helemaal mee eensquote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef xFriendx het volgende:
Dacht trouwens dat het vandaag wel beter weer zou zijn, maar dat valt vies tegen.
Ik heb toch in een vorige reactie getypt dat ik ze nodig heb voor de tentamens?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooohja ik had natuurlijk moeten weten dat je het a.s. dinsdag nodig had?
Nope, niet leenbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je geen boek lenen bij de bieb ofzo bij je studie?
En heb nog meer zin in de zomerquote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis hier gewoon grijs en somber. Wat wind ook nog.
Heb echt zin in lente
Waar dan? En ik heb echt niet onthouden dat je dinsdag een tentamen hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toch in een vorige reactie getypt dat ik ze nodig heb voor de tentamens?
Op de vorige pagina in een reactie op Cafpow. En er stond niet bij dat het dinsdag is.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar dan? En ik heb echt niet onthouden dat je dinsdag een tentamen hebt.
quote:
Ik wil gewoon zon, en minder regen..dat vindt ik al prima voor mijn laatste weekje winter/herfstweer, vanaf volgende week maandag is het voor mij gewoon 1 maandje zomerquote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis hier gewoon grijs en somber. Wat wind ook nog.
Heb echt zin in lente
Ok hoe dan ook, je moet het printen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de vorige pagina in een reactie op Cafpow. En er stond niet bij dat het dinsdag is.
Dat zijn dan die blikjes in je tas, I assume?quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zijn dan die blikjes in je tas, I assume?
Lekker niet gaan!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, straks 3 verjaardagen op zaterdag achter elkaar. Februari.
you'll be surprisedquote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zijn dan die blikjes in je tas, I assume?
Dat weet ik nog niet. Maar ik weiger eigenlijk uit principe zoveel pagina's te printen...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok hoe dan ook, je moet het printen.
Ja, jawel. 3 zaterdagen achter elkaar...zus in de buurt, vriendin in Enschede en een vriend in Noordeloos.quote:
nu nog hopen dat ze voor dinsdag antwoordenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Maar ik weiger eigenlijk uit principe zoveel pagina's te printen...
Ik heb m'n prof een mailtje gestuurd met hoe noodzakelijk ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |