abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91849352
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:03 schreef Muck het volgende:

[..]

Geloof me, dat ben je binnen no time zat!
Ik zit nu alweer bijna een jaar gedwongen thuis en ik zou niets liever willen dan weer lekker aan het werk...

Ik moet trouwens nog veel meer angry birds maken op verzoek van vrienden :D
Same here, al is het niet helemaal gedwongen in mijn geval, maar toch ook wel (ja lekkere duidelijke uitleg :P).
Het gras lijkt groener aan de overkant dan het is ;)

Ik heb vandaag 6 toeren gehaakt aan de deken, maar weet niet of er vandaag nog veel bij gaat komen. Ik ben de deken ook een beetje zat :P
Sowieso ben ik haken even zat denk ik.
pi_91849645
ik ben even aan het schilderen geslagen, na al zo'n 50-60 vierkantjes gehaakt te hebben heb ik heel even zin in iets anders.

pfffff, zou het door het weer komen??
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91850000
Grmbl... ik was met een babydeken bezig waar o.a. roze en paars in zaten, Wibra Saskia. Al gauw bleek dat ik ipv één bol per kleur, twee bollen nodig heb. Paars hadden ze nog wel, maar ik zoek nu al drie weken naar roze bij Wibra... vandaag tot de conclusie gekomen dat het voorlopig niet meer binnenkomt (hier in de stad althans). Ze hadden nieuwe kleuren, waaronder roze. Maar dat is een hele andere roze :? Gelijk maar drie bollen van ingeslagen, evenals geel en groen.

Ik overweeg nu om alles uit te halen (65cm grannystripe...) en met die nieuwe roze opnieuw te beginnen }:| Nog drie of vier weken voor het af moet zijn, dus dat zou moeten lukken...
pi_91850068
Nieuwe kleuren bij de wibra?
Is er geen andere wibra in de buurt? Hier hebben ze het namelijk nog wel gewoon.
pi_91850211
Ik heb nu drie Wibra's gehad, allemaal helaas... 't Is een beetje jammer dat ik niet zoveel tijd meer heb voor dat ding af moet zijn.
Ze hadden aan nieuwe kleuren o.a. lichtgrijs, zachtgroen, zachtgeel, roze en een lichtere kleur paars (naast de donkere paars die ze al hadden). Kan zijn dat het overal al lang in de winkels ligt hoor, hier waren ze het vandaag aan het uitpakken.
pi_91850329
Ben al een tijdje niet meer geweest, maar de laatste keer zei mn moeder er niets over dus hier nog niet. Volgende week maar even kijken...Al mag het eigenlijk niet :P maar geel van saskia....das wel heel raar, maar zou wel fijn zijn. Neem aan dat je niet die andere bedoelt van 1,49.

Maar wel balen, maar er zit weinig anders op dan uithalen denk ik.
pi_91850414
Ik bedoel inderdaad Saskia, zal even een foto maken van de nieuwe kleuren.
pi_91850603
pi_91850739
Hee, die heb ik afgelopen zaterdag niet gezien toen ik er was! :o Nou ja, die mint hebben ze volgens mij al heel lang, die geel en roze niet. Lichtgrijs ook niet, paars wel. Ik weet ook dat er lila moet zijn, maar die ben ik totnutoe maar 1 keer tegengekomen.

Die roze die in je deken zit, lag bij de Wibra waar ik altijd heenga nog wel volgens mij.
pi_91850985
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeel O+
Is die roze echt roze of meer oranje, want zo lijkt ie een beetje op een oranjeachtige die ze vorig jaar ook hadden...Maar als ie roze is zou dat beter zijn.
Lila van wibra? Ik heb alleen lila van supersoft van zeeman, wibra heeft normaal alleen echt paars.
Pff is het al maandag?

Ik noem die roze in de deken altijd paars, maar mn moeder noemt m roze, maar tis niet mijn roze zeg maar. Al is ie in de deken wel heel mooi.
pi_91851121
Nu maar open dat ik voldoende Saska in huis heb voor mijn deken :X alhoewel ik hem nu eerst ga uithalen. Ding is me iets te breed geworden...is straks niet meer te tillen met mijn wrakke handjes. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91851195
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeel O+
Is die roze echt roze of meer oranje, want zo lijkt ie een beetje op een oranjeachtige die ze vorig jaar ook hadden...Maar als ie roze is zou dat beter zijn.
Lila van wibra? Ik heb alleen lila van supersoft van zeeman, wibra heeft normaal alleen echt paars.
Pff is het al maandag?

Ik noem die roze in de deken altijd paars, maar mn moeder noemt m roze, maar tis niet mijn roze zeg maar. Al is ie in de deken wel heel mooi.
Die oranjeachtige is wel anders hoor. Die heb ik hier liggen. Of in elk geval: Hij lijkt anders als ik hem vergelijk met de foto Maar echt roze roze zou ook tof zijn.

En ja, lila van de Wibra ;) Ik ben hem 1 keer tegengekomen in het Wibra-filiaal in winkelcentrum Paddepoel in Groningen, verder nooit. Was al wel van de zomer trouwens.
pi_91851208
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeel O+
Pff is het al maandag?
Ze hadden nu twee kleuren paars liggen, donkere en lichte. Lila is een nogal breed begrip, maar het komt wel in de buurt.
Het roze is wel echt roze, barbieroze ofhoejehetooknoemt. Het is wat meer richting de rode kant, vergeleken met de roze die ze altijd hadden (dat restje dat links ligt).
pi_91851401
BARBIEROZE O+
Laten we hopen dat een van de 2 wibra's hier het heeft. Of anders Leiden(hmm wie zit er in leiden en wil even checken :P)

Lila...en dan ook in iets wat paddepoel heet _O-

Mn zpagetti tas is echt bijna af O+
pi_91851505
:P Ik heb het niet verzonnen.
Maar ik heb toen 1 bol meegenomen, achteraf had ik meer mee moeten nemen. :')

Ik ben benieuwd of de Wibra waar ik altijd kom, de kleurtjes al heeft. Heb alleen geen zin om erheen te fietsen ofzo (is 4 km fietsen, de Wibra in mijn dorp is weg. }:| )
pi_91851535
Whoop: ik wil het (over)morgen best even voor je checken hoor.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91851623
Ik ga morgen nog een poging wagen in Rotterdam, even twee Wibra-vestigingen checken. En als er dan nog steeds geen fuchsiaroze heb, zit er niet veel anders op dan alles uithalen en opnieuw beginnen met de nieuwe roze.
pi_91851772
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Daste het volgende:
Whoop: ik wil het (over)morgen best even voor je checken hoor.
Als je toch die kant op moet O-) Maar het heeft geen haast hoor, kan toch pas volgende week donderdag heen(welke idioot bedenkt 3 tussenuren) en wie weet vind ik t maandag hier al.

@herfstblad, ja in een dorp zit ook geen wibra, daarom wonen mensen in de stad :P

Ik wilde net foto maken van mn tas, maar hij komt er niet goed op uit, dus die houden jullie nog tegoed als ik ooit de oplader van mn camera vind.
pi_91851881
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Als je toch die kant op moet O-) Maar het heeft geen haast hoor, kan toch pas volgende week donderdag heen(welke idioot bedenkt 3 tussenuren) en wie weet vind ik t maandag hier al.

@herfstblad, ja in een dorp zit ook geen wibra, daarom wonen mensen in de stad :P

Ik wilde net foto maken van mn tas, maar hij komt er niet goed op uit, dus die houden jullie nog tegoed als ik ooit de oplader van mn camera vind.
;) De Wibra waar ik altijd heenga, ligt pas in een dorp.
Mijn dorp is eigenlijk een stad, maar zonder stadsrechten, dus een dorp. :P
pi_91852067
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef Hoothoot het volgende:
Ik ga morgen nog een poging wagen in Rotterdam, even twee Wibra-vestigingen checken. En als er dan nog steeds geen fuchsiaroze heb, zit er niet veel anders op dan alles uithalen en opnieuw beginnen met de nieuwe roze.
Is het niet vergelijkbaar met de fuchsiaroze van de zeeman? Ik heb alleen nog een bol licht roze liggen van de Wibra, dus kan je niet helpen.
pi_91856639
De wibra in groningen heeft echt alle kleuren in een hele grote kast! maarja daar moet je maar net in de buurt wonen ;)
haken is cool
pi_91857217
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef EsseEi het volgende:
75 uur = 10 werkdagen :P = 2 weken ;)
zullen we gewoon allemaal besluiten huisvrouw te worden en full time te gaan haken? lijkt me echt heerlijk! :D verheug me er nu al op dat ik zaterdag een dag moet werken en daardoor zondag en maandag vrij heb en die dagen dus lekker kan haken enzo ;) (omdat ik wss niemand ga zien...oh ja misschien toch wel vriendlief :))
Lijkt me ook heeerlijk :Y maar ben bang dat ik na 2 weken er wel weer op uit gekeken ben om thuis te zitten... Straks 2 weken vrij, dus wel zin om dan lekker te haken, en ook voor de Swap!
haken is cool
pi_91858291
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:48 schreef antartica het volgende:
De wibra in groningen heeft echt alle kleuren in een hele grote kast! maarja daar moet je maar net in de buurt wonen ;)
Ook de nieuwe kleuren?
En welke in Groningen? ;) Als ik de nieuwe kleurtjes hier niet kan vinden, kan ik dan misschien vinden in Groningen :P
pi_91858812
De wibra in paddepoel! Ik weet niet wat je bedoeld met nieuwe kleuren, want ik ben dus nog maar 1x geweest.. Maar ze hadden naast de saskia ook wat dunner en zacht garen, weet niet meer hoe dat heet.
haken is cool
pi_91858884
oh lees nu hierboven dat je al in paddepoel ben geweest O-) ik weet niet meer of ik afgelopen week ook de lila kleur heb gezien...die wou je toch?
haken is cool
pi_91858965
;) Ja, heel lang geleden. Maar ik hoef niet meer per se de lila hoor.
Maar ik kom dus nooit in Paddepoel verder. Normaal ga ik altijd naar die in het centrum van Groningen of in Utrecht (woon zelf bij Utrecht, vandaar ;))

En de nieuwe kleuren staan een stukje terug in dit topic :)
O, zelfs op deze bladzijde :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Herfstblad op 25-01-2011 18:56:57 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:04:11 #127
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91859826
HootHoot volgens mij hadden ze die paars/roze 2 weken geleden nog wel bij de Wibra in Rotterdam :) (die bij de westblaak op de hoek).
Mooie muts en shawl trouwens :D:D

ohh en er zijn 2 pakketten wol voor mij onderweg :D:D
pi_91861258
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:54 schreef Lijnloos het volgende:
Even een kleine tip voor StefanieV, als je de lootjestrekken site gebruikt, zet dan wel de optie uit dat je van anderen de lootjes kunt bekijken, dan blijven de adressen ook echt bij 1 persoon. Dat was men bij de OUD-secret-santa even vergeten en da's niet handig...
Dank je voor de tip! Hoop dat ik er aan zal denken :-)

Iedereen mag ook zijn e-mailadres meesturen ja, dan kan ik de lootjes verzenden in februari :-)
pi_91861293
Dan krijg je van mij nog een extra pm, want ik heb mijn mailadres dus niet meegestuurd :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:33:35 #130
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_91861444
Ik vind jullie swap leuk, maar haak nog veel te kort om er aan mee te doen.
Misschien een volgende keer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_91862569
Herfstblad ik heb nog dubbele pm's gekregen hoor, geen probleem :D
pi_91862814
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef antartica het volgende:
De wibra in paddepoel! Ik weet niet wat je bedoeld met nieuwe kleuren, want ik ben dus nog maar 1x geweest.. Maar ze hadden naast de saskia ook wat dunner en zacht garen, weet niet meer hoe dat heet.
Bianca en is 1.49 per bol, haakt niet zo lekker.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_91863124
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef antartica het volgende:
Ik denk dat dat Ella was waar antartaica het over heeft (had het niet gezien in je vorige post :P) en dat vind ik heerlijk haken :)

Ik denk dat dit mijn laatste keer deze kleurtjes wordt en dat de deken dan af is. :)
pi_91863978
Groningen...das ook wel een uithoek zeg.

Mn roze zebra wordt O+

Mn moeder gaat hier in t winkelcentrum morgen kijken, ik wil geel en roze O+
pi_91864472
http://img4.imageshack.us/img4/5683/oudnieuw2010001.jpg

Volgens mij is het gelukt een foto te uploaden ;-))

Hier mijn eerste creaties!!
Groetjes Sabine
pi_91864537
Opnieuw:

Groetjes Sabine
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:26:31 #137
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91864643
Ohw wat leuk pinkie75! Ik vind ze allemaal mooi maar die kip (betty heeft ze geloof ik) is zeker wel veel (in elkaar zet) werk geweest! Mooi hoor. Ga je ze zelf houden of heb je er een bestemming voor?
klerkje
pi_91864974
Leuk zeg! Aapje heb ik zelf ook gemaakt voor iemand, en mn moeder de kip. En giraf wordt niet mijn beest...Leuk om te zien dat ie niet onmogelijk is!
pi_91865152
Guusje de giraf is al ingepikt door mijn zoontje van 6, vindt hij helemaal geweldig!!

Na het zien van deze beestjes kwamen mijn 2 buurmeisjes al gelijk met een opdracht; eentje wil de leeuw (uit ht boekje van Christel Krukkert) en de andere het zeepaardje (ook van Christel).

Leeuw is zo goed als af, zeepaardje ben ik nu druk mee bezig....
Groetjes Sabine
pi_91865584
Ik vind Betty zo'n toffe amigurumi he! :)
pi_91866226
Groningen is geen uithoek :N dat gezeur altijd over het hoge noorden 8)7
Volgens mij heette dat garen idd Ella.
haken is cool
pi_91866293
Ziet er leuk uit Pinkie! doe je ook mee aan de swap :P
haken is cool
pi_91866573
jullie maken hele leuke dingen, kom wel eens vaker hier gluren, heb een 2 persoons sprei gehaakt van allemaal kleurtjes van de wibra zal wel eens een foto plaatsen..............
ben niet zo van het haken, meer van het breien.
pi_91866816
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef antartica het volgende:
Mwah dat noorden gaat wel, maar dat zo ver naar rechts liggen niet :P

Betty doet me echt denken aan een klein meisje met moeders hoge hakken en ketting en make up enzo.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:08:57 #145
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91867115
Leuke beesten Pinky!! :D:D

die kip heeft m'n moeder ook gemaakt. Ik vond hem haar zelf een beetje mwoah, in het boekje dan. Maar toen had m'n moeder d'r gemaakt en ze is echt geweldig! :D Bij ons staat ze op de piano (zo'n jazz zangeres hahaha ;))

Leuk Toverheks! Ik vind cre ook echt uitnodigen om bij de rest te gaan gluren ^^
(foto's kijken is leuk! :D)

zit te twijfelen of ik alvast aan mijn shawl ga beginnen (geen zin in Moosje :@) of dat ik gewoon lui op de bank blijf zitten/ga afwassen.
pi_91867556
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef pinkie75 het volgende:
Opnieuw:

[ afbeelding ]
1e creaties }:| ....ik zit nog steeds op het niveau van het rechttoe rechtaan haken. :')

Mooie creaties hoor. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 25-01-2011 21:21:42 ]
Optimist tot in de kist
pi_91867565
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef EsseEi het volgende:
Leuke beesten Pinky!! :D:D

die kip heeft m'n moeder ook gemaakt. Ik vond hem haar zelf een beetje mwoah, in het boekje dan. Maar toen had m'n moeder d'r gemaakt en ze is echt geweldig! :D Bij ons staat ze op de piano (zo'n jazz zangeres hahaha ;))

Leuk Toverheks! Ik vind cre ook echt uitnodigen om bij de rest te gaan gluren ^^
(foto's kijken is leuk! :D)

zit te twijfelen of ik alvast aan mijn shawl ga beginnen (geen zin in Moosje :@) of dat ik gewoon lui op de bank blijf zitten/ga afwassen.
ja heel leuk om hier eens rond te neuzen, zag ook een tekentopic wil ik wel eens proberen.

nu ben ik een trui aan het breien van een foto af, stond bij bronprix zo na te maken met leuke kleurtjes en hoofdkleur grijs.
normaal brei ik met katia dun garen en veel met de saskiawol van de wibra.
en al de restjes die ik in de loop der jaren had opgespaard daar heb ik een 2 persoonssprei van gehaakt, kleine lapjes en dan een randje wit en daarna met naald en draad aan elkaar genaait, een heel werk maar het resultaat mocht er wezen.
Zal morgen er eens een foto maken dan plaats ik het hier in dit topic.
pi_91867620
Trovey, rechttoe rechtaan haken is hetzelfde als een beestje haken hoor, alleen hoef je dan maar een kant op en niet heen en weer.
pi_91867836
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Whoopdidoo het volgende:
Trovey, rechttoe rechtaan haken is hetzelfde als een beestje haken hoor, alleen hoef je dan maar een kant op en niet heen en weer.
Maar bij een beestjes is het toch echt niet allemaal rechte lap haken :? Enfin, voorlopig red ik me deze methode aangezien de dingen die ik nu maak allemaal als basis rechte lap hebben :') (deken, hoes voor bank, voetenbankhoesjes en tas :P )
Optimist tot in de kist
pi_91867904
Nee bij beestjes begin je in een rondje, en haak je daarna in principe alleen maar recht. Dus eigenlijk nog makkelijker.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:23:35 #151
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91867990
jaa ik vind beestjes haken ook makkelijker dan dekens ofzo (ben niet zo'n held in keren)...alleen begin is soms beetje frutsen.

Oke ik begin wel aan m'n shawl :P
pi_91868036
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nee bij beestjes begin je in een rondje, en haak je daarna in principe alleen maar recht. Dus eigenlijk nog makkelijker.
Ik ben een sukkel met meerderen en minderen maar wie weet begin ik er wel eens aan....gewoon een eenvoudig modelletje vinden. ;)
Optimist tot in de kist
pi_91868045
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef EsseEi het volgende:
jaa ik vind beestjes haken ook makkelijker dan dekens ofzo (ben niet zo'n held in keren)...alleen begin is soms beetje frutsen.

Oke ik begin wel aan m'n shawl :P
Het is niet verplicht hoor :P
pi_91870887
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef antartica het volgende:
was vast gezegd door dezelfde die vond dat ik in een "gat" woon en erg moest lachen om de naam Middenmeer... :P

Leuk Toverheks, ik wil graag je sprei zien! :) en trouwens ook je trui in het brei-topic... O+
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:09:37 #155
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91871092
eerste stukje Shawl gehaakt :D ga met deze steek geloof ik minder hard met de wol ^^ wordt wel leuk! :D

nu naar bed
pi_91871250
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef mijsje het volgende:

[..]

was vast gezegd door dezelfde die vond dat ik in een "gat" woon en erg moest lachen om de naam Middenmeer... :P

Leuk Toverheks, ik wil graag je sprei zien! :) en trouwens ook je trui in het brei-topic... O+
Nee ik moest lachen om het feit dat in zon gat een wolwinkel zat.
Kwam laatst slootdorp tegen op de buskaart....juist. Ook ergens bij jou in de buurt trouwens.

Volgens mij vind jij mij niet lief :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door Whoopdidoo op 25-01-2011 22:18:30 ]
pi_91871891
ow ja... hahaha, dat was het... :D
ja, slootdorp, precies tussen, jawel, Den Oever en Middenmeer! :D als ik binnendoor naar Middenmeer ga, kom ik door Slootdorp heen... :) )

:* ik vind je wel lief hoor, maar ik moet ook wel eens om je lachen... :P je flapt er ook zo van alles uit... hahaha
pi_91872671
Serieus? Hoe ziet het eruit? 2 huizen en een boerderij? En een koe natuurlijk!
Ik kom nooit in zulke spannende plaatsjes(wow dat ziet er raar uit...)

Gelukkig, ik ben ook lief namelijk :P en jij bent ook lief!

Nou dan maar ontopic afsluiten met een linkje naar een blog met linkjes, nuttig he.
http://craftingcreatures.wordpress.com/category/craft/amigurumi/

O wat ik me trouwens net afvroeg...(nu komt het hoor) zou je ook een soort zpagettispul hebben wat iets zachter is? Want dit is vrij hard zeg maar als het gehaakt is. Of zou je dan heule dikke wol moeten hebben? Ofzo?
pi_91873685
:) leuke blog! ik heb hem wel eens eerder gezien hier, en toen vond ik hem ook al helemaal leuk! :)

Slootdorp is veel meer dan alleen maar 2 huizen en een boerderij O-) ik nodig je echt eens uit om een weekje hier rond te komen kijken... het is hier veel minder boers dan je denkt... :P
(maar je blijft wel lief hoor :* )

als je badstof achtige zpagetti hebt, is dat niet een stuk zachter dan geweven katoen of tricot? lijkt mij...
pi_91874164
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
Serieus? Hoe ziet het eruit? 2 huizen en een boerderij? En een koe natuurlijk!
Ik kom nooit in zulke spannende plaatsjes(wow dat ziet er raar uit...)

Gelukkig, ik ben ook lief namelijk :P en jij bent ook lief!

Nou dan maar ontopic afsluiten met een linkje naar een blog met linkjes, nuttig he.
http://craftingcreatures.wordpress.com/category/craft/amigurumi/

O wat ik me trouwens net afvroeg...(nu komt het hoor) zou je ook een soort zpagettispul hebben wat iets zachter is? Want dit is vrij hard zeg maar als het gehaakt is. Of zou je dan heule dikke wol moeten hebben? Ofzo?
Je kan zelf een soort van zpaghetti maken van oude shirts. Ik denk dat dat zachter zou zijn, niet dan? Ik heb ergens een tutorial, even zien hoor. http://mousechirpy-polkad(...)al-t-shirt-yarn.html
pi_91874507
http://www.flickr.com/photos/38635695@N00/ Ik word hier zo jaloers van, vind ze niet allemaal even mooi maar toch een heel stuk beter dan mijn beestjes.

Heb je dan badstofachtige zpagetti?
Ah update voor kirsten, daar ben ik veel te lui voor, o nee daar heb ik als drukke student geen tijd voor :P

Slootdorp, er staan meer dan 2 huizen. Ik denk echt niet dat jullie daarboven ( _O- ) allemaal boeren zijn hoor. Ik vind al die dorpjes gewoon zo in the middle of niks. Maar stiekem wel heel schattig. Alleen in dit geval(de dorpjes in noordholland boven de bewonde wereld :P) zo ver weg van alles. Maar misschien ligt dat aan mijn fietsenopvoeding, heb geen auto, dus dan is alles ver weg.

Oja ik ging slapen. Tot morgen :W
pi_91874611
ja, dat lijkt me wel zachter dan de zpagetti in de winkels. ik had zelf een keer een kussensloop verknipt, en dat is niet veel zachter dan de zpagetti...
pi_91875318
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
http://www.flickr.com/photos/38635695@N00/ Ik word hier zo jaloers van, vind ze niet allemaal even mooi maar toch een heel stuk beter dan mijn beestjes.

Heb je dan badstofachtige zpagetti?
Ah update voor kirsten, daar ben ik veel te lui voor, o nee daar heb ik als drukke student geen tijd voor :P

Slootdorp, er staan meer dan 2 huizen. Ik denk echt niet dat jullie daarboven ( _O- ) allemaal boeren zijn hoor. Ik vind al die dorpjes gewoon zo in the middle of niks. Maar stiekem wel heel schattig. Alleen in dit geval(de dorpjes in noordholland boven de bewonde wereld :P) zo ver weg van alles. Maar misschien ligt dat aan mijn fietsenopvoeding, heb geen auto, dus dan is alles ver weg.

Oja ik ging slapen. Tot morgen :W
nee, dat moet je zelf knippen :P niet zo lui hoor! ;)
en dan eerder dat badstofachtige van bijvoorbeeld hoeslakens dan dat van een handdoek... dat lijkt me veel te dik... :)
pi_91875401
Ik dacht al dat ik wat gemist had joh!
En nu ga ik echt slapen.
Misschien dan.
pi_91875723
moet je morgen niet naar college? ;) hup slapen jij! dan laat ik morgen m'n eerste cadeautje zien hier... :D (ik heb het al laten zien aan de ontvangster, moet het alleen nog geven... ;) )
pi_91875954
Nee joh ik ben vrij! donderdag en vrijdag herkansing, en dan volgende week weer nieuwe colleges, heb er zin in!

Maar ik ga wel anders ben ik morgen weer zo laat mn bed uit en ik moet leren.

Slaap lekker!
pi_91876339
:* welterusten! ik zal donderdag en vrijdag voor je duimen...

ik ben vanavond wel weer opgeschoten met cadeautje nummer twee... kan niet wachten om te komen laten zien... :D
pi_91876398
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef mijsje het volgende:

[..]

morgen ga ik een foto maken en plaats het hier :Y
  woensdag 26 januari 2011 @ 07:07:35 #169
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91881939
is het trouwens niet dat het sowieso stug wordt met dik garen?
Ben nu die shawl met garen voor naald 7 ofzo (?) aan het haken. Is wel heeeele zachte garen, en op zich voelt de shawl wel zacht aan maar het vouwt zich niet heel erg lekker waardoor het harder lijkt....

ohh en wat zou ik ook graag uit willen slapen ;) maar nee ik moet zo alweer op de fiets springen naar de andere kant van de stad
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:25:58 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91883477
morgen zit ik rond die tijd al in de trein, esseEi. moet er nog even niet aan denken... :o :O

ik heb ook heeeel dik garen (LEI van Lana Grossa), waar ik met naald 10 zo'n col-sjaal van haak. het is heerlijk zacht materiaal, maar 't wordt inderdaad toch altijd wat stijvig door de dikte (misschien niet als je heeeel los haakt, met nog dikkere naalden). gisteren helaas de hele avond bezig geweest met 't uithalen van de eerste helft ervan trouwens, want ik kwam tot het inzicht dat hij toch weer wat te krap aan 't worden was. te ruim voor 2x om de nek, en te krap voor 3x, daar heb je dan niks aan. en zeker omdat deze in opdracht is kon ik 't niet maken om 't maar zo te laten. erg genoeg had ik de eindjes telkens al goed weggewerkt.... :{ wat een klus om die terug te vinden en los te peuteren! anyhow, vandaag maar weer vol goede moed opnieuw beginnen. het probleem zit 'm erin dat ik de eerste ronde met 'foundation-single-crochet' maak, en dan in de volgende ronde pas het 'half stokje-losse' patroon begin. de eerste keren (ik heb deze sjaal al een paar keer gemaakt) sloeg ik hier telkens een steek uit de eerste ronde over, maar kennelijk krimpt de sjaal daar toch teveel van (want bij 't meten van de eerste ronde is hij altijd wijd genoeg). wat minder steken overslaan nu dus, en hopen dat 't dan wel goed komt.
in de haak.
pi_91887173
:( De Wibra had hier de nieuwe kleuren nog niet helaas. Ik ging voor de roze, dus maar roze supersoft van Zeeman gekocht in plaats van die nieuwe roze van de Wibra.
pi_91887801
Hier foto`s van mijn sprei. gemaakt van restjes Wibrawol

pi_91888082
Wow Toverheks! Wat prachtig! _O_
pi_91888093
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Is het niet vergelijkbaar met de fuchsiaroze van de zeeman? Ik heb alleen nog een bol licht roze liggen van de Wibra, dus kan je niet helpen.
^O^ dank voor de geweldige tip! Ik heb vanochtend bij de Zeeman fuchsiaroze gevonden! Het wijkt minimaal af van die van de Wibra, niet storend veel in elk geval.
pi_91888172
Mooi Toverheks, dat zijn een hoop restjes :D

Hier ook ruzie met uithalen, maar dan van hele dunne draad:

Ik was aan een sjaal begonnen maar vond hem toch wat te breed, dus uithalen dan maar! Dat gaat dus niet met dat spul, het klit in één keer vast :(
Ik heb het maar afgeknipt en ben nu de trotse bezitter van een pluizig zwart driehoekig hoofddoekje :Y
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:04:17 #176
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_91888349
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Toverheks het volgende:
Hier foto`s van mijn sprei. gemaakt van restjes Wibrawol
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heeel mooi!! _O_
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_91890194
Wow die sprei is echt heel mooi!!

O trui morgen moest je naar je nieuwe baan toch?

Mijsje: had ik al gezegd dat je alleen vrijdag moest duimen? Morgen ga ik alleen voor de leuk(leuk joh daarvoor half 6 je bed uit) want vrijdag is her dus zet alles daarop. En waar blijft de foto? Voor wie zijn de cadeautjes, dat had ik gemist.

Mn moeder gaat zo naar de wibra, hoop zo dat ze de roze hebben dan kan ik nog even cadeautje maken voor een vriendin.
pi_91892646
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was aan een sjaal begonnen maar vond hem toch wat te breed, dus uithalen dan maar! Dat gaat dus niet met dat spul, het klit in één keer vast :(
Ik heb het maar afgeknipt en ben nu de trotse bezitter van een pluizig zwart driehoekig hoofddoekje :Y
Ik moest lachen, vooral om het hoofddoekje gebeuren. Wel zonde want het is vast niet goedkoop.
pi_91893931
Ben ik de enige die dit er toch zielig uit vind zien?
Grr hij doet het niet als plaatje, dan maar linkje.
http://www.flickr.com/pho(...)es/m/in/photostream/
pi_91895464
Nee, Whoop, je bent niet de enige. Ik vind het er ook zielig uit zien.

Mooie sprei, Toverheks!
pi_91895564
Mooie sprei, Toverheks!

Ik vind het ook zielig haha. :P

Ik zal voor je duimen vrijdag, Whoopdidoo. Duimen jullie trouwens vrijdag ook even voor mij? Dan heb ik een sollicitatiegesprek. :D De eerste dit jaar en pas mijn derde of zo sinds ik op zoek ben naar werk.

Ik ben benieuwd of ik vanavond de deken af kan/ga/wil maken.
pi_91896814
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ben ik de enige die dit er toch zielig uit vind zien?
Grr hij doet het niet als plaatje, dan maar linkje.
http://www.flickr.com/pho(...)es/m/in/photostream/
Zo stikken ze :o
(je bent duidelijk niet de enige ;) )

Edit: dit is de foto waar het om gaat:

pi_91897021
Dat roze konijn is cute! En verder vind ik het niet zielig, ze blijven juist mooi schoon en stof/vuil vrij op deze manier. Ik neem aan dat ze voor verkoop zijn.
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:10:32 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91898797
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Zo stikken ze :o
(je bent duidelijk niet de enige ;) )
Wat zij zegt! :s)

Ik had gisteren een wolbestelling binnengekregen dus ik wou vandaag op mn werk aan de fuzzy pinguin beginnen, maar nu ben ik mn haakspullen vergeten...! :'(
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:39:51 #185
78666 muts88
goedgemutst
pi_91900253
Wat een geweldige dingen weer allemaal O+

Die lampenkap is geweldig Kirsten! En trui, ik vind je tassen ook geweldig mooi geworden :)
Toverheks, respect dat je het geduld hebt om die sprei te maken en ook zo netjes! Hij is schitterend :)

Ik ben op dit moment nog bezig met m'n shawl en een beertje. Het gaat alleen even op langzaam tempo ivm werk en studie. Door dit topic kom ik toch altijd weer dingen tegen waarvan ik denk.. moet ik ook maken! Moet alleen eerst maar even afmaken wat ik heb liggen.. ;)
pi_91907534
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:34 schreef Lyssa het volgende:
Dat roze konijn is cute! En verder vind ik het niet zielig, ze blijven juist mooi schoon en stof/vuil vrij op deze manier. Ik neem aan dat ze voor verkoop zijn.
:o Maar ze kunnen geen ademhalen!!!

Gelukkig is de rest het wel met mij eens. Niet dat die van mij allemaal zo lekker erbij liggen O-) Maar niet zo in zakjes, eenzaam, die van mij liggen allemaal bovenop elkaar :P

Hier ook geen wol :'( Wie was ook alweer zo lief om misschien in leiden te kijken?
pi_91907551
Mooi sprei Toverheks, dat witte zorgt ervoor dat alles toch bij elkaar past. ^O^

Hier vandaag even naar de Kringloopwinkel geweest...goedkoop wol scoren :P . Nou vergeet dat maar }:| , 1,50 per bol en zonder wikkel...waar zijn de tijden gebleven dat zo'bolletje 25/50 cent (ja eurocent :') ) kostte. Ik heb alleen 6 bollen meegenomen die afgeprijsd waren naar 75 cent. Die klauer was waarschijnlijk niet te verkopen maar laat ik nou de perfecte wol in huis hebben waarmee ik het kan combineren. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 26-01-2011 19:39:35 ]
Optimist tot in de kist
pi_91907654
Oh ja, haaknaald a 3,25 normale prijs, kreeg ik gratis mee. *O* (editten vorige bericht lukt even niet :{ )
Optimist tot in de kist
pi_91907772
FOK! is op dit moment TUK!

Edit uit eerste bericht: gebeleven is gebleven, zo' is zo'n, 255/50 cent moet 25/50 cent zijn, klauer is kleur. Zo nu weten jullie ook dat ik niet perfect typ. :')
Optimist tot in de kist
pi_91907823
O help je bent niet perfect! :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:43:25 #191
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91907919
haha whoop wat ben je lekker sarcastisch de laatste tijd :P

mooie deken toverheks! :D:D grappig met al die restjes enz ^^

En die knuffeltjes, eerst dacht ik: die zijn mooi! Toen dacht ik: ah ze stikken! en toen dacht ik: maar zo blijven ze wel heel mooi schoon voor de verkoop:) (oh wat ben ik weer politiek correct maar het is echt wat ik dacht)

en ik heb zojuist een massive wolbestelling (via marktplaats) binnengekregen! :D
12 bollen royaal wol voor 7,50 :) 3 grijze, 3 bruine, 3 groene, 2 blauwe en nog een andere groen (zoiets in ieder geval) :D echt mooi! heel blij mee haha
pi_91908120
Fijn EsseEi! Dat is altijd leuk om zo'n zaken te scoren!

Ik ben nog steeds bezig met het hoofd van nijlpaard, zo'n groot hoofd dat het wordt :P
pi_91908121
:o :'( :+ , Ik zou het eigenlijk wel moeten kunnen met een typediploma blind typen op hoge snelheid....maar ja, het is al een tijdje terug dat ik dat diploma haalde. :P

Edit: nu doen de emoticons raar. }:|
Optimist tot in de kist
pi_91908343
Stefanie ik las dat je een hoofd als een nijlpaard had _O-

En toch vind ik ze zielig.

Nou ja een vriend die op aruba zit nu wilt niet eens een doosje warmte opsturen.

Zijn er trouwens uberhaupt al andere mensen die nieuwe wibrawol hebben gespot?

EsseEi: Fotos van je wolletjes!!!
pi_91908346
Meedoen als je twijfelt aan de swap, tis te leuk. :Y
Heel veel plezier allemaal.

Respect voor de grote haakwerkprojecten. Doorzetten is niet mijn ding.

En die beessies, zo lieeffffff.
pi_91908498
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Stefanie ik las dat je een hoofd als een nijlpaard had _O-

En toch vind ik ze zielig.

Nou ja een vriend die op aruba zit nu wilt niet eens een doosje warmte opsturen.

Zijn er trouwens uberhaupt al andere mensen die nieuwe wibrawol hebben gespot?

EsseEi: Fotos van je wolletjes!!!

Ben ik ook benieuwd naar en vooral in Utrecht :P.
Ik ga morgen of vrijdag na het sollicitatiegesprek even langs een andere Wibra, denk ik. :X
pi_91908652
O ja ik zal duimen....tussen mn tentamen door, hoe laat moet je?
pi_91908727
*O* dank jullie wel voor de complimentjes O+
pi_91908799
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
O ja ik zal duimen....tussen mn tentamen door, hoe laat moet je?
9.30 al, dus dat is best vroeg in de morgen. :P Had liever wat later gehad, maar ja. Ik ben allang blij dat ik een gesprek heb. *O*
pi_91909461
Whoop: morgen op mijn rondje lopen kom ik langs een Wibra. Welke kleur moet ik ook alweer voor je spotten? Tegenover de Wibra zit trouwens een Zeeman, moet ik daar nog kijken voor kleurtjes?
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')