Je hebt overal een datingsite voorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...
Fok is voor iedereen geschikt.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die is er ook! Fok [Singles]
Simpel toch? Heb je meteen een kind, zonder de last van een zwangerschap.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...
Ik niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar in veel dingen wel.
Maar genoeg gezeikt, ga weer proberen vriendelijk te zijn
Ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt overal een datingsite voorDikke en dunne mensen, slimme en domme mensen, knappe en lelijke mensen. Ik ben benieuwd of er al een datingsite voor huisdieren is.
quote:
Wat voor dier wil je daten dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt overal een datingsite voorDikke en dunne mensen, slimme en domme mensen, knappe en lelijke mensen. Ik ben benieuwd of er al een datingsite voor huisdieren is.
Zou jij niet na 250 jaar genoeg hebben van die mannen, 250 jaar zeiken op de scheids, 250 jaar moet er bier in de koelkast staan etcquote:Op zondag 23 januari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik bedoel, dat je niet kan weten of MissB de 250 haalt, want de techniek zit niet stil en wie weet zijn we over een paar jaar wel gedegradeerd tot super geconcentreerde spoken en leven we voor altijd
Of voor gedetineerdenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt.
Of een datingsite voor Aidspatiėnten.
Ik zag hm nu ook ja. Als die alleenstaande mama's nu eens gaan daten met die alleenstaande papa's!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu heb ik die van alleenstaande mama's.
Oh, dat geloof ik graag.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of voor gedetineerdenMaar dat bestaat volgens mij al...
Ik heb nu volslanke mensen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu heb ik die van alleenstaande mama's.
Ja, zo kan je 'm ook opvatten... *zuchtquote:
Als spook drink je geen bier, dus ik zie het probleem niet zoquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou jij niet na 250 jaar genoeg hebben van die mannen, 250 jaar zeiken op de scheids, 250 jaar moet er bier in de koelkast staan etc
Is dat een Rubens-appeltje dan? Of meer een Rubens-peertje?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu volslanke mensen.
Kom maar weer met een opmerking MissB
Die ken ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik graag.
Net als dat programma van Xander de Buisjonje, een tijdje terug.
Zie je het al voor je? Dat je geen beha meer hoeft te dragen omdat er oesterzwammen voor zitten?quote:
Samzzquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens drink ik zelf ook bier, dus het moet sowieso in de koelkast staan.
Die had vorig jaar ofzo een programma met 3 ex-gedetineerden. Daar konden vrouwen dan op reageren en die 3 mannen mochten zo op een aantal dates enzo en wat vrouwen ontmoeten.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu volslanke mensen.
Kom maar weer met een opmerking MissB
Ik niet! Hijquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat een Rubens-appeltje dan? Of meer een Rubens-peertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |