abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91817516
En dan ook nog met zn alle bij elkaar, anders is het ook zo saai, en alle series heb je na een tijdje wel gezien. Ik kan niet alleen maar haken, dan is mn hoofd niet vol genoeg.
  maandag 24 januari 2011 @ 20:47:16 #77
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91817683
Ik heb eindelijk gekozen wat ik nu ga haken, het wordt deze:

maar wel met andere kleuren voor de kleding.

En de euro is gevallen hoor Stefanie! :Y (dat ik dacht dat je uit Nederland kwam zeg maar! grappig dat jij dat bent) :D
klerkje
pi_91818027
Spiegelei, die is leuk!! Van waar heb je het patroontje?

antartica wat een werk zeg!! Ik wil ook een deken maken maar doe het maar niet, ik ben snel grote projecten beu ;-)
pi_91818115
Spiegelei die is heel leuk! heeft mn moeder ook gemaakt!
Hij komt uit een boekje maar dat zwerft ook overal op internet rond.
pi_91818469
:W
Dankzij Nijn kom ik hier ook weer even kijken, ben echt al te lang niet meer geweest... *schaam*
Maar mijn haaknaalden hebben niet stilgestaan de laatste maanden: dekentje, kussen, fingerless gloves, muts, sjaals, etc. Druk geweest dus!

En nu proberen om hier enigszins bij te lezen...
  maandag 24 januari 2011 @ 21:00:41 #81
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91818537
JAAA HOOTHOOT IS BACK! :D
we vroegen ons een paar topics terug af: heb je ooit nog iets van het re-bag project gehoord? :D
pi_91818661
:@ Sorry dames... ik was even forummoe ofzo.

Van Re-Bag heb ik niets meer gehoord eigenlijk.
pi_91818949
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef Hoothoot het volgende:
:W
Dankzij Nijn kom ik hier ook weer even kijken, ben echt al te lang niet meer geweest... *schaam*
Maar mijn haaknaalden hebben niet stilgestaan de laatste maanden: dekentje, kussen, fingerless gloves, muts, sjaals, etc. Druk geweest dus!

En nu proberen om hier enigszins bij te lezen...
Dat wordt een hele stapel foto's dan. :9
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 24 januari 2011 @ 21:06:59 #84
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91818955
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef StefanieV het volgende:
Spiegelei, die is leuk!! Van waar heb je het patroontje?

inderdaad uit een boekje, deze:

Ik heb deze in december gekocht bij amazon.co.uk
klerkje
pi_91818990
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een duckie! En omgetoverd tot sleutelhangers!
Die wil ik ook wel maken...sleutelhangers heb je nooit genoeg. :Y)
Optimist tot in de kist
pi_91819080
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:03 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik heb Karel af! :)
Hij heeft weken apart gelegen met alle onderdelen los en slechts 1 arm, omdat ik het zo'n gepriegel vond, die vingers. Maar nu issie af!

[ link | afbeelding ]

En met zwembandje! Volgens het patroon heeft ie nog n eendenkopje op zn zwemband, maar ik vond m zo eigenlijk ook wel leuk.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
^O^
Optimist tot in de kist
pi_91819859
Hmm, nog een boekje bij op mijn verlanglijst denk k haha
  maandag 24 januari 2011 @ 22:10:18 #88
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91823566
Oh ja dat mannetje is wel tof Spiegelei! :D en inderdaad vooral met andere kleur kleren :@

heb het lijfje van Moosje af en z'n oren (iets anders dan het boekje, maar heb ook andere wol :P)

nu "alleen" nog 4 poten en een staart :P maar dat komt een andere keer wel weer! nu bedje :)

oh en nog over de Swap: moeten we adres ook al mee sturen? :P
pi_91823856
Adres heb ik nog niet meegestuurd in elk geval. Ook niet aan gedacht.

Morgen denk ik even langs de hobbywinkel voor nieuw garen. O+ En mijn deken is alweer 4 toeren hoger dan vanmorgen. Ik hoop er nog 2 tot 4 te doen vandaag.
pi_91827717
Ik ben even toe aan een klein project. Nu bezig met een tasje te haken met haaknaald 9. Eigen ontwerp en ontstaat terwijl ik bezig ben. Morgen eens even kijken naar een mooie grote knoop bij "mijn"winkeltje voor de sluiting. *O*
Optimist tot in de kist
  maandag 24 januari 2011 @ 23:16:19 #91
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91827729
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef EsseEi het volgende:

oh en nog over de Swap: moeten we adres ook al mee sturen? :P
Nee, vorige keer heeft Lijnloos het geregeld via 'lootjestrekken' (ofzoiets) iedereen wordt daar aangemeld door StefanieV dan in dit geval. Dan krijgt iedereen mailtje dat je je lootje moet invullen, daar zet je dan je adres in en eventuele wensen of iets over jezelf je hobbies, je werk of wat je maar wil (of niet natuurlijk). Als iedereen dat heeft gedaan krijg je bericht dat je een lootje kunt trekken, daar staan dan de gegevens + verhaaltje van diegene in waar jij iets voor gaat maken. Je kan ook met elkaar communiceren via de lootjes zonder dat je van elkaar weet met wie je 'praat', bovendien heeft dan maar 1 iemand je adres.

Ik bedenk me nu wel dat we dan nog wel e-mailadressen moeten opgeven ofzo, maar dat laat ik even aan Stefanie over. Zij zal ons wel verder berichten denk ik zo (voor dat ze nou ineens met mailadressen wordt overspoeld!).
klerkje
pi_91830643
Nog even voor het slapen gaan: Mijsje, dan steek je ook je naald door het lusje, maar dan naar achteren en dan een lus trekken. Ik heb foto's geprobeerd te maken, morgen even kijken of ik ze online kan zetten (normaal doe ik het met mijn telefoon, deze keer met de camera)
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91837661
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:06 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat wordt een hele stapel foto's dan. :9
Ik heb niet overal foto's van gemaakt, maar zal deze week nog een paar dingen vastleggen.
Voorlopig deze twee:

Muts (van dat nieuwe garen van Wibra, Ella. Heerlijk spul!)

En sjaal, vier draden op naald 15 ;)

Verder bezig met een babydeken in roze/paars/wit/grijs en met een rond grannykussen.
pi_91837802
Even een kleine tip voor StefanieV, als je de lootjestrekken site gebruikt, zet dan wel de optie uit dat je van anderen de lootjes kunt bekijken, dan blijven de adressen ook echt bij 1 persoon. Dat was men bij de OUD-secret-santa even vergeten en da's niet handig...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:57:12 #95
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_91843845
EsseEi, helemaal mee eens, huisvrouw en haken en lekker thuis tuttelen O+ Maar ja, waarschijnlijk is het nu vooral zo leuk omdat het niet zoveel kan....zucht!

Een swap leek me echt heel leuk maar omdat ik twijfel of het wel goed uitkomt doe ik toch even niet mee. Ik wil wel zeker weten dat ik de tijd heb om er echt iets moois van te maken :) maar ik ben nu al erg benieuwd naar het resultaat!!

En trui, die tassen zijn echt fat tof! ;)
pi_91844211
Die muts is mooi! Ik heb echt spijt dat ik niet meer kleurtjes van dat wol heb gekocht want nu hebben ze niet zo veel meer hier geloof ik, terwijl dat roze en blauw ook mooi was.

Ik kom nu mn bed pas uit, beetje erg....
pi_91847374
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:48 schreef Hoothoot het volgende:

[..]

Ik heb niet overal foto's van gemaakt, maar zal deze week nog een paar dingen vastleggen.
Voorlopig deze twee:

Muts (van dat nieuwe garen van Wibra, Ella. Heerlijk spul!)
[ afbeelding ]

En sjaal, vier draden op naald 15 ;)
[ afbeelding ]

Verder bezig met een babydeken in roze/paars/wit/grijs en met een rond grannykussen.
Leuk :D en haken op naald 15....wil ik standaard wel doen, schiet zo lekker op. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:57:23 #98
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91848921
leuk hoothoot! en mooie foto's ook weer!
in de haak.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:03:36 #99
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_91849158
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Mynerfius het volgende:
EsseEi, helemaal mee eens, huisvrouw en haken en lekker thuis tuttelen O+
Geloof me, dat ben je binnen no time zat!
Ik zit nu alweer bijna een jaar gedwongen thuis en ik zou niets liever willen dan weer lekker aan het werk...

Ik moet trouwens nog veel meer angry birds maken op verzoek van vrienden :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:06:26 #100
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91849275
het verschil zit 'm in het gedwongen gedeelte, lijkt me. :* sterkte ermee muck! heb je wel wat hulp erbij?
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')