abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91636682
Het vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 735

2011

Januari:
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
22 februari 2011: Chooselife (papa)
23 februari 2011: MamaPurk (meisje)

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongen)
12 maart 2011: DJMO (jongen)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear (papa)
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
13 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne
14 augustus 2011: Beregd (papa)
19 augustus 2011: Hilliebillie
***22 augustus 2011: Kuukske & JDude***
24 augustus 2011: Linda2205
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet

September:
06 september 2011: wickie
11 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: boembaa
19 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
19 september 2011: 3e.ronde

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 13% gewijzigd door RockabeIIa op 23-01-2011 14:46:35 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91636808
laatste posts:
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Aventura het volgende:
Shit. De buren hebben vandaag een zoon gekregen en hij heeft 'onze' naam :( :P
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh! dat is naar zeg -O-
ondanks dat je je buren vast niet dagelijks op de koffie krijgt (of misschien ook wel?) blijft zoiets stom en zuur.

Mijn buurmeisje is ongeveer nu uitgerekend en nog niet bevallen... ik ben bang voor hetzelfde hier :') ondanks dat ik vrij zeker ben dat zij niet die naam zullen hebben wegens smaken verschillen enzo, maar je zult net zien }:|
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daar word je ook niet blij van!
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef mefke79 het volgende:
onze buren hebben ook een jongen wiens naam we super vinden, maar tja..doen we toch maar niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91636818
Dank voor de lieve reacties op mijn dochter :)

Volgens mij waren er ook weer een paar nieuwe... (sanne? sorry, beetje vluchtig het vorige topic gelezen)
Niet mieten! Door gieten!
pi_91637225
hihi ben je al aan het idee gewend seilram? :D O+ en heb je stiekem al rondgekeken naar kleertjes enzo? O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91637549
Die OP is niet gezond voor mijn bloeddruk hoor. Ik sta veel te hoog!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91637572
OMG, ik sta gewoon in de top 10! *O*

Aventura, wat een kl_tezooi. Gaan jullie veel met die buren om? Misschien kreeg je laatst mee dat de ex van mijn lief een dochter heeft gekregen met 'onze' naam? We zijn gelukkig over de eerste teleurstelling heen en houden gewoon de naam. We hadden er al zo'n binding mee en gevoel bij, dat een andere naam gewoon geen optie meer was. Nu hebben we verder ook bijna nooit meer contact met hun, dus dat scheelt.

Gewoon de naam houden als jullie daar helemaal weg van zijn! Tenzij het je beste vrienden zijn, dan kan ik me voorstellen dat je het nog eens overweegt.
pi_91639146
Allejez*s wat gaan jullie hard zeg! Ik weet niet eens meer waar ik op moet reageren }:|
Nou ja, dan maar niet hehe en morgen weer opnieuw proberen.
Vriendlief zit me ook bijna weg te kijken hier want hij wil zijn serie kijken, dus ga maar lekker mijn bedje in!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 07:58:57 #8
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91646941
Jullie gaan echt veel te snel!
Maar welkom nieuwe Zwangeren!
Ik sta gewoon in de top 15!!!! Hellup!
Aventura, pfff lijkt me zo k*t. Ik had het bij jorja dat een kennis ongeveer gelijk met mij was uitgerekend! Ik heb doodsangsten uitgestaan maar gelukkig voor nix (wist eigenlijk ook wel dat zij nooit voor zo n naam als jorja zou gaan). Met mijn vriendin die op fezelde dag was uitgerekend hebben we wel even gecheckt of de eerste letter hetzelfde was :D
Ben wel benieuwd naar de naam van jullie meisje Huup!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91646957
Iedereen allemaal van harte welkom! Het gaat hier inderdaad veel en veel te snel om bij te houden :( Maar dat is natuurlijk alleen maar heel goed nieuws voor alle nieuwen!

Iedereen een supergoede zwangerschap gewenst met veel leuke en mooie momenten!

Dat lijkt me wel echt heel erg k*t Aventura! Hopelijk dat dit bij ons niet aan de orde gaat zijn. Ons meisje krijgt trouwens wel een naam die niet echt veel voorkomt, dus de kans is dan wel wat kleiner natuurlijk.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_91646998
Dan is het des te erger als toch iemand m gebruikt.
Wij delen de naam al met een select publiek, als ik nog zwangere bekenden had die in zo'n risicogroep vielen, hoorden die ook bij die groep, wel zo veilig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:10:46 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91647044
Aventura, da's mooi balen! :o -O-
Ken je ze goed? Op zich kan het natuurlijk ook gebeuren dat je ergens heen verhuist en precies naast een [insert naam] komt te wonen, dat voorkom je niet.
Maar nu zo op deze manier... ik zou geloof ik ook wel even moeten slikken en nadenken geloof ik.

Toen ik zwanger was van Oscar was een vriendin van mij ook zwanger, dus ik voor de grap 'onze eerste letter is een O'. En zij knikte, dus wij naar de keuken, ik weer 'de tweede letter is een s' en zij knikte weer. :o Toen bleek dat we dus dezelfde naam hadden.
Ik was pas net zwanger, maar we hadden de naam al voor ik zwanger raakte, zij liep drie maanden op mij voor.
F. zei meteen 'ik verander hem niet', en daar was ik het wel mee eens, ik zie die vriendin drie keer per jaar ofzo. Zij en haar vriend hebben toen wel besloten een andere naam te zoeken.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:41:03 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91647393
Aventura, als je niet close bent met je buren en je vind de naam echt super, zou ik hem gewoon aanhouden. De kans dat je ooit niet meer naast elkaar woont, is toch redelijk aanwezig en het zou jammer zijn als je daardoor je kind een andere (in jouw ogen minder mooie) naam geeft.
my 2 cents
pi_91647436
Dat lijkt me echt balen Aventura.

Ons meisje heet Jaël, dat hoor je helemaal niet veel. En ons aankomende meisje krijgt een naam die wel meer voorkomt, maar in mijn directe omgeving ken ik niemand die zo heet en ik hoop dat dat zo blijft tot haar geboorte.
Maar ik zou ook niet zo gauw een andere naam gaan bedenken om wat voor rede dan ook, helemaal niet als ik tevrede ben en het heel mooi vind, dan zij het maar zo dat het vaker voor komt.
Toen ik zelf geboren werd was mijn naam ook een zeldzaamheid, maar toen ik in 4 Havo zat waren we met 4 meiden met mijn naam in de klas dus ja, je voorkomt het ook neit helemaal geloof ik.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91647442
Jemig das ook wat ja BE. :{

In het geval van ons buurmeisje weet ik ten eerste zeker dat zij hier wel blijft wonen en wij in principe niet, dus alleen al om die reden zou ik de naam niet veranderen hier. Je kunt idd altijd nog verhuizen en naast een ... komen te wonen. Maar goed, als je net je huis hebt gekocht en je wilde er toch wel 10-15 jaar wonen plus je buurvrouw komt wekelijks op de koffie enzo dan wordt het wel wat anders.

Lastig toch zulke dingen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:45:17 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91647451
Goedemorgen!
Ach, het is niet het einde van de wereld. Gevoelsmatig is het onze naam. Realistisch gezien zijn er wereldwijd duizenden jochies met die naam. En hoe lang blijven we buren? We veranderen de naam niet.
En het kan ook een meisje zijn nog :)
pi_91647586
oh en wij verwachten dat de naam die wij hebben voor ons meisje de komende jaren flink in populariteit toe zal nemen, dat doet ie nu al nmlk. Hij schiet echt omhoog van vrij onbekend een paar jaar terug tot best bekend nu. Wat ons betreft geen punt, we vinden het gewoon een mooie naam.

en de tweede naam is vorig jaar maar 1 keer gegeven :D kan ze altijd zelf later die nog gebruiken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91647615
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef huuphuup het volgende:
oh en wij verwachten dat de naam die wij hebben voor ons meisje de komende jaren flink in populariteit toe zal nemen, dat doet ie nu al nmlk. Hij schiet echt omhoog van vrij onbekend een paar jaar terug tot best bekend nu. Wat ons betreft geen punt, we vinden het gewoon een mooie naam.

en de tweede naam is vorig jaar maar 1 keer gegeven :D kan ze altijd zelf later die nog gebruiken
Nieuwsgierig!!!!!

Poep dat kind het allercuteste babymeisje er eens uit :{w :P
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91647641
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:57 schreef wickie het volgende:

[..]

Nieuwsgierig!!!!!

Poep dat kind er eens uit :{w :P
Ja ik doe mn best eh, dat poepen lukt wel, maar dat kind... -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91647653
Ok was niet netjes van me, sorry

Dat ontzettend mooie buikbabymeisje O+ O+

Nee joh, laat haar nog maar lekker even zitten (of ben je het al zat, hoe gaat het met je vocht?)
Het komt vanzelf wel, maar ik ben benieuwd naar de naam.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:02:36 #20
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91647692
Ik weet nog, dat toen wij nog niet wisten dat we een meisje kregen, we heel moeilijk een jongensnaam konden vinden die we allebei leuk vonden. En toen we die gevonden hadden, kreeg een jongetje in onze omgeving die naam. -O- En het is niet echt een naam die je vreselijk veel hoort.

Nu vind ik die naam ook helemaal niet meer zo leuk, maar ik baalde er toen wel van. Gelukkig krijgen we een meisje. *O*
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_91647771
oh She-wolf dat is ook een fijne ja :X

mijn moeder spuugde eruit over een kindje van vrienden van hen van jaa pfff. ..... zo heet dat jong ook. Echt hè :r Laat dat nou net de naam zijn die we hadden voor een jongen :') :D

@wickie neuh ik ben het niet zat hoor, maar het wordt lichamelijk wel zwaar, maar goed, sowieso nog maar heel even O+ t vocht wordt erger nu, ik krijg nu van dat laatste loodjes vocht weet je wel.
ach, ik zag er toch al niet uit :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:10:45 #22
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91647815
Even een beetje off-topic, maar hoelang laten we basboussa nog in het lijstje staan? Ben wel heel nieuwsgierig naar het hoe en wat, maar ik denk niet dat ze zich komende week hier gaat melden :(
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:12:42 #23
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91647853
Hihi, ja Huup. Zo'n actie had mijn schoonmoeder een jaar of 6 geleden. Toen we vertelden welke naam we wel leuk vonden voor een jongen. Ze schoot echt in de lach en zei "wat een stomme naam". Sindsdien wilde mijn lief ook nooit meer aan die naam. }:|
En ik bleef hem bij elke zwangerschap opnieuw aanbrengen :D .
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:15:16 #24
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_91647904
Hallo weer allemaal..

Even een update:
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 07:01 schreef avotar het volgende:
Pfff.. gisteren de 20 weken echo gehad. Enorme anti-climax.
Het kleintje lag niet goed, en in combinatie met de placenta die er ook nog voor lag, kon de echoscopiste eigenlijk niet zo heel veel zien.
We moeten dus nu dinsdag naar het Erasmus. En om het hele verhaal nog maar compleet te maken, alles wat ze kon zien was goed.. behalve dat het kleintje echo-dense darmpjes heeft.

Als goed aanstaand vader zwengel je natuurlijk gelijk google aan.. niet slim...
Wat een kut weekend..
Dinsdags waren we dus naar het Erasmus geweest, een echo van anderhalf uur gehad.. en ze konden helemaal niets vinden.. behalve die darmpjes.
Toen zijn we de molen ingegaan.... allebei bloed moeten geven voor genetisch onderzoek, mijn vrouw nog een paar liter extra om nog maar een keer op infecties te controleren.
Verder zouden de echo resultaten, want ze maakte werkelijk overal afdrukken van en aantekeningen bij, uitgebreid in de werkgroep besproken worden.
Eergisterenavond half 6 belden ze ineens. We schrokken ons rot, want het was nog maar een week geleden, terwijl ze hadden gezegd dat het 2 tot 3 weken zou duren.
Gelukkig allemaal goed nieuws, de resultaten waren super snel en allemaal negatief... wat positief is.. en buiten de darmpjes is er echt helemaal niets aan het handje...
Geen Taaislijm dus, geen reden om down te vermoeden..

het enige wat er nog kan zijn, is dus echt een probleem met de darmpjes... worst case scenario: een operatie na de geboorte .... maar het kan zomaar zijn dat het bij een volgende echo niet eens meer wat te zien is.

het enige wat we momenteel zeker weten, is dat we nu in de 2e lijn zitten en mijn vrouw dus helaas voor haar niet meer thuis mag bevallen...

Dus.. we zijn door het dolle heen...
Oh.. en we weten wat het wordt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_91647953
Avotar je spoiler }:|

maar jeeeeeeej! wat fijn zeg!! *O* *O* wat zullen jullie opgelucht zijn!
En een mogelijke operatie na de geboorte klinkt helemaal niet fijn maar het is in ieder geval wel goed behandelbaar dan.

*O* goed nieuws!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')