I would never use my powers for personal gain, how dare youquote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelIk weet nu alleen niet of je je modkrachten hebt gebruikt om 'm post aan te passen of dat hij al veranderde toen ik op quoten drukte
I darequote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef STING het volgende:
[..]
I would never use my powers for personal gain, how dare you
Mooi nummer is datquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
Id go hungry, Id go black and blue
Id go crawling down the avenue
Theres nothing that I wouldnt do
To make you feel my love
Then you're wrongquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
I dare
Ik denk namelijk dat jij dat wel doet.
ik heb echt geen idee ik lever alleen de linkjesquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me alleen af of die cheese taco echt is... Hij is nog erger dan een blue waffle.
Well, ain't that cute...quote:
Oh, ik heb gewoon gekeken. Beide smerig maar niet wereldschokkend of zoquote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee ik lever alleen de linkjes
ja ik heb ze ook gezien maar weet dus niet of ze echt zijn of niet bedoelde ikquote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon gekeken. Beide smerig maar niet wereldschokkend of zo
Dit is sowieso wel schokkend. Heb weinig ranzigere dingen gezien in ieder geval.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon gekeken. Beide smerig maar niet wereldschokkend of zo
Hehe, scherpquote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
Ik moet wel zeggen dat met de waffles, de taco's en de mustard deze TT wel erg toepasselijk is
watjequote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit is sowieso wel schokkend. Heb weinig ranzigere dingen gezien in ieder geval.
Ik verkeer nog in shock
Die cheese taco was wel ranzig ja, ben benieuwd of die echt is of ook een fotoshop.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit is sowieso wel schokkend. Heb weinig ranzigere dingen gezien in ieder geval.
Ik verkeer nog in shock
quote:
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker! Wel verse mag ik hopen?
quote:
Dit is een grote hoeveelheid. En zoals gezegd, maaltijdsoep. Dus gebonden, veel vlees en groente en volgens mij ook iets van pasta erinquote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa... zou echt sterven van de honger als ik alleen soep op zou hebben.
Ik heb 3 dagen achter elkaar gekookt (of geholpen). Ik mag best een avond uit blik eten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Het mag wel hoor. Ik hou er gewoon niet van, van alléén soep.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dit is een grote hoeveelheid. En zoals gezegd, maaltijdsoep. Dus gebonden, veel vlees en groente en volgens mij ook iets van pasta erin
Ik wel!quote:
Jeugdsentimentquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen achter elkaar gekookt (of geholpen). Ik mag best een avond uit blik eten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor lieverd, dat mag best. Je doet het beter dan ik vandaag
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
Ik eet weer heel de week zuurkool, denk ik.
Ik had vandaag opgebakken zuurkool op een broodjequote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
Ik eet weer heel de week zuurkool, denk ik.
Wat heb jij je zoontje voorgeschoteld?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoor lieverd, dat mag best. Je doet het beter dan ik vandaag
Jamaar, een hele KILO voor maar een euro!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel een terugkerend thema he
Good for you!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wel!
Kijk Yuki, zo kan het ook, in plaats van gelijk in de verdediging schieten
Waar haal je dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Jamaar, een hele KILO voor maar een euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |