quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn blijkbaar ook in staat om subtiele steken onder water te geven. Ik vond je zaterdag gewoon net zo leuk, lief en lekker als altijd.
Slingeren er seks tapes van haar op het web dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Beyonce nog wel eens een leuk nummer hebben
Snel weer terugslingeren dan!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Techno het volgende:
Slingeren er seks tapes van haar op het web dan?
je was er niet, maar tochben ik t met je eensquote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn blijkbaar ook in staat om subtiele steken onder water te geven. Ik vond je zaterdag gewoon net zo leuk, lief en lekker als altijd.
Het zou me niks verbazenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Slingeren er seks tapes van haar op het web dan?
Idd, als ik horror wil zien......quote:
Even serieus... Jij vind Beyonce lelijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, als ik horror wil zien.......
En toch heb ik haar gezien zaterdag.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef PeuRac het volgende:
je was er niet, maar tochben ik t met je eens
dat weet ik toch heul nietquote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch heb ik haar gezien zaterdag.
Ja, ik vind het zelfs echt een walgelijk gedrocht, en daar zit niets gelogen aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even serieus... Jij vind Beyonce lelijk?
Jij weet wel meer niet van die ontmoeting.quote:
Lelijk is een groot woord, maar mijn type is 't ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even serieus... Jij vind Beyonce lelijk?
Oke... Apart.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelfs echt een walgelijk gedrocht, en daar zit niets gelogen aan.
Ik vind dat toch wat anders dan wat HW zegtquote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Lelijk is een groot woord, maar mijn type is 't ook niet.
Da's meer de hele uitstraling en air er omheen.
GHB, wat een mooi spul is dat toch.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef AirwiN het volgende:
Jij weet wel meer niet van die ontmoeting.
ja, hij is dan ook homoquote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Apart.
[..]
Ik vind dat toch wat anders dan wat HW zegt
Ik neem het van je aan. Ik heb zelf de ervaring niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef Techno het volgende:
GHB, wat een mooi spul is dat toch. [ afbeelding ]
Neem je GHB van Techno aan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan. Ik heb zelf de ervaring niet.
Okequote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, hij is dan ook homo.
Ik vind dr echt verschrikkelijk, dr uiterlijk, dr houding, de manier van praten, dr muziek, alles... ze strijkt me totaal tegen de haren in met alles.
Je reageert mij net iets te gretig. Zie jij je kans nu schoon bij mij?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef STING het volgende:
Neem je GHB van Techno aan?
You dirty slut
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is duidelijk, jij ziet wat je wil zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je reageert mij net iets te gretig. Zie jij je kans nu schoon bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |