abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91793420
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

:D
Je bent er wel klaar mee?

Ik heb tot nu toe niet het idee dat ik voor ga kruipen hoor maar ik vind de uitgerekende datum erg mooi. Ik hou van het getal 3 dus vanaf dan kan ik niet meer beloven.
Dan wacht je toch gewoon even tot 3 maart :P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 24 januari 2011 @ 12:58:53 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91793744
@laxuja en 3eronde, sterkte met de misselijkheid. Ik heb er vandaag ook weer meer last van. Het ging een paar dagen wat beter, maar vandaag echt zo beroerd als een kat. Met tegenzin wat gegeten net, en vaak wordt het daarna wel wat beter...

@Piglet; jeempie je hebt nu al een groeispurt joh! Ik ben inmiddels ook ruim 9 weken, en mijn broeken gaan nog aan, de vorige keer bij 14 of 15 weken over gegaan op positiemode, maar denk dat het nu wel eerder gaat gebeuren..

FR; je bent gewoon al bijna op de helft... vind het wel enorm sneu voor je dat je nu nog steeds misselijk bent... wat een rampscenario zeg.. :*

Huup en Vanyel al rommels??

Juud; gewoon af en toe toegeven aan je vermoeidheid hoor, dat is echt enorm goed voor je baby. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 24 januari 2011 @ 13:00:57 #28
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91793810
Sterkte, vermoeide dames!!!

@ cleany, wat f_r zegt

3eronde: het is ook gewoon buikgriep, jij wordt niet misselijk van deze zwangerschap!!!! ^O^

LLM*check*

HIer weer een stickertje gehad van de verlos, had de VK die als laatste in het ZKH even was wezen checken, ik had haar daarna niet meer gezien. Was toch bijzonder O+ Volgende keer wordt het bevallingsplan besproken....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91793863
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
FR; je bent gewoon al bijna op de helft... vind het wel enorm sneu voor je dat je nu nog steeds misselijk bent... wat een rampscenario zeg.. :*

mijn vrouw heeft dat ook. is dat zo uitzonderlijk?
pi_91793878
Ik ben gewoon allergisch voor mijn eigen kind.
Ik kan het inmiddels wel redelijk relativeren ik ben niet meer zo ziek als de 1e 14wk en voel mij met vlagen best goed. Alleen moet ik absoluut niet denken dat ik kan stofzuigen en dweilen achter elkaar. En alle boodschappen in 1x kan doen.
Best frusterend af en toe

Morgen weer naar voetreflextherapie en wil morgenavond ook gaan zwangerschapszwemmen.
  maandag 24 januari 2011 @ 13:03:26 #31
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91793898
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:02 schreef cleany het volgende:

[..]

mijn vrouw heeft dat ook. is dat zo uitzonderlijk?
bij de meeste vrouwen gaat het na het 1e trimester aanmerkelijk beter met de misselijkheid...

helaas zijn er ook een aantal die het minder treffen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 24 januari 2011 @ 13:13:17 #32
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91794289
mijn vrouw is nu net voorbij 11 weken en zegt idd dat ze het voelt beter, zowel de vermoeidheid als de misselijkheid.
pi_91795375
Shoppen had ik gelukkig al gedaan, paar weken terug online in de uitverkoop, maar mijn buik is het punt niet. Alleen mijn heupen lijken ineens tig cm breder en daar past dus niets meer dicht. Ook mijn riem niet.

Succes iedereen met de.misselijkheid.
pi_91797852
Ik wil me ook beter voelen!
Vandaag in mijn kraamgezin moeten spugen. Da's genant!
pi_91797891
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef p_iglet het volgende:
Shoppen had ik gelukkig al gedaan, paar weken terug online in de uitverkoop, maar mijn buik is het punt niet. Alleen mijn heupen lijken ineens tig cm breder en daar past dus niets meer dicht. Ook mijn riem niet.
Dan is het vast een meid! :D
pi_91798606
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Lujaxa het volgende:
goedemorgend dames

Hier afspraak gemaakt met gyn.. mag woensdag al langsgaan ;)

sta nog altijd niet in lijstje ;(

Hier nog steeds misselijk.. bij vorige zwangerschappen was het toch niet zo erg hoor als nu |:(
Lujaxa wat is je uitgerekende datum, dan zet ik je er bij!
pi_91798728
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:59 schreef Kuukske het volgende:
@TM: O+. Keilief van je moeder!! Ik heb alleen een klein Heideroosjes-tshirtje. Maar daar smelt ik alleen al helemaal bij weg. Ooit 'ns gekocht bij een concert, onder het mom van.. leuk voor later. :D

Ik mag me morgen ook weer bij de vk melden. Ik ben erg benieuwd. Vandaag overigens de bloedafname voor zowel de standaardonderzoeken, als de combinatietest. Dus volgens mij hebben we vandaag dan ook een echo. We kiezen overigens bewust voor de test i.v.m. voorkomende dingen in de schoonfamilie.
Volgens mij heb je dan geen echo hoor Kuukske. Ze prikken nu bloed en de resultaten daarvan nemen ze mij tijdens je termijnecho (12 weken). Wij hebben ook de combinatietest gedaan en bij ons ging het op die manier, dus helaas geen extra echo.
Wellicht krijg je die wel, maar dan niet voor de combinatietest. Dat staat er los van (combinatie van bloeduitslag en echo en die uitslagen laten wel even op zich wachten).
pi_91798917
Ik kom me geheel onverwacht hier ook weer melden. Das ook eigenlijk het einge wat ik weet. We zijn er zelf behoorlijk van geschrokken en hadden dit helemaal niet aan zien komen. We hadden het er een maand terug over dat we eruit waren dat er hier ivm Leander geen derde kwam. Maar wel dus. Ondertussen wennen we een beetje aan het idee en zien we wel wat het ons brengt. Morgen intake bij de vlos en woensdag echo om te kijken hoever ik al ben.

Voor de dames die me op hyves hebben, mondje dicht hoor. Niemand weet het nog :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_91799128
MeNicole2 gefeliciteerd (toch?).
Wil je dat ik je in de lijst toevoeg?
Grappig je naam, alsof je weet hoe ik heet hihi
pi_91799273
feli MeNicole2!
pi_91799351
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef danic het volgende:
MeNicole2 gefeliciteerd (toch?).
Wil je dat ik je in de lijst toevoeg?
Grappig je naam, alsof je weet hoe ik heet hihi
Nee in het lijstje doe nog maar niet. Woensdag na de echo als ik meer weet is dat prima.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:23:14 #42
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91800424
Gefeliciteerd MeNicole! Hoe lang ben je nu zwanger denk je?
(Kwamen wij trouwens niet uit dezelfde stad? Of heb ik het helemaal mis en is dat een andere MeNicole?)
pi_91800499
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef twentemeisje het volgende:
Gefeliciteerd MeNicole! Hoe lang ben je nu zwanger denk je?
(Kwamen wij trouwens niet uit dezelfde stad? Of heb ik het helemaal mis en is dat een andere MeNicole?)
Ik denk rond de 12 weken. Maar kan net zo goed 6 weken zijn.
En we komen uit dezelfde stad jah!!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:25:41 #44
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91800548
Staat het in mijn hoofd toch nog een beetje op een rijtje ;) .

Wat spannend dat je dat niet precies weet, 12 weken zou dan al een behoorlijk eindje op weg zijn!
  Licht Ontvlambaar maandag 24 januari 2011 @ 15:29:07 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91800703
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ik denk rond de 12 weken. Maar kan net zo goed 6 weken zijn.
En we komen uit dezelfde stad jah!!
Heb je zo'n lange cyclus dan?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:29:42 #46
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91800731
Ik zie P_iglet ook ineens in het rijtje staan! Gefeliciteerd!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91800840
welkom en feli menicole.

BJ :D ben jij gek. Rommels. T enige wat hier een rommel is is mn huis :') :+
Vanyel misschien?

Ik heb volgens mij verkeerd gelegen vannacht ofzo, mn hele linkerarm doet raar, heb al 800 dingen zomaar ineens uit mn handen laten vallen. Nou ben ik best behoorlijk lomp, maar zo vaak zó lomp heb k het nog niet gehad :') t is een heel raar gevoel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91801386
Gefeliciteerd menicole
  maandag 24 januari 2011 @ 15:49:45 #49
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91801747
Sow, geen boodschappen in huis, wel naar de drogist voor een 'doosje' Rennie...
Had al een paar keer eerder last, dan hielp tictac ook, gisteravond ging ik bijna over mijn nek van het zuur, dus het eerste zwangerschapshulpmiddel is in huis, grin...
En thank god voor een auping bed met gasveer, zodat ik net een klein beetje omhoog kan liggen.
pi_91802035
Hopelijk werken de rennies Juud.
Ik ben ook erg blij met ons verstelbare bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')