Precies dat. En als klant moet je dat soort dingen niet ontdekken, want dan ga je naar een ander.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Creatief met boekhouden suggereert toch meestal dat er nadeel aan vast kleeft voor de klant. Oneerlijk dus en ergo, niet netjes
Of naar de rechterquote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies dat. En als klant moet je dat soort dingen niet ontdekken, want dan ga je naar een ander.
ooh nee, het echte creatieve boekhouden doe ik alleen naar de belastingdienstquote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Creatief met boekhouden suggereert toch meestal dat er nadeel aan vast kleeft voor de klant. Oneerlijk dus en ergo, niet netjes
Creatief boekhouden in context met de belastingdienst, suggereert dan weer belastingsfraudequote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh nee, het echte creatieve boekhouden doe ik alleen naar de belastingdienst
Publieke aandacht denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
Duizend aanmeldingen voor Tatjana
WTF zien die mannen in haar?
Daar werken mijn ouders.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh nee, het echte creatieve boekhouden doe ik alleen naar de belastingdienst
Ze is niet lelijk, bekend/beroemd en volgens mij heeft ze nog wel aardig wat pegelsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
Ik vond 2 en 3 best prima kijkvoer, de verrassing was er alleen vanafquote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Idd
Deel 1 was leuk.
Maar deel 2 en 3 waren om te huilen
Het enige leuke aan Tatjana is dat het zo'n klein vrouwtje is.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
Ik vond 2 en 3 aardig. Maar daar is ook alles mee gezegd. Ik denk niet dat een Matrix format nog van de grond komt tegenwoordig.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Idd
Deel 1 was leuk.
Maar deel 2 en 3 waren om te huilen
nee, ik ben gewoon een incompetente mongool die niets zelf kan ripquote:
Daarbij, the Wakowski Brothers zijn heul geen brothers meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond 2 en 3 aardig. Maar daar is ook alles mee gezegd. Ik denk niet dat een Matrix format nog van de grond komt tegenwoordig.
Oh, dat weet ik niet. Vertel?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, the Wakowski Brothers zijn heul geen brothers meer.
Altijd leuk voor het shock effect jaquote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar werken mijn ouders.
Ooit zo gelachen op een verjaardag van mijn neef. Een vriend van hem had een eigen zaak en zat op te scheppen over hoe hij creatief in zijn boekhouding was en richting de belastingdienst.
Mijn pa: Weet je waar ik werk'? De Belastingdienst.
Die gozer verschoot van kleur en heeft de rest van de avond zijn mond gehouden.
Terwijl mijn pa echt nevernooit iets daarmee zou doen, maar het shockeffect was leuk.
Een van de twee is nu een vrouw.quote:
Mete en goeie spijkerbroekquote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een incompetente mongool die niets zelf kan rip.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de twee is nu een vrouw.
Ja echt.
ja, die ze zelfs inpakten voor me, zomaarquote:
Je verwacht het niet! Maar true story.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de twee is nu een vrouw.
Ja echt.
Ik lees nu ook ergens dat dat weer kul is, maar ik heb het echt vaker gehoord.quote:
Nee echt nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je verwacht het niet! Maar true story.
Of er de volgende ochtend naast wakker worden, dat ze zegt: Weet je nog, dat fikkie stoken wat we vroeger deden op het schoolplein. En je DAN pas beseft dat dat je beste maatje was.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee echt nietongelofelijk. Is net zoiets als terugkomen op een reünie en dan een mooie vrouw spotten en geen idee hebben wie het is. Dat het dan je oude beste maatje was
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lees nu ook ergens dat dat weer kul is, maar ik heb het echt vaker gehoord.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of er de volgende ochtend naast wakker worden, dat ze zegt: Weet je nog, dat fikkie stoken wat we vroeger deden op het schoolplein. En je DAN pas beseft dat dat je beste maatje was.
Dan accepteer je het toch niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]! Eigenlijk zou het me niet verbazen ook... Die twee zijn sowieso raar.
En nu weet ik ook weer waarom ik geen social network profielen meer had... Ik word toegevoegd door mensen die ik niet ken
Doe ik ook niet. Maar ik vind het zo typisch.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef Ripley het volgende:
Het is gewoon waar hoor, al is ie wel pre-op nog volgens mij
Altijd als je 'nieuw' bent. Ik krijg ook wel eens zo'n verzoek, accepteer ik ook niet. Maar het is altijd meer als je net erop zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
Doe ik ook niet. Maar ik vind het zo typisch.
Voor een keertje kan het anders best een leuke rit zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Die van die middelste zijn me iets te groot.
damn, daar zou ik spontaant kots neigingen van krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou hem/haar moeten zijn nu.
Aha. Nou ja, ik heb toch niet geaccepteerdquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd als je 'nieuw' bent. Ik krijg ook wel eens zo'n verzoek, accepteer ik ook niet. Maar het is altijd meer als je net erop zit.
ik vind die suggesties veel irritanter, 99 van de 100 ken ik totaal nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd als je 'nieuw' bent. Ik krijg ook wel eens zo'n verzoek, accepteer ik ook niet. Maar het is altijd meer als je net erop zit.
Ik heb het juist andersom. Ik ken het gros wel, maar wil ze niet in mijn vriendenlijst, om zo'n wildgroei ala hyves te voorkomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind die suggesties veel irritanter, 99 van de 100 ken ik totaal niet
Dan heb je heel wat bagger in je adresboek van je gekoppelde e-mailadres staan, want daar komen ze bij mij allemaal vandaan en 'ken' ik dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
ik vind die suggesties veel irritanter, 99 van de 100 ken ik totaal niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je heel wat bagger in je adresboek van je gekoppelde e-mailadres staan, want daar komen ze bij mij allemaal vandaan en 'ken' ik dus.
Dat heb ik ook, sommigen staan al 3jr in mn suggestie lijst, krijg ze er niet uitquote:Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom. Ik ken het gros wel, maar wil ze niet in mijn vriendenlijst, om zo'n wildgroei ala hyves te voorkomen.
En terecht. Dat moet je zo jong mogelijk aanpakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
Peuters met taalachterstand naar basisschool
Ik vraag het me af of je kinderen al zo jong naar school moet willen sturen. Het lijkt me dat de ouders ook gewoon een grote invloed moeten hebben op de ontwikkeling.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
En terecht. Dat moet je zo jong mogelijk aanpakken.
NEE?!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een incompetente mongool die niets zelf kan rip.
Je bedoelt de ouders die ieder 40+ uur per week werken en het kind bij de opvang dumpen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of je kinderen al zo jong naar school moet willen sturen. Het lijkt me dat de ouders ook gewoon een grote invloed moeten hebben op de ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |