That's the spirit!quote:
Schoonmaken kun je beter na afloop doen.quote:
Zo niet, dan pech. Ik ga echt niet meer dan duizend pagina's printen. Ik heb niet eens zoveel papier en inkt.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
nu nog hopen dat ze voor dinsdag antwoorden
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef vencodark het volgende:
En dan is er nog het kind van een vriendin die jarig is...weet niet of ik daar dan ook nog tijd voor heb. En Valentijnsdag! En nog een vriend die in feb jarig is.Of was hij nu in april jarig...
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rode zwembroek aan, en dan ga ik a la the Hoff door de branding rennen
Nouja zeg..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
wel je mag best meelopen naar de douche maar verder kom je niet hoor
Watermannen!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef vencodark het volgende:
Tja, ik ken nu eenmaal veel mensen die in feb. jarig zijn.Is ook niet mijn keus.
Ik zal vast een hamburgertje klaarleggen danquote:
Ja jij kan dat wel met jouw lijfquote:
Met vissen heb ik dan weer minder.quote:
Ach ik kan het hebben dan hequote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal vast een hamburgertje klaarleggen dan
Ik heb 2 watermannen als vrienden en 1 waterman als zus. En een vriend als vis.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef Watertornado het volgende:
Als ik in zwembroek loop hangen mijn rollen over de rand.
Volgens de nieuwe telling Steenbok voor een groot deel.quote:
Mag ik je dan ook filmen?quote:
In de chinese horoscoop is je element water?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb 2 watermannen als vrienden en 1 waterman als zus. En een vriend als vis.
Blijkbaar lig ik goed bij watermannen.
Ik geloof 't gewoon niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Same here. Nou ja, rollen niet, maar te bol is het wel.
Hm...weet ik niet. Zal eens kijken.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In de chinese horoscoop is je element water?
Gaat ze weer..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
The hoff-style!quote:
Daar hoorde ik je laatst ook al over. Geldt dat dus ook voor mij, aangezien er maar een dagen tussen zit?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Volgens de nieuwe telling Steenbok voor een groot deel.
niks te bol...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet,waarom?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat verbaasd me dan weer enigsinds..
Geen idee... Moet je even opzoeken. Ik ben en blijf gewoon en watervrouw, die wetenschappers kunnen me de pot opquote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoorde ik je laatst ook al over. Geldt dat dus ook voor mij, aangezien er maar een dagen tussen zit?
Nou ja zeg! Jij begon over drinken a la the hoff! Of ken je dat filmpje niet? Dan snap je mijn hamburger grapje ook niet...quote:
I'm with you on this one.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
Geen idee... Moet je even opzoeken. Ik ben en blijf gewoon en watervrouw, die wetenschappers kunnen me de pot op
Ik zit niet aan het bierquote:Op zondag 23 januari 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
XFriendje, blijf eens van dat bier af, je ijlt!
Had verwacht dat het water zou zijn, aangezien je veel watermannen aantrekt, en vis..quote:
Dacht dat het gewoon weer over mijn eetgedrag ging.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Jij begon over drinken a la the hoff! Of ken je dat filmpje niet? Dan snap je mijn hamburger grapje ook niet...
Altijd als ik dat doe wordt ik onder de voet gelopenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht dat het gewoon weer over mijn eetgedrag ging.
Maar nu je het zegt, herinner ik me het filmpje weer.
Dacht dat je me wilde filmen terwijl ik als een jonge god over het strand paradeer
You know me betterquote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht dat het gewoon weer over mijn eetgedrag ging.
Maar nu je het zegt, herinner ik me het filmpje weer.
Dacht dat je me wilde filmen terwijl ik als een jonge god over het strand paradeer
Tja, blijkbaar heeft het dus geen fuck met elkaar te maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had verwacht dat het water zou zijn, aangezien je veel watermannen aantrekt, en vis..
Jij kiest mij, terwijl al die mannen hier aan je voeten liggen?quote:
Ik ben heus wel eens lief tegen je zonder wodka!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar ook de vraag of je weer aan de wodka zit
wanneer dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben heus wel eens lief tegen je zonder wodka!
Vaak genoeg!quote:
Oh dus nu ligt het weer aan mijquote:Op zondag 23 januari 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vaak genoeg!Je moet het ook wel verdienen he!
Dat blijkt dan weer ja..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar heeft het dus geen fuck met elkaar te maken.En dat mijn zus een waterman is, kan ik niets aan doen.
Alleen bij de combinatie kutwijf-doetje.quote:
quote:
Welke mannen?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kiest mij, terwijl al die mannen hier aan je voeten liggen?
Echt wel, dat wil je alleen niet hardop toegeven.quote:
Niet zo quasi onschuldig doen lieverd. Je weet beter dan dat.quote:
Nee, en ook niet zachtjesquote:Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt wel, dat wil je alleen niet hardop toegeven.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah je bent zo schattig als je stoer doet.
Ik heb echt geen mannen aan m'n voeten liggen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zo quasi onschuldig doen lieverd. Je weet beter dan dat.
Ik pas ook niet onder je bureau.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen mannen aan m'n voeten liggen hoor*Kijkt nogmaals onder bureau*
Stomme mannen hier dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt geen mannen aan m'n voeten liggen hoor*Kijkt nogmaals onder bureau*
Als hun versierskills net zo goed zijn als jouw Engels, kan ik mij daar iets bij voorstellen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef xFriendx het volgende:
Of ze zijn van mening dat Samzz 'out of there league' is
Ik out of league?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of ze zijn van mening dat Samzz 'out of there league' is
Ai, die is wel heel erg, normaal doe ik dat toch heel weinig fout.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hun versierskills net zo goed zijn als jouw Engels, kan ik mij daar iets bij voorstellen.
Zolang het een hoekje onder samzz' bureau is, vergeeft ze het je vast wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ai, die is wel heel erg, normaal doe ik dat toch heel weinig fout.
*kruipt in een hoekje van schaamte*
Zie vorige post, heel slecht van mij. Even afgeleid wellicht maar desondanks heel slecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik out of league?Het is their league, overigens.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang het een hoekje onder samzz' bureau is, vergeeft ze het je vast wel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang het een hoekje onder samzz' bureau is, vergeeft ze het je vast wel.
In het algemeen genomen he. Jij bent de uitzondering op de regel.quote:
I kan mij er weinig bij voorstellen. Het was dan ook niet voor niks dat ze zichzelf zo gewillig aanbood aan mijzelf om te neuken. Ze heeft gewoon oog voor kwaliteit.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef xFriendx het volgende:
Zo zie je maar Airwin, dan verbruid je het al snel als vent bij Samzz
Maar jij maakt die kapitale blunders dan ook nietquote:Op zondag 23 januari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I kan mij er weinig bij voorstellen. Het was dan ook niet voor niks dat ze zichzelf zo gewillig aanbood aan mijzelf om te neuken. Ze heeft gewoon oog voor kwaliteit.
Nou, vooruit.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het algemeen genomen he. Jij bent de uitzondering op de regel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vermaakt je wel in Maastricht las ik?
http://www.telegraaf.nl/b(...)eroofd__.html?p=22,1
Je moet het wel heel veel gekker maken wil je het bij mij verbruienquote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zie vorige post, heel slecht van mij. Even afgeleid wellicht maar desondanks heel slecht.
Zo zie je maar Airwin, dan verbruid je het al snel als vent bij Samzz
En met dat laatste kan ik het natuurlijk alleen maar eens zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I kan mij er weinig bij voorstellen. Het was dan ook niet voor niks dat ze zichzelf zo gewillig aanbood aan mijzelf om te neuken. Ze heeft gewoon oog voor kwaliteit.
Denk niet dat je dan naast Royco in de nieuwe Baywatch komt te spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, ik kan de chocopinda's maar niet laten staan
Nou single mannen, PM's kunnen vanaf nu worden verstuurd naar haar net-zo-gewillige PM box.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
Je moet het wel heel veel gekker maken wil je het bij mij verbruien
Als ik het zeg, dan is het zo ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
En met dat laatste kan ik het natuurlijk alleen maar eens zijn
Zoeken alleen nog vrouwelijke figurantenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan naast Royco in de nieuwe Baywatch komt te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |