Heeel mooi!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Toverheks het volgende:
Hier foto`s van mijn sprei. gemaakt van restjes Wibrawol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachen, vooral om het hoofddoekje gebeuren. Wel zonde want het is vast niet goedkoop.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was aan een sjaal begonnen maar vond hem toch wat te breed, dus uithalen dan maar! Dat gaat dus niet met dat spul, het klit in één keer vast![]()
Ik heb het maar afgeknipt en ben nu de trotse bezitter van een pluizig zwart driehoekig hoofddoekje
Zo stikken zequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ben ik de enige die dit er toch zielig uit vind zien?
Grr hij doet het niet als plaatje, dan maar linkje.
http://www.flickr.com/pho(...)es/m/in/photostream/
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zo stikken ze![]()
(je bent duidelijk niet de enige)
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:34 schreef Lyssa het volgende:
Dat roze konijn is cute! En verder vind ik het niet zielig, ze blijven juist mooi schoon en stof/vuil vrij op deze manier. Ik neem aan dat ze voor verkoop zijn.
Ben ik ook benieuwd naar en vooral in Utrechtquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Stefanie ik las dat je een hoofd als een nijlpaard had![]()
En toch vind ik ze zielig.
Nou ja een vriend die op aruba zit nu wilt niet eens een doosje warmte opsturen.
Zijn er trouwens uberhaupt al andere mensen die nieuwe wibrawol hebben gespot?
EsseEi: Fotos van je wolletjes!!!
9.30 al, dus dat is best vroeg in de morgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
O ja ik zal duimen....tussen mn tentamen door, hoe laat moet je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |