Hahahaha! ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Vanyel het volgende:
Van een luiertaart zou ik echt niet blij worden. Alsof iemand op mijn verjaardag met een pak wcpapier komt aanzetten!
Had je ook om luiers gevraagd dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hahahaha! ik moest hardop lachen
Ik heb er overigens toen geen gehad, wel 25 pakken nb luiers
Ik heb er wel een keer een gekregen. Lief bedoeld hoor, maar ik vind het zoiets raars!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Vanyel het volgende:
Van een luiertaart zou ik echt niet blij worden. Alsof iemand op mijn verjaardag met een pak wcpapier komt aanzetten!
Nee dat nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had je ook om luiers gevraagd dan?
Ik geef borstvoeding, mag ik bij de volgende dan om nieuwe borsten vragen of is dat raar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
ik gaf kv dus ik kreeg ook heel veel blikken kv, had ik ook niet om gevraagd.
Maar handig was het wel.
Verder heb ik op 3 setjes kleding na alleen geld gehad.
En hoewel dat natuurlijk onwijs leuk is, want dan kan je zelf uitzoeken.
Vond ik de 3 setjes kleding (wat niet eens m'n smaak was) leuker om te krijgen
LOL! dat is wel raar hoor.. ik zou gewoon geld vragen voor een boobjobquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik geef borstvoeding, mag ik bij de volgende dan om nieuwe borsten vragen of is dat raar?
Dus moest je vervolgens alle volgende kraambezoeken zelf met zo'n taart aan komen kakken of kreeg je ze wel op?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hahahaha! ik moest hardop lachen
Ik heb er overigens toen geen gehad, wel 25 pakken nb luiers
Een mummiepak!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Vanyel het volgende:
is t begonnen? hoe wat? vertel vertel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en geen blaasontsteking hier. Dan komen die harde buiken dus toch ergens anders vandaan. Ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn
Action doos van 9 pakjes voor 9,98!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:48 schreef Sannne het volgende:
En die pamperdoekjes zijn toch ook in de aanbieding? Die sensitive zijn zo fijn! Lekker dik, goed vochtig, ruiken lekker.. Die wil ik!
I (L) Action! Helaas niet in de buurt..quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Action doos van 9 pakjes voor 9,98!
Ik heb zo'n beetje ieder merk geprobeerd en ben het meest fan van deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |