Je hebt overal een datingsite voorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...
Fok is voor iedereen geschikt.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die is er ook! Fok [Singles]
Simpel toch? Heb je meteen een kind, zonder de last van een zwangerschap.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...
Ik niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar in veel dingen wel.
Maar genoeg gezeikt, ga weer proberen vriendelijk te zijn
Ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt overal een datingsite voorDikke en dunne mensen, slimme en domme mensen, knappe en lelijke mensen. Ik ben benieuwd of er al een datingsite voor huisdieren is.
quote:
Wat voor dier wil je daten dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt overal een datingsite voorDikke en dunne mensen, slimme en domme mensen, knappe en lelijke mensen. Ik ben benieuwd of er al een datingsite voor huisdieren is.
Zou jij niet na 250 jaar genoeg hebben van die mannen, 250 jaar zeiken op de scheids, 250 jaar moet er bier in de koelkast staan etcquote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik bedoel, dat je niet kan weten of MissB de 250 haalt, want de techniek zit niet stil en wie weet zijn we over een paar jaar wel gedegradeerd tot super geconcentreerde spoken en leven we voor altijd
Of voor gedetineerdenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt.
Of een datingsite voor Aidspatiėnten.
Ik zag hm nu ook ja. Als die alleenstaande mama's nu eens gaan daten met die alleenstaande papa's!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu heb ik die van alleenstaande mama's.
Oh, dat geloof ik graag.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of voor gedetineerdenMaar dat bestaat volgens mij al...
Ik heb nu volslanke mensen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu heb ik die van alleenstaande mama's.
Ja, zo kan je 'm ook opvatten... *zuchtquote:
Als spook drink je geen bier, dus ik zie het probleem niet zoquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou jij niet na 250 jaar genoeg hebben van die mannen, 250 jaar zeiken op de scheids, 250 jaar moet er bier in de koelkast staan etc
Is dat een Rubens-appeltje dan? Of meer een Rubens-peertje?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu volslanke mensen.
Kom maar weer met een opmerking MissB
Die ken ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik graag.
Net als dat programma van Xander de Buisjonje, een tijdje terug.
Zie je het al voor je? Dat je geen beha meer hoeft te dragen omdat er oesterzwammen voor zitten?quote:
Samzzquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens drink ik zelf ook bier, dus het moet sowieso in de koelkast staan.
Die had vorig jaar ofzo een programma met 3 ex-gedetineerden. Daar konden vrouwen dan op reageren en die 3 mannen mochten zo op een aantal dates enzo en wat vrouwen ontmoeten.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu volslanke mensen.
Kom maar weer met een opmerking MissB
Ik niet! Hijquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat een Rubens-appeltje dan? Of meer een Rubens-peertje?
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Dat je geen beha meer hoeft te dragen omdat er oesterzwammen voor zitten?
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef al niks meer te zeggen, goed he.
Ain't Iquote:
Het is niet waar...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die had vorig jaar ofzo een programma met 3 ex-gedetineerden. Daar konden vrouwen dan op reageren en die 3 mannen mochten zo op een aantal dates enzo en wat vrouwen ontmoeten.
slaapsequote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga weer verder slapen .... denk ik.... dag..
It's true!quote:
Jij valt nog niet op achter een lantaarnpaal.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben de vol in volslank! Vraag maar aan Venco
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef vencodark het volgende:
Jeetje Miss B, hoe vaak moet ik nog op je fobo klikken om te onthouden dat ik je foto's allang ken?
Ah net zoals ik dusquote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben de vol in volslank! Vraag maar aan Venco
Tuurlijk schat, het ligt altijd aan de fotoquote:
In dit geval wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, het ligt altijd aan de foto
Zie je, ik ben goed voor je!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dit geval wel.
Maar ben nu zo onzeker dat ik morgen weer ga beginnen met sporten
Chop chop, minder lullen, meer trainenquote:
Check.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chop chop, minder lullen, meer trainen
Ben voetbal aan het kijken nuquote:Op zondag 23 januari 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chop chop, minder lullen, meer trainen
wat?? Moet je een heel handboek uit printen? Arme printerquote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga de treaties eens printen... het slaat nergens op... een fucking Europees wetboek uitprinten
Nou ja...
Die heb ik ook nog gehad. Best veel. Sommige van die treaties gaan zelfs zo ver dat ze handelen over de vorm en inhoud van potjes jam binnen Europaquote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga de treaties eens printen... het slaat nergens op... een fucking Europees wetboek uitprinten
Nou ja...
Wetboek... Ik denk dat ik 'm nodig heb op de examensquote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat?? Moet je een heel handboek uit printen? Arme printer
Ik print alleen de belangrijkste wetsartikelen, maar dan nog, het is mega veel en ik snap niet dat ze dat voorschrijven... Echt belachelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad. Best veel. Sommige van die treaties gaan zelfs zo ver dat ze handelen over de vorm en inhoud van potjes jam binnen Europa
Kan het niet op je stage uitgeprint worden? Als je het heeeel lief vraagt?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wetboek... Ik denk dat ik 'm nodig heb op de examens
Daar heb ik toch niks aan? Heb het dinsdag nodig voor 't tentamen, stage staat daar helemaal los van.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan het niet op je stage uitgeprint worden? Als je het heeeel lief vraagt?
Oooohja ik had natuurlijk moeten weten dat je het a.s. dinsdag nodig had?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan? Heb het dinsdag nodig voor 't tentamen, stage staat daar helemaal los van.
ik heb op mijn stage wel eens hele handboeken geprint die ik nodig had..en nooit geen probleem...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan het niet op je stage uitgeprint worden? Als je het heeeel lief vraagt?
goedendagquote:
Kijk daar heb je het al. Bier erbij zeker ook?quote:
Deed het laatst ook van een reader van school. Ook 115 pagina's. Heb gewoon gevraagd of het op stage geprint mocht worden. Ook geen probleem indd.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb op mijn stage wel eens hele handboeken geprint die ik nodig had..en nooit geen probleem...
ik hoefde het niet eens te vragenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deed het laatst ook van een reader van school. Ook 115 pagina's. Heb gewoon gevraagd of het op stage geprint mocht worden. Ook geen probleem indd.
Nee geen bier erbij.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al. Bier erbij zeker ook?
3 vaste taken maar? Wat dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik hoefde het niet eens te vragenik mocht bijna doen wat ik wilde, zolang ik 3 vaste taken afkreeg en aan mijn uren kwam
Nou vooruit, dat valt dan weer mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geen bier erbij.
Je denkt altijd zo slecht over me he
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooohja ik had natuurlijk moeten weten dat je het a.s. dinsdag nodig had?
Maar doordat jij over bier begint heb ik nu wel dorst.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat valt dan weer mee.
Het registeren van alle gemelde reparaties, ongeveer 20 storingen per week nakijken, en de rest van de dingen die bij een project hoorde wat ik uitvoerde, waar 1x per week een overleg bijhoorde.quote:
Dat klinkt indd. nog niet zo gek. Maar 3 vaste taken per dag lijkt niet heel afwisselend?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
Het registeren van alle gemelde reparaties, ongeveer 20 storingen per week nakijken, en de rest van de dingen die bij een project hoorde wat ik uitvoerde, waar 1x per week een overleg bijhoorde.
Maar mijn stage was super relaxed, kon mijn eigen tijden zowat indelen zolang er minimaal 1 2de lijns persoon was.En ik mocht makkelijk 2 a 3 uurtjes per dag aan stagerelateerde opdrachten werken van school
mwa viel wel mee, vooral de storingen vondt ik leuk om te doen..en dat was toch iedere dag anders. En de afwisseling ach viel mee ik ging op eengegeven moment ook 1x per week naar amsterdam om daar met een andere stagair aan een project te werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt indd. nog niet zo gek. Maar 3 vaste taken per dag lijkt niet heel afwisselend?
Van hetzelfdequote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wens uwer allen een fijne avond!
Kan je geen boek lenen bij de bieb ofzo bij je studie?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wetboek... Ik denk dat ik 'm nodig heb op de examens
doeiiiiiquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wens uwer allen een fijne avond!
Mja, zo'n project is ook een mooi tussendoortje dan. En tot 3 is ook niet gek zeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
mwa viel wel mee, vooral de storingen vondt ik leuk om te doen..en dat was toch iedere dag anders. En de afwisseling ach viel mee ik ging op eengegeven moment ook 1x per week naar amsterdam om daar met een andere stagair aan een project te werkenen dat was altijd wel leuk
![]()
En ach, ik zat daar iedere dag van half 9 tot 3 ...
nee was de leukste en relaxte stage van de 2 die ik heb gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, zo'n project is ook een mooi tussendoortje dan. En tot 3 is ook niet gek zeg.
helemaal mee eensquote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef xFriendx het volgende:
Dacht trouwens dat het vandaag wel beter weer zou zijn, maar dat valt vies tegen.
Ik heb toch in een vorige reactie getypt dat ik ze nodig heb voor de tentamens?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooohja ik had natuurlijk moeten weten dat je het a.s. dinsdag nodig had?
Nope, niet leenbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je geen boek lenen bij de bieb ofzo bij je studie?
En heb nog meer zin in de zomerquote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis hier gewoon grijs en somber. Wat wind ook nog.
Heb echt zin in lente
Waar dan? En ik heb echt niet onthouden dat je dinsdag een tentamen hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toch in een vorige reactie getypt dat ik ze nodig heb voor de tentamens?
Op de vorige pagina in een reactie op Cafpow. En er stond niet bij dat het dinsdag is.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar dan? En ik heb echt niet onthouden dat je dinsdag een tentamen hebt.
quote:
Ik wil gewoon zon, en minder regen..dat vindt ik al prima voor mijn laatste weekje winter/herfstweer, vanaf volgende week maandag is het voor mij gewoon 1 maandje zomerquote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis hier gewoon grijs en somber. Wat wind ook nog.
Heb echt zin in lente
Ok hoe dan ook, je moet het printen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de vorige pagina in een reactie op Cafpow. En er stond niet bij dat het dinsdag is.
Dat zijn dan die blikjes in je tas, I assume?quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zijn dan die blikjes in je tas, I assume?
Lekker niet gaan!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, straks 3 verjaardagen op zaterdag achter elkaar. Februari.
you'll be surprisedquote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zijn dan die blikjes in je tas, I assume?
Dat weet ik nog niet. Maar ik weiger eigenlijk uit principe zoveel pagina's te printen...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok hoe dan ook, je moet het printen.
Ja, jawel. 3 zaterdagen achter elkaar...zus in de buurt, vriendin in Enschede en een vriend in Noordeloos.quote:
nu nog hopen dat ze voor dinsdag antwoordenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Maar ik weiger eigenlijk uit principe zoveel pagina's te printen...
Ik heb m'n prof een mailtje gestuurd met hoe noodzakelijk ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |