Rommelig vind ik meevallen eigenlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja rommelig i know maar wilde t gewoon uit de dozen hebben
Met dank aan M-M.quote:
Die plaatjes lijken zo weggelopen uit de IKEA-catalogus joh.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja rommelig i know maar wilde t gewoon uit de dozen hebben
Er is ongetwijfeld geneukt. De vraag is nog door wie.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
poezen vinden t wel prima en yay voor onbeveiligd draadoos netwerk en mn netbooknog roddels van de meet van gisteren?
Was het in Utrecht? Zag nog een kop met lijk gevonden in kanaal Utrecht. Ik dacht nog: misschien vond iemand de meet toch niet zo leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is ongetwijfeld geneukt. De vraag is nog door wie.
je hebt bij ikea gewerkt of niet hequote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die plaatjes lijken zo weggelopen uit de IKEA-catalogus joh.
Dan gaat de neuken wel goedkomen.quote:
Ik vroeg me al af hoe je zo zwaar kon internetten zonder zelf internet te hebben nogquote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
poezen vinden t wel prima en yay voor onbeveiligd draadoos netwerk en mn netbooknog roddels van de meet van gisteren?
Een typefout is geen taalfout.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met zulke taalfouten niet, natuurlijk.
ja maar is pas 7feb aangesloten, duurt 3 wekenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je zo zwaar kon internetten zonder zelf internet te hebben nog![]()
Wel al geregeld?
Das best lang, teringquote:Op zondag 23 januari 2011 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar is pas 7feb aangesloten, duurt 3 weken
Great!quote:
Slecht. Tenminste, bij twee van de drie voorzie ik geen problemen, maar European Legal Governance gaat slechtquote:
De voorbereiding loopt niet zoals gepland? Wat gaat er niet naar wens?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
Slecht. Tenminste, bij twee van de drie voorzie ik geen problemen, maar European Legal Governance gaat slecht
Het is gewoon een kut onderwerpquote:Op zondag 23 januari 2011 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De voorbereiding loopt niet zoals gepland? Wat gaat er niet naar wens?
ik zou zeggen zoek anders een samenvatting erover op, en leer het gewoon digitaal via de pc zo deed ik het altijdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut onderwerp
Daarbij moet ik het hele Europese wetboek printen en dat vertik ik. Nou ja, we gaan het zien, dinsdag. Ik heb morgen de hele dag nog om de casussen door te nemen en de belangrijkste wetsartikelen te printen (die heb ik allemaal al op een rijtje staan).
Het klinkt niet alsof het twintig pagina's is.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Het is gewoon een kut onderwerp
Daarbij moet ik het hele Europese wetboek printen en dat vertik ik. Nou ja, we gaan het zien, dinsdag. Ik heb morgen de hele dag nog om de casussen door te nemen en de belangrijkste wetsartikelen te printen (die heb ik allemaal al op een rijtje staan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |