Gaan we katten?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dat maakt richard (en jou dus blijkbaar ook) een berekende lul ipv een passievolle kerel die zijn hart wel moest volgen
Mwah, als je niet weet dat ze elkaar al voor de logeerweek ontmoet hadden dan hoef je dat ook niet uit het gesprek te halen, Annemiek was immers nog vrij subtiel.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk door het gesprek tussen die twee.
Het leek nu alsof Yvon vijf minuten later op de stoep stond, maar daar zullen wel een paar uur tussen hebben gezeten.
Dat gaf ze aan in het gesprek dat ze met Richard had toen ze volgens mij al pissed was, dus als onderdeel van haar on cam subtiel afwimpelen, met als reden dat ze zich bedonderd voelt door zijn op twee koeien wedden voor de logeerweekquote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Annemiek heeft expliciet aangegeven dat Richard niet op 1 koe moet wedden. Als ze nu met terugwerkende kracht verontwaardigd zou reageren is dat natuurlijk een 540 graden pirouette.
Nee? jij vergelijkt jezelf met hem, ik trek dat alleen doorquote:
quote:
* Leandra pakt vast popcorn...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee? jij vergelijkt jezelf met hem, ik trek dat alleen door
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Woffel het volgende:
Frank met z'n 90-urige werkweek, flikker toch op
Jij gedraagt je nu een beetje als Anita, die liep ook alleen maar te stoken tussen Frank en Berber.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
* Leandra pakt vast popcorn...![]()
Misschien af en toe een 'piek'week ja.. maar verder is dit natuurlijk onzinquote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Oh, ik heb het heel anders gezien. Ik had niet het idee dat ze boos verhaal aan het halen was bij hem, maar dat het een vervolg op het ritje in de trekker was: stukje lopen en praten.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaf ze aan in het gesprek dat ze met Richard had toen ze volgens mij al pissed was, dus als onderdeel van haar on cam subtiel afwimpelen, met als reden dat ze zich bedonderd voelt door zijn op twee koeien wedden voor de logeerweek
Ik zie geen tegenstelling tussen een zekere mate van raffinement en passie. Speltip 13: 'spreid je kansen'.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee? jij vergelijkt jezelf met hem, ik trek dat alleen door
Maar speltip 9 (Weet wanneer je moet stoppen) heeft Richard overgeslagen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie geen tegenstelling tussen een zekere mate van raffinement en passie. Speltip 13: 'spreid je kansen'.
Hij had er gewoon niet over moeten beginnen. Over dat moment kun je bijna wel een verfilming maken:quote:Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar speltip 9 (Weet wanneer je moet stoppen) heeft Richard overgeslagen.
ik zie een heel berekenende man (contact met 2 dames onderhouden terwijl dat niet de bedoeling is) en dat gaat niet samen met passiequote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie geen tegenstelling tussen een zekere mate van raffinement en passie. Speltip 13: 'spreid je kansen'.
Dat dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie een heel berekenende man (contact met 2 dames onderhouden terwijl dat niet de bedoeling is) en dat gaat niet samen met passie
Passie overvalt je of niet, En als dat gebeurt zie ik geen reden om Heidi ook nog te bellen
Het klinkt meer alsof hij gewoon zeker wou zijn dat ie met iemand de koffer in kon duiken
Daar gaat het nu toch helemaal niet om?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef Morendo het volgende:
Laat ik het dan over een andere boeg gooien: wat levert leukere televisie op, de Richard- of de Annemariemethode?
daar ga ik allang van uit eigenlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.
En het verbaast mij niet eens als die "boswandeling" wel heel erg gezellig is geworden.
Ik weet niet of men het programma voornamelijk volgt om onschuldige, onhandige boeren die kansloos zijn/lijken op de relatiemarkt eindelijk verkering te zien krijgen, of dat men het volgt omdat ze zoveel mogelijk ellende willen zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef Morendo het volgende:
Laat ik het dan over een andere boeg gooien: wat levert leukere televisie op, de Richard- of de Annemariemethode?
Dat denk ik ook..Jullie moeten de site van BzV eens goed lezen ! Ze hebben alle vijf een produktie van de kro die alles van hun bijhoudt. www.boerzoekvrouw.nl.quote:
Uiteraard gaat het daar wél om. Je kijkt toch voor je lol, omdat het vermaak is?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Daar gaat het nu toch helemaal niet om?
Uiteraard is dit betere tv
Jij zit hier taalkundig in ieder geval verkeerd.quote:Maar dat neemt toch niet weg dat ie moreel gewoon verkeert zit?
Je moet er ook niet zo'n drama van maken, het was stom en hopelijk leert hij er van om in het vervolg wat minder openhartig te zijn.quote:Moet ik hem nu sympathiek vinden omdat dit meer kijkcijfers oplevert?
Nou dicht je hem wel heel erg sociale omgangsvormen toe.... achteraf iets laten horen, alleen om te zeggen hoe leuk hij het vondquote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Soempie het volgende:
Misschien wilde hij Susan ook wel bellen, maar kreeg hij haar niet te pakken. Gewoon, om ze te zeggen hoe leuk hij die speeddates vond. Vervolgens heeft hij met Annemieke afgesproken, omdat ze het al heel leuk hadden tijdens het telefoongesprek.
Zo kun je het ook zien. Je weet het niet. Wel grappig om hier alle speculaties te lezen.
de discussie ging toch niet om wat betere tv was of niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het daar wél om. Je kijkt toch voor je lol, omdat het vermaak is?
[..]
Jij zit hier taalkundig in ieder geval verkeerd.
[..]
Je moet er ook niet zo'n drama van maken, het was stom en hopelijk leert hij er van om in het vervolg wat minder openhartig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |