abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91870208
Wij hebben nooit een luieremmer aangeschaft, het idee een verzamelbak voor stinkluiers midden in huis te hebben staan stond me niet aan :N Bovendien hadden we er ook niet echt een goede plek voor.
Toen we nog op de flat woonden gooiden we de luiers in een zak op het balkon (die dagelijks beneden in de vuilstort werd gegooid), nu we een huis-met-tuin hebben gaan ze rechtstreeks in de kliko.

Cynthiaaa, wat fijn O+
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91870231
Ohja, bij jou is dat hechtdraad een issue. Maar het zal je verbazen hoeveel dingen anders kunnen zijn een tweede keer. Ik had vandaag bijvoorbeeld ineens een lekplek in mijn shirt! :o Mijn borsten hebben tijdens het voeden van Ivan werkelijk nooit gelekt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91870414
Oh mijn luieremmer gebruik ik wel in de zomer voor m'n katoenen luiers. Die wil ik niet in de wasmand hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91871054
Wij hebben hier belachelijk veel poepluiers, misschien dat dat ook verschil maakt?

Ik ben momenteel een luierverschoonmachine. Er komt geen einde aan! Is de een uitgepoept, begint de ander weer.
pi_91871165
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, bij jou is dat hechtdraad een issue. Maar het zal je verbazen hoeveel dingen anders kunnen zijn een tweede keer. Ik had vandaag bijvoorbeeld ineens een lekplek in mijn shirt! :o Mijn borsten hebben tijdens het voeden van Ivan werkelijk nooit gelekt.
oh ja dat geloof ik wel dat het anders zal zijn :Y
het is meer een soort reactie op oplosbare zooi die gewoon bij mij hoort, ik had er vroeger ook last van met de vieze oplosbare gaasjes enzo.

Maar zoals ik zei, ik ga gewoon voor geen hechtingen :+ je moet toch ergens naar streven...
en if all else fails weet mn vk ervan en krijg ik een echt piraten-litteken opdat de draadjes makkelijk te verwijderen zijn :Y) Komt goed! *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91871201
Goed plan Huup!! :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91871211
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben hier belachelijk veel poepluiers, misschien dat dat ook verschil maakt?

Ik ben momenteel een luierverschoonmachine. Er komt geen einde aan! Is de een uitgepoept, begint de ander weer.
Dat doen ze ja...
pi_91871358
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef huuphuup het volgende:
Komt goed! *O*
Je hebt duidelijk te veel tijd om over die dingen na te denken. Hoog tijd om te bevallen! *O*

Ik ben zooo benieuwd.
pi_91871714
Huup, jij hoeft helemaal geen hechtingen deze keer!! Ik ben helderziende :P

Mijn meissie poept trouwens nog steeds heel veel. Zeker 3 luiers per dag.. Misschien toch maar een luieremmer.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91872960
voor mijn kind heb ik geen luieremmer nodig :') als ik dat van tevoren had geweten :D maar handig is ie wel! die emmer. kind is vooral lief :+

En Claudia, ik ben ook benieuwd :D maar t duurt nog wel een week of 2 minimaal ga ik vanuit hoor. B. denkt nog steeds de 9e, ik denk de 15e. Ben benieuwd.
Morgen is mn schoonmoeder jarig, zondag ben ik jarig en 8 feb is mn eigen moeder jarig, dat zijn de data die ik in principe liever skip. Maar als het wel zo is dan boeit het eigenlijk ook niet.

Hoewel, ik zou het zelf wel leuk vinden, op mn eigen verjaardag, maar B. vindt het niets :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91873251
Huup pak mijn verjaardag dan maar, een dagje na de jouwe.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91873505
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef mefke79 het volgende:
Huup pak mijn verjaardag dan maar, een dagje na de jouwe.
Bea? wij hier? :o :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91874115
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Lujaxa het volgende:
goedemorgend dames

Hier afspraak gemaakt met gyn.. mag woensdag al langsgaan ;)

sta nog altijd niet in lijstje ;(

Hier nog steeds misselijk.. bij vorige zwangerschappen was het toch niet zo erg hoor als nu |:(
HOi, Ik krijg net je mailtje met het verzoek je in de lijst te zetten op 26-09-2011, maar een modje heeft al in de lijst gezeten waardoor ik em niet meer kan wijzigen. Wellicht kun je 1 van hun even vragen of ze het aanpassen? Brighteyes bv?
pi_91875347
Cynthia, fijn dat je het hartje hebt gehoord.. bijzonder he? O+

Wij hebben morgen een gesprek bij de vk... ben benieuwd. Hoefde eigenlijk pas over 2 weken terug te komen, maar ik mocht nu al omdat ik nu alvast het een en ander wil bespreken over de bevalling straks...ben ik in ieder geval op tijd _O- :+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91876132
Mijn meneer zegt dat ik de 5e ga bevallen. We zullen zien :+

Jose je kunt er maar op tijd bij zijn :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91876593
Wij zijn gisteren samen voor het eerst naar de zwangerschapsyoga geweest. Het was gelijk een partneravond, vandaar met zijn tweeën.
Voor mensen die twijfelen, zeg ik: doen! Ik vond het heel relaxed gaan, kreeg goeie tips mee, en heb heerlijk geslapen erna.
Vooral ademhalingstips en 'perstips' vond ik heel handig en ga ik zeker proberen toe te passen. Als alle lessen gaan zoals gisteravond ben ik heel blij met mijn inschrijving. Het was ook echt een uur les, zonder theeleuten en lullen tussendoor.

Vanmiddag de blije doos mogen ophalen bij Prenatal. Leuk, maar die van de Etos/Felicitas vind ik toch beter.
Ook het 9-maanden-dagboek van Pauline Oud gekocht. Beetje laat wellicht, maar ik was in het begin gestart met een mooi boekje en dan zelf schrijven. Maar ik ben helemaal niet zo'n dagboektype dus na week 10 is het zo de kast ingegaan. Dit boek is leuk omdat het allerlei vragen zijn die je kunt beantwoorden en ook al nadert maand 7 (of ben ik er net aan begonnen, ik weet het niet, vanaf welke week is dat?), die antwoorden weet ik nog wel.
Ik heb van dezelfde schrijfster ook het boek 'mijn kleinkind' voor de verjaardag van mijn schoonmoeder gekocht. Ze mag daar 4 jaar lang in schrijven over hun gezamenlijke avonturen en verschillen tussen vroeger en nu en dan mag hij weer terug naar ons. Dus toen uit dezelfde serie ook maar het kraambezoekboek gekocht.
Er zijn er nog 2: baby's eerste jaar en een boek over de jaren 1 t/m 4 van je kindje.
Ik wil ze allemaal wel nu, dan heb ik de serie compleet en das toch leuk om later aan haar te geven.
Als ik baby's eerste jaar niet als kraamkado krijg (ik ga even hinten), dan koop ik em lekker zelf.

Claudia: het is saai, maar is het een suggestie om te vragen geld te storten op een spaarrekening die jullie wellicht al voor haar geopend hebben?

Cynthiaa: het hartje gehoord O+ mooiste geluid van de wereld. vriendlief is hiervoor vorige week speciaal meegegaan naar de vk.

Zaterdag de 3D/4D echo, ben zo benieuwd naar haar gezichtje!
pi_91876801
Cynthiaa, het hartje gehoort O+

Hier ook inderdaad constant de vraag of we nog wensen hebben voor onze tweede kleine... Nou nee eigenlijk niet. We hebben nu dus ook zo een luieremmer ding geroepen en eventueel geld voor een tweede tripp trapp erbij. En verder kunnen we het echt niet verzinnen :?

Ow ik ben vandaag zo verwent :D Ik ben door mijn moedertje meegenomen naar Nijmegen, naar Sanadome, dit is een thermenlandschap met lekkere bubbelbaden ed. Maar mijn ouders hadden er een heerlijke massage en buikpakking speciaal voor de zwangere bijgeboekt voor mij *O*
Het was echt heerlijk!! Helemaal ontspannen, met elke dag zo een massage ga ik het de komende 4 weken zeker wel volhouden, maar ja die massage bleef maar bij 1 keer vandaag, dus maar even afwachten met wat voor gevoel ik morgen wakker word... Maar het is wel een aanrader voor alle zwangeren, echt genieten, heerlijk!!

[ Bericht 95% gewijzigd door MamaPurk op 25-01-2011 23:41:39 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91877954
Wat een heerlijke dag Mamapurk! Het Sanadome is echt een fijne thermen, mijn ouders wonen in de buurt van Nijmegen en R. En ik gaan er graag heen.
Wij hadden als kraamcadeau een cadeaubon gehad van het Sanadome, dat vond ik ook een erg leuk cadeautje.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91881748
Luieremmer heb ik gehad en ook weer verkocht op marktplaats. Had een nappy wrapper en vond de vullingen wel erg duur.
Nu een vuilnisbakje voor de luiers en dat gaat prima. Poepluiers van Lotte gaan in een zakje gelijk de container in.

Over kado's, wij vragen nu bv een houten trein als een groter kado dat we mochten uitzoeken. Verder kleertjes gehad, knuffels en speelgoed. Scheelt bij ons wel dat de 2e een jongen is
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 januari 2011 @ 07:43:42 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91882107
*goede* morgen ... ik werd heel liefderijk wakker geschreeuwd, met een stekker geprikt en met een knuffel geslagen ... Fijn als je zoon zich vrijelijk kan bewegen en z'n kamerdeur op een kier staat :') (ik had na het terugleggen z'n deur niet dichtgedaan vanwege de herrie die dat maakt en met het oog dat hij rond acht uur kon komen knuffelen.. even buiten de waard gerekend dat hij van papa wakker werd toen die ging werken ...)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91882314
Bedankt voor alle lieve reacties... O+ Heb er heerlijk door kunnen slapen! Weg twijfels...

Straks het grote verhaal aan mijn baas vertellen, ben zelfs extra vroeg op mijn werk! :+ :+ :+
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:12:40 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91882331
Jee Cybtia, had je het nog niwt verteld dan? Bij mij is het al zo duidelijk te zien, ik kwam er niet onderuit!
pi_91882472
Nope nog niet verteld, straks is het moment :) Nogal wat gedoe met schoonouders etc. kleine stad hier en iedereen kent elkaar ;)
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:33:22 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91882595
Oké! Spannend hoor!
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:38:54 #250
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91882673
Goodmorning ladies!

Succes met het vertellen straks Cyntiaa, zo fijn dat iedereen het dan weet en je echt helemaal kunt toegeven aan het zwanger zijn! Helemaal na het hartje te hebben gehoord O+ .

Ik ga zo even bloed laten prikken voor de suiker en daarna naar de kapper, het wordt tijd en ik heb er wel zin in om even aan me te laten tutten. Heb echt centimeters uitgroei :o . Daarna koffie leuten bij mijn nichtje/vriendinnetje en haar verse baby O+ . Die vroeg gisteravond of ik zin had om vandaag nog even te komen kletsen, maar natuurlijk!

Have a nice day!
pi_91882757
Sinds wanneer is dit het bankje djmo? De relevantie voor je post in dit topic vergaat me zoals vaker.

Cyntiaa ik hoop dat iedereen op je werk leuk reageert!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91882876
Zo, was mijn baas even blij! :D :D :D Hij wilde zelf raden wat ik kwam vertellen O+ . Hij gaat kijken naar een dag minder werken maar voorziet geen echte problemen.

Wel balen dat ik morgen nog een functioneringsgesprek heb met een negatief ingestelde collega. Maar daar komen we ook wel weer door heen w/
pi_91882933
morgen! O nachtje slaap doet wonderen voor een brak bekken. Heerlijk!
Ik ga vandaag eens even kijken wat ik nog heb in 56 en 62. We gaan zaterdag shoppen en dan is het wel handig om te weten wat ik al heb.
Cyntiaa veel plezier met vertellen! < - fijn dat het leuk was! (posten via foon duurt gewoon te lang)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:13:19 #254
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91883176
Dat moet ik ook nog gaan doen Mefke. Ik ga Joep zijn oude spullen eens uitpluizen, kijken wat een dame ook aankan en de rest gooi ik hier in de aanbieding :+

Cyntia, tof dat je baas zo leuk reageert! Ik heb ook zo'n blije baas, die leeft ook zo heerlijk mee.

Claudia, ik denk dat ik ook veel bonnen ga vragen. Kleertjes koop ik toch het liefste zelf. Al heb ik wel een heel leuk barbapapajurkje gezien... die kan ik wel aan een vriendin vragen.
Verder vraag ik spullen van het molletje. Zoals een dvd of een boekje daarvan. Zelf heb ik gisteravond ook een molletje rammelaar besteld en een trein met het molletje erin. Bij Joep was het thema op zijn kamer barbapapa en voor dit kindje doe ik het molletje. Mijn lief gaat dan zelf nog een kapstok maken van het molletje en ik schilderijtjes.
Niet mieten! Door gieten!
pi_91883318
m'n vrouwtje was bang dat ze een blaasonsteking had, maar bleek gelukkig mee te vallen...na de dagje pijn was het weer over...
klussen aan de babykamer vordert gestaag.
pi_91883463
môgge! *O*

oh Cyntia wat leuk dat je baas zo enthousiast was O+ zo lief zulke dingen O+ ik vind dat het echt een extra tintje geven, superleuk!

Seilram das ook handig ja, een babykamer in een thema en dan gewoon zeggen van ja we doen dat thema dus spulletjes daarvan zijn erg welkom.
Ik hou er nooit zo van om mensen die wat verder van me afstaan echt om specifieke kado's te vragen, het voelt voor mij dan altijd zo alsof je echt een kado verwacht zeg maar, terwijl het vooral draait om baby-showen natuurlijk.

Jemig ik had vannacht echt project "flip-a-whale" in mn bed hoor :') en dan was ik eindelijk omgekeerd, maagzuur }:| *grom* weer omdraaien enzo... en dan dat voedingskussen meeslepen ook. B. moest erom lachen.

Hoe is t met Vanyel en DML?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91883473
cleany, tijdens de zwangerschap kan je ook blaasontsteking hebben zonder de karakteristieke pijn-bij-het-plassen!
Ik zou toch even laten testen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:31:58 #258
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91883629
Huup, hebben jullie ook een waterbed? :P
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_91883641
Zo moest ik ook urine inleveren omdat ik harde buiken heb, zonder andere klachten. Eerste x lukte t testen niet, straks weer bellen voor nieuwe uitslag.

Hier niet veel hoor huup, jij stiekem al.begonnen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91883804
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:31 schreef PM-girl het volgende:
Huup, hebben jullie ook een waterbed? :P
:D

nee dan had ie er niet om moeten lachen, dan was ie spontaan zeeziek geworden denk ik :+

Ohja urine inleveren, ik had ook veel harde buiken en heb toen voor de zekerheid ook maar een potje ingeleverd. Vals alarm in mijn geval maar je hoort het idd erg vaak dat het zonder de typische klachten gaat.
Laten nakijken is zo gepiept en dan weet je het zeker.

Jammer Vanyel -O-
Hier niks hoor, ik verwacht ook niets eigenlijk heel binnenkort hier.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91884373
Het is dat ik een dikke buik heb en dat mijn heupen vandaag zo veel pijn doen anders had ik nu briesend naar mijn huisartsenpraktijk gelopen om die assistente een pak rammel te verkopen :(

Ik wilde (EINDELIJK) een afspraak maken voor mijn man (omdat hij het zelf niet doet en ik nu echt slaap tekort kom) die sinds oudjaarsdag ziek is, en ik word gewoon afgepoeierd en kan niet eens een afspraak maken :( Niet omdat de huisarts er niet is, maar vandaag is vol. MAAR MORGEN DAN??!?!?!? OF VRIJDAG?!?!?!?!? :( Daar kreeg ik dus de kans niet eens voor want ik werd opgehangen met bel morgenochtend om 8 uur maar precies voor een spoedplek die dag. *tuut tuut tuut* O wat ben ik giftig :( :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91884922
Zo Tally, dat zou ze bij mij ook echt niet moeten flikken! Ik ben dan wel zo dat ik terugbel en het haar even vertel hoor. Is ze gek geworden?? Dat zij nou d'r dag niet heeft, daar hoef jij geen last van te hebben!
(En geef je man een schop onder z'n kont, als hij al zo lang ziek is moet ie wel aan de bel trekken)
pi_91885091
quote:
4s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef 3e.ronde het volgende:
cleany, tijdens de zwangerschap kan je ook blaasontsteking hebben zonder de karakteristieke pijn-bij-het-plassen!
Ik zou toch even laten testen.
heeft ze gedaan, viel wel mee volgens de huisarts. m'n vrouw is wel extra alert tijdens de zwangerschap en dat is alleen maar goed. Normaal gaat ze niet zo snel naar de huisarts.
pi_91885144
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef danic het volgende:
Zo Tally, dat zou ze bij mij ook echt niet moeten flikken! Ik ben dan wel zo dat ik terugbel en het haar even vertel hoor. Is ze gek geworden?? Dat zij nou d'r dag niet heeft, daar hoef jij geen last van te hebben!
(En geef je man een schop onder z'n kont, als hij al zo lang ziek is moet ie wel aan de bel trekken)
Terugbellen :') Ik zou willen dat het zo makkelijk kon :D Net al meer dan een half uur in de wacht gestaan :')
pi_91885495
Ooooh das ook zo'n irritatiepunt! Bij mij zitten ze om de hoek dus dan zou ik langs gaan, echt die hormonen van mij!
pi_91885500
36 weken vandaag *O*
En heerlijk geslapen vannacht (zomaar 7 uur achter elkaar aan een stuk door) :Z

Wat een schofterige behandeling zeg Tally, zo ga je toch niet met je klanten/patienten om :S
Fijn Cynthiaa dat je baas zo fijn heeft gereageert :)
pi_91885565
Ik zou sowieso mijn twijfels hebben bij een huisarts waar ik een half uur in de wacht moest hangen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91885616
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou sowieso mijn twijfels hebben bij een huisarts waar ik een half uur in de wacht moest hangen.
4 huisartsen in 1 praktijk. En maar 2 assistentes die de telefoon kan opnemen. Maar dan nog vind ik een half uur inderdaad ook erg overdreven.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef danic het volgende:
Ooooh das ook zo'n irritatiepunt! Bij mij zitten ze om de hoek dus dan zou ik langs gaan, echt die hormonen van mij!
Het is niet erg ver weg, maar voor vandaag net te ver. En morgen zal ik een stuk minder boos zijn :')
pi_91885625
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik hou er nooit zo van om mensen die wat verder van me afstaan echt om specifieke kado's te vragen, het voelt voor mij dan altijd zo alsof je echt een kado verwacht zeg maar, terwijl het vooral draait om baby-showen natuurlijk.
Zoiets heb ik ook, maar dan anders. Ik vind dat het onze taak als ouders is om voor alle praktische dingen te zorgen. Cadeautjes 'horen' dingen te zijn die bijzonder zijn, die je zelf niet zo snel zou kopen. Daarmee leg ik de lat wel heel hoog. -O-

Maar ik vond die Bugabootas echt een geniaal idee van mezelf. :7
pi_91885759
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:26 schreef cleany het volgende:

[..]

heeft ze gedaan, viel wel mee volgens de huisarts. m'n vrouw is wel extra alert tijdens de zwangerschap en dat is alleen maar goed. Normaal gaat ze niet zo snel naar de huisarts.
Wat bedoel je daarmee, 'viel wel mee volgens de huisarts'? Een huisarts kan daar toch niks over zeggen als er niet naar de urine is gekeken? Ik heb een blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschap en die is bij toeval ontdekt tijdens een routineprocedure. Ik had daar echt geen typische klachten van. Het is een kleine moeite om de urine te checken en je kunt er een hoop gezeur mee voorkomen.
pi_91885931
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ook, maar dan anders. Ik vind dat het onze taak als ouders is om voor alle praktische dingen te zorgen. Cadeautjes 'horen' dingen te zijn die bijzonder zijn, die je zelf niet zo snel zou kopen. Daarmee leg ik de lat wel heel hoog. -O-

Maar ik vond die Bugabootas echt een geniaal idee van mezelf. :7
maar er zijn toch ook praktische dingen die met zorg en liefde uitgezocht kunnen worden? Ik vind het heel moeilijk om in te schatten waar mensen qua cadeaus op zitten te wachten: hoe dichter bij (en dus hoe groter het cadeau), hoe moeilijker. Mijn nieuwe neefje heeft enkel een h&m-pakje gehad :@ omdat ik niet met niets aan wilde komen. Ik heb wel zo'n 3 keer gezegd dat ze aan moesten geven wat ze leuk zouden vinden om te krijgen, ik had voorgesteld om een leuke luiertas te kopen, maar er kwam niet echt een andere reactie als 'ja daar zullen we wel even over nadenken'. Speelgoed is vaak ook zo smaakgevoelig, helemaal als het om grotere dingen gaat. Ik vind het fijn om een béétje een aanwijzing te krijgen. En dit is dan nog het eerste kindje: bij een tweede kindje is het ook voor degene die geeft nog moeilijker om wat leuks te bedenken :)

En de Bugaboo-tas vind ik ook een geniaal idee :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_91886278
Als iemand ernaar vraagt geef ik ook een heel concrete wens aan, Lot! Het is ontzettend lastig om een leuk kraamcadeau te kopen voor iemand anders. Dat vind ik nu nog steeds, ookal heb ik zelf kinderen en weet ik wel wat ikzelf leuk en handig vind.
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 11:11:54 #273
43556 miss_dynastie
pi_91886469
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef huuphuup het volgende:
Jemig ik had vannacht echt project "flip-a-whale" in mn bed hoor :') en dan was ik eindelijk omgekeerd, maagzuur }:| *grom* weer omdraaien enzo... en dan dat voedingskussen meeslepen ook. B. moest erom lachen.
't Klinkt als een nieuw programma van Discovery _O- ;)

Over cadeautjes: een bekende van mij kreeg laatst een 'doe maar een pak luiers of zo' op de vraag wat ze graag wilden hebben. Da's ook leuk (not) -O-
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:23:16 #274
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91886807
Miss dynastie, daar kun je wel weer een luiertaart van maken en dat is weer wel heel feestelijk vind ik zelf.
pi_91886926
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

't Klinkt als een nieuw programma van Discovery _O- ;)

Over cadeautjes: een bekende van mij kreeg laatst een 'doe maar een pak luiers of zo' op de vraag wat ze graag wilden hebben. Da's ook leuk (not) -O-
Juist wel, luiertaart!
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 11:30:52 #276
43556 miss_dynastie
pi_91887092
Ja maar, jullie kennen mijn bekende niet :P , maar het is niet iemand die je vraagt om een luiertaart voor je te knutselen, als je begrijpt wat ik bedoel :+ ..... Het was meer zo van 'doe dat maar, komt wel op' en op zich is er misschien wat voor te zeggen, maar zij vond het in ieder geval niet leuk.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:40:07 #277
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91887412
Ow maar luiertaarten kun je ook kant en klaar kopen hoor, daar hoeft je geen crea-knutsel-genie voor te zijn!
pi_91888046
Van een luiertaart zou ik echt niet blij worden. Alsof iemand op mijn verjaardag met een pak wcpapier komt aanzetten!
pi_91888215
Ik heb er al 1 gehad toen ik zon 15 weken zwanger was! Beetje vroeg, maar oké was wel lief dat ze al die moeite had gedaan.
pi_91888934
Ik kreeg een luiertaart van mijn werk toen ik met verlof ging, vind het wel erg leuk :)

Bij mijn vorige dochtertje kreeg ik toen een slinger van spuugdoekjes die mijn clienten hadden versiert met watervaste stift, ik had er niets aan maar vond het wel heel leuk :) Het gaat bij mij meer om het gebaar! Ik vond het zo lief dat ze er energie in gestoken hadden.

En de spullen die ik echt nodig heb koop ik toch uiteindelijk zelf wel en de dingen die ik krijg zijn meestal dingen die ik zelf niet snel zou uitkiezen en soms vind ik dat wel hele leuke dingen en soms denk ik ook wel eens, tja wat moet ik ermee, maar goed dan was het evengoed een lief gebaar :)
pi_91889236
Die slinger van spuugdoekjes is een leuk idee!
En wat je zegt: wat je wilt hebben koop je toch vaak zelf. Een vriendin van mij begon daar al over te grommen, want zo bleef er niets voor haar over om te geven. Ja zeg!
Dus nu afgesproken dat ik van haar een luieremmer krijg met leuke dingetjes erin. In plaats van een mand.
Hoeft van mij helemaal niet, maar vind het wel lief van haar.
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:32:09 #282
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91889280
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Vanyel het volgende:
Van een luiertaart zou ik echt niet blij worden. Alsof iemand op mijn verjaardag met een pak wcpapier komt aanzetten!
Hahahaha! ik moest hardop lachen :P
Ik heb er overigens toen geen gehad, wel 25 pakken nb luiers :')
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 12:57:29 #283
43556 miss_dynastie
pi_91890160
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Had je ook om luiers gevraagd dan? :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:57:46 #284
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91890171
quote:
Ik heb er wel een keer een gekregen. Lief bedoeld hoor, maar ik vind het zoiets raars! 8)7
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:16:14 #285
298315 SacreCoeur
pi_91890912
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Had je ook om luiers gevraagd dan? :P
Nee dat niet :P
ik gaf kv dus ik kreeg ook heel veel blikken kv, had ik ook niet om gevraagd.
Maar handig was het wel.

Verder heb ik op 3 setjes kleding na alleen geld gehad.
En hoewel dat natuurlijk onwijs leuk is, want dan kan je zelf uitzoeken.
Vond ik de 3 setjes kleding (wat niet eens m'n smaak was) leuker om te krijgen :P
pi_91891223
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nee dat niet :P
ik gaf kv dus ik kreeg ook heel veel blikken kv, had ik ook niet om gevraagd.
Maar handig was het wel.

Verder heb ik op 3 setjes kleding na alleen geld gehad.
En hoewel dat natuurlijk onwijs leuk is, want dan kan je zelf uitzoeken.
Vond ik de 3 setjes kleding (wat niet eens m'n smaak was) leuker om te krijgen :P
Ik geef borstvoeding, mag ik bij de volgende dan om nieuwe borsten vragen of is dat raar?
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:34:01 #287
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91891693
Ik vond het wel heel leuk om luiertaarten te krijgen, maar ik heb ze eigenlijk als cadeautje in de zwangerschap gekregen en niet als kraamcadeau....

Maar ik vind het wel moeilijk als mensen vragen wat je graag wil hebben, mede omdat ik een redelijk aparte smaak qua kleding heb en de kleren die ik krijg meestal op zijn zachts mwah mwah vind. En cadeaubonnen zijn zo handig, maar vinden mensen blijkbaar niet leuk om te geven ofzow....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91891813
Ik heb bij Tess ook kadobonnen gevraagd.. we hadden nog zoveel zooi van Amber over, ik wist echt niet wat ik moest vragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:42:59 #289
298315 SacreCoeur
pi_91892087
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik geef borstvoeding, mag ik bij de volgende dan om nieuwe borsten vragen of is dat raar?
LOL! dat is wel raar hoor.. ik zou gewoon geld vragen voor een boobjob :')
pi_91892488
Ik was ook niet blij met m'n luiertaart en het tijdens het knutselen overgebleven pak luiers. Ja, het gebaar was heel lief, maar wij wilden zó graag met onze wasbare luiertjes beginnen en nou hadden we weer een berg newborn wegwerpluiers erbij :')
Wat ik echt super vond was allerlei leuke boekjes, zowel voorleesboekjes als kartonnen en houten babyboekjes waar ze zelf mee kunnen rommelen. Die worden hier nog steeds dagelijks gebruikt en dat zal voorlopig nog wel blijven ook.
pi_91892846
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dus moest je vervolgens alle volgende kraambezoeken zelf met zo'n taart aan komen kakken of kreeg je ze wel op?
pi_91892873
Oh en geen blaasontsteking hier. Dan komen die harde buiken dus toch ergens anders vandaan. Ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn O-)
pi_91893095
Vanyel, ben je bezig??????
pi_91893123
oehh spannend Vanyel!! Zettemop *O* :%
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91893213
quote:
Een mummiepak!! *O*

:+

ik kreeg van mn tante vorige keer een kadobon van Kruidvat, kon ik er luiers of kv van kopen als ik dat wilde maar ze wist niet hoe en wat qua merk. Nou gaf ik bv en ik kwam om in de newbornluiers met dank aan de 9 maanden beurs :+ dus ik heb er lekker baby badderspul van gehaald toen, ik vond het een prima bon om te krijgen :Y

En deze keer heb ik van mn mams en broer/zus om bitti tutto's gevraagd :D Ja Wup je wordt bedankt }:| jouw schuld :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91893256
Succes Vanyel
pi_91893300
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en geen blaasontsteking hier. Dan komen die harde buiken dus toch ergens anders vandaan. Ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn O-)
is t begonnen? hoe wat? vertel vertel!
niet nu ineens niks meer zeggen hoor }:|

succes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91893326
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:48 schreef Sannne het volgende:

En die pamperdoekjes zijn toch ook in de aanbieding? Die sensitive zijn zo fijn! Lekker dik, goed vochtig, ruiken lekker.. Die wil ik! :D
Action doos van 9 pakjes voor 9,98!
Ik heb zo'n beetje ieder merk geprobeerd en ben het meest fan van deze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91893368
Kinders niet zo enthousiast! Ik heb dit al anderhalve week.
Dus ik ben wel ergens mee bezig, maar heb duidelijk nog niet door hoe het echt moet..
pi_91893601
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Action doos van 9 pakjes voor 9,98!
Ik heb zo'n beetje ieder merk geprobeerd en ben het meest fan van deze
I (L) Action! Helaas niet in de buurt..

Vanyel spannend! Elk begin is een begin!

Ik lijk wel minder misselijk :D En meer energiek!
En gisteren kwam mijn Bugaboo dan eindelijk! Hij is zooo mooooooi O+
Morgen krijg ik een echo, ben heel zenuwachtig na mn bloedverlies. Maarja, we shall see.

Moest lachen om Huup's flip the wale, haha!

En verder niks te melden :{ Fijne dag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')