abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91868029
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
*O* voor t hartje van Cynthia (weet dat t anders geschreven is maar geen zin om t terug te zoeken :P)

Ik heb van de hema zo'n luieremmer met van die casettes en ik zou echt geen andere willen.
Mijn zus had een gewone, maar die stonk altijd (ondanks pedaalemmerzak en de poepluiers in aparte zakjes).

En ik zou nooit alleen willen bevallen, alleen al omdat je neit weet hoe t met je kind gaat. Ik weet niet hoe t met Floris gegaan zou zijn als er geen vaccuumpomp was geweest, maar eigenlijk wil ik dat ook niet weten :) T was vervelend voor hem, maar hij is wel gezond

Oh en sfeer, ik heb geen idee hoe t bij mij was. Volgens mij stond er een grote lamp op bij de daadwerkelijke bevalling, maar dat weet ik dus niet zeker :')
bij mij stond die grote lamp alleen aan tijdens het hechten! :D niet tijdens de bevalling zelf.
Misschien bij jou ook alleen op het laatst zodat ze goed konden kijken ivm de pomp?

wat een stom ding was die lamp zeg :D tandartslamp x 100 :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91868059
Cynthiaa O+ O+ Wat fijn, het hartje horen!

Eeeh flanellen luiers.... oja, als rolletjes bij de kruiken zodat Mette er niet tegenaan kwam.
Daarna nooit meer gebruikt.

Ik las vanmiddag een conversatie over het terug hebben van je energie na de bevalling. Ik hoop dat deze keer wel mee te mogen maken. Ik heb een voorbeeldige zwangerschap gehad de vorige keer en was tot eind week 37 hardstikke fit. Wel de normale kwalen gehad, maar daar viel goed mee te leven. Ik sliep heel slecht, maar dat doe ik normaal ook en toen had ik nog geen kind dus het boeide allemaal niet zo erg.
Na de bevalling heb ik me anderhalve week ok gevoeld. Heerlijk dat je je lichaam weer terug hebt.
Daarna ging het slechter en slechter. Het verhaal is hier wel bekend, maar bij mij kwam de narigheid erna. Ik heb me na me verlof ook 2 weken echt ziek gemeld en heb in de 3 weken daarna het rustig opgebouwd. Dat waren de weken waarin ik 'de leuke dingen van zwangerschapsverlof' heb beleefd.
Daar had ik nooit over na gedacht dat het ook erna fout kon gaan.

Oja, Claudia als je je Rennies kwijt wil :') Ik denk dat die straks wel van pas zullen komen..
Ik ben erg benieuwd hoe alles deze keer zal verlopen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91868136
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

bij mij stond die grote lamp alleen aan tijdens het hechten! :D niet tijdens de bevalling zelf.
Misschien bij jou ook alleen op het laatst zodat ze goed konden kijken ivm de pomp?

wat een stom ding was die lamp zeg :D tandartslamp x 100 :+
Ik zou t echt niet meer weten haha
Tijdens t hechten lag k naar Floris in de couveuse te kijken O+ had geen last van de lamp
pi_91868310
Wij wonen zo klein dat ik met twee stappen van de commode in de keuken bij de prullenbak ben. Ik heb dus geen luieremmer. Ga ik spijt krijgen van de lucht uit mijn vuilnisbak? -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91868367
Boekjes zijn altijd oke! Misschien vraag ik ook wel wat dvd's van specifieke series. Ik heb er nu geen, maar het lijkt me wel handig om bijvoorbeeld Sesamstraat op dvd te hebben. Ik vind die luieremmer van de Hema ook een geweldige tip!

Wickie, ik hoop het zo voor je dat je die opleving nu wel mee gaat maken! Ik ben ervan overtuigd dat het deze keer heel anders voor je zal zijn. Je gaat immers spuiten in het kraambed, toch? Dat komt echt goed! :*

Tijdens het hechten na de bevalling van Ivan lag ik Ivan te bewonderen, maar Lena was de hele tijd in een ander kamertje. Op een bepaald moment ging de verloskundige de placenta inspecteren en ze vroeg of ik mee wilde kijken. Achja, waarom niet. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91868412
ik kreeg de vraag toen ik die casettes kocht (bij iemand die ik kende ;)) of ik dat echt ging gebruiken. Zij gooide t gelijk buiten ofzo weg, mja ik zag t niet zitten om heel t huis door te lopen met zo'n luier
pi_91868506
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij wonen zo klein dat ik met twee stappen van de commode in de keuken bij de prullenbak ben. Ik heb dus geen luieremmer. Ga ik spijt krijgen van de lucht uit mijn vuilnisbak? -O-
ja :Y :P

nee hoor haha, als je de vuilniszak in je vuilnisbak dagelijks verwisseld dan ruik je het in principe niet zo, met van die zakjes om de poepluiers heen enzo. Maar de geur van luiers die al een dag liggen is nu wel een van de dingen waar ik van moet spugen ;( maar dat ligt aan mijn zwangere neus :+

En Son, bij mij deed de vk tijdens het hechten (dat dus door de gyn gebeurde :P ) de testjes en het aankleden enzo. B. heeft dat allemaal gefilmd en je hoort mij dus op de achtergrond nog van auauauaua kan dr niet nog een verdoving in ofzo? }:| :') heul charmant voor later...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91868517
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het stinkt echt heel erg, vind ik, en ik leeg de emmer elke dag. Hier staat de luieremmer (gewoon een emmertje) op de gang. We zijn te gierig geweest voor een fatsoenlijke emmer en daar heb ik wel wat spijt van.
pi_91868552
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
Boekjes zijn altijd oke! Misschien vraag ik ook wel wat dvd's van specifieke series. Ik heb er nu geen, maar het lijkt me wel handig om bijvoorbeeld Sesamstraat op dvd te hebben. Ik vind die luieremmer van de Hema ook een geweldige tip!

Wickie, ik hoop het zo voor je dat je die opleving nu wel mee gaat maken! Ik ben ervan overtuigd dat het deze keer heel anders voor je zal zijn. Je gaat immers spuiten in het kraambed, toch? Dat komt echt goed! :*

Tijdens het hechten na de bevalling van Ivan lag ik Ivan te bewonderen, maar Lena was de hele tijd in een ander kamertje. Op een bepaald moment ging de verloskundige de placenta inspecteren en ze vroeg of ik mee wilde kijken. Achja, waarom niet. :+
heb je hechtingen nodig gehad deze keer?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 21:33:33 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91868598
@claudia ik geloof dat wij zelfs nog een foto hebben van de placenta :D

@luieremmer-discussie: ik heb er wel een, gewoon een emmer met deksel, die staat boven op de overloop zodat Jan zelf z'n luier weg kan gooien voor het douchen. Meestal gaan strontluiers meteen in de kliko hier. Ik verschoon jan toch meestal beneden, dus die twee stappen meer die ik moet doen van vuilnisbak naar kliko maken dan ook niet meer uit.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91868624
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb je hechtingen nodig gehad deze keer?
Jazeker! Maar ik heb er deze keer helemaal niets van gemerkt qua herstel.
pi_91868641
Oja boekjes is een heel goed idee, en mooie Babypaws Maryjanes voor van de zomer O+ O+

En ik ben heel positief deze keer, ga voor een hele goede kraamtijd. De gyn zei vorige week ook al, elke zwangerschap is anders, elk kind is anders!! Ik vind het fijn dat ik goed begeleid ga worden.

Dat placenta nakijk momentje heb ik ook gehad. :+ Ik vond het eigenlijk best wel interessant en een fijne afleiding.
pi_91868835
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef wickie het volgende:
Dat placenta nakijk momentje heb ik ook gehad. :+ Ik vond het eigenlijk best wel interessant en een fijne afleiding.
Ik ook! Als ik aan de placenta denk, moet ik nu elke keer denken aan:

pi_91868991
Flanellen luiers.. Ik heb er maar 3 hoor! Gebruik ze in de kraam vaak als omslagdoek om in te bakeren (past maar even, i know) en op het aankleedkussen te leggen. Vind een hydrofiel dan niet handig, lekt alles zo doorheen :D Of in de box, om je mooie boxkleed te beschermen tegen spugen. Ook kan je ze als molton in het wiegje gebruiken.
pi_91869054
Cyntiaa, wat fijn, een kloppend hartje *O*

En die foto's van die thuisbevalling, hm, ik wil daar nog even niet aan denken geloof ik... En het idee om het alleen te doen, ik zou dat echt niet willen!

Ik ben nog steeds erg moe, maar weet er nu wel wat beter mee om te gaan. Jammergenoeg kreeg ik de vraag of ik na mijn verlof 2 hele en 2 halve dagen wilde gaan werken, omdat ik anders niet in het rooster pas, en dat was ergens wel even slikken(wilde liever 3 hele dagen). Maar ik zie er ook wel weer voordelen van, dus ik ga het maar wel zo doen.

Net weer lekker wezen zwemmen, en uk loopt mij nu weer schopjes te geven.. O+
pi_91869079
Wij hebben als luieremmer een klein ikea-prullenbakje. Klein, zodat je 'm vaak moet legen in de container. ;) Wel met deksel natuurlijk.
O kijk, een Fibbe blijkbaar: http://www.ikea.com/nl/nl(...)9912_PE145808_S4.jpg
pi_91869101
Tip voor op het aankleedkussen: je krijg in je kraampakket van die celstofmatjes die daar heel handig voor zijn!
pi_91869103
Wij hadden een luieremmer van safetyfirst. Mooi ding maar hij vrat zakken... VOnd ik zo zonde. Nu hebben we een prullenbakje van Ikea aan de commode hangen met een zakje erin. Om de dag gaat er een nieuwe zak in en je ruikt eigenlijk niks..

Flanellen luiers... ik heb ze ook gehad en nooit wat mee gedaan... Zonde van het geld :D Ik had daarentegen wel veel meer hydro's, stuk of 40 minstens...

[ Bericht 18% gewijzigd door Vicky op 25-01-2011 21:49:26 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:46:35 #219
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91869398
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef poemojn het volgende:
Wij hebben als luieremmer een klein ikea-prullenbakje. Klein, zodat je 'm vaak moet legen in de container. ;) Wel met deksel natuurlijk.
O kijk, een Fibbe blijkbaar: http://www.ikea.com/nl/nl(...)9912_PE145808_S4.jpg
Die heb ik ook gekocht, volgens mij doe ik daar twee dagen mee, en na een tijdje gaan ze gewoon per stuk meteen de kliko in. Voor een paar euro klaar. :) En ik gooi hem gewoon zo nu en dan onder de douche, beetje biotex of dettol erin en tis weer fris. Of ik koop gewoon een keer een nieuwe mocht ie erg gaan ruiken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 januari 2011 @ 21:48:23 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91869516
de tranen lopen over mijn wangen van het lachen. Ik was naar aanleiding van de gesprekken hier even de bevallingsfoto's van Jan aan het terugkijken .. de reactie van m'n man was behoorlijk duidelijk :') die had er geen zin in om ze te zien _O- aan de andere kant, ook de "negatieve" dingen komen weer omhoog drijven. Niet zo'n verstandig besluit dus om ze terug te kijken vlak voor je bevalling :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91869901
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En Son, bij mij deed de vk tijdens het hechten (dat dus door de gyn gebeurde :P ) de testjes en het aankleden enzo. B. heeft dat allemaal gefilmd en je hoort mij dus op de achtergrond nog van auauauaua kan dr niet nog een verdoving in ofzo? }:| :') heul charmant voor later...
Ook stom!
Geen idee hoe t geweest was als ie niet in de couveuse moest hoor, maar hij moest er 45 minuten in. En volgens mij heeft de kinderarts gewacht tot t hechten klaar was.
En testjes enzo hebben ze ook gedaan in een andere kamer, zit ik me nu te bedenken.
pi_91869942
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het stinkt echt heel erg, vind ik, en ik leeg de emmer elke dag. Hier staat de luieremmer (gewoon een emmertje) op de gang. We zijn te gierig geweest voor een fatsoenlijke emmer en daar heb ik wel wat spijt van.
Ik zie een briljant cadeau idee! Ze zijn in de aanbieding bij de babydump geloof ik.
En als je er dan eentje koopt, kijk dan even goed of de cassettes ook goed te verkrijgen zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91870011
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat vind ik echt wel meevallen. Ik heb geen luieremmer in gebruik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:56:00 #224
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91870084
Wij hebben hier wel een luieremmer, maar gebruiken de zakken ervoor niet. Ik heb wel het idee dat het de stank een beetje beter tegenhoud dan een gewone emmer, maar poepluiers gaan nog altijd in aparte zakjes....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91870092
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jazeker! Maar ik heb er deze keer helemaal niets van gemerkt qua herstel.
hm -O-

hechten vind k niet het punt, dat rottige hechtdraad wel :P nouja ik ga gewoon voor geen hechtingen, klaar :7

Placenta heb ik weinig van meegekregen eigk. Ze heeft hem geloof ik wel omhoog gehouden? Ff aan B. vragen, oh hahaha, ik vroeg "hebben ze ons die placenta laten zien eigk?" hij --> aan mij wel ;(

Wickie tuuurlijk ga je gewoon voor een top-kraamtijd!! O+ O+
en oh babypaws enzo zijn ook een goeie om te vragen ja~!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91870208
Wij hebben nooit een luieremmer aangeschaft, het idee een verzamelbak voor stinkluiers midden in huis te hebben staan stond me niet aan :N Bovendien hadden we er ook niet echt een goede plek voor.
Toen we nog op de flat woonden gooiden we de luiers in een zak op het balkon (die dagelijks beneden in de vuilstort werd gegooid), nu we een huis-met-tuin hebben gaan ze rechtstreeks in de kliko.

Cynthiaaa, wat fijn O+
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91870231
Ohja, bij jou is dat hechtdraad een issue. Maar het zal je verbazen hoeveel dingen anders kunnen zijn een tweede keer. Ik had vandaag bijvoorbeeld ineens een lekplek in mijn shirt! :o Mijn borsten hebben tijdens het voeden van Ivan werkelijk nooit gelekt.
pi_91870414
Oh mijn luieremmer gebruik ik wel in de zomer voor m'n katoenen luiers. Die wil ik niet in de wasmand hebben.
pi_91871054
Wij hebben hier belachelijk veel poepluiers, misschien dat dat ook verschil maakt?

Ik ben momenteel een luierverschoonmachine. Er komt geen einde aan! Is de een uitgepoept, begint de ander weer.
pi_91871165
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, bij jou is dat hechtdraad een issue. Maar het zal je verbazen hoeveel dingen anders kunnen zijn een tweede keer. Ik had vandaag bijvoorbeeld ineens een lekplek in mijn shirt! :o Mijn borsten hebben tijdens het voeden van Ivan werkelijk nooit gelekt.
oh ja dat geloof ik wel dat het anders zal zijn :Y
het is meer een soort reactie op oplosbare zooi die gewoon bij mij hoort, ik had er vroeger ook last van met de vieze oplosbare gaasjes enzo.

Maar zoals ik zei, ik ga gewoon voor geen hechtingen :+ je moet toch ergens naar streven...
en if all else fails weet mn vk ervan en krijg ik een echt piraten-litteken opdat de draadjes makkelijk te verwijderen zijn :Y) Komt goed! *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91871201
Goed plan Huup!! :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91871211
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben hier belachelijk veel poepluiers, misschien dat dat ook verschil maakt?

Ik ben momenteel een luierverschoonmachine. Er komt geen einde aan! Is de een uitgepoept, begint de ander weer.
Dat doen ze ja...
pi_91871358
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef huuphuup het volgende:
Komt goed! *O*
Je hebt duidelijk te veel tijd om over die dingen na te denken. Hoog tijd om te bevallen! *O*

Ik ben zooo benieuwd.
pi_91871714
Huup, jij hoeft helemaal geen hechtingen deze keer!! Ik ben helderziende :P

Mijn meissie poept trouwens nog steeds heel veel. Zeker 3 luiers per dag.. Misschien toch maar een luieremmer.
pi_91872960
voor mijn kind heb ik geen luieremmer nodig :') als ik dat van tevoren had geweten :D maar handig is ie wel! die emmer. kind is vooral lief :+

En Claudia, ik ben ook benieuwd :D maar t duurt nog wel een week of 2 minimaal ga ik vanuit hoor. B. denkt nog steeds de 9e, ik denk de 15e. Ben benieuwd.
Morgen is mn schoonmoeder jarig, zondag ben ik jarig en 8 feb is mn eigen moeder jarig, dat zijn de data die ik in principe liever skip. Maar als het wel zo is dan boeit het eigenlijk ook niet.

Hoewel, ik zou het zelf wel leuk vinden, op mn eigen verjaardag, maar B. vindt het niets :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91873251
Huup pak mijn verjaardag dan maar, een dagje na de jouwe.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91873505
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef mefke79 het volgende:
Huup pak mijn verjaardag dan maar, een dagje na de jouwe.
Bea? wij hier? :o :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91874115
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Lujaxa het volgende:
goedemorgend dames

Hier afspraak gemaakt met gyn.. mag woensdag al langsgaan ;)

sta nog altijd niet in lijstje ;(

Hier nog steeds misselijk.. bij vorige zwangerschappen was het toch niet zo erg hoor als nu |:(
HOi, Ik krijg net je mailtje met het verzoek je in de lijst te zetten op 26-09-2011, maar een modje heeft al in de lijst gezeten waardoor ik em niet meer kan wijzigen. Wellicht kun je 1 van hun even vragen of ze het aanpassen? Brighteyes bv?
pi_91875347
Cynthia, fijn dat je het hartje hebt gehoord.. bijzonder he? O+

Wij hebben morgen een gesprek bij de vk... ben benieuwd. Hoefde eigenlijk pas over 2 weken terug te komen, maar ik mocht nu al omdat ik nu alvast het een en ander wil bespreken over de bevalling straks...ben ik in ieder geval op tijd _O- :+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_91876132
Mijn meneer zegt dat ik de 5e ga bevallen. We zullen zien :+

Jose je kunt er maar op tijd bij zijn :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91876593
Wij zijn gisteren samen voor het eerst naar de zwangerschapsyoga geweest. Het was gelijk een partneravond, vandaar met zijn tweeën.
Voor mensen die twijfelen, zeg ik: doen! Ik vond het heel relaxed gaan, kreeg goeie tips mee, en heb heerlijk geslapen erna.
Vooral ademhalingstips en 'perstips' vond ik heel handig en ga ik zeker proberen toe te passen. Als alle lessen gaan zoals gisteravond ben ik heel blij met mijn inschrijving. Het was ook echt een uur les, zonder theeleuten en lullen tussendoor.

Vanmiddag de blije doos mogen ophalen bij Prenatal. Leuk, maar die van de Etos/Felicitas vind ik toch beter.
Ook het 9-maanden-dagboek van Pauline Oud gekocht. Beetje laat wellicht, maar ik was in het begin gestart met een mooi boekje en dan zelf schrijven. Maar ik ben helemaal niet zo'n dagboektype dus na week 10 is het zo de kast ingegaan. Dit boek is leuk omdat het allerlei vragen zijn die je kunt beantwoorden en ook al nadert maand 7 (of ben ik er net aan begonnen, ik weet het niet, vanaf welke week is dat?), die antwoorden weet ik nog wel.
Ik heb van dezelfde schrijfster ook het boek 'mijn kleinkind' voor de verjaardag van mijn schoonmoeder gekocht. Ze mag daar 4 jaar lang in schrijven over hun gezamenlijke avonturen en verschillen tussen vroeger en nu en dan mag hij weer terug naar ons. Dus toen uit dezelfde serie ook maar het kraambezoekboek gekocht.
Er zijn er nog 2: baby's eerste jaar en een boek over de jaren 1 t/m 4 van je kindje.
Ik wil ze allemaal wel nu, dan heb ik de serie compleet en das toch leuk om later aan haar te geven.
Als ik baby's eerste jaar niet als kraamkado krijg (ik ga even hinten), dan koop ik em lekker zelf.

Claudia: het is saai, maar is het een suggestie om te vragen geld te storten op een spaarrekening die jullie wellicht al voor haar geopend hebben?

Cynthiaa: het hartje gehoord O+ mooiste geluid van de wereld. vriendlief is hiervoor vorige week speciaal meegegaan naar de vk.

Zaterdag de 3D/4D echo, ben zo benieuwd naar haar gezichtje!
pi_91876801
Cynthiaa, het hartje gehoort O+

Hier ook inderdaad constant de vraag of we nog wensen hebben voor onze tweede kleine... Nou nee eigenlijk niet. We hebben nu dus ook zo een luieremmer ding geroepen en eventueel geld voor een tweede tripp trapp erbij. En verder kunnen we het echt niet verzinnen :?

Ow ik ben vandaag zo verwent :D Ik ben door mijn moedertje meegenomen naar Nijmegen, naar Sanadome, dit is een thermenlandschap met lekkere bubbelbaden ed. Maar mijn ouders hadden er een heerlijke massage en buikpakking speciaal voor de zwangere bijgeboekt voor mij *O*
Het was echt heerlijk!! Helemaal ontspannen, met elke dag zo een massage ga ik het de komende 4 weken zeker wel volhouden, maar ja die massage bleef maar bij 1 keer vandaag, dus maar even afwachten met wat voor gevoel ik morgen wakker word... Maar het is wel een aanrader voor alle zwangeren, echt genieten, heerlijk!!

[ Bericht 95% gewijzigd door MamaPurk op 25-01-2011 23:41:39 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91877954
Wat een heerlijke dag Mamapurk! Het Sanadome is echt een fijne thermen, mijn ouders wonen in de buurt van Nijmegen en R. En ik gaan er graag heen.
Wij hadden als kraamcadeau een cadeaubon gehad van het Sanadome, dat vond ik ook een erg leuk cadeautje.
pi_91881748
Luieremmer heb ik gehad en ook weer verkocht op marktplaats. Had een nappy wrapper en vond de vullingen wel erg duur.
Nu een vuilnisbakje voor de luiers en dat gaat prima. Poepluiers van Lotte gaan in een zakje gelijk de container in.

Over kado's, wij vragen nu bv een houten trein als een groter kado dat we mochten uitzoeken. Verder kleertjes gehad, knuffels en speelgoed. Scheelt bij ons wel dat de 2e een jongen is
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 januari 2011 @ 07:43:42 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91882107
*goede* morgen ... ik werd heel liefderijk wakker geschreeuwd, met een stekker geprikt en met een knuffel geslagen ... Fijn als je zoon zich vrijelijk kan bewegen en z'n kamerdeur op een kier staat :') (ik had na het terugleggen z'n deur niet dichtgedaan vanwege de herrie die dat maakt en met het oog dat hij rond acht uur kon komen knuffelen.. even buiten de waard gerekend dat hij van papa wakker werd toen die ging werken ...)

pi_91882314
Bedankt voor alle lieve reacties... O+ Heb er heerlijk door kunnen slapen! Weg twijfels...

Straks het grote verhaal aan mijn baas vertellen, ben zelfs extra vroeg op mijn werk! :+ :+ :+
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:12:40 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91882331
Jee Cybtia, had je het nog niwt verteld dan? Bij mij is het al zo duidelijk te zien, ik kwam er niet onderuit!
pi_91882472
Nope nog niet verteld, straks is het moment :) Nogal wat gedoe met schoonouders etc. kleine stad hier en iedereen kent elkaar ;)
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:33:22 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91882595
Oké! Spannend hoor!
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:38:54 #250
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91882673
Goodmorning ladies!

Succes met het vertellen straks Cyntiaa, zo fijn dat iedereen het dan weet en je echt helemaal kunt toegeven aan het zwanger zijn! Helemaal na het hartje te hebben gehoord O+ .

Ik ga zo even bloed laten prikken voor de suiker en daarna naar de kapper, het wordt tijd en ik heb er wel zin in om even aan me te laten tutten. Heb echt centimeters uitgroei :o . Daarna koffie leuten bij mijn nichtje/vriendinnetje en haar verse baby O+ . Die vroeg gisteravond of ik zin had om vandaag nog even te komen kletsen, maar natuurlijk!

Have a nice day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')