ruilen?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo iedereen wakker
mogen we er weer een dagje tegen aan
tja wie niet ...quote:Op maandag 24 januari 2011 08:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ruilen?
ik had nog wel een dagje vrij willen zijn
ik!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik!
ik was eigenlijk vrij, maar ben nu aan het werk
hoezo dat dan ?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik!
wat moedigquote:Op maandag 24 januari 2011 08:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik!
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
goed bezig, punten scoren bij de baas?
De dochter van mijn collega wordt vandaag 5 en daar wilde ze graag bij zijn, zij werkt donderdag voor mijquote:
Dus eigenlijk krijg je er een langer weekend voor terug?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
De dochter van mijn collega wordt vandaag 5 en daar wilde ze graag bij zijn, zij werkt donderdag voor mij
en dan kan je na die tijd heel agressief reageren?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:52 schreef Symphonic het volgende:
wat moedig
Ik heb ook nog eens agressietraining vandaag dus ik ben tot 19:30 aan de beurt vandaag
Agressietraining? Een soort anger management, of meer een training om je te kunnen wapenen tegen scholieren die boos worden omdat hun les niet uitvalt?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat moedig
Ik heb ook nog eens agressietraining vandaag dus ik ben tot 19:30 aan de beurt vandaag
Oeh, die filmquote:Op maandag 24 januari 2011 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Agressietraining? Een soort anger management, of meer een training om je te kunnen wapenen tegen scholieren die boos worden omdat hun les niet uitvalt?.
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:59 schreef Panda72 het volgende:
Net mijn zieke collega gebeld om te vragen hoe het met haar ging. Ik had haar met een afgeschermd nummer gebeld en ze nam heel opgewekt en vrolijk. Toen ze hoorde dat ik het was, klonk ze opeens schor en zielig.
Gevraagd hoe het met haar gaat en wanneer ze weer denkt te gaan beginnen. Wist ze nog niet zei ze nadat ze een enorme hoestbui kreeg. Ze voelde zich nog zooooooooo beroerd. Ik zei tegen haar goh zaterdag voelde je je zeker beter want D.(collega) heeft je in de stad gezien. Was het even stil en zei ze jaaaaaa dat klopt ik voelde mij zaterdag iets beter en ik dacht misschien helpt het als ik naar buiten ga. Had ik niet moeten doen want nu ben ik weer ziek.
Ach ja er word al hier gespeculeerd dat ze wel weer ziek zal zijn tot na de voorjaarsvakantie
Ik zou dat gelijk escaleren naar mn baas. Beter dat zo iemand stopt met werken of een andere baan zoekt...quote:Op maandag 24 januari 2011 08:59 schreef Panda72 het volgende:
Net mijn zieke collega gebeld om te vragen hoe het met haar ging. Ik had haar met een afgeschermd nummer gebeld en ze nam heel opgewekt en vrolijk. Toen ze hoorde dat ik het was, klonk ze opeens schor en zielig.
Gevraagd hoe het met haar gaat en wanneer ze weer denkt te gaan beginnen. Wist ze nog niet zei ze nadat ze een enorme hoestbui kreeg. Ze voelde zich nog zooooooooo beroerd. Ik zei tegen haar goh zaterdag voelde je je zeker beter want D.(collega) heeft je in de stad gezien. Was het even stil en zei ze jaaaaaa dat klopt ik voelde mij zaterdag iets beter en ik dacht misschien helpt het als ik naar buiten ga. Had ik niet moeten doen want nu ben ik weer ziek.
Ach ja er word al hier gespeculeerd dat ze wel weer ziek zal zijn tot na de voorjaarsvakantie
ja, maar dan blijft er niemand meer over op Panda's kantoorquote:Op maandag 24 januari 2011 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou dat gelijk escaleren naar mn baas. Beter dat zo iemand stopt met werken of een andere baan zoekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |