker als altijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn blijkbaar ook in staat om subtiele steken onder water te geven. Ik vond je zaterdag gewoon net zo leuk, lief en lekker als altijd.
Slingeren er seks tapes van haar op het web dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Beyonce nog wel eens een leuk nummer hebben
Snel weer terugslingeren dan!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Techno het volgende:
Slingeren er seks tapes van haar op het web dan?
je was er niet, maar tochben ik t met je eensquote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn blijkbaar ook in staat om subtiele steken onder water te geven. Ik vond je zaterdag gewoon net zo leuk, lief en lekker als altijd.
Het zou me niks verbazenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Slingeren er seks tapes van haar op het web dan?
Idd, als ik horror wil zien......quote:
Even serieus... Jij vind Beyonce lelijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, als ik horror wil zien.......
En toch heb ik haar gezien zaterdag.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef PeuRac het volgende:
je was er niet, maar tochben ik t met je eens
dat weet ik toch heul nietquote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch heb ik haar gezien zaterdag.
Ja, ik vind het zelfs echt een walgelijk gedrocht, en daar zit niets gelogen aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even serieus... Jij vind Beyonce lelijk?
Jij weet wel meer niet van die ontmoeting.quote:
Lelijk is een groot woord, maar mijn type is 't ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even serieus... Jij vind Beyonce lelijk?
Oke... Apart.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelfs echt een walgelijk gedrocht, en daar zit niets gelogen aan.
Ik vind dat toch wat anders dan wat HW zegtquote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Lelijk is een groot woord, maar mijn type is 't ook niet.
Da's meer de hele uitstraling en air er omheen.
GHB, wat een mooi spul is dat toch.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef AirwiN het volgende:
Jij weet wel meer niet van die ontmoeting.
ja, hij is dan ook homoquote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Apart.
[..]
Ik vind dat toch wat anders dan wat HW zegt
Ik neem het van je aan. Ik heb zelf de ervaring niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef Techno het volgende:
GHB, wat een mooi spul is dat toch. [ afbeelding ]
Neem je GHB van Techno aan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan. Ik heb zelf de ervaring niet.
Okequote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, hij is dan ook homo.
Ik vind dr echt verschrikkelijk, dr uiterlijk, dr houding, de manier van praten, dr muziek, alles... ze strijkt me totaal tegen de haren in met alles.
Je reageert mij net iets te gretig. Zie jij je kans nu schoon bij mij?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef STING het volgende:
Neem je GHB van Techno aan?
You dirty slut
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is duidelijk, jij ziet wat je wil zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je reageert mij net iets te gretig. Zie jij je kans nu schoon bij mij?
Ik ben het eigenlijk eens met HW..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk kan me voorstellen dat je bepaalde dingen aan haar niet mooi vind... Toch is ze voor mij niet het schoolvoorbeeld van een gedrocht
hij heeft 'm ge-ninja-edit!quote:
Dat lijkt maar zo. Komt door de GHB.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:56 schreef STING het volgende:
Het is duidelijk, jij ziet wat je wil zien.
Oh, dus wat je ziet, wil je eigenlijk niet zien, maar het wordt veroorzaakt door de GHB.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Komt door de GHB.
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat J-K overal opduikt! Edit:quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Shake that ass!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Got me lookin so crazy right nooooooooooooooooooooooooooooow
Licht eens verder toe.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat J-K overal opduikt! Edit:Op probeert te duiken.
Ik ook... Ik zie niet wat hierquote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
Ik vind Beyonce, voor een negerin, een lekker wijf.
En ze is een goeie zangeres. Iher.
Blame me.
Vul op de stippellijn een willekeurige naam in.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat ......... overal opduikt! Edit:Op probeert te duiken.
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk kan me voorstellen dat je bepaalde dingen aan haar niet mooi vind... Toch is ze voor mij niet het schoolvoorbeeld van een gedrocht
Het wordt pas echt interessant als HW een Beyonce-ass-shake-dansje voor Ang3l doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Shake that ass!
*gaat voor Ang3l staan en doet een Beyoncé-ass-shake-dansje.*
Ook jij weet aardig wat uit je duim te zuigen, he?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat J-K overal opduikt! Edit:Op probeert te duiken.
Oh, Rip! Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
was het gezellig zaterdag people?
Ik heb heerlijk gegeten met mijn chica's en daarna de kroeg in en zondag rustig met vriendje ouders en zusje verjaardag verder gevierd
Je was jarig? Gefeli!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
was het gezellig zaterdag people?
Ik heb heerlijk gegeten met mijn chica's en daarna de kroeg in en zondag rustig met vriendje ouders en zusje verjaardag verder gevierd
*slaps booty*quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shake that ass!
*gaat voor Ang3l staan en doet een Beyoncé-ass-shake-dansje.*
Ik vind haar een van de weinig artiesten die in een interview bescheiden en leuk overkomt.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
+1
Maar een lelijk innerlijk of aura kan een mens ook echt lelijk maken.
Puur fysiek gezien is ze echter niet walgelijk lelijk gedrochterig nee.
Work that mangina!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt pas echt interessant als HW een Beyonce-ass-shake-dansje voor Ang3l doet.
Onderschat je nu mijn ass?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt pas echt interessant als HW een Beyonce-ass-shake-dansje voor Ang3l doet.
Ik zuig niet op duimenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ook jij weet aardig wat uit je duim te zuigen, he?
Ik zoog vroeger altijd op m'n wijs- en middelvinger van m'n linker handquote:
Nope, maar een MI van HW die een Beyonce-ass-dansje doet is stukken hilarischer. Zeker als Ang3l verlekkerd staat te kijken op de achtergrond.quote:
Vroeg geleerd, oud gedaanquote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoog vroeger altijd op m'n wijs- en middelvinger van m'n linker hand
O ja, er was een meetquote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er zijn echt mensen geweest zaterdag?.
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Mwah, ik gok niet dat Angel verlekkerd zal kijken als ik ga dansen hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, maar een MI van HW die een Beyonce-ass-dansje doet is stukken hilarischer. Zeker als Ang3l verlekkerd staat te kijken op de achtergrond.
Daar ben ik het idd wel mee eens ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, maar een MI van HW die een Beyonce-ass-dansje doet is stukken hilarischer. Zeker als Ang3l verlekkerd staat te kijken op de achtergrond.
Mijn zusje ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeggen zequote:
quote:
That's not what I meantquote:Op maandag 24 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeggen zeMaar ik zuig geen vingers meer
"Laat je sterretje straluuuuhhhh!!!"quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat grappig!quote:
Ik ook. En dan hand achterover, zodat je lekker je tanden naar buiten 'duwt'quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het over je gehad zaterdag,quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef Ripley het volgende:
Ik vind beyonce wel mooi, maar wel erg fake. Niet zo boeiend eigenlijk.
Ik vind het toch bijzonder, een meet waar blijkbaar niemand vanaf wist, maar waar toch heel veel mensen heen gegaan zijn.quote:
Nog een reden om te gaan meeten.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik 'ken' serieus niemand die dat ook doet of heeft gedaan.
Laten we het testen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik gok niet dat Angel verlekkerd zal kijken als ik ga dansen hoor.
Mij best hoorquote:
Ik had zaterdag zelfs twee meetsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het toch bijzonder, een meet waar blijkbaar niemand vanaf wist, maar waar toch heel veel mensen heen gegaan zijn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook. En dan hand achterover, zodat je lekker je tanden naar buiten 'duwt'
Wat heb je gezegd dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het over je gehad zaterdag,
Aan de Amstel.
In Amsterdam dus! (daar ligt de Amstel)
Ik heb vroeger altijd geduimd, lukte me nooit om te stoppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]! Ik heb er geen gebit schade aan overgehouden. Mijn tandarts liet me op gegeven moment foto's zien van resultaten van duim/vinger zuigen en de beugels e.d. En ik was afgekickt
Spirit heeft me van spijkerbroekenadvies voorzien, ik haar van carpaccio en Kriekquote:
Dat laatste is wel apart... Een spiergewoonte die je nooit bent afgeleerdquote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger altijd geduimd, lukte me nooit om te stoppen.
Tot de dag dat ik een blokjesbeugel kreeg. Toen had ik zo'n zere smoel dat ik het duimen wel liet en heb het daarna ook nooit meer gedaan.
Wel maf, als ik iets schoonmaak wat vies is, of ik pak iets vies, is dat nog steeds altijd met links, of ik probeer mijn duim er buiten te houden, onbewust. Dat is er nooit uit gegaan eigenlijk.
Ik zag Amsterdirk (Gellrbaoy) voor 't eerst.quote:
Wat heb je nu gekregen voor je verjaardag?quote:
Ik met Crazydutchpunk maar die komt nooit in dit topic.quote:
Nee, meer de gewoonte om iets wat je in je mond steekt schoon te houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is wel apart... Een spiergewoonte die je nooit bent afgeleerd
ah okayquote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag Amsterdirk (Gellrbaoy) voor 't eerst.
Vertelde dat z'n naam nog een paar x in singles voorbij was gekomen.
That's all
Jij kan niet zelf een spijkerbroek kopen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spirit heeft me van spijkerbroekenadvies voorzien, ik haar van carpaccio en Kriek.
neequote:Op maandag 24 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij kan niet zelf een spijkerbroek kopen?
Jij ook zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
! Ik heb er geen gebit schade aan overgehouden. Mijn tandarts liet me op gegeven moment foto's zien van resultaten van duim/vinger zuigen en de beugels e.d. En ik was afgekickt
Een man van midden 30 die zelf geen spijkerbroek kan kopen. Dat is wel diep triest.quote:
Ja we waren in een heel fout/leuk kroegje aan de Amstel (Chez Rene) voor de verjaardag van 2 mensen die we beide kennen. Vandaarquote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah okayGezellig, is altijd wel lachen mer dirk
Ik denk niet door, voor de veranderingquote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, meer de gewoonte om iets wat je in je mond steekt schoon te houden.
Ik weet hoe dit klinkt.
Ik ben er ook pas op mn 15/16e mee gestoptquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij ook zo?![]()
Ik heb er ook verder niet aan overgehouden. Ik heb geen idee hoe ik gestopt ben. Ver voordat ik een beugel kreeg iig..
Nogal.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een man van midden 30 die zelf geen spijkerbroek kan kopen. Dat is wel diep triest.
Niet met m'n ene hand over m'n andere hand. En ik heb gelukkig een erg goed gebit, nooit een beugel nodig gehadquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij ook zo?![]()
Ik heb er ook verder niet aan overgehouden. Ik heb geen idee hoe ik gestopt ben. Ver voordat ik een beugel kreeg iig..
Ah, daar ben ik ook een paar keer geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja we waren in een heel fout/leuk kroegje aan de Amstel (Chez Rene) voor de verjaardag van 2 mensen die we beide kennen. Vandaar
ja, als het dus daadwerkelijk ook zo is, dan wel jaquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een man van midden 30 die zelf geen spijkerbroek kan kopen. Dat is wel diep triest.
Oke, dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet door, voor de verandering
Maar, het is wel degelijk een spiergewoonte, je hebt het jaren zo gedaan en je spieren doen het nog steeds terwijl jij er niet bewust over nadenkt. Het is als handen over elkaar slaan, de een heeft de linker hand altijd boven, de ander de rechter, het is maar net wat je gewoon bent.
Ik ontken allesquote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik ook een paar keer geweestHW kent dirk en pieter ook wel
Soms is het gewoon fijn/leuk om de mening van een vriendin erbij te hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Antwoord dan niet dat het zo is.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, als het dus daadwerkelijk ook zo is, dan wel ja.
Stel die vraag dan niet zo suggestief en vooringenomenquote:
De sling rook al zo naar hetero.quote:
Je ene hand over je andere hand? Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
Niet met m'n ene hand over m'n andere hand. En ik heb gelukkig een erg goed gebit, nooit een beugel nodig gehad
Erfelijk niet, maar wel overdraagbaar door opvoeding.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik dan weer niet.![]()
Zijn spiergewoontes erfelijk? Als in, als ik kijk naar mijn zusje en moeder hebben we bijvoorbeeld veel dezelfde maniertjes en uitdrukkingen die we gebruiken. Of praat ik nu echt bullshit als ik denk dat die twee dingen wat met elkaar te maken hebben?
Wat bedoelde je dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je ene hand over je andere hand? Dat bedoelde ik niet![]()
Maar goed dat je dat nooit hebt nodig gehad
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel die vraag dan niet zo suggestief en vooringenomen.
Wat is er suggestief en vooringenomen aan:quote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel die vraag dan niet zo suggestief en vooringenomen.
Nee of je je hand ook achterover hadquote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
Wat bedoelde je dan?
Of ik door de tandarts het vingerzuigen heb afgeleerd? Dan jaDie man heeft een orthodontist heel veel geld afgepakt
Een beetje hetzelfde als dat mijn vader niet mijn biologische pa is, maar ik wel op hem lijk qua ontzettend veel dingen dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Erfelijk niet, maar wel overdraagbaar door opvoeding.
Bijvoorbeeld, mijn vader heeft zijn rechter hand boven als hij zijn armen over elkaar slaat, dat heb ik van hem overgenomen en zodoende is het bij mij een gewoonte geworden wanneer ik mijn handen over elkaar sla dat ik mijn rechter hand boven op mijn linker arm heb rusten.
O_oquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
Hai
Misschien in vervolg mijn decleraties eerder regelen... Ben meer dan 2 uur bezig geweest en heb een verklaring gevonden waarom ik rood sta... krijg nog 6040,57e van de baas
Weet je ook waar je geld heen ging, is die iig eerlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
Mijn tandarts was ook mijn orthodontist. 2 maanden nadat ik mijn beugel kreeg zag ik ineens een gloednieuwe sportwagen op de oprit staan.
Neuh, daarmee suggereer je je eigen waarheid. Ik neem gewoon graag iemand mee als adviseur, niet omdat ik het niet KAN.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Wat is er suggestief en vooringenomen aan:
Jij kan niet zelf een spijkerbroek kopen?
Dat is toch een gewone vraag, of niet?
Oh, nee, dat niet, ik had de muis van m'n hand tegen m'n kin geplaktquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee of je je hand ook achterover had
Ik vertrouw tandartsen voor geen centimer. "Ja, daar zit een gaatje, dat wordt boren en vullen" "Maar ik heb nergens last van" "Geloof me nou maar, dat is dan 80 euro".quote:Op maandag 24 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
Mijn tandarts was ook mijn orthodontist. 2 maanden nadat ik mijn beugel kreeg zag ik ineens een gloednieuwe sportwagen op de oprit staan.
80 euro is nog nietsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vertrouw tandartsen voor geen centimer. "Ja, daar zit een gaatje, dat wordt boren en vullen" "Maar ik heb nergens last van" "Geloof me nou maar, dat is dan 80 euro".
Wij waren particulier verzekerd, dus wij kregen de rekeningen thuis.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je ook waar je geld heen ging, is die iig eerlijk
Jupquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als dat mijn vader niet mijn biologische pa is, maar ik wel op hem lijk qua ontzettend veel dingen dus.
Pakte zomaar een getal. Maar komt erop neer dat een tandarts iets doet, dat nauwelijks te controleren is, maar wel ladingen geld kost. En je moet hem/haar maar geloven op zijn/haar blauwe ogen.quote:
Zeg dan gewoon,Jawel hoor, maar ik vind het gezelliger om niet alleen te winkelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, daarmee suggereer je je eigen waarheid. Ik neem gewoon graag iemand mee als adviseur, niet omdat ik het niet KAN.. het is al een hel om te moeten winkelen, dan liever met gezellig gezelschap.
Was het maar 80 euroquote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vertrouw tandartsen voor geen centimer. "Ja, daar zit een gaatje, dat wordt boren en vullen" "Maar ik heb nergens last van" "Geloof me nou maar, dat is dan 80 euro".
Hehe, ik mag die manier van factureren welquote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij waren particulier verzekerd, dus wij kregen de rekeningen thuis.
Op een dag had de tandarts tegen me gezegd "je moet je achterste kiezen goed poetsen!"
Mijn pa kreeg een paar weken later een rekening, waar ook nog ff 35 gulden opstond, want "poetsadvies".
Goudeerlijk!
Jeetje, dit klinkt echt zó herkenbaarquote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij waren particulier verzekerd, dus wij kregen de rekeningen thuis.
Op een dag had de tandarts tegen me gezegd "je moet je achterste kiezen goed poetsen!"
Mijn pa kreeg een paar weken later een rekening, waar ook nog ff 35 gulden opstond, want "poetsadvies".
Goudeerlijk!
Ik heb het karakter en uiterlijk van mijn ma, met mimiek erbij.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
JupJe neemt bewust en onbewust dingen over van je opvoeder en hoe vroeger die persoon in je leven komt, hoe meer je in gewoontes op die persoon kan gaan lijken.
Goeie reclame voor je bedrijf ook. Ik zou echt zoiets hebben van "als iemand mij zo denkt te beflikkeren, ga ik wel naar een ander.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, ik mag die manier van factureren welklanten konden bij mij ook altijd flink geld besparen door goed te lezen
vraag dan gewoon, was het gezellig?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon,Jawel hoor, maar ik vind het gezelliger om niet alleen te winkelen.
Wat ben jij een ouwe zeikerd aan het worden zeg.
Dat zou ik inderdaad ook doen. Ik verwacht van een bedrijf wel een zekere mate van meedenken en meewerken, vooral als het om geschreven zaken gaat, iedereen interpreteert het anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goeie reclame voor je bedrijf ook. Ik zou echt zoiets hebben van "als iemand mij zo denkt te beflikkeren, ga ik wel naar een ander.
Het is heel simpel, je probeert zoveel mogelijk uren te factureren. Het zijn geen kleine lettertjes en het is niet dat een klant meer gaat betalen dan dat die mee akkoord is gegaan. Ik benut wel elke mogelijkheid.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goeie reclame voor je bedrijf ook. Ik zou echt zoiets hebben van "als iemand mij zo denkt te beflikkeren, ga ik wel naar een ander.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het karakter en uiterlijk van mijn ma, met mimiek erbij.
En de rationaliteit en humor van mijn pa.
Gelukkig die laatste 2 niet van ma.
Het interesseert me geen hol of jij het gezellig gehad hebt, dat neem ik aan van wel. Ik vroeg me af of je dat zelf niet kon.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vraag dan gewoon, was het gezellig?
pot, ketel. JIj begint met de nagatieve houding.
Sja, en waarom zou ik op zo'n vraag dan WEL heel positief reageren? Je begint nu in een rare redenatie terecht te komen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het interesseert me geen hol of jij het gezellig gehad hebt, dat neem ik aan van wel. Ik vroeg me af of je dat zelf niet kon.
Waarom zou ik een andere vraag gaan stellen over iets wat ik me niet afvroeg?
Nee, maar als hij meer betaald voor iets wat wellicht minder uren heeft gekost , dan is het gewoon niet netjes. Want in die overige uren had je misschien dan nog meer kunnen doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is heel simpel, je probeert zoveel mogelijk uren te factureren. Het zijn geen kleine lettertjes en het is niet dat een klant meer gaat betalen dan dat die mee akkoord is gegaan. Ik benut wel elke mogelijkheid.
Als ik het aangenomen had, dan had ik het niet GEVRAAGD.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, en waarom zou ik op zo'n vraag dan WEL heel positief reageren? Je begint nu in een rare redenatie terecht te komen hoor.
Aannemen dat ik zoiets niet kan en wel denken dat ik dan heel serieus ga uitleggen dat dat niet het geval is?
Nee, dit kwam toch echt bij jou en niet bij mij vandaan.
Het is een typische maandag, Klutsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik het aangenomen had, dan had ik het niet GEVRAAGD.
Grappig idd dit. Vooral ook omdat een buitenstaander die niet weet dat mijn pa niet mijn biologische pa is, ook zegt dat je goed kan zien dat ik zo op hem lijk, sprekend je pa!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn spiergewoontes dingen die je jezelf aanleert door anderen te kopiërenBest interessante materie welke in heb geleerd in de paardenwereld of all places
!
Hoe kom je er bij dat ik meer factureer dan dat ik werk? Het tegenovergestelde is altijd waar geweest. Tenzij het fixed price is, dan heb ik soms het voordeel, maar dan heb ik sowieso niet de mogelijkheid om wat aan de facturatie te veranderen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar als hij meer betaald voor iets wat wellicht minder uren heeft gekost , dan is het gewoon niet netjes. Want in die overige uren had je misschien dan nog meer kunnen doen.
Je eerste post impliceerde dat je dat doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik meer factureer dan dat ik werk? Het tegenovergestelde is altijd waar geweest. Tenzij het fixed price is, dan heb ik soms het voordeel, maar dan heb ik sowieso niet de mogelijkheid om wat aan de facturatie te veranderen.
Omdat we het hadden over factureren op een creatieve wijze waardoor je dingen doorberekend waar je geen werk aan hebt gehad of die je niet gedaan hebt ( poetsadvies) .quote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik meer factureer dan dat ik werk? Het tegenovergestelde is altijd waar geweest. Tenzij het fixed price is, dan heb ik soms het voordeel, maar dan heb ik sowieso niet de mogelijkheid om wat aan de facturatie te veranderen.
Ik factureer wat ik kan factureren, dat is helaas vrijwel altijd minder dan dat je werktquote:Op maandag 24 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je eerste post impliceerde dat je dat doet.
Het zal wel aan mij liggen. Of niet natuurlijk. /carequote:
Het gaat iig helemaal nergens over, dat is duidelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen. Of niet natuurlijk. /care
Vind ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Grappig idd dit. Vooral ook omdat een buitenstaander die niet weet dat mijn pa niet mijn biologische pa is, ook zegt dat je goed kan zien dat ik zo op hem lijk, sprekend je pa!
Wel grappig dat dat niet persé biologisch hoeft te zijn.
Ik denk dat ik daar idd me maar eens wat in ga verdiepen, is wel interessant ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook
Ik kwam erachter bij een clinic van Monty Roberts over paarden aan de longe. Door de kracht die de longe uitoefent op het hoofd van het paard, zal het dier altijd naar buiten kijken om deze kracht te compenseren en evenwicht te behouden. Wanneer de longe er dan af gaat, zal het dier ook zonder longe naar buiten kijken, gewoon omdat de spieren dit na een tijdje gewoon zijn.
Ik heb later wat testjes gedaan en damn, echt heel typisch
Dat is om te compenseren waar je wel aan hebt gewerkt, maar niet kan doorberekenen. Is heel normaal, gebeurt in elke sector. Sommige dingen betaal je in verhouding meer voor dan voor anderen, zolang het geheel maar in balans is.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat we het hadden over factureren op een creatieve wijze waardoor je dingen doorberekend waar je geen werk aan hebt gehad of die je niet gedaan hebt ( poetsadvies) .
Lees Kluts dr post boven jou en wat je zelf als eerste antwoord typte op dat poets advies. Dat verklaart het allemaal lijkt mequote:Op maandag 24 januari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik factureer wat ik kan factureren, dat is helaas vrijwel altijd minder dan dat je werkt
Al heb ik daar nu geen last meer van
Ik weet op zich wel hoe dat soort zaken werken Peurac.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is om te compenseren waar je wel aan hebt gewerkt, maar niet kan doorberekenen. Is heel normaal, gebeurt in elke sector. Sommige dingen betaal je in verhouding meer voor dan voor anderen, zolang het geheel maar in balans is.
Creatief, ja. Niet netjes, nee. Ethiek scoor ik ondanks dat mensen daar soms aan twijfelen, stiekem toch best hoog op.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet op zich wel hoe dat soort zaken werken Peurac.
Het was meer dat adhv je post overkwam dat je erg creatief was met factureren op een niet nette manier.
Wanneer gaat Keanu een keer een sextape uitbrengen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef STING het volgende:
Keanu Reeves: Matrix krijgt vervolg
Yeah right.
Creatief met boekhouden suggereert toch meestal dat er nadeel aan vast kleeft voor de klant. Oneerlijk dus en ergo, niet netjesquote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Creatief, ja. Niet netjes, nee. Ethiek scoor ik ondanks dat mensen daar soms aan twijfelen, stiekem toch best hoog op.
Neeeeeee!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef STING het volgende:
Keanu Reeves: Matrix krijgt vervolg
Yeah right.
Precies dat. En als klant moet je dat soort dingen niet ontdekken, want dan ga je naar een ander.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Creatief met boekhouden suggereert toch meestal dat er nadeel aan vast kleeft voor de klant. Oneerlijk dus en ergo, niet netjes
Of naar de rechterquote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies dat. En als klant moet je dat soort dingen niet ontdekken, want dan ga je naar een ander.
ooh nee, het echte creatieve boekhouden doe ik alleen naar de belastingdienstquote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Creatief met boekhouden suggereert toch meestal dat er nadeel aan vast kleeft voor de klant. Oneerlijk dus en ergo, niet netjes
Creatief boekhouden in context met de belastingdienst, suggereert dan weer belastingsfraudequote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh nee, het echte creatieve boekhouden doe ik alleen naar de belastingdienst
Publieke aandacht denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
Duizend aanmeldingen voor Tatjana
WTF zien die mannen in haar?
Daar werken mijn ouders.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh nee, het echte creatieve boekhouden doe ik alleen naar de belastingdienst
Ze is niet lelijk, bekend/beroemd en volgens mij heeft ze nog wel aardig wat pegelsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
Ik vond 2 en 3 best prima kijkvoer, de verrassing was er alleen vanafquote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Idd
Deel 1 was leuk.
Maar deel 2 en 3 waren om te huilen
Het enige leuke aan Tatjana is dat het zo'n klein vrouwtje is.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
Ik vond 2 en 3 aardig. Maar daar is ook alles mee gezegd. Ik denk niet dat een Matrix format nog van de grond komt tegenwoordig.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Idd
Deel 1 was leuk.
Maar deel 2 en 3 waren om te huilen
nee, ik ben gewoon een incompetente mongool die niets zelf kan ripquote:
Daarbij, the Wakowski Brothers zijn heul geen brothers meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond 2 en 3 aardig. Maar daar is ook alles mee gezegd. Ik denk niet dat een Matrix format nog van de grond komt tegenwoordig.
Oh, dat weet ik niet. Vertel?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, the Wakowski Brothers zijn heul geen brothers meer.
Altijd leuk voor het shock effect jaquote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar werken mijn ouders.
Ooit zo gelachen op een verjaardag van mijn neef. Een vriend van hem had een eigen zaak en zat op te scheppen over hoe hij creatief in zijn boekhouding was en richting de belastingdienst.
Mijn pa: Weet je waar ik werk'? De Belastingdienst.
Die gozer verschoot van kleur en heeft de rest van de avond zijn mond gehouden.
Terwijl mijn pa echt nevernooit iets daarmee zou doen, maar het shockeffect was leuk.
Een van de twee is nu een vrouw.quote:
Mete en goeie spijkerbroekquote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een incompetente mongool die niets zelf kan rip.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de twee is nu een vrouw.
Ja echt.
ja, die ze zelfs inpakten voor me, zomaarquote:
Je verwacht het niet! Maar true story.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de twee is nu een vrouw.
Ja echt.
Ik lees nu ook ergens dat dat weer kul is, maar ik heb het echt vaker gehoord.quote:
Nee echt nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je verwacht het niet! Maar true story.
Of er de volgende ochtend naast wakker worden, dat ze zegt: Weet je nog, dat fikkie stoken wat we vroeger deden op het schoolplein. En je DAN pas beseft dat dat je beste maatje was.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee echt nietongelofelijk. Is net zoiets als terugkomen op een reünie en dan een mooie vrouw spotten en geen idee hebben wie het is. Dat het dan je oude beste maatje was
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lees nu ook ergens dat dat weer kul is, maar ik heb het echt vaker gehoord.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of er de volgende ochtend naast wakker worden, dat ze zegt: Weet je nog, dat fikkie stoken wat we vroeger deden op het schoolplein. En je DAN pas beseft dat dat je beste maatje was.
Dan accepteer je het toch niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]! Eigenlijk zou het me niet verbazen ook... Die twee zijn sowieso raar.
En nu weet ik ook weer waarom ik geen social network profielen meer had... Ik word toegevoegd door mensen die ik niet ken
Doe ik ook niet. Maar ik vind het zo typisch.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef Ripley het volgende:
Het is gewoon waar hoor, al is ie wel pre-op nog volgens mij
Altijd als je 'nieuw' bent. Ik krijg ook wel eens zo'n verzoek, accepteer ik ook niet. Maar het is altijd meer als je net erop zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
Doe ik ook niet. Maar ik vind het zo typisch.
Voor een keertje kan het anders best een leuke rit zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Die van die middelste zijn me iets te groot.
damn, daar zou ik spontaant kots neigingen van krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou hem/haar moeten zijn nu.
Aha. Nou ja, ik heb toch niet geaccepteerdquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd als je 'nieuw' bent. Ik krijg ook wel eens zo'n verzoek, accepteer ik ook niet. Maar het is altijd meer als je net erop zit.
ik vind die suggesties veel irritanter, 99 van de 100 ken ik totaal nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd als je 'nieuw' bent. Ik krijg ook wel eens zo'n verzoek, accepteer ik ook niet. Maar het is altijd meer als je net erop zit.
Ik heb het juist andersom. Ik ken het gros wel, maar wil ze niet in mijn vriendenlijst, om zo'n wildgroei ala hyves te voorkomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind die suggesties veel irritanter, 99 van de 100 ken ik totaal niet
Dan heb je heel wat bagger in je adresboek van je gekoppelde e-mailadres staan, want daar komen ze bij mij allemaal vandaan en 'ken' ik dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
ik vind die suggesties veel irritanter, 99 van de 100 ken ik totaal niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je heel wat bagger in je adresboek van je gekoppelde e-mailadres staan, want daar komen ze bij mij allemaal vandaan en 'ken' ik dus.
Dat heb ik ook, sommigen staan al 3jr in mn suggestie lijst, krijg ze er niet uitquote:Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom. Ik ken het gros wel, maar wil ze niet in mijn vriendenlijst, om zo'n wildgroei ala hyves te voorkomen.
En terecht. Dat moet je zo jong mogelijk aanpakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
Peuters met taalachterstand naar basisschool
Ik vraag het me af of je kinderen al zo jong naar school moet willen sturen. Het lijkt me dat de ouders ook gewoon een grote invloed moeten hebben op de ontwikkeling.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
En terecht. Dat moet je zo jong mogelijk aanpakken.
NEE?!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een incompetente mongool die niets zelf kan rip.
Je bedoelt de ouders die ieder 40+ uur per week werken en het kind bij de opvang dumpen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of je kinderen al zo jong naar school moet willen sturen. Het lijkt me dat de ouders ook gewoon een grote invloed moeten hebben op de ontwikkeling.
het is onmogelijk dat het voor de gezelligheid was spirit, sorryquote:
of die zelf geen fatsoenlijk woord nederlands sprekenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt de ouders die ieder 40+ uur per week werken en het kind bij de opvang dumpen?
Dat ben ik volledig met je eens. Maar algemeen bekend is dat ouders alles al op de school afschuiven. Ontbijt op school omdat pa en ma niet snappen dat een kind moet eten smorgens, seksuele voorlichting, want dat vinden pa en ma ook heel lastig, verkeersles, ALLES moet zowat uit handen genomen worden omdat mensen kinderen krijgen en hun verantwoordelijkheid niet nemen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of je kinderen al zo jong naar school moet willen sturen. Het lijkt me dat de ouders ook gewoon een grote invloed moeten hebben op de ontwikkeling.
Eerst je ouder-diploma halen voor je aan kinderen mag beginnenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens. Maar algemeen bekend is dat ouders alles al op de school afschuiven. Ontbijt op school omdat pa en ma niet snappen dat een kind moet eten smorgens, seksuele voorlichting, want dat vinden pa en ma ook heel lastig, verkeersles, ALLES moet zowat uit handen genomen worden omdat mensen kinderen krijgen en hun verantwoordelijkheid niet nemen.
Maar daar kan je je tegen verzetten, of je erbij neerleggen en dan zelf maar proberen de schade te beperken door die kinderen dat soort broodnodige dingen bij te brengen. Het is schandalig dat het moet, dat ben ik volledig met je eens.
Wat overigens echt niet alleen maar allochtonen zijn zoals veel denken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of die zelf geen fatsoenlijk woord nederlands spreken
Goed punt. Ik vraag me alleen af of dit de manier is om verandering in die mentaliteit teweeg te brengen, als die verandering überhaupt een streven is... Wat ik me dus afvraag.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens. Maar algemeen bekend is dat ouders alles al op de school afschuiven. Ontbijt op school omdat pa en ma niet snappen dat een kind moet eten smorgens, seksuele voorlichting, want dat vinden pa en ma ook heel lastig, verkeersles, ALLES moet zowat uit handen genomen worden omdat mensen kinderen krijgen en hun verantwoordelijkheid niet nemen.
Maar daar kan je je tegen verzetten, of je erbij neerleggen en dan zelf maar proberen de schade te beperken door die kinderen dat soort broodnodige dingen bij te brengen. Het is schandalig dat het moet, dat ben ik volledig met je eens.
Waarom hebben we dan verdorie 5 uur lang in de kroeg zitten zuipen?! Alsof ik niets beters te doen heb zeg..quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is onmogelijk dat het voor de gezelligheid was spirit, sorry.
Dat schijnt echt heel raar te zijn als voorstel.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst je ouder-diploma halen voor je aan kinderen mag beginnen
Ik ben daar dan ook een bijzonder groot voorstander van. Maar het is niet haalbaar helaas.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu achteraf ook niet meer, sorry, ik dacht het ook leuk te hebben, maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan verdorie 5 uur lang in de kroeg zitten zuipen?! Alsof ik niets beters te doen heb zeg..
Ik wil niet beweren dat mijn Nederlandse taal van de hoogste kwaliteit is, maar als ik toch zie wat sommige van mijn klasgenoten aan zinnen produceren, dan ben ik blij dat ik het toch beter kan.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat overigens echt niet alleen maar allochtonen zijn zoals veel denken.
Ik sta er echt van te kijken hoe het met de taalkennis is gesteld van bijvoorbeeld de generatie van mijn broertje en zusje, die nu rond de 20 zijn.
Lijkt me helemaal geen slecht plan. Maar het druist weer volkomen tegen de grondwet inquote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die verandering in mentaliteit breng je niet meer teweeg. Mensen vinden het belangrijker om ook een dikke auto onder hun reet te hebben en een goeie baan, en willen er niet aan dat het wellicht niet goed is voor een kind om maar aan zijn lot overgelaten te worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. Ik vraag me alleen af of dit de manier is om verandering in die mentaliteit teweeg te brengen, als die verandering überhaupt een streven is... Wat ik me dus afvraag.
Omdat je dan ook anti-conceptie moet verplichten. En dat is dan een inbreuk op je persoon of zo. Fuck em zeg ik!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat schijnt echt heel raar te zijn als voorstel.
Je zit er echt mee he?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu achteraf ook niet meer, sorry, ik dacht het ook leuk te hebben, maar blijkbaar niet.
Wat heb ik je misdaan... ik heb dit hele topic niet gevolgd... wat is er gebeurd?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu achteraf ook niet meer, sorry, ik dacht het ook leuk te hebben, maar blijkbaar niet.
Het is slecht gesteld met de samenlevingquote:Op maandag 24 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die verandering in mentaliteit breng je niet meer teweeg. Mensen vinden het belangrijker om ook een dikke auto onder hun reet te hebben en een goeie baan, en willen er niet aan dat het wellicht niet goed is voor een kind om maar aan zijn lot overgelaten te worden.
Mwah, gewoon bij de eerste echo naar het bewijs vragen, anders meteen de Dyson eropquote:Op maandag 24 januari 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je dan ook anti-conceptie moet verplichten. En dat is dan een inbreuk op je persoon of zo. Fuck em zeg ik!
Ik maak altijd dt-fouten als ik hier post. Omdat ik er niet op let.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren dat mijn Nederlandse taal van de hoogste kwaliteit is, maar als ik toch zie wat sommige van mijn klasgenoten aan zinnen produceren, dan ben ik blij dat ik het toch beter kan.
HW en Kluts snapten elkaar niet, en ipv dat gewoon zeggen, nuilt hij er nog even een uur over door.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan... ik heb dit hele topic niet gevolgd... wat is er gebeurd?
Ik snap het niet meer
Dan moet je het maar even niet zo serieus opvattenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan... ik heb dit hele topic niet gevolgd... wat is er gebeurd?
Ik snap het niet meer
Sarcasme. Niet tegen jou maar tegen kluts. Ik neem aan dat HW het ook gewoon gezellig vond hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer
FALCON PUNCH!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, gewoon bij de eerste echo naar het bewijs vragen, anders meteen de Dyson erop.
Wat doe jij voor werk?quote:
Wat is er mis met een breinaald?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, gewoon bij de eerste echo naar het bewijs vragen, anders meteen de Dyson erop.
Ik doel dan ook op die laatste zin. DT fouten maak ik ook nog wel eens, sowieso, niet iedereen is faal vrij. Maar dat laatste voorbeeld is wel een hele sneue taalverloedering en ik kan het ook niet laten mensen die dat doen te verbeteren.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak altijd dt-fouten als ik hier post. Omdat ik er niet op let.
Maar dat is wat anders dan:
Zometeen ga ik na school met me vrienden.En dan geef ik nog een zwak voorbeeld.
je bent man en stelt deze vraag?quote:
Of je tieft haar gewoon van de trap af. Misschien wat hardhandig, maar succes verzekerd!quote:
Ik denk dat een breinaald meer succes garandeertquote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of je tieft haar gewoon van de trap af. Misschien wat hardhandig, maar succes verzekerd!
Wat een kleuter zegquote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HW en Kluts snapten elkaar niet, en ipv dat gewoon zeggen, nuilt hij er nog even een uur over door.
Ik zag in het bedrijfsleven idd wel eens mail voorbijkomen van zogenaamd uitermate intelligente HBO-ers die wél neerkeken op secretaresses, maar zelf nog geen fatsoenlijke mail verstuurd konden krijgen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel dan ook op die laatste zin. DT fouten maak ik ook nog wel eens, sowieso, niet iedereen is faal vrij. Maar dat laatste voorbeeld is wel een hele sneue taalverloedering en ik kan het ook niet laten mensen die dat doen te verbeteren.
Je kan dat soort fouten toch ook niet maken in een sollicitatie brief of zakelijke brief? De ontvanger lacht je keihard uit
Ouwe zeikerd was meer de term die ik ervoor had.quote:
Hoe kan het ook anders? Ik heb hem een ingepakte spijkerbroek bezorgd. Friends for life zeg ik je!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sarcasme. Niet tegen jou maar tegen kluts. Ik neem aan dat HW het ook gewoon gezellig vond hoor
Gelukkig ben jij heel andersquote:Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ouwe zeikerd was meer de term die ik ervoor had.
Niet een 100% slagingskans. En het laat zoveel zichtbare schade achter. Is niet zo netjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of je tieft haar gewoon van de trap af. Misschien wat hardhandig, maar succes verzekerd!
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag in het bedrijfsleven idd wel eens mail voorbijkomen van zogenaamd uitermate intelligente HBO-ers die wél neerkeken op secretaresses, maar zelf nog geen fatsoenlijke mail verstuurd konden krijgen.
Dat hangt van de trap af.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een breinaald meer succes garandeert
Wat schattig, je komt hem helpen.quote:
Zeg, je kan mij wel elke keer van zeiken betichten, maar jouw stekerige ondertoon van de laatste tijd helpt niet mee aan gezellig doen hoor.quote:
Gelukkig heb ik zo'n trap wel in mijn achtertuinquote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hangt van de trap af.
[ afbeelding ]
Gezellig hier!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, je kan mij wel elke keer van zeiken betichten, maar jouw stekerige ondertoon van de laatste tijd helpt niet mee aan gezellig doen hoor.
Was jij dat niet die laatst Beetman afzeek en toen ik er 1 keer iets over zei mij van hetzelfde betichtte? En toen was ook al zo voorspelbaar dat je zo zou reageren.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, je kan mij wel elke keer van zeiken betichten, maar jouw stekerige ondertoon van de laatste tijd helpt niet mee aan gezellig doen hoor.
*prikquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wil je die stekerige ondertoon even achterwege laten Q??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |