quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:31 schreef PM-girl het volgende:
Huup, hebben jullie ook een waterbed?
heeft ze gedaan, viel wel mee volgens de huisarts. m'n vrouw is wel extra alert tijdens de zwangerschap en dat is alleen maar goed. Normaal gaat ze niet zo snel naar de huisarts.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef 3e.ronde het volgende:
cleany, tijdens de zwangerschap kan je ook blaasontsteking hebben zonder de karakteristieke pijn-bij-het-plassen!
Ik zou toch even laten testen.
Terugbellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef danic het volgende:
Zo Tally, dat zou ze bij mij ook echt niet moeten flikken! Ik ben dan wel zo dat ik terugbel en het haar even vertel hoor. Is ze gek geworden?? Dat zij nou d'r dag niet heeft, daar hoef jij geen last van te hebben!
(En geef je man een schop onder z'n kont, als hij al zo lang ziek is moet ie wel aan de bel trekken)
4 huisartsen in 1 praktijk. En maar 2 assistentes die de telefoon kan opnemen. Maar dan nog vind ik een half uur inderdaad ook erg overdreven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou sowieso mijn twijfels hebben bij een huisarts waar ik een half uur in de wacht moest hangen.
Het is niet erg ver weg, maar voor vandaag net te ver. En morgen zal ik een stuk minder boos zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef danic het volgende:
Ooooh das ook zo'n irritatiepunt! Bij mij zitten ze om de hoek dus dan zou ik langs gaan, echt die hormonen van mij!
Zoiets heb ik ook, maar dan anders. Ik vind dat het onze taak als ouders is om voor alle praktische dingen te zorgen. Cadeautjes 'horen' dingen te zijn die bijzonder zijn, die je zelf niet zo snel zou kopen. Daarmee leg ik de lat wel heel hoog.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik hou er nooit zo van om mensen die wat verder van me afstaan echt om specifieke kado's te vragen, het voelt voor mij dan altijd zo alsof je echt een kado verwacht zeg maar, terwijl het vooral draait om baby-showen natuurlijk.
Wat bedoel je daarmee, 'viel wel mee volgens de huisarts'? Een huisarts kan daar toch niks over zeggen als er niet naar de urine is gekeken? Ik heb een blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschap en die is bij toeval ontdekt tijdens een routineprocedure. Ik had daar echt geen typische klachten van. Het is een kleine moeite om de urine te checken en je kunt er een hoop gezeur mee voorkomen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:26 schreef cleany het volgende:
[..]
heeft ze gedaan, viel wel mee volgens de huisarts. m'n vrouw is wel extra alert tijdens de zwangerschap en dat is alleen maar goed. Normaal gaat ze niet zo snel naar de huisarts.
maar er zijn toch ook praktische dingen die met zorg en liefde uitgezocht kunnen worden? Ik vind het heel moeilijk om in te schatten waar mensen qua cadeaus op zitten te wachten: hoe dichter bij (en dus hoe groter het cadeau), hoe moeilijker. Mijn nieuwe neefje heeft enkel een h&m-pakje gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, maar dan anders. Ik vind dat het onze taak als ouders is om voor alle praktische dingen te zorgen. Cadeautjes 'horen' dingen te zijn die bijzonder zijn, die je zelf niet zo snel zou kopen. Daarmee leg ik de lat wel heel hoog.![]()
Maar ik vond die Bugabootas echt een geniaal idee van mezelf.
't Klinkt als een nieuw programma van Discoveryquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef huuphuup het volgende:
Jemig ik had vannacht echt project "flip-a-whale" in mn bed hooren dan was ik eindelijk omgekeerd, maagzuur
*grom* weer omdraaien enzo... en dan dat voedingskussen meeslepen ook. B. moest erom lachen.
Juist wel, luiertaart!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
't Klinkt als een nieuw programma van Discovery![]()
![]()
Over cadeautjes: een bekende van mij kreeg laatst een 'doe maar een pak luiers of zo' op de vraag wat ze graag wilden hebben. Da's ook leuk (not)
Hahahaha! ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Vanyel het volgende:
Van een luiertaart zou ik echt niet blij worden. Alsof iemand op mijn verjaardag met een pak wcpapier komt aanzetten!
Had je ook om luiers gevraagd dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hahahaha! ik moest hardop lachen
Ik heb er overigens toen geen gehad, wel 25 pakken nb luiers
Ik heb er wel een keer een gekregen. Lief bedoeld hoor, maar ik vind het zoiets raars!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Vanyel het volgende:
Van een luiertaart zou ik echt niet blij worden. Alsof iemand op mijn verjaardag met een pak wcpapier komt aanzetten!
Nee dat nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had je ook om luiers gevraagd dan?
Ik geef borstvoeding, mag ik bij de volgende dan om nieuwe borsten vragen of is dat raar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
ik gaf kv dus ik kreeg ook heel veel blikken kv, had ik ook niet om gevraagd.
Maar handig was het wel.
Verder heb ik op 3 setjes kleding na alleen geld gehad.
En hoewel dat natuurlijk onwijs leuk is, want dan kan je zelf uitzoeken.
Vond ik de 3 setjes kleding (wat niet eens m'n smaak was) leuker om te krijgen
LOL! dat is wel raar hoor.. ik zou gewoon geld vragen voor een boobjobquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik geef borstvoeding, mag ik bij de volgende dan om nieuwe borsten vragen of is dat raar?
Dus moest je vervolgens alle volgende kraambezoeken zelf met zo'n taart aan komen kakken of kreeg je ze wel op?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hahahaha! ik moest hardop lachen
Ik heb er overigens toen geen gehad, wel 25 pakken nb luiers
Een mummiepak!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Vanyel het volgende:
is t begonnen? hoe wat? vertel vertel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en geen blaasontsteking hier. Dan komen die harde buiken dus toch ergens anders vandaan. Ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn
Action doos van 9 pakjes voor 9,98!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:48 schreef Sannne het volgende:
En die pamperdoekjes zijn toch ook in de aanbieding? Die sensitive zijn zo fijn! Lekker dik, goed vochtig, ruiken lekker.. Die wil ik!
I (L) Action! Helaas niet in de buurt..quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Action doos van 9 pakjes voor 9,98!
Ik heb zo'n beetje ieder merk geprobeerd en ben het meest fan van deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |