Ik doel dan ook op die laatste zin. DT fouten maak ik ook nog wel eens, sowieso, niet iedereen is faal vrij. Maar dat laatste voorbeeld is wel een hele sneue taalverloedering en ik kan het ook niet laten mensen die dat doen te verbeteren.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak altijd dt-fouten als ik hier post. Omdat ik er niet op let.
Maar dat is wat anders dan:
Zometeen ga ik na school met me vrienden.En dan geef ik nog een zwak voorbeeld.
je bent man en stelt deze vraag?quote:
Of je tieft haar gewoon van de trap af. Misschien wat hardhandig, maar succes verzekerd!quote:
Ik denk dat een breinaald meer succes garandeertquote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of je tieft haar gewoon van de trap af. Misschien wat hardhandig, maar succes verzekerd!
Wat een kleuter zegquote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HW en Kluts snapten elkaar niet, en ipv dat gewoon zeggen, nuilt hij er nog even een uur over door.
Ik zag in het bedrijfsleven idd wel eens mail voorbijkomen van zogenaamd uitermate intelligente HBO-ers die wél neerkeken op secretaresses, maar zelf nog geen fatsoenlijke mail verstuurd konden krijgen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel dan ook op die laatste zin. DT fouten maak ik ook nog wel eens, sowieso, niet iedereen is faal vrij. Maar dat laatste voorbeeld is wel een hele sneue taalverloedering en ik kan het ook niet laten mensen die dat doen te verbeteren.
Je kan dat soort fouten toch ook niet maken in een sollicitatie brief of zakelijke brief? De ontvanger lacht je keihard uit
Ouwe zeikerd was meer de term die ik ervoor had.quote:
Hoe kan het ook anders? Ik heb hem een ingepakte spijkerbroek bezorgd. Friends for life zeg ik je!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sarcasme. Niet tegen jou maar tegen kluts. Ik neem aan dat HW het ook gewoon gezellig vond hoor
Gelukkig ben jij heel andersquote:Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ouwe zeikerd was meer de term die ik ervoor had.
Niet een 100% slagingskans. En het laat zoveel zichtbare schade achter. Is niet zo netjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of je tieft haar gewoon van de trap af. Misschien wat hardhandig, maar succes verzekerd!
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag in het bedrijfsleven idd wel eens mail voorbijkomen van zogenaamd uitermate intelligente HBO-ers die wél neerkeken op secretaresses, maar zelf nog geen fatsoenlijke mail verstuurd konden krijgen.
Dat hangt van de trap af.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een breinaald meer succes garandeert
Wat schattig, je komt hem helpen.quote:
Zeg, je kan mij wel elke keer van zeiken betichten, maar jouw stekerige ondertoon van de laatste tijd helpt niet mee aan gezellig doen hoor.quote:
Gelukkig heb ik zo'n trap wel in mijn achtertuinquote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hangt van de trap af.
[ afbeelding ]
Gezellig hier!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, je kan mij wel elke keer van zeiken betichten, maar jouw stekerige ondertoon van de laatste tijd helpt niet mee aan gezellig doen hoor.
Was jij dat niet die laatst Beetman afzeek en toen ik er 1 keer iets over zei mij van hetzelfde betichtte? En toen was ook al zo voorspelbaar dat je zo zou reageren.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, je kan mij wel elke keer van zeiken betichten, maar jouw stekerige ondertoon van de laatste tijd helpt niet mee aan gezellig doen hoor.
*prikquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wil je die stekerige ondertoon even achterwege laten Q??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |