Ook ik heb weer genoten.
De troep op Gijs' boerderij is mij serieus nooit opgevallen. Ook niet na deze topics en een reactie van mijn moeder erop, zo tussen neus en lippen door, een keer. Op zich niet erg vreemd, ik ben zelf 'ook' een smeerlap. Hopelijk gaat-ie voor José. Ik was Team Yvonne, maar helaas. 'Dan José maar.' Want Femke moet 'ons Gijs' niet willen, natuurlijk. Ik hoop maar dat-ie dat zelf ook doorheeft. Nu is het natuurlijk wel zo dat er mannen zijn die op zoek zijn naar een vrouw als Femke, of op zoek, het gaat meer onbewust; een moederlijk type, om het maar even vriendelijk uit te drukken. (Wat ze natuurlijk ook letterlijk is: een moeder. Daar zou ik ook geen zin in hebben en hopelijk verkijkt Gijsbert zich er niet op.) Hoewel José zeker niet mijn type zou zijn, en dit is eigenlijk uit oppervlakkige overwegingen (uiterlijk...), zie ik wel degelijk de klik. De chemie. Ja, SuperGijs en José, ik zie het plaatje wel. Ik vind Femke maar saai. Zo'n über-orderlijk typje dat alvast uit wil maken hoe laat Gijs zijn bed uit mag, ontbijt en aan het werk gaat: rennen! Toen ze onlangs de kastjes afnam kreeg ik daar ook al de kriebels van. Misschien is het wel iets typisch vrouwelijks, hoor. Misschien willen mannen dat juist wel. Maar ik ben zeker niet zo'n vrouwelijk type, dan. Ik hoop dat José niet zo'n flierefluiter als Gijs is. Zodoende zou zij hem dan ook kunnen 'helpen', maar niet op zo'n... manische manier. Verder vind ik het niet al te boeiend, daar op die boerderij, maar Gijs blijft fijn om naar te kijken

.
Ik mis Sonja. Dat het Ksenia maar mag worden. Al is die nog niet verliefd. "Maar een relatie kan wel, hoor." Zoiets zei ze, vorige week.
Whatever floats your boat. Ksenia is duidelijk op zoek naar een
steady thuisbasis voor haar en haar kindje. En hé, ze is weduwe

. Marita moet je natuurlijk niet willen. Ze lijkt me best een leuke vrouw, hoor, type kinderjuf. Maar wat heeft die vrouw een saaie uitstraling. En het allerbelangrijkste: kindjes gaan er niet meer komen. Ik moet wel steeds lachen om die pet. En om Marcel, natuurlijk, sowieso. Dat scheve hoofd, ik imiteer het inmiddels zelfs, inclusief kinderpraat. Helaas heb ik dat zalvende (dat is het precies ja, zalvend!) stemgeluid niet. Kun je nagaan.
Annemarie weet niet eens wáár ze op moet selecteren. Ik moest trouwens aan jullie autistenopmerkingen denken toen één van de mannen iets zei over oogcontact. Ik báál ervan dat Johannes weg is. Ik wil die jongen knuffelen, wat een pop is dat, wat een doetje, wangetjes knijpen

. Adriaan is maar een kleurloos type (zijn profiel op de
BZV-site is te erg) en bovendien niet te verstaan, Harrie is een guitige man maar ik blijf erbij, te simpel voor Annemarie. Annemarie is onhandig, niet simpel. Het heeft ook wel iets zieligs, die onbeholpen gedragingen van haar. Ze weet het ècht niet. Ze zat op een gegeven moment ook aan tafel op zo'n manier van:
Wanneer is dit overrr? Ze was er na de eerste nacht, of zelfs daarvoor al klaar mee! En Harrie is eigenlijk meer het vriendentype voor haar. Lekker dollen, lekker gezellig, lekker geinen(!).
Tja, van dat Richard-debacle begreep ik eigenlijk bar weinig. Stel, ik was Annemieke geweest. Of nee: stel, ik was één van de drie vrouwen geweest die uit logeren ging op de boerderij van de 'droomboer' (

) in kwestie. Dan zou ik serieus blij zijn met zo'n ontboezeming. Je wilt als vrouw niet vechten voor je droomman. Toch? Ik niet. Maar goed, daarom zou het concept mij überhaupt al niet aanstaan. Ik zou dat, samen met Richard, lekker stilhouden. Ja. Die vrouwen komen er heus wel weer overheen. Dit is pas wrang, weten dat je er al die tijd voor spek en bonen bij zat. Vooral voor
goldy fake locks Heidy is het zuur. Je zou denken dat 'Máxima' het meest bij Richard in de smaak viel. Zo kwam het over, toch? Ik was wel altijd Team Annemieke, want dat vind ik een leuke en mooie vrouw. Maar haar reactie vind ik vreemd. Waarom zou Richard niet door kunnen hebben dat het met die andere twee niets wordt en dat hij haar wil? Natuurlijk kan dat wel. Ik vond het best een beetje zielig voor Richard. Echt waar.
[ Bericht 10% gewijzigd door Grunge. op 24-01-2011 06:21:37 ]