quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
We mikken op borstvoeding. Om haar nou vannacht een tiet tussen mijn benen te laten leggen gaat me ook wel wat ver.
Hoewel, als ik dacht dat het zou helpen....
Dan schrik je je ook rot!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:48 schreef Sannne het volgende:
Mijn moeder had 3 dagen rugpijn en ineens volledige ontsluiting. Dus wie weet
Ik probeer alles altijd in hapklare, zo gunstig mogelijk klinkende blokjes terug te brengenquote:Op maandag 24 januari 2011 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh verhip ja. Als je het zo zegt dat klinkt dat wel tof.
Nou, dat gaat hard.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel plezier met de echo kuukse
Wij hebben volgende week de 20wk echt wat inhoud dat ik al bijna op 1/2 ben![]()
Nog maar max 23wk ziek
Als die zo blijft liggen is een KS noodzakelijk. Maar dat weten ze pas vanaf 28wk verder kan ze bloedverlies krijgen wat onschuldig is maar dat hoeft niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:16 schreef cleany het volgende:
alles leek helemaal goed te gaan, maar bij de echo werd verteld dat de placenta niet goed lag, een zogenoemde Placenta previa.
ze zeiden daar dat er niets aan de hand was, maar m'n vrouw maakt zich toch zorgen,
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dan wacht je toch gewoon even tot 3 maartquote:Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Je bent er wel klaar mee?
Ik heb tot nu toe niet het idee dat ik voor ga kruipen hoor maar ik vind de uitgerekende datum erg mooi. Ik hou van het getal 3 dus vanaf dan kan ik niet meer beloven.
mijn vrouw heeft dat ook. is dat zo uitzonderlijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
FR; je bent gewoon al bijna op de helft... vind het wel enorm sneu voor je dat je nu nog steeds misselijk bent... wat een rampscenario zeg..![]()
bij de meeste vrouwen gaat het na het 1e trimester aanmerkelijk beter met de misselijkheid...quote:Op maandag 24 januari 2011 13:02 schreef cleany het volgende:
[..]
mijn vrouw heeft dat ook. is dat zo uitzonderlijk?
Dan is het vast een meid!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef p_iglet het volgende:
Shoppen had ik gelukkig al gedaan, paar weken terug online in de uitverkoop, maar mijn buik is het punt niet. Alleen mijn heupen lijken ineens tig cm breder en daar past dus niets meer dicht. Ook mijn riem niet.
Lujaxa wat is je uitgerekende datum, dan zet ik je er bij!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Lujaxa het volgende:
goedemorgend dames
Hier afspraak gemaakt met gyn.. mag woensdag al langsgaan![]()
sta nog altijd niet in lijstje![]()
Hier nog steeds misselijk.. bij vorige zwangerschappen was het toch niet zo erg hoor als nu
Volgens mij heb je dan geen echo hoor Kuukske. Ze prikken nu bloed en de resultaten daarvan nemen ze mij tijdens je termijnecho (12 weken). Wij hebben ook de combinatietest gedaan en bij ons ging het op die manier, dus helaas geen extra echo.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:59 schreef Kuukske het volgende:
@TM:. Keilief van je moeder!! Ik heb alleen een klein Heideroosjes-tshirtje. Maar daar smelt ik alleen al helemaal bij weg. Ooit 'ns gekocht bij een concert, onder het mom van.. leuk voor later.
Ik mag me morgen ook weer bij de vk melden. Ik ben erg benieuwd. Vandaag overigens de bloedafname voor zowel de standaardonderzoeken, als de combinatietest. Dus volgens mij hebben we vandaag dan ook een echo. We kiezen overigens bewust voor de test i.v.m. voorkomende dingen in de schoonfamilie.
Nee in het lijstje doe nog maar niet. Woensdag na de echo als ik meer weet is dat prima.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef danic het volgende:
MeNicole2 gefeliciteerd (toch?).
Wil je dat ik je in de lijst toevoeg?
Grappig je naam, alsof je weet hoe ik heet hihi
Ik denk rond de 12 weken. Maar kan net zo goed 6 weken zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef twentemeisje het volgende:
Gefeliciteerd MeNicole! Hoe lang ben je nu zwanger denk je?
(Kwamen wij trouwens niet uit dezelfde stad? Of heb ik het helemaal mis en is dat een andere MeNicole?)
Heb je zo'n lange cyclus dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik denk rond de 12 weken. Maar kan net zo goed 6 weken zijn.
En we komen uit dezelfde stad jah!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |