bij mij stond die grote lamp alleen aan tijdens het hechten!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
voor t hartje van Cynthia (weet dat t anders geschreven is maar geen zin om t terug te zoeken
)
Ik heb van de hema zo'n luieremmer met van die casettes en ik zou echt geen andere willen.
Mijn zus had een gewone, maar die stonk altijd (ondanks pedaalemmerzak en de poepluiers in aparte zakjes).
En ik zou nooit alleen willen bevallen, alleen al omdat je neit weet hoe t met je kind gaat. Ik weet niet hoe t met Floris gegaan zou zijn als er geen vaccuumpomp was geweest, maar eigenlijk wil ik dat ook niet wetenT was vervelend voor hem, maar hij is wel gezond
Oh en sfeer, ik heb geen idee hoe t bij mij was. Volgens mij stond er een grote lamp op bij de daadwerkelijke bevalling, maar dat weet ik dus niet zeker
Ik zou t echt niet meer weten hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bij mij stond die grote lamp alleen aan tijdens het hechten!niet tijdens de bevalling zelf.
Misschien bij jou ook alleen op het laatst zodat ze goed konden kijken ivm de pomp?
wat een stom ding was die lamp zegtandartslamp x 100
jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij wonen zo klein dat ik met twee stappen van de commode in de keuken bij de prullenbak ben. Ik heb dus geen luieremmer. Ga ik spijt krijgen van de lucht uit mijn vuilnisbak?
Het stinkt echt heel erg, vind ik, en ik leeg de emmer elke dag. Hier staat de luieremmer (gewoon een emmertje) op de gang. We zijn te gierig geweest voor een fatsoenlijke emmer en daar heb ik wel wat spijt van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij wonen zo klein dat ik met twee stappen van de commode in de keuken bij de prullenbak ben. Ik heb dus geen luieremmer. Ga ik spijt krijgen van de lucht uit mijn vuilnisbak?
heb je hechtingen nodig gehad deze keer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
Boekjes zijn altijd oke! Misschien vraag ik ook wel wat dvd's van specifieke series. Ik heb er nu geen, maar het lijkt me wel handig om bijvoorbeeld Sesamstraat op dvd te hebben. Ik vind die luieremmer van de Hema ook een geweldige tip!
Wickie, ik hoop het zo voor je dat je die opleving nu wel mee gaat maken! Ik ben ervan overtuigd dat het deze keer heel anders voor je zal zijn. Je gaat immers spuiten in het kraambed, toch? Dat komt echt goed!
Tijdens het hechten na de bevalling van Ivan lag ik Ivan te bewonderen, maar Lena was de hele tijd in een ander kamertje. Op een bepaald moment ging de verloskundige de placenta inspecteren en ze vroeg of ik mee wilde kijken. Achja, waarom niet.
Jazeker! Maar ik heb er deze keer helemaal niets van gemerkt qua herstel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je hechtingen nodig gehad deze keer?
Ik ook! Als ik aan de placenta denk, moet ik nu elke keer denken aan:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef wickie het volgende:
Dat placenta nakijk momentje heb ik ook gehad.Ik vond het eigenlijk best wel interessant en een fijne afleiding.
Die heb ik ook gekocht, volgens mij doe ik daar twee dagen mee, en na een tijdje gaan ze gewoon per stuk meteen de kliko in. Voor een paar euro klaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef poemojn het volgende:
Wij hebben als luieremmer een klein ikea-prullenbakje. Klein, zodat je 'm vaak moet legen in de container.Wel met deksel natuurlijk.
O kijk, een Fibbe blijkbaar: http://www.ikea.com/nl/nl(...)9912_PE145808_S4.jpg
Ook stom!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En Son, bij mij deed de vk tijdens het hechten (dat dus door de gyn gebeurde) de testjes en het aankleden enzo. B. heeft dat allemaal gefilmd en je hoort mij dus op de achtergrond nog van auauauaua kan dr niet nog een verdoving in ofzo?
![]()
heul charmant voor later...
Ik zie een briljant cadeau idee! Ze zijn in de aanbieding bij de babydump geloof ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het stinkt echt heel erg, vind ik, en ik leeg de emmer elke dag. Hier staat de luieremmer (gewoon een emmertje) op de gang. We zijn te gierig geweest voor een fatsoenlijke emmer en daar heb ik wel wat spijt van.
Dat vind ik echt wel meevallen. Ik heb geen luieremmer in gebruik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het stinkt echt heel erg, vind ik, en ik leeg de emmer elke dag. Hier staat de luieremmer (gewoon een emmertje) op de gang. We zijn te gierig geweest voor een fatsoenlijke emmer en daar heb ik wel wat spijt van.
hmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jazeker! Maar ik heb er deze keer helemaal niets van gemerkt qua herstel.
oh ja dat geloof ik wel dat het anders zal zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, bij jou is dat hechtdraad een issue. Maar het zal je verbazen hoeveel dingen anders kunnen zijn een tweede keer. Ik had vandaag bijvoorbeeld ineens een lekplek in mijn shirt!Mijn borsten hebben tijdens het voeden van Ivan werkelijk nooit gelekt.
Dat doen ze ja...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben hier belachelijk veel poepluiers, misschien dat dat ook verschil maakt?
Ik ben momenteel een luierverschoonmachine. Er komt geen einde aan! Is de een uitgepoept, begint de ander weer.
Je hebt duidelijk te veel tijd om over die dingen na te denken. Hoog tijd om te bevallen!quote:
Bea? wij hier?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef mefke79 het volgende:
Huup pak mijn verjaardag dan maar, een dagje na de jouwe.
HOi, Ik krijg net je mailtje met het verzoek je in de lijst te zetten op 26-09-2011, maar een modje heeft al in de lijst gezeten waardoor ik em niet meer kan wijzigen. Wellicht kun je 1 van hun even vragen of ze het aanpassen? Brighteyes bv?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Lujaxa het volgende:
goedemorgend dames
Hier afspraak gemaakt met gyn.. mag woensdag al langsgaan![]()
sta nog altijd niet in lijstje![]()
Hier nog steeds misselijk.. bij vorige zwangerschappen was het toch niet zo erg hoor als nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |