abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91808005
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef john-x het volgende:

[..]

Voor 5 miljoen verkopen en voor 3 miljoen Vlemminx of Dost halen. Als Castaignos nu vertrekt en onze enige spits v. Beukering is kun je net zo goed alvast je begroting op de eerste divisie af gaan stellen.
3 miljoen koop je echt Bjorn Vlemminx niet voor hoor....
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91808037
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef john-x het volgende:

[..]

Voor 5 miljoen verkopen en voor 3 miljoen Vlemminx of Dost halen. Als Castaignos nu vertrekt en onze enige spits v. Beukering is kun je net zo goed alvast je begroting op de eerste divisie af gaan stellen.
Dost is toch alleen een optie voor huur?
pi_91808070
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

3 miljoen koop je echt Bjorn Vlemminx niet voor hoor....
Hangt er vanaf natuurlijk. NEC Heeft ook geld nodig. En het is niet alsof Vlemmings de nieuwe Messi is ofzo.
pi_91808088
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

Huur met optie tot koop lijkt me?
pi_91808140
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

Huur met een eventuele optie tot koop inderdaad.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91808195
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef john-x het volgende:

[..]

Hangt er vanaf natuurlijk. NEC Heeft ook geld nodig. En het is niet alsof Vlemmings de nieuwe Messi is ofzo.
Hij is wel gewoon topscorer van de Eredivisie. Die jongen wordt behoorlijk onderschat heb ik het idee.
Groetjes, Ezio.
pi_91808318
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij is wel gewoon topscorer van de Eredivisie. Die jongen wordt behoorlijk onderschat heb ik het idee.
Die Junker maakte er vorig jaar ook 20+ toch? Maar om nou te zeggen dat dat een toekomstig wereldtopper wordt.. ;)

Vlemminxs kan hoogstens een nieuwe Kuyt worden.
pi_91808454
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef john-x het volgende:

[..]

Die Junker maakte er vorig jaar ook 20+ toch? Maar om nou te zeggen dat dat een toekomstig wereldtopper wordt.. ;)

21
Maar we zijn pas een speelronde over de helft en Vlemminx staat al op 16.
Groetjes, Ezio.
pi_91808659
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

21
Maar we zijn pas een speelronde over de helft en Vlemminx staat al op 16.
Maar laten we eerlijk zijn, het is geen speler die over 2 jaar bij Real Madrid speelt. Het is gewoon een hardwerkende aardige spits die nu een geweldig seizoen doormaakt.
pi_91808960
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef john-x het volgende:

[..]

Maar laten we eerlijk zijn, het is geen speler die over 2 jaar bij Real Madrid speelt. Het is gewoon een hardwerkende aardige spits die nu een geweldig seizoen doormaakt.
Neuh dat niet.
Maar toen Dirkie bij ons ging voetballen zei men ook dat hij beter bij Utrecht kon blijven omdat dat zijn plafond was.
En zie nu....
Maar zo'n Vlemmix zou idd meer dan welkom zijn.

Denk alleen dat als er geld binnenkomt voor Luc dat dat eerst en vooral gebruikt zal gaan worden om de schulden verder te saneren.
We blijven Cat 1. Dus al zouden we een mooi prijsje krijgen via een transfer dan mogen we dat nog niet zomaar ff investeren in een nieuwe speler. Anders krijgen we de KNVB weer op ons dak.
Groetjes, Ezio.
  maandag 24 januari 2011 @ 18:09:44 #286
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_91809163
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef john-x het volgende:

[..]

Wat een slecht vooruitzicht!
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_91809173
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Neuh dat niet.
Maar toen Dirkie bij ons ging voetballen zei men ook dat hij beter bij Utrecht kon blijven omdat dat zijn plafond was.
En zie nu....
Maar zo'n Vlemmix zou idd meer dan welkom zijn.

Denk alleen dat als er geld binnenkomt voor Luc dat dat eerst en vooral gebruikt zal gaan worden om de schulden verder te saneren.
We blijven Cat 1. Dus al zouden we een mooi prijsje krijgen via een transfer dan mogen we dat nog niet zomaar ff investeren in een nieuwe speler. Anders krijgen we de KNVB weer op ons dak.
Ik denk dat we voor dit seizoen al goed op schema liggen wat dat betreft, de schuld en de rentedragende laten zijn in een half jaar meer dan gehalveerd. Maar je moet de sportieve tak niet uit het oog gaan verliezen, zoals ik al eerder aangaf: degraderen is mogelijk.
pi_91809202
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef Euribob het volgende:

[..]

Kuyt zal niet voor 90 miljoen naar Barcelona of Madrid verkassen, you get my point. ;) Voor NEC is 3 miljoen zo ongeveer een kwart van de begroting en als ze er nog een goed doorverkoop-percentage bij afdwingen is 3 miljoen voor hun ook een mooi bedrag. Volgens mij kwam die voor ca. 1 miljoen naar Nijmegen.
pi_91809220
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef Euribob het volgende:

[..]

Inderdaad, dat we dat maar nooit meer doen.
Krijg je alwéér zo'n legioenheld die topscoorder van de eredivisie wordt en voor een geweldig bedrag verkocht wordt. Nee ik moet er niet aandenken.
pi_91809295
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Huur met een eventuele optie tot koop inderdaad.
Oh, ok ^O^
pi_91809315
Hoe kan Castaignos overigens in talentenpools zitten? :{ Toen die ingesteld werden was hij 15 ofzo. :{
pi_91809350
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat we dat maar nooit meer doen.
Krijg je alwéér zo'n legioenheld die topscoorder van de eredivisie wordt en voor een geweldig bedrag verkocht wordt. Nee ik moet er niet aandenken.
Ja dat zeg ik toch juist? Voor ons zou het een hele goede speler zijn. :P
pi_91809367
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef john-x het volgende:
Hoe kan Castaignos overigens in talentenpools zitten? :{ Toen die ingesteld werden was hij 15 ofzo. :{
Waarom zou dat niet kunnen?
Groetjes, Ezio.
pi_91809422
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen?
Dat zeg ik er achteraan. Stond hij in de tijd van Bosz al zo bekend als supertalent? Dat is alweer 4 jaar geleden.
pi_91809592
quote:
SC Heerenveen wil Dost niet verhuren aan Feyenoord

Feyenoord heeft zich bij Heerenveen officieel gemeld voor Bas Dost. De club uit Rotterdam wil de spits graag van Heerenveen huren. Heerenveen heeft dit voorstel afgewezen. Dat Twittert Arjen de Boer vandaag. Omdat Feyenoord in zwaar weer verkeerd, is het door de KNVB in Categorie I geplaatst. Hierdoor is het voor Feyenoord niet mogelijk Bas Dost te kopen, ook al zou het wél geld hebben.
Is dat ook weer uit de wereld.
pi_91809630
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ok jammer
Groetjes, Ezio.
pi_91809751
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jammer, al denk ik dat we meer baat hebben bij een aanvallende middenvelder voor de aanvoer.

Straks zijn El Ahmadi en Castaignos weg en komen er geen spelers meer terug. :') Dan kun je alvast Jupiler bier gaan verkopen in de Kuip.
pi_91809889
quote:
Feyenoord wist zaterdagavond de wedstrijd tegen De Graafschap niet te winnen. In de eigen Kuip verloor het zelfs met 1-0, door een doelpunt in de 88e minuut. Feyenoord-speler Georgino Wijnaldum verloor een kopduel en kon na het doelpunt zijn tranen niet bedwingen.

"Ik zoek naar oplossingen, maar er zijn zoveel tegenslagen dat ik het ook niet meer weet", zo liet de teleurgestelde Wijnaldum weten aan het Algemeen Dagblad.

"Aan ons veldspel kon je goed zien dat wij in een moeilijke fase zitten. We doen eigenlijk maar wat", vervolgt hij. "De supporters hebben ons altijd gesteund, ook na de 10-0 tegen PSV. Maar vanavond werden ze al negatief toen het 0-0 stond. Ik vind niet dat het zo hoort. Daar sta ik niet achter. Bij de 0-1 begreep ik het wel, maar bij 0-0 hadden wij de steun zo hard nodig. Het zal te maken hebben met de nederlaag bij Ajax."
Zou het te maken hebben met het resultaat tegen ajaks?
Wat dacht je gewoon van niet kunnen winnen van De Graafschap beste Gini?
Groetjes, Ezio.
pi_91809934
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Bij de 0-0 was er nog geen gefluit enzo toch?
pi_91810028
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel met hem eens, alleen sta ik daarin alleen geloof ik. Die jonge gasten moeten inderdaad gesteund worden.

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:26 schreef john-x het volgende:

[..]

Bij de 0-0 was er nog geen gefluit enzo toch?
Wel gemor (is dat een woord?) en de roep om 'oude' helden als Pi-Air en Bosvelt. Ook 'bloed, zweet en tranen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')