I would never use my powers for personal gain, how dare youquote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelIk weet nu alleen niet of je je modkrachten hebt gebruikt om 'm post aan te passen of dat hij al veranderde toen ik op quoten drukte
I darequote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef STING het volgende:
[..]
I would never use my powers for personal gain, how dare you
Mooi nummer is datquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
Id go hungry, Id go black and blue
Id go crawling down the avenue
Theres nothing that I wouldnt do
To make you feel my love
Then you're wrongquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
I dare
Ik denk namelijk dat jij dat wel doet.
ik heb echt geen idee ik lever alleen de linkjesquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me alleen af of die cheese taco echt is... Hij is nog erger dan een blue waffle.
Well, ain't that cute...quote:
Oh, ik heb gewoon gekeken. Beide smerig maar niet wereldschokkend of zoquote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee ik lever alleen de linkjes
ja ik heb ze ook gezien maar weet dus niet of ze echt zijn of niet bedoelde ikquote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon gekeken. Beide smerig maar niet wereldschokkend of zo
Dit is sowieso wel schokkend. Heb weinig ranzigere dingen gezien in ieder geval.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon gekeken. Beide smerig maar niet wereldschokkend of zo
Hehe, scherpquote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
Ik moet wel zeggen dat met de waffles, de taco's en de mustard deze TT wel erg toepasselijk is
watjequote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit is sowieso wel schokkend. Heb weinig ranzigere dingen gezien in ieder geval.
Ik verkeer nog in shock
Die cheese taco was wel ranzig ja, ben benieuwd of die echt is of ook een fotoshop.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit is sowieso wel schokkend. Heb weinig ranzigere dingen gezien in ieder geval.
Ik verkeer nog in shock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |