abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91783760
quote:
15s.gif Op maandag 24 januari 2011 01:56 schreef Merkie het volgende:
Wat mij betreft moet je nooit "clubmensen" aanstellen op posities als die van de trainer / TD. Op die manier kan je nooit normaal functioneren als organisatie omdat deze mensen altijd een streepje voor hebben vanwege hun verleden. Daardoor kan je die mensen niet meer objectief beoordelen. Wat heb je nou aan Beenhakker / Been? Uiteindelijk helemaal niets, maar het waren wel "echte" Feyenoorders. Nou joepie. Ajax begaat exact dezelfde fout door Frank de Boer aan te stelen, die haalt 2012 niet als coach van Ajax.

Wat mij betreft stellen we Co Adriaanse als hoofdcoach. Mag dan wel bij Ajax gewerkt hebben, het is wel een goede coach en dat is het enige dat telt (imo). Bij Barcelona werkt het dan toevallig, maar ik denk dat Henk Wisman ook nog wel de CL zou winnen met die selectie.
Precies, je moet van goede huize komen om met Barcelona slechte resultaten te kunnen halen. Dan zul je als trainer waarschijnlijk gewoon persoonlijk de benen van Messi moeten breken.

Gewoon een goede trainer, zoals Adriaanse aanstellen. Discipline, dat hebben ze nodig.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_91783796
Je kunt heus wel clubmensen aanstellen maar ze dienen op basis van dezelfde criteria beoordeeld te worden als mensen van buitenaf.
Bert van Marwijk was eigenlijk ook maar een passant maar heeft wel goed gepresteerd.
Die zie ik ook niet zo snel janken na een kansloze nederlaag. Zelfs niet na een verloren WK finale.

Zo iemand heb je veel meer aan. Helemaal als je een jonge groep hebt zoals wij die nu hebben.

Mario redeneert veel teveel vanuit emotie. Daarnaast is zijn gebrek aan spelinzicht soms tenenkrommend. Juist als je een matige selectie heb moet je dat aspect bovengemiddeld beheersen wil je nog iets winnen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 02:06:35 #153
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91783826
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies, je moet van goede huize komen om met Barcelona slechte resultaten te kunnen halen. Dan zul je als trainer waarschijnlijk gewoon persoonlijk de benen van Messi moeten breken.

Gewoon een goede trainer, zoals Adriaanse aanstellen. Discipline, dat hebben ze nodig.
Als je ontkent dat Guardiola belangrijk is voor dit team heb je wmb best wel poep in je hoofd.

Die discipline-aanpak ziet vrijwel iedereen wel zitten hier, maar ik betwijfel in hoeverre dat werkt, we hebben het gezien met Verbeek. Al zou je een 'Adriaanse' aan stellen, dan toch pas volgend seizoen lijkt me. Die figuren hebben namenlijk wat aanpassingstijd nodig. Als Been vertrekt moet je gewoon een interim nemen waarmee je niet te veel omgooit.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 24 januari 2011 @ 02:08:53 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91783858
Het gaat mij erom dat clubmensen binnengehaald worden omdat ze clubmensen zijn en niet objectief getoetst worden op hun vaardigheden. Maar als een clubmens niet goed presteert, dan kan je met zo'n persoon moeilijk hetzelfde omgaan als met een persoon die geen "kind" van de club zou zijn. Dat verstoort de arbeidsverhoudingen en zorgt voor vervelende situaties.
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Als je ontkent dat Guardiola belangrijk is voor dit team heb je wmb best wel poep in je hoofd.
Ik ontken niks, ik trek zijn invloed alleen in twijfel. Denk je nou echt dat je Iniesta, Xavi en Messi hoeft uit te leggen hoe ze moeten spelen?
2000 light years from home
pi_91783976
Gewoon Jan Boskamp voor die groep pleuren :) :7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 02:18:21 #156
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91783997
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:08 schreef Merkie het volgende:
Het gaat mij erom dat clubmensen binnengehaald worden omdat ze clubmensen zijn en niet objectief getoetst worden op hun vaardigheden. Maar als een clubmens niet goed presteert, dan kan je met zo'n persoon moeilijk hetzelfde omgaan als met een persoon die geen "kind" van de club zou zijn. Dat verstoort de arbeidsverhoudingen en zorgt voor vervelende situaties.

[..]

Ik ontken niks, ik trek zijn invloed alleen in twijfel. Denk je nou echt dat je Iniesta, Xavi en Messi hoeft uit te leggen hoe ze moeten spelen?
Klopt, hij moet eerlijk beoordeeld worden, en mag dan ook wmb weg, maar hem voor alles en nog wat uitmaken omdat het hem emotioneel aangrijpt dat hij om de club geeft is triest.

Iniesta, Xavi en Messi zullen ook onder Been erg goed spelen, maar niet de sterren van de hemel spelen en record na record breken. De invloed van een trainer is sowieso over het algemeen beperkt. Al zou je alle trainers van de Eredivisie van club laten wisselen, zou het voor het eindresultaat waarschijnlijk weinig uitmaken. Vind wat dat betreft Willem ook wel mooi, die geeft openlijk toe dat hij maar wat doet als trainer, met beperkte invloed op z'n team
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_91784021
Een voordeel van het vertrekken van El Ahmadi zou zijn dat er salarisruimte ontstaat. Dan kunnen we misschien een speler of twee aantrekken .. maar ja, wie is er op dit moment transfervrij en of kan er gehuurd worden :x
  maandag 24 januari 2011 @ 07:31:38 #158
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91785668
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat hij een kind van de club is?

Als er aan het einde van de rit een schlemiel van het seizoen gekozen gaat worden zal dat zonder twijfel Mario Been zijn.
Een loser zonder enig tactisch inzicht die weigert op te geven uit clubliefde, maar de club hiermee eigenlijk alleen maar schade toebrengt.

Of denk jij serieus dat hij de boel weer aan het draaien gaat krijgen?
Nee, met zo'n spelersgroep is het lekker. Je verliest, schandalig, van De Graafschap en alle kinderen staan te dringen voor een opengaande spelerstunnel.
Een Wijnaldum die niet inziet dat ze zich kapot moeten schamen, zeker niet zolang het 0-0 was :')
  maandag 24 januari 2011 @ 07:34:38 #159
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91785681
Dit is dan wel weer enigzins logisch:

ROTTERDAM - Feyenoord heeft zich gemeld voor Heerenveen-spits Bas Dost. Dat heeft de club gisteravond officieel bevestigd. Feyenoord gaat er vanuit dat er geld beschikbaar komt door de op handen zijnde overgang van Karim El Ahmadi (25) naar aan Al-Ahli FC in Dubai.

Dat is vandaag te lezen in AD Sportwereld. De club uit de Verenigde Arabische Emiraten kan de international van Marokko in eerste instantie tot het einde van het seizoen huren.

De steenrijke club krijgt vervolgens de mogelijkheid om de middenvelder, die tot medio 2013 onder contract staat in Rotterdam, over te nemen. El Ahmadi vloog gisteren, een dag na de teleurstellende nederlaag tegen De Graafschap, naar Dubai om een kijkje te nemen.
pi_91785764
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 07:31 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, met zo'n spelersgroep is het lekker. Je verliest, schandalig, van De Graafschap en alle kinderen staan te dringen voor een opengaande spelerstunnel.
Een Wijnaldum die niet inziet dat ze zich kapot moeten schamen, zeker niet zolang het 0-0 was :')
Omdat ze geen enkel greintje eigenwaarde hebben.
Zoiets kan je wel degelijk een trainer aanrekenen.
Daarnaast is Gini allang bezig met een andere club. Zal in de zomer wel weer weggaan dus wat zou hem het boeien?
Groetjes, Ezio.
pi_91785846
Straks hebben we gewoon 3 fitte spitsen :o. Nou ja 2,5 dan...

Maar even serieus; we mogen toch steeds nog niemand kopen omdat we in Cat. 1 zitten? Denkt Beenhakker hem te kunnen huren ofzo?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 24 januari 2011 @ 08:11:54 #162
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91785979
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 07:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat ze geen enkel greintje eigenwaarde hebben.
Zoiets kan je wel degelijk een trainer aanrekenen.
Daarnaast is Gini allang bezig met een andere club. Zal in de zomer wel weer weggaan dus wat zou hem het boeien?
Mentaliteit. En dat komt niet door de trainer, dat komt door de trainers.
pi_91785984
ajaks wil ook Dost halen. Lijkt me dus niet een reëel target.
Of hij moet iets speciaals hebben met de club....
Groetjes, Ezio.
pi_91785986
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mentaliteit. En dat komt niet door de trainer, dat komt door de trainers.
:')
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 08:14:02 #165
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91786001
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

:')
Ah, niet? Dan is het alleen Been joh :')
pi_91786031
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ah, niet? Dan is het alleen Been joh :')
welke trainers hebbie het over dan?
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 08:39:47 #167
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91786261
Laat dan maar :')
  maandag 24 januari 2011 @ 09:22:37 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91786953
quote:
Van Hanegem: 'Word neergezet als een bedelaar'

24/01/2011 09:01

Willem van Hanegem zou zaterdag een eerste gesprek hebben gevoerd met Feyenoord. Het clubicoon zelf vernam het bericht met stijgende verbazing.

'Vrijdagavond zat ik bij ADO-Heerenveen in het stadion toen ik begreep dat er op de televisie gezegd werd dat ik op zaterdag een gesprek met Feyenoord zou hebben', aldus De Kromme in het AD. 'Het blijft me verbazen hoe zulke onzin ontstaat.'

Van Hanegem is volgens eigen zeggen niet uit op een baan, maar wil slechts goedbedoeld advies geven. 'Niemand hoeft te denken dat ik naar een baan hangel of dat ik wil solliciteren. Over een vast dienstverband bij de club heb ik niet eens nagedacht.'

'Maar kom op. Als echte Feyenoorder met ervaring heb ik mijn vinger opgestoken. Dat is toch niet verkeerd? Ik heb daar geen spijt van, maar word nu een beetje neergezet als een bedelaar en dat steekt me toch.'

Overigens maakt Van Hanegem zich zorgen over de sportieve prestaties. 'Ik zag zaterdag De Vrij en Wijnaldum echt huilen (na de nederlaag tegen De Graafschap, red.), zoiets laat me niet onberoerd. Het zijn dus echte Feyenoorders, die twee, het gaat ze aan het hart dat ze de club niet verder kunnen helpen. Het wordt echt gevaarlijk voor Feyenoord daar onderin de Eredivisie.'
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 24 januari 2011 @ 09:27:17 #169
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_91787021
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:12 schreef Stokstaart het volgende:
ajaks wil ook Dost halen. Lijkt me dus niet een reëel target.
Of hij moet iets speciaals hebben met de club....
Bij Feyenoord is Dost verzekerd van een basisplaats, lijkt me dus wel degelijk reëel.
pi_91787419
Ik las in een interview in de VI dat het Dost zijn droom was om voor Ajax te spelen. Lijkt me raar als hij dan naar Feyenoord gaat.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:46:44 #171
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_91787432
Als ze Dost kunnen halen zou dat een stunt zijn!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_91787485
Dost kan bij Heerenveen de druk al niet aan...
  maandag 24 januari 2011 @ 10:02:57 #173
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_91787833
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft geen reet met druk te maken.
pi_91788548
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat hij daar niet slaagt hoeft niet direct met 'de druk niet aankunnen' te maken te hebben.
Zou een hele goede zet zijn als het lukt om Dost te halen.
pi_91788567
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:45 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik las in een interview in de VI dat het Dost zijn droom was om voor Ajax te spelen. Lijkt me raar als hij dan naar Feyenoord gaat.
Ja,want het woord van een voetballer zegt alles. :P Maar het zou wel weer typisch Ajax zijn om als we Dost bijna binnen hebben opeens de gesprekken te verstoren en hem alsnog voor onze neus weg te kapen.

[ Bericht 10% gewijzigd door john-x op 24-01-2011 10:40:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')