ik ken iemand die er helemaal lyrisch over is en die met liefde presentaties er over geeftquote:
Oooh, je bént nog op de verre bestemming. Lekker hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben er verdomd weinig. Bevalt me ook prima. Twintig plus graden, strandje, frans uitziend landhuisje, een kudde bergen om ons heen. En zo af en toe een schaap. Of iets meer.
Húúúú.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ken iemand die er helemaal lyrisch over is en die met liefde presentaties er over geeft![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
En zo af en toe een schaap. Of iets meer.
Nee. Ik mag nog die dagen hier vertoeven. Daarna een week op een strand in maleisie. En dan kom ik pas terug. Met weer genoeg films gezien op de heen- en terugreis om me een half jaar van de tv te ontrekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé, ben je weer terug van je holiday?
ik wist niet dat wij collega's warenquote:
nou is nog wel een stukkie zwemmen hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 09:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die webcam in mijn posts een paar hoger is relatief dicht bij jou
goede koffiequote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij werkt met Koen samen?
En hoe is het in Zaltbommel ?
Vandaar ook relatiefquote:Op maandag 24 januari 2011 09:46 schreef crv het volgende:
[..]
nou is nog wel een stukkie zwemmen hoor150km of zo
2 zieken en 2 telaat ofzo ...quote:
nou wat ik begreep is dat zelfs de bedrijven hier mensen op verlof hebbenb gestuurd.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vandaar ook relatief![]()
Mijn zoon passeerde daar zondag morgen, zit nu bij jou om de hoek om te lossen als het goed is en komt dan weer afzakken naar hier (al er al afvaart mogelijk is tenminste)
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede koffie![]()
![]()
nationale verslaap dag vandaag?
ben een uur voor de wekker wakker dus dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede koffie![]()
![]()
Hier niet, was zelfs eerder dan de wekker wakker.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede koffie![]()
![]()
Sinds zaterdag komen er weer schepen door, welliswaar MET loods en Heel langzaam, maar ze kunnen door.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
nou wat ik begreep is dat zelfs de bedrijven hier mensen op verlof hebbenb gestuurd.
komt bijna niks door
btw 150 maar
dacht dat dat ding bij Koblenz lag
Nou ja, Koen slaapt ook graag uit op werkdagen tochquote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goede koffie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |