Ai, die is wel heel erg, normaal doe ik dat toch heel weinig fout.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hun versierskills net zo goed zijn als jouw Engels, kan ik mij daar iets bij voorstellen.
Zolang het een hoekje onder samzz' bureau is, vergeeft ze het je vast wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ai, die is wel heel erg, normaal doe ik dat toch heel weinig fout.
*kruipt in een hoekje van schaamte*
Zie vorige post, heel slecht van mij. Even afgeleid wellicht maar desondanks heel slecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik out of league?Het is their league, overigens.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang het een hoekje onder samzz' bureau is, vergeeft ze het je vast wel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang het een hoekje onder samzz' bureau is, vergeeft ze het je vast wel.
In het algemeen genomen he. Jij bent de uitzondering op de regel.quote:
I kan mij er weinig bij voorstellen. Het was dan ook niet voor niks dat ze zichzelf zo gewillig aanbood aan mijzelf om te neuken. Ze heeft gewoon oog voor kwaliteit.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef xFriendx het volgende:
Zo zie je maar Airwin, dan verbruid je het al snel als vent bij Samzz
Maar jij maakt die kapitale blunders dan ook nietquote:Op zondag 23 januari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I kan mij er weinig bij voorstellen. Het was dan ook niet voor niks dat ze zichzelf zo gewillig aanbood aan mijzelf om te neuken. Ze heeft gewoon oog voor kwaliteit.
Nou, vooruit.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het algemeen genomen he. Jij bent de uitzondering op de regel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vermaakt je wel in Maastricht las ik?
http://www.telegraaf.nl/b(...)eroofd__.html?p=22,1
Je moet het wel heel veel gekker maken wil je het bij mij verbruienquote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zie vorige post, heel slecht van mij. Even afgeleid wellicht maar desondanks heel slecht.
Zo zie je maar Airwin, dan verbruid je het al snel als vent bij Samzz
En met dat laatste kan ik het natuurlijk alleen maar eens zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I kan mij er weinig bij voorstellen. Het was dan ook niet voor niks dat ze zichzelf zo gewillig aanbood aan mijzelf om te neuken. Ze heeft gewoon oog voor kwaliteit.
Denk niet dat je dan naast Royco in de nieuwe Baywatch komt te spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, ik kan de chocopinda's maar niet laten staan
Nou single mannen, PM's kunnen vanaf nu worden verstuurd naar haar net-zo-gewillige PM box.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
Je moet het wel heel veel gekker maken wil je het bij mij verbruien
Als ik het zeg, dan is het zo ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
En met dat laatste kan ik het natuurlijk alleen maar eens zijn
Zoeken alleen nog vrouwelijke figurantenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan naast Royco in de nieuwe Baywatch komt te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |