abonnement Unibet Coolblue
pi_91779943
quote:
Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Is niet heel geniaal hoor, als iemand lekt moet ie gewoon een vrij hoge boete betalen.
moeten ze dan een boete betalen ja? Om hoeveel geld gaat het dan?
٩๏̯͡๏)۶
pi_91780186
Die Adriaan is ook echt weerzinwekkend. Die vind ik nou een beetje eng. Vast een enorme griffo.
pi_91780243
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef Fascination het volgende:
Oh god, wat heb ik me weer zitten ergeren aan Annemarie en Marcel. :r!
Annemarie toont geen interesse in haar mannen en lijkt de hele deelname te beschouwen als het vervullen van werkzaamheden: tanden op elkaar en dat klusje klaren. Een en al zakelijkheid. Haar argumentatie voor het wegsturen van Johannes was dan ook veelzeggend: "ja, er moet er één weg." :') ;(!
En dat continue gepraat in cliché's; doodmoe word ik ervan. "Ja, maar als je continu gaat nadenken over hoe anderen je zien, wordt het ook niet wat." Ja, dat is het andere uiterste, grafkut.

Marcel haalt me het bloed onder de nagels vandaan met z'n verwijfde, Limburgse stemgeluid, z'n compleet nietszeggende antwoorden op de persoonlijke vragen van de vrouwen, z'n truttigheid, z'n hoofd dat ie schuin houdt als hij praat, etc. :r

Ik moest wel lachen toen Gijsbert zei dat ie wel kinderen wil. Dan mag de boerderij toch wel wat opgeknapt worden, anders halen die kinderen hun tiende levensjaar niet met die pruttel daar. :')
Daarom is het zulke heerlijke kromme tenen TV, ik hou ervan *O*
pi_91780431
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Daarom is het zulke heerlijke kromme tenen TV, ik hou ervan *O*
Ik ook, hoor. :D
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 24 januari 2011 @ 00:00:46 #105
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91780521
quote:
Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

moeten ze dan een boete betalen ja? Om hoeveel geld gaat het dan?
Ze hebben vast wel een een of andere clausule ondertekend waarin staat dat ze niks mogen zeggen. Is bij een programma zoals Wie Is De Mol ook, dat is al in mei vorig jaar opgenomen namelijk.
  maandag 24 januari 2011 @ 00:37:26 #106
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91781773
:'( :'( :'( :'( :'(
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  maandag 24 januari 2011 @ 03:40:25 #107
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_91784840
Ja, gevonden, Gijsberts stekkie op Google Maps! Ik zeg lekker niet waar precies :P , maar mèèèn wat een mooie straat + dito (woon)boerderijen.... :9~ O+ :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_91785200
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef June. het volgende:
Oeh, had ik het toch goed met mijn inside info over Richard :P
Wat kunnen we nog verwachten? Valt Annemieke ook af??
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 24 januari 2011 @ 05:44:44 #109
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_91785348
Ook ik heb weer genoten.

De troep op Gijs' boerderij is mij serieus nooit opgevallen. Ook niet na deze topics en een reactie van mijn moeder erop, zo tussen neus en lippen door, een keer. Op zich niet erg vreemd, ik ben zelf 'ook' een smeerlap. Hopelijk gaat-ie voor José. Ik was Team Yvonne, maar helaas. 'Dan José maar.' Want Femke moet 'ons Gijs' niet willen, natuurlijk. Ik hoop maar dat-ie dat zelf ook doorheeft. Nu is het natuurlijk wel zo dat er mannen zijn die op zoek zijn naar een vrouw als Femke, of op zoek, het gaat meer onbewust; een moederlijk type, om het maar even vriendelijk uit te drukken. (Wat ze natuurlijk ook letterlijk is: een moeder. Daar zou ik ook geen zin in hebben en hopelijk verkijkt Gijsbert zich er niet op.) Hoewel José zeker niet mijn type zou zijn, en dit is eigenlijk uit oppervlakkige overwegingen (uiterlijk...), zie ik wel degelijk de klik. De chemie. Ja, SuperGijs en José, ik zie het plaatje wel. Ik vind Femke maar saai. Zo'n über-orderlijk typje dat alvast uit wil maken hoe laat Gijs zijn bed uit mag, ontbijt en aan het werk gaat: rennen! Toen ze onlangs de kastjes afnam kreeg ik daar ook al de kriebels van. Misschien is het wel iets typisch vrouwelijks, hoor. Misschien willen mannen dat juist wel. Maar ik ben zeker niet zo'n vrouwelijk type, dan. Ik hoop dat José niet zo'n flierefluiter als Gijs is. Zodoende zou zij hem dan ook kunnen 'helpen', maar niet op zo'n... manische manier. Verder vind ik het niet al te boeiend, daar op die boerderij, maar Gijs blijft fijn om naar te kijken O+.

Ik mis Sonja. Dat het Ksenia maar mag worden. Al is die nog niet verliefd. "Maar een relatie kan wel, hoor." Zoiets zei ze, vorige week. Whatever floats your boat. Ksenia is duidelijk op zoek naar een steady thuisbasis voor haar en haar kindje. En hé, ze is weduwe O+. Marita moet je natuurlijk niet willen. Ze lijkt me best een leuke vrouw, hoor, type kinderjuf. Maar wat heeft die vrouw een saaie uitstraling. En het allerbelangrijkste: kindjes gaan er niet meer komen. Ik moet wel steeds lachen om die pet. En om Marcel, natuurlijk, sowieso. Dat scheve hoofd, ik imiteer het inmiddels zelfs, inclusief kinderpraat. Helaas heb ik dat zalvende (dat is het precies ja, zalvend!) stemgeluid niet. Kun je nagaan.

Annemarie weet niet eens wáár ze op moet selecteren. Ik moest trouwens aan jullie autistenopmerkingen denken toen één van de mannen iets zei over oogcontact. Ik báál ervan dat Johannes weg is. Ik wil die jongen knuffelen, wat een pop is dat, wat een doetje, wangetjes knijpen O+. Adriaan is maar een kleurloos type (zijn profiel op de BZV-site is te erg) en bovendien niet te verstaan, Harrie is een guitige man maar ik blijf erbij, te simpel voor Annemarie. Annemarie is onhandig, niet simpel. Het heeft ook wel iets zieligs, die onbeholpen gedragingen van haar. Ze weet het ècht niet. Ze zat op een gegeven moment ook aan tafel op zo'n manier van: Wanneer is dit overrr? Ze was er na de eerste nacht, of zelfs daarvoor al klaar mee! En Harrie is eigenlijk meer het vriendentype voor haar. Lekker dollen, lekker gezellig, lekker geinen(!).

Tja, van dat Richard-debacle begreep ik eigenlijk bar weinig. Stel, ik was Annemieke geweest. Of nee: stel, ik was één van de drie vrouwen geweest die uit logeren ging op de boerderij van de 'droomboer' ( :') ) in kwestie. Dan zou ik serieus blij zijn met zo'n ontboezeming. Je wilt als vrouw niet vechten voor je droomman. Toch? Ik niet. Maar goed, daarom zou het concept mij überhaupt al niet aanstaan. Ik zou dat, samen met Richard, lekker stilhouden. Ja. Die vrouwen komen er heus wel weer overheen. Dit is pas wrang, weten dat je er al die tijd voor spek en bonen bij zat. Vooral voor goldy fake locks Heidy is het zuur. Je zou denken dat 'Máxima' het meest bij Richard in de smaak viel. Zo kwam het over, toch? Ik was wel altijd Team Annemieke, want dat vind ik een leuke en mooie vrouw. Maar haar reactie vind ik vreemd. Waarom zou Richard niet door kunnen hebben dat het met die andere twee niets wordt en dat hij haar wil? Natuurlijk kan dat wel. Ik vond het best een beetje zielig voor Richard. Echt waar.

[ Bericht 10% gewijzigd door Grunge. op 24-01-2011 06:21:37 ]
pi_91785383
Tvp
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 januari 2011 @ 05:53:03 #111
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_91785385
Oh ja...

Frank. Bo-ring. Het was al niet m'n type qua uiterlijk, maar ja, dan kijk je verder. Het is vast een leuke jongen. Nou, niet dus. Ik als vegetariër ben dat soort tegenstand zelf ook wel gewend, maar om het zo te zien bij Berber (Team Berber!) was zo'n afknapper. Aan de andere kant: wat dóet ze daar. Dat denk ik dan weer wel, hoor. Waarom zou je als vegetariër op een plek willen zijn, of vaker dan eens, of voor altijddddd zelfs, waar dieren als product worden gezien en behandeld? Ik vond dat 'geitenmartelwerktuig' op zich nog wel meevallen. Ja, het was onprettig om naar te kijken. Maar dat vind ik met die andere machinery ook, zoals bij Richard op de boerderij. Juist omdat de dieren als producten worden behandeld (daarom ben ik ook vegetariër geworden). Ik zou daar niet aan mee willen werken als vegetariër. Als Berber, zoals ik hier ergens las, net als ik al van kinds af aan de beslissing heeft gemaakt om vegetariër te worden, zit het er goed in en gaat zoiets natuurlijk voor wrijving zorgen. Daarbij is het bij haar natuurlijk geen bevlieging als zij het ook al sinds haar achtste is (en anders maar wel, waarom zou je aangevallen moeten worden als vegetariër? Dat is serieus één van de weinige dingen in het leven waar ik echt niets van begrijp). Over Anita en vooral Judith heb ik eigenlijk niet zoveel te zeggen. Zo saai is het. Gááp. Maar het zal Anita wel worden, ja.
pi_91785943
BOER ZOEKT VROUW 5.105.000

:o
٩๏̯͡๏)۶
pi_91786838
quote:
Op maandag 24 januari 2011 05:44 schreef Grunge. het volgende:
Ik was wel altijd Team Annemieke, want dat vind ik een leuke en mooie vrouw. Maar haar reactie vind ik vreemd. Waarom zou Richard niet door kunnen hebben dat het met die andere twee niets wordt en dat hij haar wil? Natuurlijk kan dat wel. Ik vond het best een beetje zielig voor Richard. Echt waar.
Zielig? Voor Richard? :D boontje komt om zijn loontje.
Maar ik geloof weinig van dat verhaal van Annemieke, heb nog niet alles gezien, maar volgens mij schaamt ze zich over het afspreken en wilt ze met dit praatje de andere vrouwen het gevoel geven dat ze wel kans hadden bij Richard :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_91787086
Ja, ik vond dat ook wel zielig, hij stond zo beteuterd te kijken. En wat is er nou eigenlijk zo erg? Hij doet aan een programma mee om een vrouw te vinden en vindt die. So?

Verder ben ik het helemaal eens met Grunge over die boerderij van Gijsbert. Ik zie dat ook niet dat het zo'n erge puinhoop is. Gewoon lekker relaxed, een beetje op zijn Frans. Ik zou ook helemaal neurotisch worden van zo iemand als Femke met haar structuur.
pi_91787100
Die Richard .. :') boefje
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 24 januari 2011 @ 09:40:19 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91787297
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef JustD1984 het volgende:

En die johannes, wat een goeierd. En logisch dat annemarie geen uitleg kon geven aan haar keuze, ze kan het toch nergens op baseren? Wat weet ze nou van die mannen? Helemaal niks, alleen dat ze worden aangenomen als ze ooit willen solliciteren. Dat is een ander programma....
Denk dat Harrie goed bij haar past.
Nou, Johannes was misschien degene met wie ze dacht het minst lol te hebben? Of ze heeft de lelijkste weggestuurd, kan ook, gebeurt wel vaker :D
  maandag 24 januari 2011 @ 09:42:02 #117
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_91787336
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou, Johannes was misschien degene met wie ze dacht het minst lol te hebben? Of ze heeft de lelijkste weggestuurd, kan ook, gebeurt wel vaker :D
Bij Frank niet in ieder geval :')
pi_91787343
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Bij Frank niet in ieder geval :')
:')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_91787438
Frank had alleen maar lelijke bij de laatste 3.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:47:35 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91787449
En om Annemarie heb ik wel weer kunnen lachen. Yvonne vroeg iets als 'hebben de mannen het naar hun zin bij jou', zegt ze 'ze hebben alles gekregen waar ze om vroegen' _O-

Richard. Ik begrijp die reactie van Annemiek niet. Eerst hoor je haar nog zeggen hij is echt heel leuk blablabla. Dan komen we te weten dat ze samen een dag hebben doorgebracht. Dan zou je toch denken dat ze het serieus bedoelde. Maar blijkbaar is ie niet leuk genoeg ofzo, want als Richard zegt dat het met de andere 2 niks wordt en wel wat ziet in haar gaat ze terugkrabbelen. 'Waarom zo overhaast?' Overhaast? Dat was die stiekeme meeting en daar had mevrouw ook geen probleem mee. Als ik Richard was dan zou ik het met die Annemiek ook wel gehad hebben :W
pi_91787466
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:47 schreef bloodymary het volgende:
Frank had alleen maar lelijke bij de laatste 3.
Nou Judith wil ik zeker niet lelijk noemen hoor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_91787483
Ik heb niet alle post hier gelezen (zijn er ook zoveel) maar ik kan me wel voorstellen dat Richard gewoon verteld aan Annemarie wat zijn gevoel is, zonder na te denken wat de consequenties zullen zijn. Het draait er niet omheen, en realiseert zijn daarna pas dat het niet zo handig was. Volgens mij was Annemarie zich erg bewust van de aanwezigheid van de camera en probeerde er zelf goed uit te komen. Hoe kom ik hier zonder al te veel kleer scheuren uit, Richard realiseerde zich dat zij hem liet vallen en maakte het tot Richard zijn probleem.

Bij Marcel is het wel duidelijk, die gaat voor een Poolse bruid. In tegenstelling tot Richard wacht hij keurig tot het einde om dit bekend te maken.

Bij Gijs is alles nog steeds relaxed, alhoewel ik het jammer blijf vinden dat Yvonne er niet meer is.

Annemarie is inderdaad erg onhandig in haar omgang met de mannen. Jammer dat Johannes naar huis moet, het is te aardig, vriendelijk en volgens mij een man die ook weleens over iets anders wil praten dan werk. Tja en dat is lastig voor Annemarie, maar zal wel de enige partner zijn die haar wat opener kan maken.
T'is net alsof ze bang is om überhaupt toenadering te zoeken tot een man. Hoe zal het eruit zien als ze een keuze gemaakt heeft en ze gaat haar uitgekozen prins een zoen geven (als ze dat al gaat doen).

Frank is in mijn ogen ook een beetje emotie loos
  maandag 24 januari 2011 @ 09:53:10 #123
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_91787567
Trouwens wel eens opgevallen dat het net is alsof Marcel alles rationeel benadert? Het is net of die kerel bij al die vrouwen exact zijn kansen bepaalt, en dan een keus maakt :') Afgezien van dat desperate, lelijke mokkel dat hij als eerste wegstuurde natuurlijk :P
  Redactie Sport / Supervogel maandag 24 januari 2011 @ 09:54:16 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91787598
http://tinyurl.com/6yelofv
Boer Zoekt Vrouw in 60 seconden, hilarisch _O- _O-
pi_91787599
in web only filmpje - Annemarie met haar ik ga naar bed jullie mogen best nog een biertje pakken...

Ff voor duidelijkheid mensen
Annemarie - boerin met Harrie en Adriaan
Annemieke - uitverkoren vrouw van Richard ;)
pi_91787702
Hier gaat het er trouwens steeds over dat Femke wilde structureren dat Gijsbert vroeger ging ontbijten, maar dat ging toch om het avondeten? Dat hij soms zo druk bezig was dat hij pas om 22.30 at, maar 20.30 normaal was en dat vond Femke nog te laat.

Zie je wel, echt een Franse boer!
pi_91787709
quote:
Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Felagund het volgende:
Ik zit het nu terug te kijken:

Suzan: Bij Richard krijg ik het gevoel van totale oprechtheid.

:D
Ja, en dat is dan psychologe... :X
Syl moet winnen!
pi_91787845
Gradus *O* *O* *O*
  maandag 24 januari 2011 @ 10:05:47 #129
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_91787908
Aaaaiii wat een cliffhanger weer! En wat een onthulling.
Richard Richard, man, je bent gewoon veel te eerlijk. Hij denkt 'wat nou, ik heb toch al gekozen?'
Beetje hypocriet van Annemieke om daar nu op terug te komen natuurlijk....ooohh we hadden elkaar ook nooit moeten spreken...tja. Dat wordt op de blaren zitten.

Annemarie....tja. Zucht. Die kiest gewoon voor de beste boer, niet zozeer voor de tofste peer. En ach, Johannes, je bent echt gewoon beter af zo.

Frank is en blijft een hork en de dames zijn ook al verschrikkelijk nietszeggend. Die ene is wel lekker vastberaden: 'die opleiding maak ik gewoon af, punt uit.' Valt dus waachijnlijk af.

Marcel.....bla. Meer kan ik er niet van maken. Ksenia was dus wel degelijk aan het flirten op die trekker...maar ja... of ie dat ook doorhad?

Gijs is gewoon lekker bezig. Vond dat crossen wel hilarisch eigenlijk. Die Femke....brrrr. Ze ziet er lekker uit, maar als ik de dames zo weer hoorde plannen in dat keukentje....dat en dat moet wel even anders....arrrggghh. Laat die jongen toch gewoon lekker zich zelf blijven! Al met al heb ik genoten! ^O^
Nou doe je het weer!
pi_91788069
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef IrishBastard het volgende:
Trouwens wel eens opgevallen dat het net is alsof Marcel alles rationeel benadert? Het is net of die kerel bij al die vrouwen exact zijn kansen bepaalt, en dan een keus maakt :') Afgezien van dat desperate, lelijke mokkel dat hij als eerste wegstuurde natuurlijk :P
En dan vooral zijn kans op kinderen :P

Maar die neemt volgens mij ook die Ksenia, want die zal het meest afhankelijk van hem zijn, en die kan nog kinderen krijgen.. *scheef hoofd* jaah jaah...*/scheef hoofd*
  maandag 24 januari 2011 @ 10:33:06 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_91788691
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:30 schreef bloodymary het volgende:

Verder ben ik het helemaal eens met Grunge over die boerderij van Gijsbert. Ik zie dat ook niet dat het zo'n erge puinhoop is. Gewoon lekker relaxed, een beetje op zijn Frans. Ik zou ook helemaal neurotisch worden van zo iemand als Femke met haar structuur.
Ik had de puinhoop ook niet opgemerkt en het gebrek aan structuur ook niet. :D

Het was wel mooi om te zien hoe Annemieke Richard aanviel. Ze geneert zich natuurlijk en laat flink van zich horen om zichzelf eruit te lullen.

Die vrouwen bij Frank, mijn hemel wat een saaie miepen. Ik kan me niet herinneren dat ik Judith heb gehoord dit seizoen? En Anita zegt ook pas voor de camera waar het op staat, maar niet in bijzijn van Frank. :?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_91788806
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik vond dat ook wel zielig, hij stond zo beteuterd te kijken. En wat is er nou eigenlijk zo erg? Hij doet aan een programma mee om een vrouw te vinden en vindt die. So?

So? Er doen nog 2 vrouwen mee, die bij voorbaat kansloos waren en dus voor jan lul daarheen zijn gegaan. Beetje lullig niet? 8)7

En dan tegen Yvon nog zeggen "we spelen het gewoon zo tot het eind" _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_91788956
Ja, maar daar kan hij toch niets aan doen als hij dat zo voelt? Denk dat bijvoorbeeld bij Annemarie en bij Marcel de keuze ook al voor de logeerpartij vast stond. Eigenlijk is het wel eerlijk dat Richard het al meteen zegt.
pi_91788992
Bij Annemarie en Marcel is het nog anders denk ik...die hebben niet stiekem afgesproken...althans, zijn er niet voor uitgekomen
pi_91789003
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar daar kan hij toch niets aan doen als hij dat zo voelt? Denk dat bijvoorbeeld bij Annemarie en bij Marcel de keuze ook al voor de logeerpartij vast stond. Eigenlijk is het wel eerlijk dat Richard het al meteen zegt.
Hij gaat op zijn eigen houtje afspreken, dát is het probleem.
Hij had haar op zijn boerderij kunnen leren kennen, zoals het programma gaat, daar geef je je toch voor op? Niet brieven krijgen en dan zelf buiten de uitzending gaan afspreken? :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_91789104
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef wieksel het volgende:
Bij Annemarie en Marcel is het nog anders denk ik...die hebben niet stiekem afgesproken...althans, zijn er niet voor uitgekomen
Idd, dat is toch helemaal geen punt? Al is het bij de brief al raak, maar zelf dingen gaan doen is gewoon idioot, je geeft je op voor een programma.
Lekker als ze dit allemaal zo gaan doen 8)7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_91789275
Ja, dat is ook wel zo, dat afspreken is niet netjes nee. Daar heb je wel gelijk in, als iedereen dat doet loopt het hele programma in de soep.

Hij had trouwens ook die Heidi gebeld, zou hij daar ook mee af hebben willen spreken? Want die heeft dan misschien wel gezegd dat ze dat niet doet omdat ze dat niet vindt kunnen. En als die dan hoort dat Annemieke het wel heeft gedaan is ze daar natuurlijk helemaal over de zeik over. En terecht. En dat is misschien de reden dat Annemieke daar zo raar op reageert. Misschien weet die het zelfs wel, heeft Heidi tegen haar gezegd dat Richard haar gebeld had. Dan zit Annemieke best in een lastig parket.....
  maandag 24 januari 2011 @ 10:58:04 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91789488
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

So? Er doen nog 2 vrouwen mee, die bij voorbaat kansloos waren en dus voor jan lul daarheen zijn gegaan. Beetje lullig niet? 8)7

En dan tegen Yvon nog zeggen "we spelen het gewoon zo tot het eind" _O-

Ja op zich wel lullig voor ze maar ik denk dat er wel meer zijn (niet alleen dit seizoen) die eigenlijk bij de speeddate al hun keuze hebben gemaakt.
  maandag 24 januari 2011 @ 10:59:21 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91789524
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat is ook wel zo, dat afspreken is niet netjes nee. Daar heb je wel gelijk in, als iedereen dat doet loopt het hele programma in de soep.

Hij had trouwens ook die Heidi gebeld, zou hij daar ook mee af hebben willen spreken? Want die heeft dan misschien wel gezegd dat ze dat niet doet omdat ze dat niet vindt kunnen. En als die dan hoort dat Annemieke het wel heeft gedaan is ze daar natuurlijk helemaal over de zeik over. En terecht. En dat is misschien de reden dat Annemieke daar zo raar op reageert. Misschien weet die het zelfs wel, heeft Heidi tegen haar gezegd dat Richard haar gebeld had. Dan zit Annemieke best in een lastig parket.....
Ja want ze kwam wel heel erg op voor Heidy. Ja dat je Susan niet kiest ok, die is te serieus, maar Heidy. . . .
  maandag 24 januari 2011 @ 10:59:59 #140
123170 alors
zlata1234
pi_91789549
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou, Johannes was misschien degene met wie ze dacht het minst lol te hebben? Of ze heeft de lelijkste weggestuurd, kan ook, gebeurt wel vaker :D
Nee Adriaan DAT is idd een feestnummer! :') 'ajegaatsamenwon'ndankunjeookmeteenwelgoantrouwn'

Die keuze is gewoon nergens op gebaseerd, ze heeft volgens mij nauwelijks gesprekjes met ze gevoerd die niet over het werk gingen :')
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 24 januari 2011 @ 11:03:47 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91789691
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef alors het volgende:

[..]

Nee Adriaan DAT is idd een feestnummer! :') 'ajegaatsamenwon'ndankunjeookmeteenwelgoantrouwn'

Die keuze is gewoon nergens op gebaseerd, ze heeft volgens mij nauwelijks gesprekjes met ze gevoerd die niet over het werk gingen :')
Dat zeg ik toch niet? Ik had het over het minst.
Haar keuze zal wel ergens op gebaseerd zijn, maar zeggen jij bent de lelijkste is ook wat te bot voor Annemarie denk ik.
  maandag 24 januari 2011 @ 11:32:19 #142
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_91790629
Overigens meen ik me te herinneren dat het bij Jos vorig seizoen ook flink 'raak' was bij de brief fase. Het was dat zijn eerste keuze zich uit eigen beweging terug trok, anders hadden we waarschijnlijk toen net zo'n situatie als nu gehad. Ben alleen de naam van de goede vrouw kwijt, maar de vlonken sloegen aanvankelijk (vooral bij Jos) toch wel flink over.
Nou doe je het weer!
pi_91790750
Vraag me toch wel het één en ander af over Richard. Aan het einde van deze aflevering, ong. na 45 minuten, loopt Yvonne met hem voor een groot huis. Het is niet het huis van Richard, dat ziet er minder imposant uit. Is dit het huis van de eigenlijke eigenaar en is Richard een soort manager of zo? Even kijken of deze toko terug te vinden is in Google maps.

Femke: Vergeet niet dat er ieder jaar 'typetjes' worden neergezet. Femke moet blijkbaar als het ordelijke typetje over komen, zoals Jochem een paar jaar geleden erg autistisch neergezet werd. Het is het betere knip- en plakwerk.
Ze vond trouwens dat Gijsbert te laat ging ontbijten: hij ging eerst melken en daarna pas ontbijten. Daarmee startte hij de dag in haar ogen verkeerd.

Johannes de lelijkste? Hm, kan Adriaan ook niet bepaald knap vinden. Ik vond trouwens alle mannen die Annemarie uit had gezocht (de tien bij de speeddate) niet echt aantrekkelijk. Maar ja.. ze weet dan ook niet waarop ze moet selecteren 8)7

Pff.. Frank met de tranen in zijn ogen, achterbakse Richard, kille Annemarie, zalvende Marcel en rommelige Gijsbert.. we tellen weer af tot zondag.
pi_91790918
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef Snoopyfrl het volgende:

Femke: Vergeet niet dat er ieder jaar 'typetjes' worden neergezet. Femke moet blijkbaar als het ordelijke typetje over komen, zoals Jochem een paar jaar geleden erg autistisch neergezet werd. Het is het betere knip- en plakwerk.
Ze vond trouwens dat Gijsbert te laat ging ontbijten: hij ging eerst melken en daarna pas ontbijten. Daarmee startte hij de dag in haar ogen verkeerd.
Kan het me eigenlijk wel voorstellen. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, en als je dan ook nog de hele dag door werk doet waarbij je veel beweegt en energie verbruikt.. :s) Dan is een goed ontbijt, voor je begint met werken, niet verkeerd.
pi_91790971
Richard heeft de signalen van Annemieke verkeerd ingeschat of zij speelt een raar spelletje door nu terug te krabbelen.
Jos had toch ook al voor het keuzemoment gekozen? Vind dat ze er wel meer van maken dan het is. Natuurlijk maakt zo'n extra afspraakje het wat erger, maar toch...ook na het reguliere dagje uit zou het kunnen dat iemand zwaar favoriet is en dat het logeren eigenlijk weinig zin meer heeft. Is het dan niet erg? En mag/moet je dan wel toneelspelen in belang van het tv-programma?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_91791032
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Kan het me eigenlijk wel voorstellen. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, en als je dan ook nog de hele dag door werk doet waarbij je veel beweegt en energie verbruikt.. :s) Dan is een goed ontbijt, voor je begint met werken, niet verkeerd.
Hoi Femke!
pi_91791107
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Kan het me eigenlijk wel voorstellen. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, en als je dan ook nog de hele dag door werk doet waarbij je veel beweegt en energie verbruikt.. :s) Dan is een goed ontbijt, voor je begint met werken, niet verkeerd.
Dat is het ook niet
maar die volwassen vent weet dat best en kan daar prima zijn eigen keuzes in maken
dan hoeft niet een of ander grietje na 2 dagen dat al aan te pakken of zo :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_91791357
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is het ook niet
maar die volwassen vent weet dat best en kan daar prima zijn eigen keuzes in maken
dan hoeft niet een of ander grietje na 2 dagen dat al aan te pakken of zo :')
Dat is nou juist het beeld wat jij van haar moet krijgen.. en je trapt er in ;)
pi_91791439
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Dat is nou juist het beeld wat jij van haar moet krijgen.. en je trapt er in ;)
Natuurlijk wordt er in geknipt en geplakt, maar ze hebben dus al tig keer laten zien dat ze dit soort dingen zegt. Al film je mij drie maanden, zul je mij zulke dingen nog niet horen zeggen.
pi_91791621
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt er in geknipt en geplakt, maar ze hebben dus al tig keer laten zien dat ze dit soort dingen zegt. Al film je mij drie maanden, zul je mij zulke dingen nog niet horen zeggen.
dit dus
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')