Ach, ik zou het gedaan hebben als ik de telefoonnummers had. Geen flauw idee hoeveel tijd er zit tussen die speeddates en het logeren, maar ik kan me voorstellen dat ik wel zou bellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dicht je hem wel heel erg sociale omgangsvormen toe.... achteraf iets laten horen, alleen om te zeggen hoe leuk hij het vond
Ik denk niet dat we het hele gesprek hebben gezien.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als je niet weet dat ze elkaar al voor de logeerweek ontmoet hadden dan hoef je dat ook niet uit het gesprek te halen, Annemiek was immers nog vrij subtiel.
Maar als Annemiek en Richard het eerst in de trekker leuk hadden, en Annemiek vervolgens een tijdje gezellig met haar newBFF heeft zitten kletsen en naar aanleiding van dat gesprek laaiend richting Richard gaat en hem direct wil spreken, tsja... dan valt dat de KRO-medewerkers ook wel op.
Tja, dan kunnen ze volgende keer net zo goed het programma stoppen na de speeddates of zelfs daarvoor al, ik vind het flauwekul.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, ik zou het gedaan hebben als ik de telefoonnummers had. Geen flauw idee hoeveel tijd er zit tussen die speeddates en het logeren, maar ik kan me voorstellen dat ik wel zou bellen.
Volgens mij werd er gezegd "In de week tussen de speeddate en de logeerweek...."quote:Op maandag 24 januari 2011 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, ik zou het gedaan hebben als ik de telefoonnummers had. Geen flauw idee hoeveel tijd er zit tussen die speeddates en het logeren, maar ik kan me voorstellen dat ik wel zou bellen.
En jullie dichten hem wel heel nare eigenschappen toe. Toegegeven, ik vind hem wel over komen als een gluiperd, maar ik ga nog even uit van het positieve scenario.
Nee daarom juist.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het hele gesprek hebben gezien.
De deelnemers worden de hele dag beluisterd hè?
Iddquote:Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef Duderella het volgende:
De KRO is geen datingservice natuurlijk.
Als je meedoet, moet je je aan de regels houden, anders kunnen ze de boel wel opdoeken. En gewoon even je geduld houden tot de logeerweek, lijkt me niet zo verschrikkelijk veel gevraagd.
Ho, ik had niet afgesproken. Ik had alleen wél gebeld. Zeker als er een week tussen zit en ze allemaal bij je komen logeren. Al was het alleen maar om te zeggen dat ze geen slaapzak mee hoeven te nemen of te vragen wat ze graag drinken/ eten.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen ze volgende keer net zo goed het programma stoppen na de speeddates of zelfs daarvoor al, ik vind het flauwekul.
Eens.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef Duderella het volgende:
Als je meedoet, moet je je aan de regels houden, anders kunnen ze de boel wel opdoeken. En gewoon even je geduld houden tot de logeerweek, lijkt me niet zo verschrikkelijk veel gevraagd.
Ojaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Leandra het volgende:
En ja, ik vond hem vanaf de eerste uitzending al een verschrikkelijke gluiperd, dat werd nog eens versterkt bij de speeddate.
De speeddate waar hij de "lekker ding" opmerking dus ook tegen meerdere vrouwen gemaakt heeft, en waarschijnlijk op de zelfde manier (ik zie, ik zie wat jij niet ziet...)
Maar in dat gesprek kon hij (door zijn eerdere acties) ook geen goede keuze meer maken. Of hij moest liegen en toneelspelen om het tv-programma te 'redden', of hij moest eerlijk zijn en daarmee het format verknallen. Dus toen werd het volgens mij een beetje gokken wat Yvon wilde horen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef Duderella het volgende:
Richard is een beetje een stiekemerd hoor, vind ik. Ook hoe hij draaide in dat gesprek met Jaspers. Hij dacht waarschijnlijk dat ze wilde horen dat hij het spelletje ging uitspelen. Zodra bleek van niet, zei hij snel: Oh nee, dat zou inderdaad niet goed zijn!
Berber is ook leuk, maar behalve in Friesland en Groningen wekt de naam 'Berber' hele andere associaties op. Ze is duidelijk afgevallen vanwege haar naam.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Maar in dat gesprek kon hij (door zijn eerdere acties) ook geen goede keuze meer maken. Of hij moest liegen en toneelspelen om het tv-programma te 'redden', of hij moest eerlijk zijn en daarmee het format verknallen. Dus toen werd het volgens mij een beetje gokken wat Yvon wilde horen.
Ik vind de combinatie en het contrast eigenlijk wel tofquote:Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef Morendo het volgende:
Laat ik het dan over een andere boeg gooien: wat levert leukere televisie op, de Richard- of de Annemariemethode?
ja, ze zei ook nog 'het is geen spelletje'quote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd![]()
En dat "we spelen het spelletje gewoon tot het einde", dat was helemaal het toppunt
"Ja maar Richard, dat kan toch niet"
Hij zit ook wel in een moeilijke positie: hij weet al voor wie hij wil gaan (nogmaals, dat afspreken praat ik echt niet goed), maar hij zit vast aan een programma. Ik kan me best voorstellen dat je dan rare dingen doet en probeert er het beste van te maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij is misschien wel eerlijk tegen over zichzelf... maar niet tegen Heidy en Susan.![]()
Bovendien heb ik eigenlijk steeds de indruk gekregen dat Heidy zijn nummer één was. Dat gedoe van hem over 'Maxima' zoals hij Heidy steeds noemde. En nu ineens is Annemiek vanaf de eerste blik zijn nummer één. Ammehoela.. waarom dan idd Heidy ook bellen? Klopt voor geen meter met die man.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij is misschien wel eerlijk tegen over zichzelf... maar niet tegen Heidy en Susan.Ik heb hem van begin of aan een gluiperd gevonden.Richard zei tegen Annemiek gisteren aan tafel ik vind je een lekker ding of zoiets.
Hij had gewoon zijn kop moeten houden. Dat wilde Annemieke ook op een gegeven moment zeggen...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zit ook wel in een moeilijke positie: hij weet al voor wie hij wil gaan (nogmaals, dat afspreken praat ik echt niet goed), maar hij zit vast aan een programma. Ik kan me best voorstellen dat je dan rare dingen doet en probeert er het beste van te maken.
Als de regels duidelijk stellen dat je NIET afspreekt, en je doet dat toch, hoe kun je dan niets kwaads in de zin hebben?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij keek ook best angstig naar Yvon toen ze vroeg wat hij gedaan had.
Ik denk echt niet dat er kwade opzet in het spel is of dat het heel berekenend gegaan is. Hij vond denk ik Annemieke echt het leukst tijdens de speeddates en had geen geduld. Vervolgens is hij die vrouwen gaan bellen en hebben ze (stom, stom) afgesproken. Misschien heeft hij eerst Heidy gebeld, omdat hij al bedacht had dat hij Annemieke graag wilde spreken en dat hij ze dan allemaal met een of andere lulsmoes zou bellen (lust je zalm/ biefstuk?).
Heb het stuk nog eens nagekeken en hoewel ik hem een gluiperd vind en een engerd denk ik dat hij in dit geval wel eerlijk is.
Ja in eerste instantie dacht ik ook dat Heidy zijn eerste keus was.Waarom nu Annemiek en hij haar lekkerding noemde is mij ook een raadselquote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
Bovendien heb ik eigenlijk steeds de indruk gekregen dat Heidy zijn nummer één was. Dat gedoe van hem over 'Maxima' zoals hij Heidy steeds noemde. En nu ineens is Annemiek vanaf de eerste blik zijn nummer één. Ammehoela.. waarom dan idd Heidy ook bellen? Klopt voor geen meter met die man.
Is geen raadsel. Annemieke is ook gewoon een lekker ding.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja in eerste instantie dacht ik ook dat Heidy zijn eerste keus was.Waarom nu Annemiek en hij haar lekkerding noemde is mij ook een raadsel!! ik ben benieuwd naar volgende week.
Mag je dat zeggon?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Miam het volgende:
[..]
Heb ik het daarover?
Ik vind die gast gewoon lelijk, en als ik dat vind, mag ik dat zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |