abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2011 @ 15:46:15 #251
30252 Soempie
Procreating
pi_91801568
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou dicht je hem wel heel erg sociale omgangsvormen toe.... achteraf iets laten horen, alleen om te zeggen hoe leuk hij het vond :o
Ach, ik zou het gedaan hebben als ik de telefoonnummers had. Geen flauw idee hoeveel tijd er zit tussen die speeddates en het logeren, maar ik kan me voorstellen dat ik wel zou bellen.

En jullie dichten hem wel heel nare eigenschappen toe. Toegegeven, ik vind hem wel over komen als een gluiperd, maar ik ga nog even uit van het positieve scenario.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 24 januari 2011 @ 15:55:20 #252
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91802028
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als je niet weet dat ze elkaar al voor de logeerweek ontmoet hadden dan hoef je dat ook niet uit het gesprek te halen, Annemiek was immers nog vrij subtiel.

Maar als Annemiek en Richard het eerst in de trekker leuk hadden, en Annemiek vervolgens een tijdje gezellig met haar newBFF heeft zitten kletsen en naar aanleiding van dat gesprek laaiend richting Richard gaat en hem direct wil spreken, tsja... dan valt dat de KRO-medewerkers ook wel op.
Ik denk niet dat we het hele gesprek hebben gezien.
De deelnemers worden de hele dag beluisterd hè?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91802113
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ach, ik zou het gedaan hebben als ik de telefoonnummers had. Geen flauw idee hoeveel tijd er zit tussen die speeddates en het logeren, maar ik kan me voorstellen dat ik wel zou bellen.

Tja, dan kunnen ze volgende keer net zo goed het programma stoppen na de speeddates of zelfs daarvoor al, ik vind het flauwekul. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:00:04 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91802247
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]

En jullie dichten hem wel heel nare eigenschappen toe. Toegegeven, ik vind hem wel over komen als een gluiperd, maar ik ga nog even uit van het positieve scenario.
Volgens mij werd er gezegd "In de week tussen de speeddate en de logeerweek...."
Dat impliceert dat er maar een week tussen zat.

En ja, ik vond hem vanaf de eerste uitzending al een verschrikkelijke gluiperd, dat werd nog eens versterkt bij de speeddate.
De speeddate waar hij de "lekker ding" opmerking dus ook tegen meerdere vrouwen gemaakt heeft, en waarschijnlijk op de zelfde manier (ik zie, ik zie wat jij niet ziet...)
Ook de harde worst op tafel zal heel origineel :O wel een paar keer onderwerp van een dubbelzinnige opmerking zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 januari 2011 @ 16:01:02 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91802303
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het hele gesprek hebben gezien.
De deelnemers worden de hele dag beluisterd hè?
Nee daarom juist.
Het hoeft niet eens direct na dat trekkerritje te hebben plaatsgevonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 januari 2011 @ 16:01:06 #256
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91802306
De KRO is geen datingservice natuurlijk.
Als je meedoet, moet je je aan de regels houden, anders kunnen ze de boel wel opdoeken. En gewoon even je geduld houden tot de logeerweek, lijkt me niet zo verschrikkelijk veel gevraagd.

Richard is een beetje een stiekemerd hoor, vind ik. Ook hoe hij draaide in dat gesprek met Jaspers. Hij dacht waarschijnlijk dat ze wilde horen dat hij het spelletje ging uitspelen. Zodra bleek van niet, zei hij snel: Oh nee, dat zou inderdaad niet goed zijn!
pi_91802481
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef Duderella het volgende:
Als je meedoet, moet je je aan de regels houden, anders kunnen ze de boel wel opdoeken. En gewoon even je geduld houden tot de logeerweek, lijkt me niet zo verschrikkelijk veel gevraagd.

Idd ^O^

En dat "we spelen het spelletje gewoon tot het einde", dat was helemaal het toppunt :D
"Ja maar Richard, dat kan toch niet" _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:04:39 #258
30252 Soempie
Procreating
pi_91802492
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tja, dan kunnen ze volgende keer net zo goed het programma stoppen na de speeddates of zelfs daarvoor al, ik vind het flauwekul. :Y
Ho, ik had niet afgesproken. Ik had alleen wél gebeld. Zeker als er een week tussen zit en ze allemaal bij je komen logeren. Al was het alleen maar om te zeggen dat ze geen slaapzak mee hoeven te nemen of te vragen wat ze graag drinken/ eten. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 24 januari 2011 @ 16:06:44 #259
30252 Soempie
Procreating
pi_91802613
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef Duderella het volgende:

Eens. :) Maar dat had Annemieke natuurlijk ook aan kunnen geven. Geen idee wat er in dat telefoongesprek gezegd is, maar ze waren er natuurlijk beide bij.

Ik wilde alleen aangeven dat het niet zo hoeft te zijn dat hij heel berekenend te werk is gegaan, in eerste instantie.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:07:47 #260
30252 Soempie
Procreating
pi_91802668
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Leandra het volgende:

En ja, ik vond hem vanaf de eerste uitzending al een verschrikkelijke gluiperd, dat werd nog eens versterkt bij de speeddate.
De speeddate waar hij de "lekker ding" opmerking dus ook tegen meerdere vrouwen gemaakt heeft, en waarschijnlijk op de zelfde manier (ik zie, ik zie wat jij niet ziet...)

Oja _O- kromme tenen en plaatsvervangende schaamte.
pi_91802825
quote:
Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef Duderella het volgende:

Richard is een beetje een stiekemerd hoor, vind ik. Ook hoe hij draaide in dat gesprek met Jaspers. Hij dacht waarschijnlijk dat ze wilde horen dat hij het spelletje ging uitspelen. Zodra bleek van niet, zei hij snel: Oh nee, dat zou inderdaad niet goed zijn!
Maar in dat gesprek kon hij (door zijn eerdere acties) ook geen goede keuze meer maken. Of hij moest liegen en toneelspelen om het tv-programma te 'redden', of hij moest eerlijk zijn en daarmee het format verknallen. Dus toen werd het volgens mij een beetje gokken wat Yvon wilde horen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 24 januari 2011 @ 16:17:18 #262
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_91803190
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef marcodej het volgende:

[..]

:N, Berber en Judith zijn leuk.
Berber is ook leuk, maar behalve in Friesland en Groningen wekt de naam 'Berber' hele andere associaties op. Ze is duidelijk afgevallen vanwege haar naam. >:)
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:17:39 #263
30252 Soempie
Procreating
pi_91803216
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Maar in dat gesprek kon hij (door zijn eerdere acties) ook geen goede keuze meer maken. Of hij moest liegen en toneelspelen om het tv-programma te 'redden', of hij moest eerlijk zijn en daarmee het format verknallen. Dus toen werd het volgens mij een beetje gokken wat Yvon wilde horen.
:Y

Hij keek ook best angstig naar Yvon toen ze vroeg wat hij gedaan had.

Ik denk echt niet dat er kwade opzet in het spel is of dat het heel berekenend gegaan is. Hij vond denk ik Annemieke echt het leukst tijdens de speeddates en had geen geduld. Vervolgens is hij die vrouwen gaan bellen en hebben ze (stom, stom) afgesproken. Misschien heeft hij eerst Heidy gebeld, omdat hij al bedacht had dat hij Annemieke graag wilde spreken en dat hij ze dan allemaal met een of andere lulsmoes zou bellen (lust je zalm/ biefstuk?).

Heb het stuk nog eens nagekeken en hoewel ik hem een gluiperd vind en een engerd denk ik dat hij in dit geval wel eerlijk is.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:20:39 #264
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_91803383
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef Morendo het volgende:
Laat ik het dan over een andere boeg gooien: wat levert leukere televisie op, de Richard- of de Annemariemethode?
Ik vind de combinatie en het contrast eigenlijk wel tof :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:21:31 #265
30252 Soempie
Procreating
pi_91803434
En trouwens, so what als hij op meerdere koeien wedt en hun mening peilt. Dat is zelfs de bedoeling van het programma. Alleen omdat het buiten het programma om is gegaan zijn er hier mensen die er een heel drama achter zoeken. :')

Hij had het niet buiten het programma om moeten doen en direct eerlijk moeten zijn. Maar misschien wist hij het ook pas na 2 dagen logeren echt zeker.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:22:55 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91803500
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Idd ^O^

En dat "we spelen het spelletje gewoon tot het einde", dat was helemaal het toppunt :D
"Ja maar Richard, dat kan toch niet" _O-
ja, ze zei ook nog 'het is geen spelletje' _O-
  maandag 24 januari 2011 @ 16:25:09 #267
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91803621
Hij is misschien wel eerlijk tegen over zichzelf... maar niet tegen Heidy en Susan. :N Ik heb hem van begin of aan een gluiperd gevonden.Richard zei tegen Annemiek gisteren aan tafel ik vind je een lekker ding of zoiets.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:28:58 #268
30252 Soempie
Procreating
pi_91803847
quote:
13s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij is misschien wel eerlijk tegen over zichzelf... maar niet tegen Heidy en Susan. :N
Hij zit ook wel in een moeilijke positie: hij weet al voor wie hij wil gaan (nogmaals, dat afspreken praat ik echt niet goed), maar hij zit vast aan een programma. Ik kan me best voorstellen dat je dan rare dingen doet en probeert er het beste van te maken.
pi_91803884
quote:
13s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij is misschien wel eerlijk tegen over zichzelf... maar niet tegen Heidy en Susan. :N Ik heb hem van begin of aan een gluiperd gevonden.Richard zei tegen Annemiek gisteren aan tafel ik vind je een lekker ding of zoiets.
Bovendien heb ik eigenlijk steeds de indruk gekregen dat Heidy zijn nummer één was. Dat gedoe van hem over 'Maxima' zoals hij Heidy steeds noemde. En nu ineens is Annemiek vanaf de eerste blik zijn nummer één. Ammehoela.. waarom dan idd Heidy ook bellen? Klopt voor geen meter met die man.
pi_91803896
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hij zit ook wel in een moeilijke positie: hij weet al voor wie hij wil gaan (nogmaals, dat afspreken praat ik echt niet goed), maar hij zit vast aan een programma. Ik kan me best voorstellen dat je dan rare dingen doet en probeert er het beste van te maken.
Hij had gewoon zijn kop moeten houden. Dat wilde Annemieke ook op een gegeven moment zeggen...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_91804025
Ik heb het idee dat hij Heidy en Annemieke allebei erg leuk vond. Heidy vindt hij alleen nu iets te overdreven, na een paar dagen te hebben meegemaakt...
  maandag 24 januari 2011 @ 16:34:50 #272
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91804235
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Soempie het volgende:

[..]

:Y

Hij keek ook best angstig naar Yvon toen ze vroeg wat hij gedaan had.

Ik denk echt niet dat er kwade opzet in het spel is of dat het heel berekenend gegaan is. Hij vond denk ik Annemieke echt het leukst tijdens de speeddates en had geen geduld. Vervolgens is hij die vrouwen gaan bellen en hebben ze (stom, stom) afgesproken. Misschien heeft hij eerst Heidy gebeld, omdat hij al bedacht had dat hij Annemieke graag wilde spreken en dat hij ze dan allemaal met een of andere lulsmoes zou bellen (lust je zalm/ biefstuk?).

Heb het stuk nog eens nagekeken en hoewel ik hem een gluiperd vind en een engerd denk ik dat hij in dit geval wel eerlijk is.
Als de regels duidelijk stellen dat je NIET afspreekt, en je doet dat toch, hoe kun je dan niets kwaads in de zin hebben?
Het is gewoon valsspelen. En hij dacht dat hij er wel mee weg zou komen.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:36:43 #273
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91804345
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef Snoopyfrl het volgende:

Bovendien heb ik eigenlijk steeds de indruk gekregen dat Heidy zijn nummer één was. Dat gedoe van hem over 'Maxima' zoals hij Heidy steeds noemde. En nu ineens is Annemiek vanaf de eerste blik zijn nummer één. Ammehoela.. waarom dan idd Heidy ook bellen? Klopt voor geen meter met die man.
Ja in eerste instantie dacht ik ook dat Heidy zijn eerste keus was.Waarom nu Annemiek en hij haar lekkerding noemde is mij ook een raadsel :o !! ik ben benieuwd naar volgende week.
pi_91804381
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja in eerste instantie dacht ik ook dat Heidy zijn eerste keus was.Waarom nu Annemiek en hij haar lekkerding noemde is mij ook een raadsel :o !! ik ben benieuwd naar volgende week.
Is geen raadsel. Annemieke is ook gewoon een lekker ding.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 24 januari 2011 @ 16:39:10 #275
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_91804471
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Miam het volgende:

[..]

Heb ik het daarover?
Ik vind die gast gewoon lelijk, en als ik dat vind, mag ik dat zeggen.
Mag je dat zeggon?
Ja, dat mag je zeggon!
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')