moeten ze dan een boete betalen ja? Om hoeveel geld gaat het dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is niet heel geniaal hoor, als iemand lekt moet ie gewoon een vrij hoge boete betalen.
Daarom is het zulke heerlijke kromme tenen TV, ik hou ervanquote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef Fascination het volgende:
Oh god, wat heb ik me weer zitten ergeren aan Annemarie en Marcel.!
Annemarie toont geen interesse in haar mannen en lijkt de hele deelname te beschouwen als het vervullen van werkzaamheden: tanden op elkaar en dat klusje klaren. Een en al zakelijkheid. Haar argumentatie voor het wegsturen van Johannes was dan ook veelzeggend: "ja, er moet er één weg."![]()
!
En dat continue gepraat in cliché's; doodmoe word ik ervan. "Ja, maar als je continu gaat nadenken over hoe anderen je zien, wordt het ook niet wat." Ja, dat is het andere uiterste, grafkut.
Marcel haalt me het bloed onder de nagels vandaan met z'n verwijfde, Limburgse stemgeluid, z'n compleet nietszeggende antwoorden op de persoonlijke vragen van de vrouwen, z'n truttigheid, z'n hoofd dat ie schuin houdt als hij praat, etc.![]()
Ik moest wel lachen toen Gijsbert zei dat ie wel kinderen wil. Dan mag de boerderij toch wel wat opgeknapt worden, anders halen die kinderen hun tiende levensjaar niet met die pruttel daar.
Ik ook, hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom is het zulke heerlijke kromme tenen TV, ik hou ervan
Ze hebben vast wel een een of andere clausule ondertekend waarin staat dat ze niks mogen zeggen. Is bij een programma zoals Wie Is De Mol ook, dat is al in mei vorig jaar opgenomen namelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
moeten ze dan een boete betalen ja? Om hoeveel geld gaat het dan?
Wat kunnen we nog verwachten? Valt Annemieke ook af??quote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef June. het volgende:
Oeh, had ik het toch goed met mijn inside info over Richard
Zielig? Voor Richard?quote:Op maandag 24 januari 2011 05:44 schreef Grunge. het volgende:
Ik was wel altijd Team Annemieke, want dat vind ik een leuke en mooie vrouw. Maar haar reactie vind ik vreemd. Waarom zou Richard niet door kunnen hebben dat het met die andere twee niets wordt en dat hij haar wil? Natuurlijk kan dat wel. Ik vond het best een beetje zielig voor Richard. Echt waar.
Nou, Johannes was misschien degene met wie ze dacht het minst lol te hebben? Of ze heeft de lelijkste weggestuurd, kan ook, gebeurt wel vakerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef JustD1984 het volgende:
En die johannes, wat een goeierd. En logisch dat annemarie geen uitleg kon geven aan haar keuze, ze kan het toch nergens op baseren? Wat weet ze nou van die mannen? Helemaal niks, alleen dat ze worden aangenomen als ze ooit willen solliciteren. Dat is een ander programma....
Denk dat Harrie goed bij haar past.
Bij Frank niet in ieder gevalquote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, Johannes was misschien degene met wie ze dacht het minst lol te hebben? Of ze heeft de lelijkste weggestuurd, kan ook, gebeurt wel vaker
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bij Frank niet in ieder geval
Nou Judith wil ik zeker niet lelijk noemen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:47 schreef bloodymary het volgende:
Frank had alleen maar lelijke bij de laatste 3.
Ja, en dat is dan psychologe...quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Felagund het volgende:
Ik zit het nu terug te kijken:
Suzan: Bij Richard krijg ik het gevoel van totale oprechtheid.
En dan vooral zijn kans op kinderenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef IrishBastard het volgende:
Trouwens wel eens opgevallen dat het net is alsof Marcel alles rationeel benadert? Het is net of die kerel bij al die vrouwen exact zijn kansen bepaalt, en dan een keus maaktAfgezien van dat desperate, lelijke mokkel dat hij als eerste wegstuurde natuurlijk
Ik had de puinhoop ook niet opgemerkt en het gebrek aan structuur ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Verder ben ik het helemaal eens met Grunge over die boerderij van Gijsbert. Ik zie dat ook niet dat het zo'n erge puinhoop is. Gewoon lekker relaxed, een beetje op zijn Frans. Ik zou ook helemaal neurotisch worden van zo iemand als Femke met haar structuur.
So? Er doen nog 2 vrouwen mee, die bij voorbaat kansloos waren en dus voor jan lul daarheen zijn gegaan. Beetje lullig niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik vond dat ook wel zielig, hij stond zo beteuterd te kijken. En wat is er nou eigenlijk zo erg? Hij doet aan een programma mee om een vrouw te vinden en vindt die. So?
Hij gaat op zijn eigen houtje afspreken, dát is het probleem.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar daar kan hij toch niets aan doen als hij dat zo voelt? Denk dat bijvoorbeeld bij Annemarie en bij Marcel de keuze ook al voor de logeerpartij vast stond. Eigenlijk is het wel eerlijk dat Richard het al meteen zegt.
Idd, dat is toch helemaal geen punt? Al is het bij de brief al raak, maar zelf dingen gaan doen is gewoon idioot, je geeft je op voor een programma.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef wieksel het volgende:
Bij Annemarie en Marcel is het nog anders denk ik...die hebben niet stiekem afgesproken...althans, zijn er niet voor uitgekomen
Ja op zich wel lullig voor ze maar ik denk dat er wel meer zijn (niet alleen dit seizoen) die eigenlijk bij de speeddate al hun keuze hebben gemaakt.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
So? Er doen nog 2 vrouwen mee, die bij voorbaat kansloos waren en dus voor jan lul daarheen zijn gegaan. Beetje lullig niet?
En dan tegen Yvon nog zeggen "we spelen het gewoon zo tot het eind"![]()
Ja want ze kwam wel heel erg op voor Heidy. Ja dat je Susan niet kiest ok, die is te serieus, maar Heidy. . . .quote:Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat is ook wel zo, dat afspreken is niet netjes nee. Daar heb je wel gelijk in, als iedereen dat doet loopt het hele programma in de soep.
Hij had trouwens ook die Heidi gebeld, zou hij daar ook mee af hebben willen spreken? Want die heeft dan misschien wel gezegd dat ze dat niet doet omdat ze dat niet vindt kunnen. En als die dan hoort dat Annemieke het wel heeft gedaan is ze daar natuurlijk helemaal over de zeik over. En terecht. En dat is misschien de reden dat Annemieke daar zo raar op reageert. Misschien weet die het zelfs wel, heeft Heidi tegen haar gezegd dat Richard haar gebeld had. Dan zit Annemieke best in een lastig parket.....
Nee Adriaan DAT is idd een feestnummer!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, Johannes was misschien degene met wie ze dacht het minst lol te hebben? Of ze heeft de lelijkste weggestuurd, kan ook, gebeurt wel vaker
Dat zeg ik toch niet? Ik had het over het minst.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Adriaan DAT is idd een feestnummer!'ajegaatsamenwon'ndankunjeookmeteenwelgoantrouwn'
Die keuze is gewoon nergens op gebaseerd, ze heeft volgens mij nauwelijks gesprekjes met ze gevoerd die niet over het werk gingen
Kan het me eigenlijk wel voorstellen. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, en als je dan ook nog de hele dag door werk doet waarbij je veel beweegt en energie verbruikt..quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef Snoopyfrl het volgende:
Femke: Vergeet niet dat er ieder jaar 'typetjes' worden neergezet. Femke moet blijkbaar als het ordelijke typetje over komen, zoals Jochem een paar jaar geleden erg autistisch neergezet werd. Het is het betere knip- en plakwerk.
Ze vond trouwens dat Gijsbert te laat ging ontbijten: hij ging eerst melken en daarna pas ontbijten. Daarmee startte hij de dag in haar ogen verkeerd.
Hoi Femke!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kan het me eigenlijk wel voorstellen. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, en als je dan ook nog de hele dag door werk doet waarbij je veel beweegt en energie verbruikt..Dan is een goed ontbijt, voor je begint met werken, niet verkeerd.
Dat is het ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kan het me eigenlijk wel voorstellen. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, en als je dan ook nog de hele dag door werk doet waarbij je veel beweegt en energie verbruikt..Dan is een goed ontbijt, voor je begint met werken, niet verkeerd.
Dat is nou juist het beeld wat jij van haar moet krijgen.. en je trapt er inquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is het ook niet
maar die volwassen vent weet dat best en kan daar prima zijn eigen keuzes in maken
dan hoeft niet een of ander grietje na 2 dagen dat al aan te pakken of zo
Natuurlijk wordt er in geknipt en geplakt, maar ze hebben dus al tig keer laten zien dat ze dit soort dingen zegt. Al film je mij drie maanden, zul je mij zulke dingen nog niet horen zeggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat is nou juist het beeld wat jij van haar moet krijgen.. en je trapt er in
dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er in geknipt en geplakt, maar ze hebben dus al tig keer laten zien dat ze dit soort dingen zegt. Al film je mij drie maanden, zul je mij zulke dingen nog niet horen zeggen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:47 schreef bloodymary het volgende:
Frank had alleen maar lelijke bij de laatste 3.
Ik denk dat Annemieke bang is voor de reactie van Heidy als zij erachter komt wat voor achterbakse spelletjes Richard en Annemieke hebben gespeeld achter de rug om van haar en Suzan. Die twee konden het goed met elkaar vinden. Dit lijkt mij een gevalletje van een straatje schoon vegen door Annemieke.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef Loohcs het volgende:
Richard heeft de signalen van Annemieke verkeerd ingeschat of zij speelt een raar spelletje door nu terug te krabbelen.
Maar Jos ging dat ook meteen uit eigen beweging aan de laatste afvaller vertellen. Richard wilde echt bewust toneel blijven spelen, dat vind ik toch net anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef Loohcs het volgende:
Jos had toch ook al voor het keuzemoment gekozen? Vind dat ze er wel meer van maken dan het is. Natuurlijk maakt zo'n extra afspraakje het wat erger, maar toch...ook na het reguliere dagje uit zou het kunnen dat iemand zwaar favoriet is en dat het logeren eigenlijk weinig zin meer heeft. Is het dan niet erg? En mag/moet je dan wel toneelspelen in belang van het tv-programma?
Ik vind dat Friese accent ook niet echt charmant, maar Gijs misschien welquote:Op maandag 24 januari 2011 12:13 schreef Morendo het volgende:
Wie ergert zich nog meer aan het irritante accent van Femke? Als ik Gijsbert was nam ik mooi José, en koos ik ook voor haar.
Klopt precies wat jij zegtquote:Op maandag 24 januari 2011 12:18 schreef lunapuella het volgende:
Maar Jos ging dat ook meteen uit eigen beweging aan de laatste afvaller vertellen. Richard wilde echt bewust toneel blijven spelen, dat vind ik toch net anders.
Annemieke heeft dus niet zoveel zin in een relatie met Richard anders had ze wel meegespeeld. Dat 'zielig voor de rest' is natuurlijk een onzinnig excuus, uiteindelijk blijft er toch één iemand over.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef Marrije het volgende:
Nou, hij heeft tegen Annemieke gezegd dat hij er al wel uit was en ik zag dat als een teken om de rest te vertellen dat hij voor haar zou kiezen. Toen begon Annemieke een raar te doen met 'dan kunnen we vanavond nog alle 3 naar huis'.
Yeah Bluezzquote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Daarom is het zulke heerlijke kromme tenen TV, ik hou ervan
Haha nee, ik ben Femke niet. Maar vanuit haar perspectief, als moeder van een zoontje die ook structuur en regelmaat nodig heeft, kan ik het me echt goed voorstellen.quote:
Dat denk ik inderdaad, want dat 'waarom nu opeens zo overhaast' en 'waarom wed je op 1 koe' slaat ook nergens op. Daar heeft Richard zich aardig op verkeken.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Annemieke heeft dus niet zoveel zin in een relatie met Richard anders had ze wel meegespeeld. Dat 'zielig voor de rest' is natuurlijk een onzinnig excuus, uiteindelijk blijft er toch één iemand over.
Nee want Femke had geen zonnestraaltje geheten maar plensbuiquote:Op maandag 24 januari 2011 12:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben Femke niet.
Inderdaad. De reactie van Annemieke kwam op mij over als: 'Wat vertelt die freak me nu, en hoe lul ik me hier zo snel mogelijk onderuit'. Het overrompelde haar nogal en ze reageerde geschrokken.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:31 schreef Marrije het volgende:
Daar heeft Richard zich aardig op verkeken.
Haha, je bent het echt!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben Femke niet. Maar vanuit haar perspectief, als moeder van een zoontje die ook structuur en regelmaat nodig heeft, kan ik het me echt goed voorstellen.
Nou ik denk nog steeds dat Annemieke die relatie wil (misschien hadden ze die al), maar dat ze erg bang is voor gezichtsverlies of om voor de televisie als bedrieger bestempeld te worden en zeker t.o.v. haar nieuwe vriendin Heidi. Als Richard gewoon zijn mond had gehouden en haar normaal had gekozen had niemand van de eerdere afspraak geweten.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. De reactie van Annemieke kwam op mij over als: 'Wat vertelt die freak me nu, en hoe lul ik me hier zo snel mogelijk onderuit'. Het overrompelde haar nogal en ze reageerde geschrokken.
Triest dit.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee want Femke had geen zonnestraaltje geheten maar plensbui
Ja zie, ik dacht al dat die zoen met Heidy was en niet met Annemieke. 't Zal hem toen wel te heet onder de voeten zijn geworden, dat hij ook niet meer wilde doen alsof ze een kans maakte?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, wel dat hij het niet eerder gezegd heeft. Nu kwamen Heidy en Susan voor niks.
En zoenen met Heidy was ook niet echt netjes.
Vooral die "jhaaah" van Johannesquote:Op maandag 24 januari 2011 09:54 schreef Pino112 het volgende:
http://tinyurl.com/6yelofv
Boer Zoekt Vrouw in 60 seconden, hilarisch![]()
Ik kreeg bij die zoen de indruk dat die erg van Heidy afkomstig was, dat zij de armen om Richard heen had geslagen en viste naar een zoen. Tja..quote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef Marrije het volgende:
Ik zit nog even terug te lezen wat er gisteren is geschreven.
[..]
Ja zie, ik dacht al dat die zoen met Heidy was en niet met Annemieke. 't Zal hem toen wel te heet onder de voeten zijn geworden, dat hij ook niet meer wilde doen alsof ze een kans maakte?
Ja lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:54 schreef Pino112 het volgende:
http://tinyurl.com/6yelofv
Boer Zoekt Vrouw in 60 seconden, hilarisch![]()
Column van het AD. (quote:en cowboy, ook in de liefde
COLUMN Zo, die Richard heeft er een mooi zooitje van gemaakt. Buiten de programmamakers om stiekem een boswandeling gaan maken met Annemieke, haar de liefde verklaren en vervolgens een raar toneelstuk gaan zitten opvoeren tegen Susan en Heidy, met wie hij nota bene ook nog gaat staan zoenen tussen de koeien. Tja, dan haal je je de toorn van Yvon Jaspers op je hals, want zo help je haar programma natuurlijk om zeep.
Ik kan niet zeggen dat Richards gedrag me echt verbaast. Een boer die er zo prat op gaat een cowboy te zijn in zijn werk, is dat natuurlijk ook in de liefde
Al denk ik dat dat wel meevalt; er wordt vandaag bij de koffie-automaat vast nergens anders over gepraat en dat betekent volgende week weer een paar honderdduizend kijkers erbij. Maar dat terzijde.
Ik kan niet zeggen dat Richards gedrag me echt verbaast. Een boer die er zo prat op gaat een cowboy te zijn in zijn werk, is dat natuurlijk ook in de liefde. Richard is niet een man die zich laat beknotten door regels en beperkingen, hij denkt in kansen en mogelijkheden. Anders had hij nooit zo'n mega-bedrijf kunnen opbouwen. Maar mijn hart ligt natuurlijk bij Susan en Heidy, die ongewild en zonder het te weten in een zeer raar steekspel zijn beland.
'Wat een lul', sms ik naar een vriendin. Excuses voor het woord, maar het stond er echt. Die bewuste vriendin had vanaf de eerste aflevering een antipathie voor boer Richard, nu neemt ze het tot mijn stomme verbazing voor hem op. ,,Ha ha, in de liefde gelden geen regels. Hij is wel gepassioneerd.'' Tja. Mooi gezegd. Ik ben er nog over aan het nadenken als mijn mobieltje weer piept. 'Eigenlijk is het ook wel een lul, omdat hij ook nog met Heidy zoent. Ik zou me echt voor paal voelen staan.' Gelukkig, zo ken ik haar weer.
Je zou door Richards dubbelspel bijna vergeten dat Annemarie ook nog een keuze moest maken. Over onze Wassenaarse boerin verbaas ik me dus wel. Er lijkt werkelijk geen greintje gevoel in te zitten. Neem dat afscheid van die arme Johannes. Ze staat erbij alsof het haar niet aangaat, laat staan raakt. Ze dacht waarschijnlijk al aan de kilo's kaas die de volgende dag gemaakt moesten worden. Dat wordt helemaal niets met haar.
Mag ik iets voorstellen, beste programmamakers? Laat die Richard lekker in zijn Duitse mestvaalt gaarkoken, laat Annemarie met haar kaastobbe trouwen en richt die camera op Johannes en Adriaan. Die twee simpele, maar sympathieke boerenjongens verdienen een leuke deerne en roedel kinderen. (ANGELA DE JONG)
24/01/11 09u23
Dat niet alleen... ik vermoed dat Annemiek inmiddels ook weet dat hij ook met Heidy gebeld heeft en misschien zelfs van die ene zoen in de stal (hoewel zijn body language daar wel afstandelijk was moest hij toch echt een beetje bukken voor die zoen).quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja want ze kwam wel heel erg op voor Heidy. Ja dat je Susan niet kiest ok, die is te serieus, maar Heidy. . . .
Heb niet teruggekeken, maar dat wilde Richard eigenlijk eerst toch ook? Alleen omdat Annemieke haar koeienvergelijking in de strijd gooide en Yvon later op de stoep stond sloeg hij om naar de oplossing van doorgaan en dus toneelspelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:18 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Maar Jos ging dat ook meteen uit eigen beweging aan de laatste afvaller vertellen. Richard wilde echt bewust toneel blijven spelen, dat vind ik toch net anders.
Haha, ja daar zeg je wat. Zit wel een kans in, dat Annemiek weet dat hij gebeld heeft met Heidy. Ik ben eigenlijk ook nog wel benieuwd naar de volgorde, eerst Heidy gebeld en daarna met Annemiek afgesproken?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen... ik vermoed dat Annemiek inmiddels ook weet dat hij ook met Heidy gebeld heeft en misschien zelfs van die ene zoen in de stal (hoewel zijn body language daar wel afstandelijk was moest hij toch echt een beetje bukken voor die zoen).
Het kan best zijn dat Annemiek in eerste instantie dacht dat logeerweekje wel mee te spelen, maar toen dacht ze waarschijnlijk ook nog dat ze de enige was, want als Richard werkelijk vanaf de speeddate helemaal hoteldebotel was van Annemiek, dan had hij geen enkele reden om Heidy te bellen, maar hij heeft niet alleen met Annemiek gedate, maar ook met Heidy gebeld, en als Annemiek dat inmiddels weet dan kan ik me voorstellen dat ze zich "bedonderd" voelt.
Wel een slachtoffer dat meerdere regels overtreden heeft hequote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, Annemieke trok haar keutel terug en toen wist hij het even niet meer. Richard is gewoon het slachtoffer in deze.
die indruk kreeg ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik kreeg bij die zoen de indruk dat die erg van Heidy afkomstig was, dat zij de armen om Richard heen had geslagen en viste naar een zoen. Tja..
Dat zijn slechts ongeschreven regels. Richard doet aan het programma mee om een vrouw te veroveren en gaat daarbij recht op zijn doel af. Chapeau wat mij betreft. Was Annemarie maar wat meer als hem.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Wel een slachtoffer dat meerdere regels overtreden heeft he
Als ik Richard was had ik dat momentje trouwens gebruikt om te testen of Heidy echt een pruik draagt.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef JooB65 het volgende:
Die zoen met Heidy was toch vooral Heidy die even haar momentje pakte hoor. Zij sloeg haar armen om hem heen en niet andersom.
Geen idee wat de volgorde is, maar ik ga er vanuit dat hij niet alleen voor de camera, maar ook tegen Annemiek gezegd heeft dat het bij hem direct raak was op de speeddate, dus ongeacht de volgorde had hij geen reden met Heidy te bellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja daar zeg je wat. Zit wel een kans in, dat Annemiek weet dat hij gebeld heeft met Heidy. Ik ben eigenlijk ook nog wel benieuwd naar de volgorde, eerst Heidy gebeld en daarna met Annemiek afgesproken?
ik weet zeker dat die regels wel ergens staanquote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zijn slechts ongeschreven regels. Richard doet aan het programma mee om een vrouw te veroveren en gaat daarbij recht op zijn doel af. Chapeau wat mij betreft. Was Annemarie maar wat meer als hem.
Dat zou wel verklaren waarom ze hem nu afwimpelt.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou dan dus betekenen dat Annemiek 2de keus zou zijn, en dat waardeert Annemiek niet.
Nee, Johannes is tof.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef Miam het volgende:
Die reactie van Johannes nadat hij hoorde dat hij moest vertrekkenecht een sissy.
en lelijk ook trouwens.
dat mag je vinden.quote:
Geen slecht woord over Johannes.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef Miam het volgende:
Die reactie van Johannes nadat hij hoorde dat hij moest vertrekkenecht een sissy.
en lelijk ook trouwens.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Johannes.
Pff, wat een slappe column.quote:
Gedraag je even. Johannes is misschien een pussy, maar dan wel ónze pussy.quote:
Ik zou die regels meer beschouwen als 'richtlijnen'.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet zeker dat die regels wel ergens staan
zo stom is dat productieteam nou ook weer niet natuurlijk
Heb ik het daarover?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, jij trekt meer dan vijf miljoen kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |