Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
tja, shit happens...quote:Op maandag 24 januari 2011 09:10 schreef Barretje80 het volgende:
had ik toch ineens perongeluk de LaPo!
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:04 schreef crv het volgende:
Aan het werk en word stressen vandaag![]()
Dus eerst maar een bak koffie pakken
quote:
wel fijn dat het knopje met "start nieuw deel" het nu wel doet op het werk!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, shit happens...
maar hier nog maar een bakkie doen
Hé Tijn! Nog in de Heere?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, shit happens...
maar hier nog maar een bakkie doen
Oh maar die weet ervan hoor. Het probleem is dat ze niet wil stoppen met werken en dat zij niet ontslagen kan worden omdat zij zich vaak ziek meld.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou dat gelijk escaleren naar mn baas. Beter dat zo iemand stopt met werken of een andere baan zoekt...
Ach arm poezebeest.quote:
Kwestie van de bedrijfsarts om een spoedconsult vragen. Vindt hij dat ze niet ziek is, dan moet ze gewoon werken, of thuisblijven en geen loon ontvangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh maar die weet ervan hoor. Het probleem is dat ze niet wil stoppen met werken en dat zij niet ontslagen kan worden omdat zij zich vaak ziek meld.
Wat ben jij vroeg? Ben je aan het werk?quote:
Aandachttrekkerquote:
Mooi dat het werkt!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel fijn dat het knopje met "start nieuw deel" het nu wel doet op het werk!
Gabyquote:
Die word ook elke keer ingeschakeld. Maar als haar BA net zo is als diegene die ik had toen ik ziek was dan staat hij achter haar. Vorig jaar was ik ziek en moest naar de BA. Ik was al bijna beter toen ik bij hem op consult moest maar kreeg toen ik bij hem was een enorme hoestaanval. Hij raadde mij aan om nog een paar dagen lekker thuis te blijven. Terwijl ik mij goed genoeg voelde om weer te gaan beginnen. Ik ben toen letterlijk 3 minuten bij de BA geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwestie van de bedrijfsarts om een spoedconsult vragen. Vindt hij dat ze niet ziek is, dan moet ze gewoon werken, of thuisblijven en geen loon ontvangen.
quote:
quote:
Ja, geduld is een schone zaakquote:Op maandag 24 januari 2011 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
blegh!!
archiveren in Outlook is een drama!
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
crv![]()
nieuw hier sinds dit weekeinde ?
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
blegh!!
archiveren in Outlook is een drama!
Dat bestaat niet.quote:
pinguinquote:
Die webcam in mijn posts een paar hoger is relatief dicht bij jouquote:
lotus notus vond ik al een drama, maar dat archiveerde tenminste automatisch..quote:
das lang geledenquote:
Hé, ben je weer terug van je holiday?quote:
Drama is dat.quote:
Anders Ga je ff huilenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kom jij ook nog even klagen
Nee, ik ben er verdomd weinig. Bevalt me ook prima. Twintig plus graden, strandje, frans uitziend landhuisje, een kudde bergen om ons heen. En zo af en toe een schaap. Of iets meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das lang geleden
of ben ik er nou niet zo vaak??
ik ken iemand die er helemaal lyrisch over is en die met liefde presentaties er over geeftquote:
Oooh, je bént nog op de verre bestemming. Lekker hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben er verdomd weinig. Bevalt me ook prima. Twintig plus graden, strandje, frans uitziend landhuisje, een kudde bergen om ons heen. En zo af en toe een schaap. Of iets meer.
Húúúú.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ken iemand die er helemaal lyrisch over is en die met liefde presentaties er over geeft![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
En zo af en toe een schaap. Of iets meer.
Nee. Ik mag nog die dagen hier vertoeven. Daarna een week op een strand in maleisie. En dan kom ik pas terug. Met weer genoeg films gezien op de heen- en terugreis om me een half jaar van de tv te ontrekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé, ben je weer terug van je holiday?
ik wist niet dat wij collega's warenquote:
nou is nog wel een stukkie zwemmen hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 09:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die webcam in mijn posts een paar hoger is relatief dicht bij jou
goede koffiequote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij werkt met Koen samen?
En hoe is het in Zaltbommel ?
Vandaar ook relatiefquote:Op maandag 24 januari 2011 09:46 schreef crv het volgende:
[..]
nou is nog wel een stukkie zwemmen hoor150km of zo
2 zieken en 2 telaat ofzo ...quote:
nou wat ik begreep is dat zelfs de bedrijven hier mensen op verlof hebbenb gestuurd.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vandaar ook relatief![]()
Mijn zoon passeerde daar zondag morgen, zit nu bij jou om de hoek om te lossen als het goed is en komt dan weer afzakken naar hier (al er al afvaart mogelijk is tenminste)
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede koffie![]()
![]()
nationale verslaap dag vandaag?
ben een uur voor de wekker wakker dus dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede koffie![]()
![]()
Hier niet, was zelfs eerder dan de wekker wakker.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede koffie![]()
![]()
Sinds zaterdag komen er weer schepen door, welliswaar MET loods en Heel langzaam, maar ze kunnen door.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
nou wat ik begreep is dat zelfs de bedrijven hier mensen op verlof hebbenb gestuurd.
komt bijna niks door
btw 150 maar
dacht dat dat ding bij Koblenz lag
Nou ja, Koen slaapt ook graag uit op werkdagen tochquote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede koffie![]()
![]()
Hihiquote:
Hello, good morningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
behalve dat ik veel te laat ging slapen gaat het prima hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihiHai leuke meneer
![]()
Alles goed?
En vrijdag zie ik jou
eej mevrouw met die muzikale wasmachinequote:
haai Toekquote:Op maandag 24 januari 2011 09:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
eej mevrouw met die muzikale wasmachine
Genieten he?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:01 schreef Symphonic het volgende:
Wat ben ik toch altijd weer blij dat het maandag is![]()
Het nieuwe weekend komt dan weer een dag dichterbijquote:Op maandag 24 januari 2011 10:01 schreef Symphonic het volgende:
heerlijk, ik mag weer tot 21:00 werkenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:01 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:01 schreef Symphonic het volgende:
Sja van je familie moet je het hebben he ?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:02 schreef Toekito het volgende:
Oh trouwens dames ik had een doosje lego gekocht. Zo'n 3 in 1 met een auto/helikopter en vliegtuig weet je wel. Mijn neefje was er erg blij mee.
Hij was zaterdag jarig en toen had ik hem ff gebeld. Ondanks dat die 5 werd nam die zelf op en na het gesprek had die bij hem thuis gezegd: "Ja het was een meneer die ik niet ken. En zo raar die wou van alles over mijn verjaardag weten"
Dus ik zei tegen hem dat ik geen meneer ben en als die dat nog eens zegt die voortaan niks meer krijgt en spontaan zegtie dattie wist wie ik was en dat oma niet alles hoefde te weten
voor jou welquote:
van die kleine kan ik het hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja van je familie moet je het hebben he ?
Van jou?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
van die kleine kan ik het hebben.
Zijn zus maakt het bonter. Die is aan het sparen, al zolang als ik weet. Ze is pas 8 dus ik denk nou vraag eens waar ze voor spaart. "Ja voor een Porsche 911, dan mag mijn pa er inrijden tot ik 18 ben en daarna ga ik er mee rijden"
uhhhhhhhhh juist ja. Drie keer raden hoe ze er bij komt om voor die Porsche te sparen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |