als dat niet helpt wil ik er ook wel een gooien hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mikt een emmer koud water in Engel haar gezicht
Die heeft vast de hele dag liggen neuken.quote:
Gewoon alvast doen voor de zekerheid.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef cafpow het volgende:
als dat niet helpt wil ik er ook wel een gooien hoor
Ja ....Dank je wel!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mikt een emmer koud water in Engel haar gezicht
Graag gedaan. Enquote:Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef -Engel- het volgende:
Ja ....Dank je wel!
* -Engel- schudt met haar natte haren
Nou, niet om het een of ander, maar ik heb echt geen 3000+ printerpapier liggenquote:
Ze was op de meet zeker?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef AirwiN het volgende:
Die heeft vast de hele dag liggen neuken.
zelfs ik kan niet zo lang slapen iddquote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft vast de hele dag liggen neuken.
Jij hebt vergelijkbare ervaringen met Singlesmeets?quote:
Raar!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
Nou, niet om het een of ander, maar ik heb echt geen 3000+ printerpapier liggenEn waarschijnlijk ook geen inkt om zoveel pagina's te printen.
Echt he... Wat ben ik voor student dat ik niet zoveel pakken papier heb liggenquote:
Met één op één meets wel jaquote:Op zondag 23 januari 2011 17:40 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt vergelijkbare ervaringen met Singlesmeets?
Laat me raden? Jij hebt vrijdag ook geprotesteerd?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Echt he... Wat ben ik voor student dat ik niet zoveel pakken papier heb liggenLaat staan zoveel inkt
Damn die persoon dan die onze een-op-een meet verstoorde dan.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef AirwiN het volgende:
Graag gedaan. Envoor vrouwen die schudden met hun natte haren.
Oeh, mooie MIquote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]Yeah voor de vrouwen met natte haren
Soort van cv. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef -Engel- het volgende:
O ja... waarom vinden mannen het nodig om mij te vertellen welke veroveringen ze allemaal gaan doen of hebben gedaan????
Nee, ik had een belangrijke meeting met m'n stagebegeleiderquote:Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden? Jij hebt vrijdag ook geprotesteerd?
Als CV dus.....quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort van cv. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Heeft het cv toch weer z'n meerwaarde bewezen. Prima voor preselectie.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef -Engel- het volgende:
Ja... dat ik bij dezen geen interesse meer heb....
want?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het cv toch weer z'n meerwaarde bewezen. Prima voor preselectie.
Ik heb namens alle studenten die niet konden gedemonstreerdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik had een belangrijke meeting met m'n stagebegeleiderNeemt niet weg dat ik de actie steun. though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |