Precies, je moet van goede huize komen om met Barcelona slechte resultaten te kunnen halen. Dan zul je als trainer waarschijnlijk gewoon persoonlijk de benen van Messi moeten breken.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:56 schreef Merkie het volgende:
Wat mij betreft moet je nooit "clubmensen" aanstellen op posities als die van de trainer / TD. Op die manier kan je nooit normaal functioneren als organisatie omdat deze mensen altijd een streepje voor hebben vanwege hun verleden. Daardoor kan je die mensen niet meer objectief beoordelen. Wat heb je nou aan Beenhakker / Been? Uiteindelijk helemaal niets, maar het waren wel "echte" Feyenoorders. Nou joepie. Ajax begaat exact dezelfde fout door Frank de Boer aan te stelen, die haalt 2012 niet als coach van Ajax.
Wat mij betreft stellen we Co Adriaanse als hoofdcoach. Mag dan wel bij Ajax gewerkt hebben, het is wel een goede coach en dat is het enige dat telt (imo). Bij Barcelona werkt het dan toevallig, maar ik denk dat Henk Wisman ook nog wel de CL zou winnen met die selectie.
Als je ontkent dat Guardiola belangrijk is voor dit team heb je wmb best wel poep in je hoofd.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, je moet van goede huize komen om met Barcelona slechte resultaten te kunnen halen. Dan zul je als trainer waarschijnlijk gewoon persoonlijk de benen van Messi moeten breken.
Gewoon een goede trainer, zoals Adriaanse aanstellen. Discipline, dat hebben ze nodig.
Ik ontken niks, ik trek zijn invloed alleen in twijfel. Denk je nou echt dat je Iniesta, Xavi en Messi hoeft uit te leggen hoe ze moeten spelen?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als je ontkent dat Guardiola belangrijk is voor dit team heb je wmb best wel poep in je hoofd.
Klopt, hij moet eerlijk beoordeeld worden, en mag dan ook wmb weg, maar hem voor alles en nog wat uitmaken omdat het hem emotioneel aangrijpt dat hij om de club geeft is triest.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:08 schreef Merkie het volgende:
Het gaat mij erom dat clubmensen binnengehaald worden omdat ze clubmensen zijn en niet objectief getoetst worden op hun vaardigheden. Maar als een clubmens niet goed presteert, dan kan je met zo'n persoon moeilijk hetzelfde omgaan als met een persoon die geen "kind" van de club zou zijn. Dat verstoort de arbeidsverhoudingen en zorgt voor vervelende situaties.
[..]
Ik ontken niks, ik trek zijn invloed alleen in twijfel. Denk je nou echt dat je Iniesta, Xavi en Messi hoeft uit te leggen hoe ze moeten spelen?
Nee, met zo'n spelersgroep is het lekker. Je verliest, schandalig, van De Graafschap en alle kinderen staan te dringen voor een opengaande spelerstunnel.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat hij een kind van de club is?
Als er aan het einde van de rit een schlemiel van het seizoen gekozen gaat worden zal dat zonder twijfel Mario Been zijn.
Een loser zonder enig tactisch inzicht die weigert op te geven uit clubliefde, maar de club hiermee eigenlijk alleen maar schade toebrengt.
Of denk jij serieus dat hij de boel weer aan het draaien gaat krijgen?
Omdat ze geen enkel greintje eigenwaarde hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, met zo'n spelersgroep is het lekker. Je verliest, schandalig, van De Graafschap en alle kinderen staan te dringen voor een opengaande spelerstunnel.
Een Wijnaldum die niet inziet dat ze zich kapot moeten schamen, zeker niet zolang het 0-0 was
Mentaliteit. En dat komt niet door de trainer, dat komt door de trainers.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat ze geen enkel greintje eigenwaarde hebben.
Zoiets kan je wel degelijk een trainer aanrekenen.
Daarnaast is Gini allang bezig met een andere club. Zal in de zomer wel weer weggaan dus wat zou hem het boeien?
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mentaliteit. En dat komt niet door de trainer, dat komt door de trainers.
welke trainers hebbie het over dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, niet? Dan is het alleen Been joh
quote:Van Hanegem: 'Word neergezet als een bedelaar'
24/01/2011 09:01
Willem van Hanegem zou zaterdag een eerste gesprek hebben gevoerd met Feyenoord. Het clubicoon zelf vernam het bericht met stijgende verbazing.
'Vrijdagavond zat ik bij ADO-Heerenveen in het stadion toen ik begreep dat er op de televisie gezegd werd dat ik op zaterdag een gesprek met Feyenoord zou hebben', aldus De Kromme in het AD. 'Het blijft me verbazen hoe zulke onzin ontstaat.'
Van Hanegem is volgens eigen zeggen niet uit op een baan, maar wil slechts goedbedoeld advies geven. 'Niemand hoeft te denken dat ik naar een baan hangel of dat ik wil solliciteren. Over een vast dienstverband bij de club heb ik niet eens nagedacht.'
'Maar kom op. Als echte Feyenoorder met ervaring heb ik mijn vinger opgestoken. Dat is toch niet verkeerd? Ik heb daar geen spijt van, maar word nu een beetje neergezet als een bedelaar en dat steekt me toch.'
Overigens maakt Van Hanegem zich zorgen over de sportieve prestaties. 'Ik zag zaterdag De Vrij en Wijnaldum echt huilen (na de nederlaag tegen De Graafschap, red.), zoiets laat me niet onberoerd. Het zijn dus echte Feyenoorders, die twee, het gaat ze aan het hart dat ze de club niet verder kunnen helpen. Het wordt echt gevaarlijk voor Feyenoord daar onderin de Eredivisie.'
Bij Feyenoord is Dost verzekerd van een basisplaats, lijkt me dus wel degelijk reëel.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:12 schreef Stokstaart het volgende:
ajaks wil ook Dost halen. Lijkt me dus niet een reëel target.
Of hij moet iets speciaals hebben met de club....
Heeft geen reet met druk te maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dost kan bij Heerenveen de druk al niet aan...
Dat hij daar niet slaagt hoeft niet direct met 'de druk niet aankunnen' te maken te hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dost kan bij Heerenveen de druk al niet aan...
Ja,want het woord van een voetballer zegt alles.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:45 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik las in een interview in de VI dat het Dost zijn droom was om voor Ajax te spelen. Lijkt me raar als hij dan naar Feyenoord gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |