Rommelig vind ik meevallen eigenlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja rommelig i know maar wilde t gewoon uit de dozen hebben
Met dank aan M-M.quote:
Die plaatjes lijken zo weggelopen uit de IKEA-catalogus joh.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja rommelig i know maar wilde t gewoon uit de dozen hebben
Er is ongetwijfeld geneukt. De vraag is nog door wie.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
poezen vinden t wel prima en yay voor onbeveiligd draadoos netwerk en mn netbooknog roddels van de meet van gisteren?
Was het in Utrecht? Zag nog een kop met lijk gevonden in kanaal Utrecht. Ik dacht nog: misschien vond iemand de meet toch niet zo leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is ongetwijfeld geneukt. De vraag is nog door wie.
je hebt bij ikea gewerkt of niet hequote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die plaatjes lijken zo weggelopen uit de IKEA-catalogus joh.
Dan gaat de neuken wel goedkomen.quote:
Ik vroeg me al af hoe je zo zwaar kon internetten zonder zelf internet te hebben nogquote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
poezen vinden t wel prima en yay voor onbeveiligd draadoos netwerk en mn netbooknog roddels van de meet van gisteren?
Een typefout is geen taalfout.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met zulke taalfouten niet, natuurlijk.
ja maar is pas 7feb aangesloten, duurt 3 wekenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je zo zwaar kon internetten zonder zelf internet te hebben nog![]()
Wel al geregeld?
Das best lang, teringquote:Op zondag 23 januari 2011 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar is pas 7feb aangesloten, duurt 3 weken
Great!quote:
Slecht. Tenminste, bij twee van de drie voorzie ik geen problemen, maar European Legal Governance gaat slechtquote:
De voorbereiding loopt niet zoals gepland? Wat gaat er niet naar wens?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
Slecht. Tenminste, bij twee van de drie voorzie ik geen problemen, maar European Legal Governance gaat slecht
Het is gewoon een kut onderwerpquote:Op zondag 23 januari 2011 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De voorbereiding loopt niet zoals gepland? Wat gaat er niet naar wens?
ik zou zeggen zoek anders een samenvatting erover op, en leer het gewoon digitaal via de pc zo deed ik het altijdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut onderwerp
Daarbij moet ik het hele Europese wetboek printen en dat vertik ik. Nou ja, we gaan het zien, dinsdag. Ik heb morgen de hele dag nog om de casussen door te nemen en de belangrijkste wetsartikelen te printen (die heb ik allemaal al op een rijtje staan).
Het klinkt niet alsof het twintig pagina's is.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Het is gewoon een kut onderwerp
Daarbij moet ik het hele Europese wetboek printen en dat vertik ik. Nou ja, we gaan het zien, dinsdag. Ik heb morgen de hele dag nog om de casussen door te nemen en de belangrijkste wetsartikelen te printen (die heb ik allemaal al op een rijtje staan).
Mja, de professor heeft op Blackboard laten weten dat de belangrijkste artikelen in de lessen genoemd zijn, deze heb ik allemaal opgeschreven en op de computer staan, dus die leer ik dan wel uit m'n hoofd of zet ze in een file zodat ik ze kan printen en mee kan nemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zou zeggen zoek anders een samenvatting erover op, en leer het gewoon digitaal via de pc zo deed ik het altijd
Meer dan 3000 pagina'squote:Op zondag 23 januari 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt niet alsof het twintig pagina's is.Wat een onzin.
* AirwiN mikt een emmer koud water in Engel haar gezichtquote:
Red een boom, negeer een professor.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
Meer dan 3000 pagina'sIk vertik het echt...
als dat niet helpt wil ik er ook wel een gooien hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mikt een emmer koud water in Engel haar gezicht
Die heeft vast de hele dag liggen neuken.quote:
Gewoon alvast doen voor de zekerheid.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef cafpow het volgende:
als dat niet helpt wil ik er ook wel een gooien hoor
Ja ....Dank je wel!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mikt een emmer koud water in Engel haar gezicht
Graag gedaan. Enquote:Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef -Engel- het volgende:
Ja ....Dank je wel!
* -Engel- schudt met haar natte haren
Nou, niet om het een of ander, maar ik heb echt geen 3000+ printerpapier liggenquote:
Ze was op de meet zeker?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef AirwiN het volgende:
Die heeft vast de hele dag liggen neuken.
zelfs ik kan niet zo lang slapen iddquote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft vast de hele dag liggen neuken.
Jij hebt vergelijkbare ervaringen met Singlesmeets?quote:
Raar!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
Nou, niet om het een of ander, maar ik heb echt geen 3000+ printerpapier liggenEn waarschijnlijk ook geen inkt om zoveel pagina's te printen.
Echt he... Wat ben ik voor student dat ik niet zoveel pakken papier heb liggenquote:
Met één op één meets wel jaquote:Op zondag 23 januari 2011 17:40 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt vergelijkbare ervaringen met Singlesmeets?
Laat me raden? Jij hebt vrijdag ook geprotesteerd?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Echt he... Wat ben ik voor student dat ik niet zoveel pakken papier heb liggenLaat staan zoveel inkt
Damn die persoon dan die onze een-op-een meet verstoorde dan.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef AirwiN het volgende:
Graag gedaan. Envoor vrouwen die schudden met hun natte haren.
Oeh, mooie MIquote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]Yeah voor de vrouwen met natte haren
Soort van cv. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef -Engel- het volgende:
O ja... waarom vinden mannen het nodig om mij te vertellen welke veroveringen ze allemaal gaan doen of hebben gedaan????
Nee, ik had een belangrijke meeting met m'n stagebegeleiderquote:Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden? Jij hebt vrijdag ook geprotesteerd?
Als CV dus.....quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort van cv. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Heeft het cv toch weer z'n meerwaarde bewezen. Prima voor preselectie.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef -Engel- het volgende:
Ja... dat ik bij dezen geen interesse meer heb....
want?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het cv toch weer z'n meerwaarde bewezen. Prima voor preselectie.
Ik heb namens alle studenten die niet konden gedemonstreerdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik had een belangrijke meeting met m'n stagebegeleiderNeemt niet weg dat ik de actie steun. though.
Dat weet je toch zo al..... daar hoef ik toch iemand zijn sexgeschiedenis niet voor te kennenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weet je vantevoren al dat het niks wordt..
Nu het toch een verloren zaak is, zou ik hetzelfde kunstje richting hem doen. Verzin er een paar trio's en gangbangs bij, misschien wordt 'ie nog wel bang van je.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:56 schreef -Engel- het volgende:
Dat weet je toch zo al..... daar hoef ik toch iemand zijn sexgeschiedenis niet voor te kennen
is altijd wel leuk protesteren...quote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb namens alle studenten die niet konden gedemonstreerden op m'n fluitje geblazen enzo
Het was wel leuk, tot die bommen afgingen en de politie niet vond dat we naar het station mochten.
Ik hoorde het van een medestudentquote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb namens alle studenten die niet konden gedemonstreerden op m'n fluitje geblazen enzo
Het was wel leuk, tot die bommen afgingen en de politie niet vond dat we naar het station mochten.
Hard opgetreden? Gewoon wat studenten aangespoord om tempo te maken met hun studie.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
Ik hoorde het van een medestudentHij had het over waterkanonnen en zo? De ME schijnt best hard opgetreden te hebben...?
Daar hoef ik geen verhaaltjes voor te vertellenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu het toch een verloren zaak is, zou ik hetzelfde kunstje richting hem doen. Verzin er een paar trio's en gangbangs bij, misschien wordt 'ie nog wel bang van je.
Je hebt de verkeerde voor je. Ik geloof het niet. Leuk geprobeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:02 schreef -Engel- het volgende:
Daar hoef ik geen verhaaltjes voor te vertellen![]()
![]()
Ik heb het niet gezien verder, alleen wat verhalen gehoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hard opgetreden? Gewoon wat studenten aangespoord om tempo te maken met hun studie.
ik zag ook n filmpje waarin ze op verbaasde toeristen aan t inrammen waren die in de massa waren belandquote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een medestudentHij had het over waterkanonnen en zo? De ME schijnt best hard opgetreden te hebben...?
Paar relletjes geweest, deels veroorzaakt door mensen die niet studeren.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het niet gezien verder, alleen wat verhalen gehoord.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je. Ik geloof het niet. Leuk geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste vind ik ook, daarom vroeg ik me ook af wat er werkelijk gebeurd was. Van wat ik begrepen heb verliep het protest gewoon goed, zoals het hoort. Er waren een paar relschoppers, maar die schenen niet eens student te zijn of zo...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zag ook n filmpje waarin ze op verbaasde toeristen aan t inrammen waren die in de massa waren belandvind de ME vaak n clubje opgeschoten ventjes die iets te graag en te snel geweld gebruiken
Oh, haha, heb ik het toch goed begrepenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar relletjes geweest, deels veroorzaakt door mensen die niet studeren.
Ik was het nietquote:Op zondag 23 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar relletjes geweest, deels veroorzaakt door mensen die niet studeren.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:06 schreef -Engel- het volgende:
mijn imago wat doe je
Ik schat je in op waarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nope, gelukkig ben jij geen linkse, hippiekraker.quote:
Wil je hier nu mee zeggen dat protestanten linkse hippiekrakers zijn?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, gelukkig ben jij geen linkse, hippiekraker.
Protestanten? Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je hier nu mee zeggen dat protestanten linkse hippiekrakers zijn?
Een groot deel van mijn klas was in Den Haag en dat vind ik nu niet het schoolvoorbeeld van linkse hippiesquote:Op zondag 23 januari 2011 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Protestanten? Zou me niks verbazen.
hoe hou je dat uit. Ik vindt vertalen zo saai...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo, heb blijkbaar 5000 woorden vertaald vandaagJezus er komt geen eind aan
Gelukkig maar, gezien je grammaticaquote:Op zondag 23 januari 2011 18:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoe hou je dat uit. Ik vindt vertalen zo saai...
Hoe noem je mensen die protesteren dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
protestant1
pro·tes·tant
de (m.)
(1546 iemand die protesteert) <Lat. protestans, van protestari (publiekelijk verklaren, getuigen)
eerste editie 1864
1
·
elk van de Duitse lutherse vorsten en steden die protest aantekenden tegen de besluiten van de rijksdag te Spiers in 1529
vrouw: protestante
2
·
lid van een van die christelijke kerkgenootschappen die ten gevolge van de kerkhervorming der zestiende eeuw zijn ontstaan
vrouw: protestante
tja, ben ook nooit de beste geweest in taal op schoolquote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig maar, gezien je grammatica
Hoeveel geld krijg je per woord?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo, heb blijkbaar 5000 woorden vertaald vandaagJezus er komt geen eind aan
Demonstranten?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe noem je mensen die protesteren dan?
Oh, goeiequote:
Da's privéquote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel geld krijg je per woord?
Ik ben nu ook over het hoogtepunt heen hoor, liep net te kloten in Excel, zit ik de vertaling over de brontekst heen te jassenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goeie
Ik ga stoppen met leren, het lijkt wel of ik er dommer van word
Ik heb helemaal nog geen hongerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga eens kijken of ik wat te eten kan krijgen
hier eten we over ongeveer half uurtje zuurkool met stukjes spek erdoor en ernaast van die runderbraadworstenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga eens kijken of ik wat te eten kan krijgen
Dat tweede.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weer Ikea?
Oh of Restaurant PeuRac?
Toetjes doet dat restaurant niet aan? Of nu opeens wel?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
En ik had 's middags ook al lekker gegetenValt dat even tegen vandaag dan
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toetjes doet dat restaurant niet aan? Of nu opeens wel?
Het klinkt allemaal goed, maar ik heb gewoon geen hongerquote:
Ja, dat wel. Was lekkahquote:Op zondag 23 januari 2011 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of kwam dat mee met Yuki, d'r Brownie dinges?
Ben razendbenieuwd.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als er roddels zijn hoor je die vanzelf
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede.
Ik mis het toetjeMaar het hoofdgerecht was ook erg lekker
Chocoworkaholicquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Nog 4700 worden, dan heb ik één tabblad af. Leuk voor morgen.
Aladdin rulezquote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Zo, weg met de European Convention of Human Rights (ECHR) en op naar
Aladdin
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Zo, weg met de European Convention of Human Rights (ECHR) en op naar
Aladdin
quote:
Of nietquote:Op zondag 23 januari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als er roddels zijn hoor je die vanzelf
Dat zeg je verkeerd. Eerst moet ze bakken, daarna mag ze weer langskomenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh jeej.. Yuki mag dus meer bakken en bij Singles langs..
Inderdaadquote:
Sorry sweetie, maar vrijdag was er nog geen browniequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een brownie voor me mee had mogen nemen
Hoi L-Equote:Op zondag 23 januari 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
Bakt Yuki brownies?
Dat heeft ze mij nooit verteld!
I knowquote:Op zondag 23 januari 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry sweetie, maar vrijdag was er nog geen brownie
[..]
Waarom kwam je dan ook niet eten bij peu?
Dat vond ik echt super om te horenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know
Maar, de gnoggi's waren lekker
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vond ik echt super om te horen
Je hebt zelfs de courgette gegeten!
Hou je niet van courgette?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
JaVoor de tweede keer in m'n leven, ik word nog eens groot en sterk
Ik at voor afgelopen week geen courgette of aubergine. Courgette heb ik gehad en ik vond 't goed te doenquote:
Aw!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
Ik at voor afgelopen week geen courgette of aubergine. Courgette heb ik gehad en ik vond 't goed te doen
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaVoor de tweede keer in m'n leven, ik word nog eens groot en sterk
Schattig hequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
GodverdommeIk kan me niet meer aanmelden tenzij ik de nieuwe msn installeer
Kut microsoft
quote:
Doe mij het Peu en Yuki recept maar.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
Mama had woensdag courgette met kaas en bloem gemaakt, dat was echt lekkerEn vrijdag hebben Peu en Yuki gnoggi's met rode saus, prei, ui, courgette en wortel gemaakt
Kannibalisme ist verbotenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Doe mij het Peu en Yuki recept maar.
Alleen als je gepakt wordt.quote:
Vooral Yuki hèquote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schattig he
Mama had woensdag courgette met kaas en bloem gemaakt, dat was echt lekkerEn vrijdag hebben Peu en Yuki gnoggi's met rode saus, prei, ui, courgette en wortel gemaakt
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kannibalisme ist verboten
Moet je Yuki vragen, maar volgens mij is het niet moeilijk.
Truequote:
Ja idd, jij hebt het meest gedaanquote:
Nou, vertel. Wanneer ga je het recept voor mij klaarmaken?quote:
Met liefde gemaaktquote:Op zondag 23 januari 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
True
[..]
Ja idd, jij hebt het meest gedaan![]()
Jij hebt 't commando van Peu overgenomen in de keuken?quote:
Ik vind koken ook leuk met meer mensenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met liefde gemaakt
Serieus trouwens, ik heb echt in tijden niet zoveel kookplezier gehad
Geen blauwe dingen, alsjeblieft nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
Ik denk trouwens dat die gnoggi's met spinazie en bechamelsaus ook erg lekker zijnBeetje blauwe kaas, een variatie op de lasagne.
Gewokte smurfen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen blauwe dingen, alsjeblieft niet
Ik houd van blauwe kaasquote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen blauwe dingen, alsjeblieft niet
Ik krijg bij blauw voedsel automatisch blauwe wafels in m'n hoofdquote:
quote:
Dan wordt er niet gezoend tijdens het neuken. Tenzij je vijf keer je tanden hebt gepoetst.quote:
quote:
That's your flawquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik krijg bij blauw voedsel automatisch blauwe wafels in m'n hoofd
Ik was niet van plan het die dag te eten, ik weet dat je walgt van kaas. Wat ik onvoorstelbaar vind, maar tochquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt er niet gezoend tijdens het neuken. Tenzij je vijf keer je tanden hebt gepoetst.
Wees blij schat, wees heel blijquote:
Hou dat zo en ga niet googlen op Blue Waffle. Doe het niet! Echt niet!quote:
Ik ben dolblij!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij schat, wees heel blij
Ik beheers me.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou dat zo en ga niet googlen op Blue Waffle. Doe het niet! Echt niet!
Dat jaquote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij schat, wees heel blij
Had iemand mij toen ook maar gewaarschuwdquote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dat je het niet weetquote:Op zondag 23 januari 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben dolblij!
Wat heeft dat hiermee te maken?
Heel goed van je! Het is een machtig kleurenspel maar je eten houd je waarschijnlijk niet binnenquote:
Onvoorstelbaar is een woord dat in meerdere opzichten bij mij past.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
Ik was niet van plan het die dag te eten, ik weet dat je walgt van kaas. Wat ik onvoorstelbaar vind, maar toch
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
Het mentale dieet plan: 11 kilo kwijt in 2 weken!
Het is niet mijn schuldquote:Op zondag 23 januari 2011 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had iemand mij toen ook maar gewaarschuwd
Dat houdt in dat ze je aanpraten dat je 11 kilo kwijt bent?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
Het mentale dieet plan: 11 kilo kwijt in 2 weken!
Gedaan! Zo'n associatie heb ik nou met alle soorten kaas.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
Dat zeg je vakerquote:Op zondag 23 januari 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar is een woord dat in meerdere opzichten bij mij past.
En ik niet alleen.quote:
Messing with the mind.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat houdt in dat ze je aanpraten dat je 11 kilo kwijt bent?
Nope, labiel gedrag laat ik aan anderen over.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Onvoorspelbaar past dus niet in het rijtje.
Gelukkig snap jij het woordgrapje welquote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar past dus niet in het rijtje.
Volgende meet?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, vertel. Wanneer ga je het recept voor mij klaarmaken?
Er ís een gebied tussen labiel en voorspelbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, labiel gedrag laat ik aan anderen over.
Dilemma. Meets doe ik niet aan.quote:
DOE HET NIET!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, die ging nog googlen.
Here goes
Oh stommerd!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Here goes
Hoe wil je dan dat ik voor je kook?quote:
Ik wil het wel langs brengen, maar dat is waarschijnlijk te voorspelbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat ik voor je kook?
Koken en dan opsturen ofzo?
Dan is het koud hoor
Dan is het ook koudquote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil het wel langs brengen, maar dat is waarschijnlijk te voorspelbaar
Meet betekent voor mij dat er meerdere personen zijn/komen. Dat hoeft niet van mij.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
Hoe wil je dan dat ik voor je kook?
Koken en dan opsturen ofzo?
Dan is het koud hoor
Voorspelbaarheid is goed!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wil het wel langs brengen, maar dat is waarschijnlijk te voorspelbaar
Are you sure?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Here goes
Jij ziet Murm ook wel eens toch? Misschien kunnen we een keer met een klein groepje etenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meet betekent voor mij dat er meerdere personen zijn/komen. Dat hoeft niet van mij.
Nee joh, ik ben een warme persoonlijkheidquote:
Daar moet ik nog een afspraak mee plannen. Is er nog niet van gekomen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef Yuki het volgende:
Jij ziet Murm ook wel eens toch? Misschien kunnen we een keer met een klein groepje eten
Hij wil je voor zichzelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meet betekent voor mij dat er meerdere personen zijn/komen. Dat hoeft niet van mij.
Hoe onvoorspelbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij wil je voor zichzelf.
Je mag naakt zijn.
Dat ze zich door Smurfen heeft laten gangbangen?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Are you sure?
Ik zit nu iedere vierkante centimeter te bestuderen... Ik vraag me toch af hoe die vrouw het zo ver heeft kunnen laten komen...
Autistquote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja idd, daar word je toch niet mee wakker 's ochtends?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Are you sure?
Ik zit nu iedere vierkante centimeter te bestuderen... Ik vraag me toch af hoe die vrouw het zo ver heeft kunnen laten komen...
Gangbangen bedoel je?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ze zich door Smurfen heeft laten gangbangen?
Dat lijkt mij ook niet... Daarom vraag ik het me af.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, daar word je toch niet mee wakker 's ochtends?
Daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij wil je voor zichzelf.
Je mag naakt zijn.
Dat staat er toch ookquote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gangbangen bedoel je?
Wie weet, ik vind de kleurtjes wel erg cool, eigenlijk. Je eigen discobal tussen je benen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik lees net dat blue waffle niet bestaat en dat het een gefotoshopte foto is
Iedereen heeft recht op een droomquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat verandert vermoedelijk niets aan die wens.
Dat was een ninja editquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook
Je hebt inspiratie gekregen?
so ik kom net op het goeie moment even langs zie ikquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik lees net dat blue waffle niet bestaat en dat het een gefotoshopte foto is
Ik durf niet te klikkenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
so ik kom net op het goeie moment even langs zie ik
je kan ook een mosterd snack nemen http://www.mustardsnack.com/
of een kaas taco http://www.giantcheesetaco.com/
enallemaal
Laat maar dan.quote:
Hoe is het ermee?quote:
Bastardsquote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe het NIET.
Echt niet.
Ik ben getekend voor het leven
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
enallemaal
I'll live.quote:
Gvd zeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
enallemaal
Jawelquote:
I would never use my powers for personal gain, how dare youquote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelIk weet nu alleen niet of je je modkrachten hebt gebruikt om 'm post aan te passen of dat hij al veranderde toen ik op quoten drukte
I darequote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef STING het volgende:
[..]
I would never use my powers for personal gain, how dare you
Mooi nummer is datquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
Id go hungry, Id go black and blue
Id go crawling down the avenue
Theres nothing that I wouldnt do
To make you feel my love
Then you're wrongquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
I dare
Ik denk namelijk dat jij dat wel doet.
ik heb echt geen idee ik lever alleen de linkjesquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me alleen af of die cheese taco echt is... Hij is nog erger dan een blue waffle.
Well, ain't that cute...quote:
Oh, ik heb gewoon gekeken. Beide smerig maar niet wereldschokkend of zoquote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee ik lever alleen de linkjes
ja ik heb ze ook gezien maar weet dus niet of ze echt zijn of niet bedoelde ikquote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon gekeken. Beide smerig maar niet wereldschokkend of zo
Dit is sowieso wel schokkend. Heb weinig ranzigere dingen gezien in ieder geval.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon gekeken. Beide smerig maar niet wereldschokkend of zo
Hehe, scherpquote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
Ik moet wel zeggen dat met de waffles, de taco's en de mustard deze TT wel erg toepasselijk is
watjequote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit is sowieso wel schokkend. Heb weinig ranzigere dingen gezien in ieder geval.
Ik verkeer nog in shock
Die cheese taco was wel ranzig ja, ben benieuwd of die echt is of ook een fotoshop.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit is sowieso wel schokkend. Heb weinig ranzigere dingen gezien in ieder geval.
Ik verkeer nog in shock
quote:
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker! Wel verse mag ik hopen?
quote:
Dit is een grote hoeveelheid. En zoals gezegd, maaltijdsoep. Dus gebonden, veel vlees en groente en volgens mij ook iets van pasta erinquote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa... zou echt sterven van de honger als ik alleen soep op zou hebben.
Ik heb 3 dagen achter elkaar gekookt (of geholpen). Ik mag best een avond uit blik eten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Het mag wel hoor. Ik hou er gewoon niet van, van alléén soep.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dit is een grote hoeveelheid. En zoals gezegd, maaltijdsoep. Dus gebonden, veel vlees en groente en volgens mij ook iets van pasta erin
Ik wel!quote:
Jeugdsentimentquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen achter elkaar gekookt (of geholpen). Ik mag best een avond uit blik eten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor lieverd, dat mag best. Je doet het beter dan ik vandaag
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
Ik eet weer heel de week zuurkool, denk ik.
Ik had vandaag opgebakken zuurkool op een broodjequote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
Ik eet weer heel de week zuurkool, denk ik.
Wat heb jij je zoontje voorgeschoteld?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoor lieverd, dat mag best. Je doet het beter dan ik vandaag
Jamaar, een hele KILO voor maar een euro!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel een terugkerend thema he
Good for you!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wel!
Kijk Yuki, zo kan het ook, in plaats van gelijk in de verdediging schieten
Waar haal je dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Jamaar, een hele KILO voor maar een euro!
Echt, ik zou willen dat ik zuurkool lekker vindt!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Jamaar, een hele KILO voor maar een euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |