Ik denk dat ze on cam nog vrij subtiel afwimpelt, ze was zelf immers ook fout, maar dat ze laaiend is dat hij mooie babbels had over direct de vlam in de pan bij de speeddate, maar ondertussen ook nog met Heidy bellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze hem nu afwimpelt.
Ach, er is genoeg Richard voor alledrie. Tenminste, zo zal hij er zelf over denken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Leandra het volgende:
Als je echt helemaal hoteldebotel van iemand bent dan ga je niet ook nog met een ander bellen.
Ik vind haar zelf behoorlijk irritant en 'moederlijk' ingesteld. Wat niet wil zeggen dat dat niet uitstekend past bij Marcel. Maar het is niet mijn 'cup of tea'.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Hexagon het volgende:
Btw snap de kritiek op Marita niet zo. Het lijkt mij een hele lieve vrouw, ziet er goed uit voor haar leeftijd en heeft een meisjesachtige schwung in zich. Volgens mij helemaal niet zo'n saaie doos.
Maar als je kinderen wil produceren is het idd niet de beste keuze
Richtlijn of niet, afgezien van het feit dat de programmamakers er niet blij mee zijn, heeft hij zich nu waarschijnlijk de woede van 2 dames op de hals gehaald.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zou die regels meer beschouwen als 'richtlijnen'.
als jij een contract ondertekend zijn het toch echt geen richtlijnen meer hoor maar okequote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zou die regels meer beschouwen als 'richtlijnen'.
Het was inderdaad niet slim van Richard om je hart op die manier te luchten tegen Annemieke. Dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Richtlijn of niet, afgezien van het feit dat de programmamakers er niet blij mee zijn, heeft hij zich nu waarschijnlijk de woede van 2 dames op de hals gehaald.
Dat is meestal zo als iemand van 2 walletjes probeert te eten.
Zou ze dat niet gezegd hebben omdat de camera's draaiden? Even straatje schoonvegen en de sympathieke dame uithangen?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad, want dat 'waarom nu opeens zo overhaast' en 'waarom wed je op 1 koe' slaat ook nergens op. Daar heeft Richard zich aardig op verkeken.
Boeiend, Richard heeft een behoorlijk extraverte persoonlijkheid die zijn hart volgde en uiteindelijk het lid op de neus kreeg. Dat hij daarbij een regeltje van het productieteam overtrad, soit.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij een contract ondertekend zijn het toch echt geen richtlijnen meer hoor maar oke
Het woord 'zweverig' vergeet je.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Hexagon het volgende:
Btw snap de kritiek op Marita niet zo. Het lijkt mij een hele lieve vrouw, ziet er goed uit voor haar leeftijd en heeft een meisjesachtige schwung in zich. Volgens mij helemaal niet zo'n saaie doos.
zou kunnen, al kwam het bij mij niet sympathiek overquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou ze dat niet gezegd hebben omdat de camera's draaiden? Even straatje schoonvegen en de sympathieke dame uithangen?
Ja maaaaaaaar op dat moment wist madam nog niet dat wij de openbaring zouden horen!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou kunnen, al kwam het bij mij niet sympathiek over
Ach dat zweverige kan zo zijn spannende uitwassen hebben weet ik uit een eerdere relatiequote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Het woord 'zweverig' vergeet je.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Hexagon het volgende:
Zijn hart liet hem eerst Heidy bellen, en vervolgens met Annemiek?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Boeiend, Richard heeft een behoorlijk extraverte persoonlijkheid die zijn hart volgde en uiteindelijk het lid op de neus kreeg. Dat hij daarbij een regeltje van het productieteam overtrad, soit.
Daar ben ik ook benieuwd naar: Hoe weet de productie er eigenlijk van?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maaaaaaaar op dat moment wist madam nog niet dat wij de openbaring zouden horen!
Ik volg Richard heel goed in deze. Annemieke had natuurlijk wel gelijk: je moet niet op één koe wedden. Dat jij het 'not done' vindt laat types als Richard en ik natuurlijk koud.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn hart liet hem eerst Heidy bellen, en vervolgens met Annemiek?![]()
(of andersom)
Tijd voor een nieuwe TomTom voor z'n hart dan.
Ik ben waarschijnlijk niet de enige die het not done vindt, het lijkt erop dat Annemiek en Heidy het ook niet waarderenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik volg Richard heel goed in deze. Annemieke had natuurlijk wel gelijk: je moet niet op één koe wedden. Dat jij het 'not done' vindt laat types als Richard en ik natuurlijk koud.
Er loopt natuurlijk wel een zwik mensen rond van de KRO, ik ga er maar vanuit dat of Heidy of Annemiek of Richard iets heeft laten slippen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar: Hoe weet de productie er eigenlijk van?
Ik denk door het gesprek tussen die twee.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar: Hoe weet de productie er eigenlijk van?
Annemiek heeft expliciet aangegeven dat Richard niet op 1 koe moet wedden. Als ze nu met terugwerkende kracht verontwaardigd zou reageren is dat natuurlijk een 540 graden pirouette.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk niet de enige die het not done vindt, het lijkt erop dat Annemiek en Heidy het ook niet waarderen![]()
En dat maakt niet uit als het alleen maar om een rommeltje ging, maar als hij werkelijk op zoek was naar een serieuze verkering dan heeft hij zijn kruit bij deze dames waarschijnlijk verschoten.
en dat maakt richard (en jou dus blijkbaar ook) een berekende lul ipv een passievolle kerel die zijn hart wel moest volgenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik volg Richard heel goed in deze. Annemieke had natuurlijk wel gelijk: je moet niet op één koe wedden. Dat jij het 'not done' vindt laat types als Richard en ik natuurlijk koud.
Gaan we katten?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dat maakt richard (en jou dus blijkbaar ook) een berekende lul ipv een passievolle kerel die zijn hart wel moest volgen
Mwah, als je niet weet dat ze elkaar al voor de logeerweek ontmoet hadden dan hoef je dat ook niet uit het gesprek te halen, Annemiek was immers nog vrij subtiel.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk door het gesprek tussen die twee.
Het leek nu alsof Yvon vijf minuten later op de stoep stond, maar daar zullen wel een paar uur tussen hebben gezeten.
Dat gaf ze aan in het gesprek dat ze met Richard had toen ze volgens mij al pissed was, dus als onderdeel van haar on cam subtiel afwimpelen, met als reden dat ze zich bedonderd voelt door zijn op twee koeien wedden voor de logeerweekquote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Annemiek heeft expliciet aangegeven dat Richard niet op 1 koe moet wedden. Als ze nu met terugwerkende kracht verontwaardigd zou reageren is dat natuurlijk een 540 graden pirouette.
Nee? jij vergelijkt jezelf met hem, ik trek dat alleen doorquote:
quote:
* Leandra pakt vast popcorn...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee? jij vergelijkt jezelf met hem, ik trek dat alleen door
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Woffel het volgende:
Frank met z'n 90-urige werkweek, flikker toch op
Jij gedraagt je nu een beetje als Anita, die liep ook alleen maar te stoken tussen Frank en Berber.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
* Leandra pakt vast popcorn...![]()
Misschien af en toe een 'piek'week ja.. maar verder is dit natuurlijk onzinquote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Oh, ik heb het heel anders gezien. Ik had niet het idee dat ze boos verhaal aan het halen was bij hem, maar dat het een vervolg op het ritje in de trekker was: stukje lopen en praten.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaf ze aan in het gesprek dat ze met Richard had toen ze volgens mij al pissed was, dus als onderdeel van haar on cam subtiel afwimpelen, met als reden dat ze zich bedonderd voelt door zijn op twee koeien wedden voor de logeerweek
Ik zie geen tegenstelling tussen een zekere mate van raffinement en passie. Speltip 13: 'spreid je kansen'.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee? jij vergelijkt jezelf met hem, ik trek dat alleen door
Maar speltip 9 (Weet wanneer je moet stoppen) heeft Richard overgeslagen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie geen tegenstelling tussen een zekere mate van raffinement en passie. Speltip 13: 'spreid je kansen'.
Hij had er gewoon niet over moeten beginnen. Over dat moment kun je bijna wel een verfilming maken:quote:Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar speltip 9 (Weet wanneer je moet stoppen) heeft Richard overgeslagen.
ik zie een heel berekenende man (contact met 2 dames onderhouden terwijl dat niet de bedoeling is) en dat gaat niet samen met passiequote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie geen tegenstelling tussen een zekere mate van raffinement en passie. Speltip 13: 'spreid je kansen'.
Dat dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie een heel berekenende man (contact met 2 dames onderhouden terwijl dat niet de bedoeling is) en dat gaat niet samen met passie
Passie overvalt je of niet, En als dat gebeurt zie ik geen reden om Heidi ook nog te bellen
Het klinkt meer alsof hij gewoon zeker wou zijn dat ie met iemand de koffer in kon duiken
Daar gaat het nu toch helemaal niet om?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef Morendo het volgende:
Laat ik het dan over een andere boeg gooien: wat levert leukere televisie op, de Richard- of de Annemariemethode?
daar ga ik allang van uit eigenlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.
En het verbaast mij niet eens als die "boswandeling" wel heel erg gezellig is geworden.
Ik weet niet of men het programma voornamelijk volgt om onschuldige, onhandige boeren die kansloos zijn/lijken op de relatiemarkt eindelijk verkering te zien krijgen, of dat men het volgt omdat ze zoveel mogelijk ellende willen zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef Morendo het volgende:
Laat ik het dan over een andere boeg gooien: wat levert leukere televisie op, de Richard- of de Annemariemethode?
Dat denk ik ook..Jullie moeten de site van BzV eens goed lezen ! Ze hebben alle vijf een produktie van de kro die alles van hun bijhoudt. www.boerzoekvrouw.nl.quote:
Uiteraard gaat het daar wél om. Je kijkt toch voor je lol, omdat het vermaak is?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Daar gaat het nu toch helemaal niet om?
Uiteraard is dit betere tv
Jij zit hier taalkundig in ieder geval verkeerd.quote:Maar dat neemt toch niet weg dat ie moreel gewoon verkeert zit?
Je moet er ook niet zo'n drama van maken, het was stom en hopelijk leert hij er van om in het vervolg wat minder openhartig te zijn.quote:Moet ik hem nu sympathiek vinden omdat dit meer kijkcijfers oplevert?
Nou dicht je hem wel heel erg sociale omgangsvormen toe.... achteraf iets laten horen, alleen om te zeggen hoe leuk hij het vondquote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Soempie het volgende:
Misschien wilde hij Susan ook wel bellen, maar kreeg hij haar niet te pakken. Gewoon, om ze te zeggen hoe leuk hij die speeddates vond. Vervolgens heeft hij met Annemieke afgesproken, omdat ze het al heel leuk hadden tijdens het telefoongesprek.
Zo kun je het ook zien. Je weet het niet. Wel grappig om hier alle speculaties te lezen.
de discussie ging toch niet om wat betere tv was of niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het daar wél om. Je kijkt toch voor je lol, omdat het vermaak is?
[..]
Jij zit hier taalkundig in ieder geval verkeerd.
[..]
Je moet er ook niet zo'n drama van maken, het was stom en hopelijk leert hij er van om in het vervolg wat minder openhartig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |