abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91783760
quote:
15s.gif Op maandag 24 januari 2011 01:56 schreef Merkie het volgende:
Wat mij betreft moet je nooit "clubmensen" aanstellen op posities als die van de trainer / TD. Op die manier kan je nooit normaal functioneren als organisatie omdat deze mensen altijd een streepje voor hebben vanwege hun verleden. Daardoor kan je die mensen niet meer objectief beoordelen. Wat heb je nou aan Beenhakker / Been? Uiteindelijk helemaal niets, maar het waren wel "echte" Feyenoorders. Nou joepie. Ajax begaat exact dezelfde fout door Frank de Boer aan te stelen, die haalt 2012 niet als coach van Ajax.

Wat mij betreft stellen we Co Adriaanse als hoofdcoach. Mag dan wel bij Ajax gewerkt hebben, het is wel een goede coach en dat is het enige dat telt (imo). Bij Barcelona werkt het dan toevallig, maar ik denk dat Henk Wisman ook nog wel de CL zou winnen met die selectie.
Precies, je moet van goede huize komen om met Barcelona slechte resultaten te kunnen halen. Dan zul je als trainer waarschijnlijk gewoon persoonlijk de benen van Messi moeten breken.

Gewoon een goede trainer, zoals Adriaanse aanstellen. Discipline, dat hebben ze nodig.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_91783796
Je kunt heus wel clubmensen aanstellen maar ze dienen op basis van dezelfde criteria beoordeeld te worden als mensen van buitenaf.
Bert van Marwijk was eigenlijk ook maar een passant maar heeft wel goed gepresteerd.
Die zie ik ook niet zo snel janken na een kansloze nederlaag. Zelfs niet na een verloren WK finale.

Zo iemand heb je veel meer aan. Helemaal als je een jonge groep hebt zoals wij die nu hebben.

Mario redeneert veel teveel vanuit emotie. Daarnaast is zijn gebrek aan spelinzicht soms tenenkrommend. Juist als je een matige selectie heb moet je dat aspect bovengemiddeld beheersen wil je nog iets winnen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 02:06:35 #153
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91783826
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies, je moet van goede huize komen om met Barcelona slechte resultaten te kunnen halen. Dan zul je als trainer waarschijnlijk gewoon persoonlijk de benen van Messi moeten breken.

Gewoon een goede trainer, zoals Adriaanse aanstellen. Discipline, dat hebben ze nodig.
Als je ontkent dat Guardiola belangrijk is voor dit team heb je wmb best wel poep in je hoofd.

Die discipline-aanpak ziet vrijwel iedereen wel zitten hier, maar ik betwijfel in hoeverre dat werkt, we hebben het gezien met Verbeek. Al zou je een 'Adriaanse' aan stellen, dan toch pas volgend seizoen lijkt me. Die figuren hebben namenlijk wat aanpassingstijd nodig. Als Been vertrekt moet je gewoon een interim nemen waarmee je niet te veel omgooit.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 24 januari 2011 @ 02:08:53 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91783858
Het gaat mij erom dat clubmensen binnengehaald worden omdat ze clubmensen zijn en niet objectief getoetst worden op hun vaardigheden. Maar als een clubmens niet goed presteert, dan kan je met zo'n persoon moeilijk hetzelfde omgaan als met een persoon die geen "kind" van de club zou zijn. Dat verstoort de arbeidsverhoudingen en zorgt voor vervelende situaties.
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Als je ontkent dat Guardiola belangrijk is voor dit team heb je wmb best wel poep in je hoofd.
Ik ontken niks, ik trek zijn invloed alleen in twijfel. Denk je nou echt dat je Iniesta, Xavi en Messi hoeft uit te leggen hoe ze moeten spelen?
2000 light years from home
pi_91783976
Gewoon Jan Boskamp voor die groep pleuren :) :7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 02:18:21 #156
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91783997
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:08 schreef Merkie het volgende:
Het gaat mij erom dat clubmensen binnengehaald worden omdat ze clubmensen zijn en niet objectief getoetst worden op hun vaardigheden. Maar als een clubmens niet goed presteert, dan kan je met zo'n persoon moeilijk hetzelfde omgaan als met een persoon die geen "kind" van de club zou zijn. Dat verstoort de arbeidsverhoudingen en zorgt voor vervelende situaties.

[..]

Ik ontken niks, ik trek zijn invloed alleen in twijfel. Denk je nou echt dat je Iniesta, Xavi en Messi hoeft uit te leggen hoe ze moeten spelen?
Klopt, hij moet eerlijk beoordeeld worden, en mag dan ook wmb weg, maar hem voor alles en nog wat uitmaken omdat het hem emotioneel aangrijpt dat hij om de club geeft is triest.

Iniesta, Xavi en Messi zullen ook onder Been erg goed spelen, maar niet de sterren van de hemel spelen en record na record breken. De invloed van een trainer is sowieso over het algemeen beperkt. Al zou je alle trainers van de Eredivisie van club laten wisselen, zou het voor het eindresultaat waarschijnlijk weinig uitmaken. Vind wat dat betreft Willem ook wel mooi, die geeft openlijk toe dat hij maar wat doet als trainer, met beperkte invloed op z'n team
pi_91784021
Een voordeel van het vertrekken van El Ahmadi zou zijn dat er salarisruimte ontstaat. Dan kunnen we misschien een speler of twee aantrekken .. maar ja, wie is er op dit moment transfervrij en of kan er gehuurd worden :x
  maandag 24 januari 2011 @ 07:31:38 #158
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91785668
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat hij een kind van de club is?

Als er aan het einde van de rit een schlemiel van het seizoen gekozen gaat worden zal dat zonder twijfel Mario Been zijn.
Een loser zonder enig tactisch inzicht die weigert op te geven uit clubliefde, maar de club hiermee eigenlijk alleen maar schade toebrengt.

Of denk jij serieus dat hij de boel weer aan het draaien gaat krijgen?
Nee, met zo'n spelersgroep is het lekker. Je verliest, schandalig, van De Graafschap en alle kinderen staan te dringen voor een opengaande spelerstunnel.
Een Wijnaldum die niet inziet dat ze zich kapot moeten schamen, zeker niet zolang het 0-0 was :')
  maandag 24 januari 2011 @ 07:34:38 #159
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91785681
Dit is dan wel weer enigzins logisch:

ROTTERDAM - Feyenoord heeft zich gemeld voor Heerenveen-spits Bas Dost. Dat heeft de club gisteravond officieel bevestigd. Feyenoord gaat er vanuit dat er geld beschikbaar komt door de op handen zijnde overgang van Karim El Ahmadi (25) naar aan Al-Ahli FC in Dubai.

Dat is vandaag te lezen in AD Sportwereld. De club uit de Verenigde Arabische Emiraten kan de international van Marokko in eerste instantie tot het einde van het seizoen huren.

De steenrijke club krijgt vervolgens de mogelijkheid om de middenvelder, die tot medio 2013 onder contract staat in Rotterdam, over te nemen. El Ahmadi vloog gisteren, een dag na de teleurstellende nederlaag tegen De Graafschap, naar Dubai om een kijkje te nemen.
pi_91785764
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 07:31 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, met zo'n spelersgroep is het lekker. Je verliest, schandalig, van De Graafschap en alle kinderen staan te dringen voor een opengaande spelerstunnel.
Een Wijnaldum die niet inziet dat ze zich kapot moeten schamen, zeker niet zolang het 0-0 was :')
Omdat ze geen enkel greintje eigenwaarde hebben.
Zoiets kan je wel degelijk een trainer aanrekenen.
Daarnaast is Gini allang bezig met een andere club. Zal in de zomer wel weer weggaan dus wat zou hem het boeien?
Groetjes, Ezio.
pi_91785846
Straks hebben we gewoon 3 fitte spitsen :o. Nou ja 2,5 dan...

Maar even serieus; we mogen toch steeds nog niemand kopen omdat we in Cat. 1 zitten? Denkt Beenhakker hem te kunnen huren ofzo?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 24 januari 2011 @ 08:11:54 #162
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91785979
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 07:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat ze geen enkel greintje eigenwaarde hebben.
Zoiets kan je wel degelijk een trainer aanrekenen.
Daarnaast is Gini allang bezig met een andere club. Zal in de zomer wel weer weggaan dus wat zou hem het boeien?
Mentaliteit. En dat komt niet door de trainer, dat komt door de trainers.
pi_91785984
ajaks wil ook Dost halen. Lijkt me dus niet een reëel target.
Of hij moet iets speciaals hebben met de club....
Groetjes, Ezio.
pi_91785986
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mentaliteit. En dat komt niet door de trainer, dat komt door de trainers.
:')
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 08:14:02 #165
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91786001
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

:')
Ah, niet? Dan is het alleen Been joh :')
pi_91786031
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ah, niet? Dan is het alleen Been joh :')
welke trainers hebbie het over dan?
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 08:39:47 #167
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91786261
Laat dan maar :')
  maandag 24 januari 2011 @ 09:22:37 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91786953
quote:
Van Hanegem: 'Word neergezet als een bedelaar'

24/01/2011 09:01

Willem van Hanegem zou zaterdag een eerste gesprek hebben gevoerd met Feyenoord. Het clubicoon zelf vernam het bericht met stijgende verbazing.

'Vrijdagavond zat ik bij ADO-Heerenveen in het stadion toen ik begreep dat er op de televisie gezegd werd dat ik op zaterdag een gesprek met Feyenoord zou hebben', aldus De Kromme in het AD. 'Het blijft me verbazen hoe zulke onzin ontstaat.'

Van Hanegem is volgens eigen zeggen niet uit op een baan, maar wil slechts goedbedoeld advies geven. 'Niemand hoeft te denken dat ik naar een baan hangel of dat ik wil solliciteren. Over een vast dienstverband bij de club heb ik niet eens nagedacht.'

'Maar kom op. Als echte Feyenoorder met ervaring heb ik mijn vinger opgestoken. Dat is toch niet verkeerd? Ik heb daar geen spijt van, maar word nu een beetje neergezet als een bedelaar en dat steekt me toch.'

Overigens maakt Van Hanegem zich zorgen over de sportieve prestaties. 'Ik zag zaterdag De Vrij en Wijnaldum echt huilen (na de nederlaag tegen De Graafschap, red.), zoiets laat me niet onberoerd. Het zijn dus echte Feyenoorders, die twee, het gaat ze aan het hart dat ze de club niet verder kunnen helpen. Het wordt echt gevaarlijk voor Feyenoord daar onderin de Eredivisie.'
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 24 januari 2011 @ 09:27:17 #169
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_91787021
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:12 schreef Stokstaart het volgende:
ajaks wil ook Dost halen. Lijkt me dus niet een reëel target.
Of hij moet iets speciaals hebben met de club....
Bij Feyenoord is Dost verzekerd van een basisplaats, lijkt me dus wel degelijk reëel.
pi_91787419
Ik las in een interview in de VI dat het Dost zijn droom was om voor Ajax te spelen. Lijkt me raar als hij dan naar Feyenoord gaat.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:46:44 #171
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_91787432
Als ze Dost kunnen halen zou dat een stunt zijn!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_91787485
Dost kan bij Heerenveen de druk al niet aan...
  maandag 24 januari 2011 @ 10:02:57 #173
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_91787833
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft geen reet met druk te maken.
pi_91788548
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat hij daar niet slaagt hoeft niet direct met 'de druk niet aankunnen' te maken te hebben.
Zou een hele goede zet zijn als het lukt om Dost te halen.
pi_91788567
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:45 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik las in een interview in de VI dat het Dost zijn droom was om voor Ajax te spelen. Lijkt me raar als hij dan naar Feyenoord gaat.
Ja,want het woord van een voetballer zegt alles. :P Maar het zou wel weer typisch Ajax zijn om als we Dost bijna binnen hebben opeens de gesprekken te verstoren en hem alsnog voor onze neus weg te kapen.

[ Bericht 10% gewijzigd door john-x op 24-01-2011 10:40:21 ]
pi_91788949
quote:
AMSTERDAM - Jody Lukoki is door zijn trainer Frank de Boer gedwongen zijn excuses te maken voor de panna die hij vorige week woensdag maakte bij Tim de Cler in de Klassieker tegen Feyenoord.

,,Een gerespecteerde verdediger als De Cler speel je niet door de benen", luidde de uitleg van De Boer.

In blessuretijd van het duel speelde Lukoki, die debuteerde, de bal buiten het veld door de benen van De Cler, wat tot veel leedvermaak leidde bij de supporters. De Amsterdammers wonnen overigens met 2-0.
Wtf?? Is dit een geintje van de Boer ofzo?
pi_91789144
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef john-x het volgende:

[..]

Nee.
  maandag 24 januari 2011 @ 10:48:37 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91789200
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef john-x het volgende:

[..]

Ja,want het woord van een voetballer zegt alles. :P Maar het zou wel weer typisch Ajax zijn om als we Dost bijna binnen hebben opeens de gesprekken te verstoren en hem alsnog voor onze neus weg te kapen.
Ajax heeft zich min of meer al gemeld voor Dost...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 24 januari 2011 @ 10:51:04 #179
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_91789271
Wordt ie dan tweede keus achter El Hamdaoui? Lijkt me niet perfect voor je ontwikkeling als speler. Maar goed, dat geldt misschien ook wel voor het meedraaien in het huidige Feyenoord...
pi_91789469
Dost is echt een overschatte speler. Ik gun Feyenoord een betere spits.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 24 januari 2011 @ 11:05:53 #181
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_91789749
quote:

[..]

Hij wil nog ff wat zout in de wonde strooien.
pi_91789911
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Ajax heeft zich min of meer al gemeld voor Dost...
Aha, dat is nieuw voor me. Feyenoord zal hem dan wel eerst een half jaar willen huren dan ofzo.
Het is een goede aanvaller, maar ook hij zal hetzelfde probleem hebben als Castaignos ben ik bang. Zolang de aanvoer naar de spitsen niet goed is, kun je Rooney er nog neerzetten maar er zullen ballen moeten komen.
pi_91789971
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:05 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Hij wil nog ff wat zout in de wonde strooien.
Ik denk Feyenoorders zich momenteel wel drukker maken over andere zaken dan over wat een of andere onbekende jeugdspeler van Ajax bij De Cler doet...
pi_91790247
Dost zijn droomclub is Ajax las ik een tijdje terug in de vi. Dus ik verwacht niet dat die komt.
pi_91790831
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef Paul-89 het volgende:
Dost zijn droomclub is Ajax las ik een tijdje terug in de vi. Dus ik verwacht niet dat die komt.
Als El Ahmadi vertrekt, zal er toch iemand moeten komen. Maar ik zie liever een aanvallende middenvelder dan Dost eigenlijk.
pi_91790860
Van Hanegem had in z'n collumn volledig gelijk, maar ik zie niet in wat hij nou bij zou moeten dragen aan dit Feyenoord.
pi_91790926
Feyenoord heeft de interesse bevestigd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 januari 2011 @ 11:41:56 #188
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91790950
ROTTERDAM - Technisch directeur Leo Beenhakker van Feyenoord snapt niets van de kritiek van Willem van Hanegem op de Rotterdamse club. De clubicoon haalde in zijn AD-columns meermalen uit naar de clubleiding en trainer Mario Been.

“Het stoort mij dat Willem alleen via de media over Feyenoord communiceert”, zegt de na dit seizoen vertrekkende Beenhakker tegenover NUsport. “Terwijl de club weet-ik-hoeveel jaar zijn huis is geweest en Mario en ik hem regelmatig tegenkomen op de golfbaan.”
“Van mij mag-ie langskomen op de club. Graag zelfs. Dan leg ik hem meteen even uit dat Mario helemaal niet verdedigend denkt, zoals Willem hem verwijt.”

“We hebben het hier alleen maar over vastzetten en druk naar voren geven! Ik weet niet wat voor tv Willem thuis heeft, maar af en toe denk ik dat-ie nog een heel oude heeft. Eentje waarop ze nog achteruit lopen of zo. Ik vind zijn kritiek te goedkoop en te gemakkelijk.”

Nu.nl
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_91790991
Aah weer een uitnodiging via de media. Het zijn net kleine kinderen. }:|
pi_91791093
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
ROTTERDAM - Technisch directeur Leo Beenhakker van Feyenoord snapt niets van de kritiek van Willem van Hanegem op de Rotterdamse club. De clubicoon haalde in zijn AD-columns meermalen uit naar de clubleiding en trainer Mario Been.

“Het stoort mij dat Willem alleen via de media over Feyenoord communiceert”, zegt de na dit seizoen vertrekkende Beenhakker tegenover NUsport. “Terwijl de club weet-ik-hoeveel jaar zijn huis is geweest en Mario en ik hem regelmatig tegenkomen op de golfbaan.”
“Van mij mag-ie langskomen op de club. Graag zelfs. Dan leg ik hem meteen even uit dat Mario helemaal niet verdedigend denkt, zoals Willem hem verwijt.”

“We hebben het hier alleen maar over vastzetten en druk naar voren geven! Ik weet niet wat voor tv Willem thuis heeft, maar af en toe denk ik dat-ie nog een heel oude heeft. Eentje waarop ze nog achteruit lopen of zo. Ik vind zijn kritiek te goedkoop en te gemakkelijk.”

Nu.nl
"Het stoort mij dat Willem alleen via de media communiceert, laat ik hem dat gaan vertellen via de media". :')
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 11:46:32 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91791119
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef john-x het volgende:

[..]

"Het stoort mij dat Willem alleen via de media communiceert, laat ik hem dat gaan vertellen via de media". :')
Ja. :')

Valt me nog mee dat hij geen persconferentie heeft belegd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 24 januari 2011 @ 11:50:15 #192
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_91791224
quote:
Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef john-x het volgende:

[..]

Heeftie al gezegd dat die in het belang van Feyenoord handelt :')
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_91792546
Van Hanegem ziet het volgens mij ook niet meer zo zitten in Been.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:41:50 #194
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_91793027
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:28 schreef Sloggi het volgende:
Van Hanegem ziet het volgens mij ook niet meer zo zitten in Been.
Da's zijn goed recht en velen met 'm. Wat ik dus niet begrijp is Willem verbaasd is dat ze 'm niet met open armen ontvangen terwijl hij iedere week in zijn column alles en iedereen bij Feyenoord afkraakt. En dat is niet alleen dit seizoen maar dat gebeurt al jarenlang.

En dan het raar vinden dat ze niet bellen? :')
  maandag 24 januari 2011 @ 12:50:53 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91793411
quote:

[..]

In eerste instantie dacht ik ook dat het een grapje was, maar als je de beelden terugziet zie je dat het buiten de lijnen is en dat De Cler sowieso de hele andere kant opkijkt. Het had dus niets met voetbal te maken, maar puur met het willen vernederen van je tegenstander. Best onsportief, vind het daarom wel een goede actie van De Boer eigenlijk.
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 13:20:16 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91794617
Adriaanse is al jaren alleen maar z'n zakken aan het vullen.
Die komt echt nevernooit naar De Kuip.

Maar hoe lang blijft Been nog? Twente volgende week, ok, nederlaag ingecalculeerd. Maar wat als de week erop ook van Vitesse wordt verloren?
Moet dan nog steeds maar gehoopt worden op een ommekeer of is het dan tijd voor de enige 'troef' die de club nog heeft: hopen op een positief schokeffect van een trainerswissel..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 24 januari 2011 @ 13:22:17 #197
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91794702
Ik zou hem in ieder geval het seizoen laten afmaken. Schokeffecten :N
pi_91794870
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:20 schreef Gert het volgende:
Adriaanse is al jaren alleen maar z'n zakken aan het vullen.
Die komt echt nevernooit naar De Kuip.

Maar hoe lang blijft Been nog? Twente volgende week, ok, nederlaag ingecalculeerd. Maar wat als de week erop ook van Vitesse wordt verloren?
Moet dan nog steeds maar gehoopt worden op een ommekeer of is het dan tijd voor de enige 'troef' die de club nog heeft: hopen op een positief schokeffect van een trainerswissel..
Zou een andere trainer deze selectie beter laten spelen? Ik betwijfel het.
  maandag 24 januari 2011 @ 13:33:02 #199
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91795217
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Volgens mij is ook een keer onderzocht dat een schokeffect eigenlijk helemaal niet bestaat en dat een trainerswissel vaak niet het gewenste effect heeft.
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 13:33:30 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91795237
quote:

[..]

Slechter dan nu kan ook niet. Feyenoord zou in de eerste divisie nog moeite hebben om het lnkerrijtje te halen momenteel.

Maar het is natuurlijk wel een beetje een wanhoopsdaad, een eventuele trainerswissel.
En sowieso moet Mario dan zélf opstappen want er is helemaal geen geld voor een afkoopsom.
pi_91795290
quote:

[..]

Inderdaad het draait allemaal om kwaliteit.
  maandag 24 januari 2011 @ 13:35:03 #202
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_91795314
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Slechter dan nu kan ook niet. Feyenoord zou in de eerste divisie nog moeite hebben om het lnkerrijtje te halen momenteel.

Maar het is natuurlijk wel een beetje een wanhoopsdaad, een eventuele trainerswissel.
En sowieso moet Mario dan zélf opstappen want er is helemaal geen geld voor een afkoopsom.
Volgens mij overschatten mensen de jupiler league altijd een beetje :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 januari 2011 @ 13:36:12 #203
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91795355
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:34 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Inderdaad het draait allemaal om kwaliteit.
Kwaliteit is 1, er voor zorgen dat die kwaliteit ook tot uiting komt is 2. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 13:36:58 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91795391
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Volgens mij is ook een keer onderzocht dat een schokeffect eigenlijk helemaal niet bestaat en dat een trainerswissel vaak niet het gewenste effect heeft.
Maar als je nou niets anders hebt om nog te proberen.
Als er geen geld is om kwaliteit in te kopen.
Als de resultaten slecht blijven en dit bovendien gebeurt met voetbal dat die naam niet eens waard is en waar werkelijk totáál geen progressie in zit en totáál geen lijn..
pi_91795401
Er is geen enkele trainer die Feyenoord beter kan laten spelen.
Erg risicovol om als trainer er in te stappen. Lijkt me een doodsteek voor je carriere.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 januari 2011 @ 13:38:23 #206
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91795457
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Erg risicovol om als trainer er in te stappen. Lijkt me een doodsteek voor je carriere.
Of juist niet. :)
Als je het tij weet te keren ben je een held. ;)
pi_91795503
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lijkt me niet, het is veel moeilijker wat bijv. Benitez deed.
pi_91795573
Dan gaan jullie er dus vanuit dat met de huidige spelersgroep meer bereikt kan worden.
Dat geloof ik niet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 januari 2011 @ 13:41:49 #209
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91795624
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan gaan jullie er dus vanuit dat met de huidige spelersgroep meer bereikt kan worden.
Dat geloof ik niet.
Ik wel.
Alleen ben ik er niet meer van overtuigd dat Been dat nog voor elkaar weet te krijgen.
Ik hoop echt dat ik m'n woorden aan het end van het seizoen mag inslikken, maar ergens vrees ik van niet.
pi_91796028
Je ziet toch ook wel dat er geen balans in de spelersgroep is? De jeugdige spelers missen een groep oudere spelers die hun begleiden.

Bee zou ze wel wat meer in de hand moeten houden wat betreft egotripperij. Gezien zijn verleden lijkt het mij geen probleem voor hem om vedetteneigingen in te tomen. Dus mist hij, mijns inziens juist de ruggesteun van de oudere spelers.
pi_91796109
Maar ik heb ook het gevoel dat spelers de afspraken niet nakomen in het veld, en Mario eigenlijk helemaal niet de selectie heeft om het keihard te spelen. Hij kan wel Castaignos, Wijnaldum, El Ahmadi of wie dan ook eruit halen maar dan ?

En of dat niet nakomen van afspraken nu te maken heeft met discipline of onzekerheid is natuurlijk een vraag, het lijkt dat ze op de een of andere manier met een soort rem erop voetballen, het is allemaal niet natuurlijk of onbevangen, juist het tegenovergestelde iedereen is bang het fout te doen en het team is totaal uit balans.

Als Mario/spelers al meerdere malen heeft aangeven dat ze op de training blijven hameren op de opbouw en het doorschuiven etc. en spelers durven/doen het niet in een wedstrijd is het natuurlijk heel moeilijk coachen. Deze groep heeft teveel klappen gehad op jonge leeftijd en heeft geen flauw idee hoe ze daarmee moeten omgaan op dit moment en dus ogen ze allemaal wat stroef en angstig.
pi_91796784
Denk dat je de spijker op z'n kop slaat Paul, maar wat zou een trainerswissel daar aan veranderen?
  maandag 24 januari 2011 @ 14:17:42 #213
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_91797305
Naar mijn mening hebben we helemaal geen spits nodig, we hebben een middenvelder nodig die er altijd staat en die het spel kan verdelen. Ik denk dat Castaignos en Van Beukering samen genoeg kwaliteit hebben om ons het linkerrijtje in te schieten áls er kansen gecreëerd worden.

Alleen dan heb je dus niks aan Wijnaldum die 9 van de 10 keer het overzicht niet heeft, je hebt dan ook niks aan Bruins die 9 van de 10 keer zijn dag niet heeft en El Ahmadi die 9 van de 10 keer te moeilijk denkt helpt je dan ook niet verder.

Fer zou het misschien kunnen, maar hij mist denk ik creativiteit. Toch missen we hem overduidelijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_91797781
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Denk dat je de spijker op z'n kop slaat Paul, maar wat zou een trainerswissel daar aan veranderen?
Daar geloof ik ook niet zo in, er moeten gewoon wat 'rotzakken' bij, jongens die niet de beste voetballers zijn maar wel spelers op hun plek durven zetten en zelf het goede voorbeeld geven door er keihard voor te gaan. Inkoppertje : Type Bosvelt, maar ook die zijn maar moeilijk te vinden.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:35:28 #215
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_91798084
van Vossen :Y
pi_91798306
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef TC03 het volgende:
Naar mijn mening hebben we helemaal geen spits nodig, we hebben een middenvelder nodig die er altijd staat en die het spel kan verdelen. Ik denk dat Castaignos en Van Beukering samen genoeg kwaliteit hebben om ons het linkerrijtje in te schieten áls er kansen gecreëerd worden.

Alleen dan heb je dus niks aan Wijnaldum die 9 van de 10 keer het overzicht niet heeft, je hebt dan ook niks aan Bruins die 9 van de 10 keer zijn dag niet heeft en El Ahmadi die 9 van de 10 keer te moeilijk denkt helpt je dan ook niet verder.

Fer zou het misschien kunnen, maar hij mist denk ik creativiteit. Toch missen we hem overduidelijk.
Klopt, zat er gisteren nog aan te denken. Waarom werd Twente vorig jaar kampioen? Ruiz en Janssen, twee middenvelders die het hele team beter laten spelen. Waarom is Barcelona zo goed? Omdat hun middenveld geweldig is! Als je daar Dost neerzet scoort hij er ook 20 in een seizoen. Nu zijn zulke spelers de duurste die er zijn en kan Feyenoord helemaal niets. Toch denk ik dat Dost wel een goede aankoop kan zijn, omdat hij de toekomst nog heeft, Castaignos gaat toch wel weg tussen nu en 2 jaar en van Beukering wil je ook niet nog 2 jaar gebruiken. Pas als er écht geld beschikbaar is kun je een spelmaker kopen van het type Janssen oid
pi_91798325
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Daar geloof ik ook niet zo in, er moeten gewoon wat 'rotzakken' bij, jongens die niet de beste voetballers zijn maar wel spelers op hun plek durven zetten en zelf het goede voorbeeld geven door er keihard voor te gaan. Inkoppertje : Type Bosvelt, maar ook die zijn maar moeilijk te vinden.
Gregor Van Dijk? Al heeft ie zo weinig voetballende kwaliteiten dat hij net als Danny Buys door de mand gaat vallen ben ik bang.
pi_91798447
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef john-x het volgende:

[..]

Gregor Van Dijk? Al heeft ie zo weinig voetballende kwaliteiten dat hij net als Danny Buys door de mand gaat vallen ben ik bang.
Als Fer eens bij zn man blijft kan hij prima die positie invullen, is ook een werker en een sterke kerel die goed kan tackelen. Wij hebben juist een speler nodig die het middenveld kan domineren, waardoor juist de druk op spelers als Fer en de verdediging afneemt.
pi_91798541
Proberen voor volgend seizoen El Akchaoui vast te leggen als nieuwe linksback en Martins Indi als back-up.

Dan moet Leo er nu nog even alles aan gaan doen om die Botteghin warm te maken voor Feyenoord dan heb je een centrale verdediger erbij die toch al wat jaartjes ervaring heeft, de juiste instelling heeft en nog kan doorgroeien, transfervrij dus zonder al te veel risico.

En dan nog een echte bikkelaar op het middenveld in een leeftijd van 25 - 30. Types als Grindheim, Silberbauer, van Dijk, Meeuwis heel misschien al is dat ook een meer voetballende speler dan een bikkelaar anders eventueel die Toth die nu bij VVV speelt durft tenminste wat uit te delen.

En verder voor de aanval is het even afwachten wat er gaat gebeuren met Castaignos,Simon, Miyachi.

Maar ja was het allemaal maar zo makkelijk. :|W
pi_91798676
Alles op alles zetten om Silberbauer te halen lijkt me, echt een leider die bovendien met zijn rushes veel lijkt te kunnen forceren. Dost in de spits met Wijnaldum vanaf rechts die consequent voorzetten geeft en je kunt gewoon voor het linkerrijtje spelen.

Het niveau wat nu gehaald wordt is gewoon benedenmaats, Wijnaldum, Vlaar, de Vrij, Mokotjo en Fer zijn basisklanten vanaf Willem 2 tot NAC.
pi_91798869
Silberbauer gaat nooit naar Feyenoord, die wilt in Engeland een miljoen+ per jaar gaan verdienen.
pi_91798897
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alles op alles zetten om Silberbauer te halen lijkt me, echt een leider die bovendien met zijn rushes veel lijkt te kunnen forceren. Dost in de spits met Wijnaldum vanaf rechts die consequent voorzetten geeft en je kunt gewoon voor het linkerrijtje spelen.

Het niveau wat nu gehaald wordt is gewoon benedenmaats, Wijnaldum, Vlaar, de Vrij, Mokotjo en Fer zijn basisklanten vanaf Willem 2 tot NAC.
Dat is lastig te zeggen. De spelers die je noemt waren bij PSV, Twente of Ajax misschien wel al 2 stappen verder in hun ontwikkeling geweest. Momenteel spelen ze idd als Willem 2-materiaal, maar ze kunnen beter.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 januari 2011 @ 14:52:26 #223
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91798909
Bellamy? :@
  maandag 24 januari 2011 @ 14:53:26 #224
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91798955
Ik denk dat we met het halen van de Beuk, mr. Miyagi en Simon ondertussen genoeg aanvallers hebben. Als El Ahmadi voor een leuke cent weggaat moet je inzetten op een beuker voor het middenveld in plaats van die Dost.
pi_91798963
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef Hamilcar het volgende:
Silberbauer gaat nooit naar Feyenoord, die wilt in Engeland een miljoen+ per jaar gaan verdienen.
Dat vind ik nou ook typisch iets van het Feyenoord van nu,dat direct afschrijven van alles en iedereen (die komt toch niet, die is onhaalbaar) en jezelf piepklein maken. Willem van Hanegem haalde het terecht al aan: we zijn wel Feyenoord, waar is de trots en de ambitie die er vroeger wel was?
  maandag 24 januari 2011 @ 14:54:23 #226
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91798993
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef john-x het volgende:

[..]

Dat vind ik nou ook typisch iets van het Feyenoord van nu,dat direct afschrijven van alles en iedereen en jezelf piepklein maken. Willem van Hanegem haalde het terecht al aan: we zijn wel Feyenoord, waar is de trots en de ambitie die er vroeger wel was?
Het gaat hier puur over het financiele verhaal, en dan zijn Feyenoord's kansen gewoon erg klein als er interesse vanuit de Premier League bestaat...
pi_91799166
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Het gaat hier puur over het financiele verhaal, en dan zijn Feyenoord's kansen gewoon erg klein als er interesse vanuit de Premier League bestaat...
Klopt, maar wil dat wil niet zeggen dat je het niet moet proberen. Als tegenwoordig Roda JC en Feyenoord tegelijkertijd interesse hebben in een speler, wordt er al gezegd: "die kiest nooit voor Feyenoord, Roda is sportief en financieel veel interessanter". Een beetje trots mag wel.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:59:05 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91799210
quote:

[..]

Dat vind ik nou ook typisch iets van het Feyenoord van nu,dat direct afschrijven van alles en iedereen (die komt toch niet, die is onhaalbaar) en jezelf piepklein maken. Willem van Hanegem haalde het terecht al aan: we zijn wel Feyenoord, waar is de trots en de ambitie die er vroeger wel was?
Met trots betaal je de rekeningen niet :P .
pi_91799279
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Met trots betaal je de rekeningen niet :P .
Met Pim wel. :+
  maandag 24 januari 2011 @ 15:02:54 #230
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91799407
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:00 schreef john-x het volgende:

[..]

Met Pim wel. :+
Nee hoor, die ziet ook wel in dat in deze fase spelers aantrekken een hoog risico op kapitaalvernietiging is, gezien spelers hier bij binnenkomst per direct chronisch geblesseerd raken of het voetballen verleren. Ongetwijfeld dat hij Feyenoord hoog heeft zitten, maar hij wil wel z'n geld er weer uit halen ook.
pi_91799492
Derksen zijn nieuw zinnetje als het over Feyenoord en beleid gaat is volgens mij :
'Het beleid bij Feyenoord wordt op de golfbaan bepaalt.'

Maar Johan zal het wel vervelend vinden dat 'het lek' (Leo) over 6 maanden geen Feyenoord nieuwtjes meer kan doorspelen. Dus gaat Johan maar weer inhakken op de v.v.f. maar die hebben niet zo'n interesse in interviews en belletjes met Johan of medewerkers van VI.
pi_91799552
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:02 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Nee hoor, die ziet ook wel in dat in deze fase spelers aantrekken een hoog risico op kapitaalvernietiging is, gezien spelers hier bij binnenkomst per direct chronisch geblesseerd raken of het voetballen verleren. Ongetwijfeld dat hij Feyenoord hoog heeft zitten, maar hij wil wel z'n geld er weer uit halen ook.
Niets doen en rechtstreeks naar de eerste divisie is nog meer kapitaalvernietiging ben ik bang. De schulden moeten opgelost worden, maar tegelijkertijd is de lijn op sportief gebied allang overschreden.
pi_91801283
John-X, Silberbauer heeft zelf al aangegeven hoger op te willen - hij is onderhand al 29. Daarnaast kan Utrecht gewoon weer Europees halen en Feyenoord gaat dat echt niet redden. De vraag is dan sowieso waarom hij zou willen komen, want voor het salaris zal het niet zijn.

Onderbuik gebrul -1
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 15:53:50 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91801953
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef john-x het volgende:

[..]

Klopt, maar wil dat wil niet zeggen dat je het niet moet proberen. Als tegenwoordig Roda JC en Feyenoord tegelijkertijd interesse hebben in een speler, wordt er al gezegd: "die kiest nooit voor Feyenoord, Roda is sportief en financieel veel interessanter". Een beetje trots mag wel.
Alleen hoeft dat niet door te slaan naar naïef.
Zolang er geen uitzicht is op veel betere tijden gaat een speler in de kracht van z'n leven die nog een paar jaar kan cashen natuurlijk helemaal nooit voor Feyenoord kiezen. Daarnaast moeten we eerst nog maar eens zien of Feyenoord volgend seizoen in de eredivisie speelt. En dat bedoel ik niet cynisch!
pi_91802348
quote:

[..]

Precies man! ^O^
Schijtziek wordt je daar van.
Alsof Feyenoord ineens een of ander nietszeggend kutclubje is omdat we één zwaar dramatisch seizoen doormaken. :')
Nu Karim kennelijk overbodig is geworden ( :') ) En de contracten van onze laatste grootverdieners ook ten einde lopen is er tevens ruimte om nieuwkomers een prima salaris te betalen.
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:04:03 #236
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91802461
Best leuk dat Ritmo weer terug is. ^O^
Elite
Tegen TTIP
pi_91802658
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef Happel het volgende:
Ritmooooo ohohoooo 8-)
Groetjes, Ezio.
pi_91802911
quote:
Echt hè :')
pi_91803006
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Hamilcar het volgende:
John-X, Silberbauer heeft zelf al aangegeven hoger op te willen - hij is onderhand al 29. Daarnaast kan Utrecht gewoon weer Europees halen en Feyenoord gaat dat echt niet redden. De vraag is dan sowieso waarom hij zou willen komen, want voor het salaris zal het niet zijn.

Onderbuik gebrul -1
Op die manier komt Feyenoord in een neerwaartse spiraal. Feyenoord haalt geen Europees --> spelers willen niet naar Feyenoord omdat Feyenoord minder geld te besteden heeft en geen Europees speelt --> Feyenoord haalt opnieuw geen Europees. Dus ze moeten wel dergelijke spelers gaan halen.
pi_91803152
Jezus Christus, HOE HAAL JE ZE DAN?! Door simpelweg maar dingen te blijven herhalen kan je ze niet opeens ook daadwerkelijk doen.

Lijstje:
-Je hebt geen geld om spelers te kopen.
-Je hebt een salarisplafond waardoor sommige spelers gewoon niet zullen komen.
-Je draait een kut seizoen waardoor sommige spelers liever bij hun club blijven .
-Je gaat geen Europees halen waardoor sommige spelers zoiets hebben van dan probeer ik het liever ergens anders.
pi_91803440
quote:
'Luc zou geen probleem hebben een nieuwe uitdaging aan te gaan'

Luc Castaignos blijft wellicht toch niet nog anderhalf jaar bij Feyenoord spelen. In beginsel was dat de uitgangspositie bij de interesse van Internazionale in de jonge aanvaller, maar diens zaakwaarnemer zegt nu dat de kans op een directe transfer aanwezig is. Er zijn ontwikkelingen gaande. De clubs zijn in gesprek en er ligt een bod van Inter. Er zijn aanwijzingen om een directe overgang niet uit te sluiten, laat Arie Treffers maandag weten in Italiaanse media.

Ik hoop dat de deal in de komende twee dagen wordt afgerond, aangezien er al acht tot negen weken gesproken wordt, laat Treffers weten. Hij lijkt wat vermoeid te zijn na de eindeloze berichtgeving over Castaignos' transfer naar de Champions League-houder. Het idee is om nog in Nederland te blijven, maar in het voetbal weet je het nooit. Luc zou er geen probleem mee hebben om een nieuwe uitdaging aan te gaan, wanneer de clubs tot een akkoord zouden komen.

Het laatste nieuws dat zondag gemeld werd in de zaak-Castaignos, was dat Inter eindelijk haar langverwachte eerste bod had neergelegd in De Kuip. Media meldden een som van drie miljoen euro, die algemeen directeur Eric Gudde niet wilde bevestigen. Hij bevestigde wel het bod op zich, maar noemde geen prijs en zei dat Feyenoord een tegenbod zou doen. Daarvan zei technisch directeur Leo Beenhakker weer niet op de hoogte te zijn.
Een nieuwe uitdaging ? Die jongen zit net een jaartje bij de A-selectie ofzo. Krijgt tegen matige eredivisie-verdedigers amper een poot aan de grond en gaat mogelijk nu al naar de Serie-A, nou succes hoor, ^O^
pi_91803481
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Hamilcar het volgende:
Jezus Christus, HOE HAAL JE ZE DAN?! Door simpelweg maar dingen te blijven herhalen kan je ze niet opeens ook daadwerkelijk doen.

Lijstje:
-Je draait een kut seizoen waardoor sommige spelers liever bij hun club blijven .
-Je gaat geen Europees halen waardoor sommige spelers zoiets hebben van dan probeer ik het liever ergens anders.
Ja, daar zijn we het over eens he, dat is duidelijk. Maar hoe ga je daar uit komen? Daar gaat het nu om.
pi_91803534
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Een nieuwe uitdaging ? Die jongen zit net een jaartje bij de A-selectie ofzo. Krijgt tegen matige eredivisie-verdedigers amper een poot aan de grond en gaat mogelijk nu al naar de Serie-A, nou succes hoor, ^O^
Die sukkel zien we over 2 jaartjes wel terug ergens in de Serie B ofzo. Om te kotsen, dit soort walgelijke gedrag van die pubers.
pi_91803687
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Hamilcar het volgende:

Lijstje:
Er is kennelijk wel iets van geld is aangegeven door het bestuur.
Spelers kunnen ook nog eventueel extern gefinancieerd worden door de VVF.
Daarnaast vertrekken er dure jongens/ zijn al vertrokken waardoor er ruimte komt in de begroting om e.e.a. aan nieuwe spelers aan te trekken.

Er van uitgaan dat 'omdat we een kutseizoen draaien' spelers toch niet willen komen is een beetje te makkelijk geredeneerd.
Sowieso moet je het altijd proberen. Dan zie je wel.
Heerenveen blijft een nietig clubje vergeleken met Feyenoord, dus het proberen Bas Dost daar los te weken is echt geen onzinnig/onmogelijke actie.

Op je reet gaan zitten zielig doen omdat er toch niets kan is sportieve zelfmoord voor komend seizoen. Dan kom je helemaal niet meer uit deze ellende.
Groetjes, Ezio.
pi_91803727
Door zeer gericht bepaalde speler te halen die niets of niet veel kosten en in het salarisplaatje passen van Feyenoord. Jup, dat betekent dat je een kleine poel hebt om in te vissen waar dan ook nogeens niet al te goede spelers in drijven. Dat moet je dan aanvullen met getalenteerde jeugd en huurlingen van grotere clubs uit het buitenland.

Dit, totdat de schulden weg is, je categorie 1 bent en de investeerders een nieuw plan van aanpak op tafel leggen.
pi_91803768
Ik denk eerlijk gezegd dat Castignos meer kans van slagen heeft bij Inter dan bij Feyenoord.
Bij Inter zal hij rustig gebracht worden zonder echte druk. Bij Feyenoord moet hij de kar al trekken terwijl hij daar te jong voor is.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:30:22 #247
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91803924
quote:
Je hebt 'm gewoon gemist he ;)
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
Ik word er sowieso gallisch van dat het de hele tijd die bosaap van een Treffers is die dit soort dingen roept, en je het niet uit de mond van Luc zelf hoort.

Ik krijg zelf echt een beetje het idee, met die twijfelende spelers, het moddergooiende bestuur en zeker met die oud-Feyenoorders die het leven hebben gelaten, van "Wil de laatste Feyenoorder het licht uitdoen". Ze hebben allemaal clubliefde, maar als het erop aankomt proberen ze via een achterdeur te ontkomen ;(
pi_91804373
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Hamilcar het volgende:
Door zeer gericht bepaalde speler te halen die niets of niet veel kosten en in het salarisplaatje passen van Feyenoord. Jup, dat betekent dat je een kleine poel hebt om in te vissen waar dan ook nogeens niet al te goede spelers in drijven. Dat moet je dan aanvullen met getalenteerde jeugd en huurlingen van grotere clubs uit het buitenland.

Dit, totdat de schulden weg is, je categorie 1 bent en de investeerders een nieuw plan van aanpak op tafel leggen.
Feyenoord moet spelers als Silberbauer ontdekken voordat ze naar clubs als Utrecht gaan en onbetaalbaar worden (hoor hoe triest, we doen nu al alsof Utrecht een topclub is die mijlen ver van ons af staat :') ) . Dus inderdaad zeer gericht scouten. Alleen dat gebeurt nog steeds niet.
pi_91804402
Luc had Inter 'gewoon' moeten afwijzen, ik snap ook wel dat het een unieke kans voor een voetballer is maar als je toch het beste van je carrière wilt maken kies je toch de weg der geleidelijkheid zou je zeggen. Als je bij Inter 3 wedstrijden niets laat zien verdwijn je richting het 2e elftal of verhuren ze je aan een Serie-B club.

Bij Feyenoord krijgt Luc gewoon een prima salaris en krijgt hij voldoende speeltijd, momenteel kan het alleen maar beter gaan en tevens leer je van deze hele situatie ook gewoon ontzettend veel. Die jongen is amper volgroeid en zelfs over anderhalf jaar is hij er denk ik nog niet klaar voor.

Het beste voor zo iemand is een jaar of 3 bij Feyenoord en dan naar een HSV,Everton etc. en pas dan de stap naar de echte top. Helaas zien ze al snel bedragen op papier en zien ze het als een 'unieke' kans en is Inter een 'droomclub'.
pi_91804431
quote:
Die mocht toch pas in maart weer posten ?
pi_91804590
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
Luc had Inter 'gewoon' moeten afwijzen, ik snap ook wel dat het een unieke kans voor een voetballer is maar als je toch het beste van je carrière wilt maken kies je toch de weg der geleidelijkheid zou je zeggen. Als je bij Inter 3 wedstrijden niets laat zien verdwijn je richting het 2e elftal of verhuren ze je aan een Serie-B club.

Bij Feyenoord krijgt Luc gewoon een prima salaris en krijgt hij voldoende speeltijd, momenteel kan het alleen maar beter gaan en tevens leer je van deze hele situatie ook gewoon ontzettend veel. Die jongen is amper volgroeid en zelfs over anderhalf jaar is hij er denk ik nog niet klaar voor.

Het beste voor zo iemand is een jaar of 3 bij Feyenoord en dan naar een HSV,Everton etc. en pas dan de stap naar de echte top. Helaas zien ze al snel bedragen op papier en zien ze het als een 'unieke' kans en is Inter een 'droomclub'.
Luc communiceert alleen maar via zn zaakwaarnemer. Al hoor ik hem al die geruchten en verhalen nooit tegenspreken als hij een keer voor de camera verschhijnt dus misschien klopt het wel wat er gezegd is?

Laat hem dan alleen wel stoppen met dat overdreven kussen van het clublogo alsof Feyenoord zijn eerste grote liefde is.
Groetjes, Ezio.
pi_91804756
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Laat hem dan alleen wel stoppen met dat overdreven kussen van het clublogo alsof Feyenoord zijn eerste grote liefde is.
Dat heb ik hem nooit zien doen wel het uitbundig vieren met de fans, maar als die jongen een gewone zaakwaarnemer had gehad was het vast anders gelopen.
pi_91804985
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat heb ik hem nooit zien doen wel het uitbundig vieren met de fans, maar als die jongen een gewone zaakwaarnemer had gehad was het vast anders gelopen.
Denk jij nou echt dat die zou blijven als hij een andere zaakwaarnemer had? :')
Groetjes, Ezio.
pi_91805021
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:

Nee, Luc had bij de onderhandelingen af moeten dwingen dat hij nog 1,5 jaar in Rotterdam kon blijven. Dat is het beste voor iedereen...
pi_91805168
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die zaakwaarnemer heeft er ook niets aan als hij over 2 jaar met een Serie B/2.Bundesliga-club moest gaan onderhandelen om nog ergens aan de bak te komen. Castaignos is nog niet eens klaar voor de top van de eredivisie, laat staan voor de top van Italie.
pi_91805181
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar als het even rustig is begint Treffers weer de boel op te laaien. Die belt nog net niet Inter zelf op ieder uur. Al zou me zelfs dat niet verbazen. Een goede zaakwaarnemer geeft ook fatsoenlijk advies maar ook Arie ziet natuurlijk euro's.
pi_91805257
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar als het even rustig is begint Treffers weer de boel op te laaien. Die belt nog net niet Inter zelf op ieder uur. Al zou me zelfs dat niet verbazen. Een goede zaakwaarnemer geeft ook fatsoenlijk advies maar ook Arie ziet natuurlijk euro's.
Een goede zaakwaarnemer zou zorgen dat z'n client nog een tijdje in Rotterdam bleef maar intussen wel de zekerheid van een 5-jarig contract in Milaan had.
pi_91805315
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef john-x het volgende:

[..]

Een goede zaakwaarnemer zou zorgen dat z'n client nog een tijdje in Rotterdam bleef maar intussen wel de zekerheid van een 5-jarig contract in Milaan had.
Arie ziet liever nu de euro's verschijnen dan over anderhalf jaar.
pi_91805573
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef john-x het volgende:

[..]

Zaakwaarnemers hebben feitelijk maar een belang: En dat is de zakken vullen van zowel de speler die ze begeleiden als uiteindelijk hun eigen zakken.
Overigens is Luc tussentijds meerdere malen geïnterviewd maar hoor ik hem ook nergens zeggen dat hij nog lang niet uitgeleerd is bij Feyenoord of zélf graag wil blijven.

Alhoewel Treffers een knuppel is geloof ik toch dat het ook merendeels bij Luc zelf vandaan komt.
Groetjes, Ezio.
pi_91805581
Castaignos nu al weg. :') Wat gaat die hard falen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_91805642
Waarom klaagt iedereen trouwens op Bruins? Hij is wel de man met de meeste assists uit ons team.
pi_91805885
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Arie ziet liever nu de euro's verschijnen dan over anderhalf jaar.
Die euro's krijgt hij nu toch ook wel als Luc nog 1,5 jaar aan Feyenoord verhuurt wordt?
pi_91805939
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef john-x het volgende:

[..]

Die euro's krijgt hij nu toch ook wel als Luc nog 1,5 jaar aan Feyenoord verhuurt wordt?
Dat is maar de vraag, daarbij zal er bij een directe transfer waarschijnlijk ook meer betaald moeten worden.
pi_91805950
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom klaagt iedereen trouwens op Bruins? Hij is wel de man met de meeste assists uit ons team.
Dat is dan ook niet zo moeilijk... Hoeveel assists? 2? :')
pi_91806082
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef john-x het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet zo moeilijk... Hoeveel assists? 2? :')
4
pi_91806085
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag, daarbij zal er bij een directe transfer waarschijnlijk ook meer betaald moeten worden.
Dus als het voor zijn zaakwaarnemer financieel aantrekkelijker is om hem later (voor veel meer) te verkopen, welke reden behalve die dat Luc zelf aangeeft weg te willen zou hij kunnen hebben om het dan nu al te doen? :+
Groetjes, Ezio.
pi_91806129
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar als je een beetje slim was zou je gewoon je speler moeten adviseren over de juiste keuzes m.b.t. z'n carierre. Daar haal je op langere termijn voordeel uit. Van wie is die Treffers nog meer zaakwaarnemer?
pi_91806182
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

4
Bruins gedraagt zich opzich altijd wel netjes. Nooit zeuren, niet boos op de trainer als ie gewisseld wordt. Jammer dat hij het op het veld nooit laat zien, het lijkt me best een goede jongen.
pi_91806323
Ik snap ook nog steeds niet waarom Nicky Hofs weg is gedaan. Had opzich best redelijke statistieken, een goede mentaliteit en een sympathieke jongen. Zouden we zeker kunnen gebruiken nu.
pi_91806486
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef john-x het volgende:

[..]

Bruins gedraagt zich opzich altijd wel netjes. Nooit zeuren, niet boos op de trainer als ie gewisseld wordt. Jammer dat hij het op het veld nooit laat zien, het lijkt me best een goede jongen.
Dat is juist zijn probleem. Totaal geen bezieling in zijn spel.
Groetjes, Ezio.
pi_91806609
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat is juist zijn probleem. Totaal geen bezieling in zijn spel.
Precies, enorm zonde.
pi_91807222
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dus als het voor zijn zaakwaarnemer financieel aantrekkelijker is om hem later (voor veel meer) te verkopen, welke reden behalve die dat Luc zelf aangeeft weg te willen zou hij kunnen hebben om het dan nu al te doen? :+
Omdat een zaakwaarnemer geen geduld heeft, het kan er ook zomaar nooit meer van komen.
pi_91807499
quote:
Hulp voor Mario Been

De waarheid in de voetballerij duurt niet langer dan een dag. Een mooi gezegde, die het opportunistische wereldje van het profvoetbal als gegoten zit. Bestuurders en directeuren zijn er om het opportunisme soms het hoofd te bieden, maar soms ook om aan toe te geven. In die spagaat zit de leiding van Feyenoord.

Geeft de directie in De Kuip - op de achtergrond steeds nadrukkelijker gestuurd door investeerder en nieuwbakken commissaris Pim Blokland - gehoor aan alle onvrede binnen en rond de club richting trainer-coach Mario Been? Of houdt de leiding vertrouwen in Been als hoofdverantwoordelijke?

Ingrijpen is onvermijdelijk want het ziet er niet naar uit dat Been de boel in zijn eentje weer op de rit krijgt bij Feyenoord. Het pleit voor de trainer dat hij ook na de smadelijke nederlaag tegen De Graafschap niet wil opgeven, een vechter is, zijn ploeg vertrouwen in zal praten en hard gaat trainen.

Alleen is dit plaatje zo grijsgedraaid door Been dat niemand hem nog hoort, laat staan dat zijn spelersgroep het nog verstaat. De clubleiding van Feyenoord moet er nu alles aan doen om de vrije val van het eerste elftal een halt toe te roepen.

Met een veertiende plaats en een nederlaag in De Kuip tegen laagvlieger De Graafschap kan de club ook zomaar zestiende of zeventiende eindigen en veroordeeld worden tot de play-offs met clubs uit de Jupiler League. Een ingreep bij het eerste elftal wordt onvermijdelijk.

Dit betekent niet automatisch dat Been ontslagen moet worden. Sterker, de leiding van Feyenoord moet Been juist hulp aanbieden. Zoiets kan heel goed door hem uit de wind te zetten met tijdelijk een Feyenoord-zwaargewicht als Wim Jansen of Wim van Hanegem naast hem.

Accepteert Been zo iemand niet dan zijn de consequenties voor Been. Als hij z'n ego opzij zet en goed in de spiegel kijkt dan zal hij het toestaan in het belang van zijn Feyenoord. En gaat Been mee in zo'n constructie dan houdt Feyenoord ook alle opties open om de nieuw aan te stellen technisch directeur zijn eigen technische staf te laten samenstellen. Eventueel met een rol voor Been daarin.

Telegraaf
Groetjes, Ezio.
pi_91807606
Mooi als Castaignos inderdaad meteen vertrekt bij een verkoop. Die jongen is op het moment niet goed genoeg voor ons (hoewel je dat al snel bent, dat geef ik toe) en van het geld dat vrijkomt kan je wat anders proberen te halen.

Ik heb liever dat 'ie blijft, maar als je hem houdt terwijl je hem al in feite kwijt bent heb je dus een matige, te jonge spits die qua waarde hetzelfde blijft, want je hebt 'm al immers verkocht.
pi_91807647
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Sloggi het volgende:
Mooi als Castaignos inderdaad meteen vertrekt bij een verkoop. Die jongen is op het moment niet goed genoeg voor ons (hoewel je dat al snel bent, dat geef ik toe) en van het geld dat vrijkomt kan je wat anders proberen te halen.

Ik heb liever dat 'ie blijft, maar als je hem houdt terwijl je hem al in feite kwijt bent heb je dus een matige, te jonge spits die qua waarde hetzelfde blijft, want je hebt 'm al immers verkocht.
Voor 5 miljoen verkopen en voor 3 miljoen Vlemminx of Dost halen. Als Castaignos nu vertrekt en onze enige spits v. Beukering is kun je net zo goed alvast je begroting op de eerste divisie af gaan stellen.
pi_91808005
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef john-x het volgende:

[..]

Voor 5 miljoen verkopen en voor 3 miljoen Vlemminx of Dost halen. Als Castaignos nu vertrekt en onze enige spits v. Beukering is kun je net zo goed alvast je begroting op de eerste divisie af gaan stellen.
3 miljoen koop je echt Bjorn Vlemminx niet voor hoor....
Groetjes, Ezio.
pi_91808037
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef john-x het volgende:

[..]

Dost is toch alleen een optie voor huur?
pi_91808070
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

3 miljoen koop je echt Bjorn Vlemminx niet voor hoor....
Hangt er vanaf natuurlijk. NEC Heeft ook geld nodig. En het is niet alsof Vlemmings de nieuwe Messi is ofzo.
pi_91808088
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

Huur met optie tot koop lijkt me?
pi_91808140
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

Huur met een eventuele optie tot koop inderdaad.
Groetjes, Ezio.
pi_91808195
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef john-x het volgende:

[..]

Hangt er vanaf natuurlijk. NEC Heeft ook geld nodig. En het is niet alsof Vlemmings de nieuwe Messi is ofzo.
Hij is wel gewoon topscorer van de Eredivisie. Die jongen wordt behoorlijk onderschat heb ik het idee.
Groetjes, Ezio.
pi_91808318
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij is wel gewoon topscorer van de Eredivisie. Die jongen wordt behoorlijk onderschat heb ik het idee.
Die Junker maakte er vorig jaar ook 20+ toch? Maar om nou te zeggen dat dat een toekomstig wereldtopper wordt.. ;)

Vlemminxs kan hoogstens een nieuwe Kuyt worden.
pi_91808454
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef john-x het volgende:

[..]

Die Junker maakte er vorig jaar ook 20+ toch? Maar om nou te zeggen dat dat een toekomstig wereldtopper wordt.. ;)

21
Maar we zijn pas een speelronde over de helft en Vlemminx staat al op 16.
Groetjes, Ezio.
pi_91808659
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

21
Maar we zijn pas een speelronde over de helft en Vlemminx staat al op 16.
Maar laten we eerlijk zijn, het is geen speler die over 2 jaar bij Real Madrid speelt. Het is gewoon een hardwerkende aardige spits die nu een geweldig seizoen doormaakt.
pi_91808960
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef john-x het volgende:

[..]

Maar laten we eerlijk zijn, het is geen speler die over 2 jaar bij Real Madrid speelt. Het is gewoon een hardwerkende aardige spits die nu een geweldig seizoen doormaakt.
Neuh dat niet.
Maar toen Dirkie bij ons ging voetballen zei men ook dat hij beter bij Utrecht kon blijven omdat dat zijn plafond was.
En zie nu....
Maar zo'n Vlemmix zou idd meer dan welkom zijn.

Denk alleen dat als er geld binnenkomt voor Luc dat dat eerst en vooral gebruikt zal gaan worden om de schulden verder te saneren.
We blijven Cat 1. Dus al zouden we een mooi prijsje krijgen via een transfer dan mogen we dat nog niet zomaar ff investeren in een nieuwe speler. Anders krijgen we de KNVB weer op ons dak.
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 18:09:44 #286
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_91809163
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef john-x het volgende:

[..]

Wat een slecht vooruitzicht!
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_91809173
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Neuh dat niet.
Maar toen Dirkie bij ons ging voetballen zei men ook dat hij beter bij Utrecht kon blijven omdat dat zijn plafond was.
En zie nu....
Maar zo'n Vlemmix zou idd meer dan welkom zijn.

Denk alleen dat als er geld binnenkomt voor Luc dat dat eerst en vooral gebruikt zal gaan worden om de schulden verder te saneren.
We blijven Cat 1. Dus al zouden we een mooi prijsje krijgen via een transfer dan mogen we dat nog niet zomaar ff investeren in een nieuwe speler. Anders krijgen we de KNVB weer op ons dak.
Ik denk dat we voor dit seizoen al goed op schema liggen wat dat betreft, de schuld en de rentedragende laten zijn in een half jaar meer dan gehalveerd. Maar je moet de sportieve tak niet uit het oog gaan verliezen, zoals ik al eerder aangaf: degraderen is mogelijk.
pi_91809202
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef Euribob het volgende:

[..]

Kuyt zal niet voor 90 miljoen naar Barcelona of Madrid verkassen, you get my point. ;) Voor NEC is 3 miljoen zo ongeveer een kwart van de begroting en als ze er nog een goed doorverkoop-percentage bij afdwingen is 3 miljoen voor hun ook een mooi bedrag. Volgens mij kwam die voor ca. 1 miljoen naar Nijmegen.
pi_91809220
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef Euribob het volgende:

[..]

Inderdaad, dat we dat maar nooit meer doen.
Krijg je alwéér zo'n legioenheld die topscoorder van de eredivisie wordt en voor een geweldig bedrag verkocht wordt. Nee ik moet er niet aandenken.
pi_91809295
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Huur met een eventuele optie tot koop inderdaad.
Oh, ok ^O^
pi_91809315
Hoe kan Castaignos overigens in talentenpools zitten? :{ Toen die ingesteld werden was hij 15 ofzo. :{
pi_91809350
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat we dat maar nooit meer doen.
Krijg je alwéér zo'n legioenheld die topscoorder van de eredivisie wordt en voor een geweldig bedrag verkocht wordt. Nee ik moet er niet aandenken.
Ja dat zeg ik toch juist? Voor ons zou het een hele goede speler zijn. :P
pi_91809367
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef john-x het volgende:
Hoe kan Castaignos overigens in talentenpools zitten? :{ Toen die ingesteld werden was hij 15 ofzo. :{
Waarom zou dat niet kunnen?
Groetjes, Ezio.
pi_91809422
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen?
Dat zeg ik er achteraan. Stond hij in de tijd van Bosz al zo bekend als supertalent? Dat is alweer 4 jaar geleden.
pi_91809592
quote:
SC Heerenveen wil Dost niet verhuren aan Feyenoord

Feyenoord heeft zich bij Heerenveen officieel gemeld voor Bas Dost. De club uit Rotterdam wil de spits graag van Heerenveen huren. Heerenveen heeft dit voorstel afgewezen. Dat Twittert Arjen de Boer vandaag. Omdat Feyenoord in zwaar weer verkeerd, is het door de KNVB in Categorie I geplaatst. Hierdoor is het voor Feyenoord niet mogelijk Bas Dost te kopen, ook al zou het wél geld hebben.
Is dat ook weer uit de wereld.
pi_91809630
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ok jammer
Groetjes, Ezio.
pi_91809751
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jammer, al denk ik dat we meer baat hebben bij een aanvallende middenvelder voor de aanvoer.

Straks zijn El Ahmadi en Castaignos weg en komen er geen spelers meer terug. :') Dan kun je alvast Jupiler bier gaan verkopen in de Kuip.
pi_91809889
quote:
Feyenoord wist zaterdagavond de wedstrijd tegen De Graafschap niet te winnen. In de eigen Kuip verloor het zelfs met 1-0, door een doelpunt in de 88e minuut. Feyenoord-speler Georgino Wijnaldum verloor een kopduel en kon na het doelpunt zijn tranen niet bedwingen.

"Ik zoek naar oplossingen, maar er zijn zoveel tegenslagen dat ik het ook niet meer weet", zo liet de teleurgestelde Wijnaldum weten aan het Algemeen Dagblad.

"Aan ons veldspel kon je goed zien dat wij in een moeilijke fase zitten. We doen eigenlijk maar wat", vervolgt hij. "De supporters hebben ons altijd gesteund, ook na de 10-0 tegen PSV. Maar vanavond werden ze al negatief toen het 0-0 stond. Ik vind niet dat het zo hoort. Daar sta ik niet achter. Bij de 0-1 begreep ik het wel, maar bij 0-0 hadden wij de steun zo hard nodig. Het zal te maken hebben met de nederlaag bij Ajax."
Zou het te maken hebben met het resultaat tegen ajaks?
Wat dacht je gewoon van niet kunnen winnen van De Graafschap beste Gini?
Groetjes, Ezio.
pi_91809934
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Bij de 0-0 was er nog geen gefluit enzo toch?
pi_91810028
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel met hem eens, alleen sta ik daarin alleen geloof ik. Die jonge gasten moeten inderdaad gesteund worden.

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:26 schreef john-x het volgende:

[..]

Bij de 0-0 was er nog geen gefluit enzo toch?
Wel gemor (is dat een woord?) en de roep om 'oude' helden als Pi-Air en Bosvelt. Ook 'bloed, zweet en tranen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')