Wtf?? Is dit een geintje van de Boer ofzo?quote:AMSTERDAM - Jody Lukoki is door zijn trainer Frank de Boer gedwongen zijn excuses te maken voor de panna die hij vorige week woensdag maakte bij Tim de Cler in de Klassieker tegen Feyenoord.
,,Een gerespecteerde verdediger als De Cler speel je niet door de benen", luidde de uitleg van De Boer.
In blessuretijd van het duel speelde Lukoki, die debuteerde, de bal buiten het veld door de benen van De Cler, wat tot veel leedvermaak leidde bij de supporters. De Amsterdammers wonnen overigens met 2-0.
Nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef john-x het volgende:
[..]
Wtf?? Is dit een geintje van de Boer ofzo?
Ajax heeft zich min of meer al gemeld voor Dost...quote:Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef john-x het volgende:
[..]
Ja,want het woord van een voetballer zegt alles.Maar het zou wel weer typisch Ajax zijn om als we Dost bijna binnen hebben opeens de gesprekken te verstoren en hem alsnog voor onze neus weg te kapen.
Hij wil nog ff wat zout in de wonde strooien.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef john-x het volgende:
[..]
Aha, dat is nieuw voor me. Feyenoord zal hem dan wel eerst een half jaar willen huren dan ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ajax heeft zich min of meer al gemeld voor Dost...
Ik denk Feyenoorders zich momenteel wel drukker maken over andere zaken dan over wat een of andere onbekende jeugdspeler van Ajax bij De Cler doet...quote:Op maandag 24 januari 2011 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij wil nog ff wat zout in de wonde strooien.
Als El Ahmadi vertrekt, zal er toch iemand moeten komen. Maar ik zie liever een aanvallende middenvelder dan Dost eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef Paul-89 het volgende:
Dost zijn droomclub is Ajax las ik een tijdje terug in de vi. Dus ik verwacht niet dat die komt.
"Het stoort mij dat Willem alleen via de media communiceert, laat ik hem dat gaan vertellen via de media".quote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
ROTTERDAM - Technisch directeur Leo Beenhakker van Feyenoord snapt niets van de kritiek van Willem van Hanegem op de Rotterdamse club. De clubicoon haalde in zijn AD-columns meermalen uit naar de clubleiding en trainer Mario Been.
“Het stoort mij dat Willem alleen via de media over Feyenoord communiceert”, zegt de na dit seizoen vertrekkende Beenhakker tegenover NUsport. “Terwijl de club weet-ik-hoeveel jaar zijn huis is geweest en Mario en ik hem regelmatig tegenkomen op de golfbaan.”
“Van mij mag-ie langskomen op de club. Graag zelfs. Dan leg ik hem meteen even uit dat Mario helemaal niet verdedigend denkt, zoals Willem hem verwijt.”
“We hebben het hier alleen maar over vastzetten en druk naar voren geven! Ik weet niet wat voor tv Willem thuis heeft, maar af en toe denk ik dat-ie nog een heel oude heeft. Eentje waarop ze nog achteruit lopen of zo. Ik vind zijn kritiek te goedkoop en te gemakkelijk.”
Nu.nl
Ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef john-x het volgende:
[..]
"Het stoort mij dat Willem alleen via de media communiceert, laat ik hem dat gaan vertellen via de media".
Heeftie al gezegd dat die in het belang van Feyenoord handeltquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef john-x het volgende:
[..]
"Het stoort mij dat Willem alleen via de media communiceert, laat ik hem dat gaan vertellen via de media".
Da's zijn goed recht en velen met 'm. Wat ik dus niet begrijp is Willem verbaasd is dat ze 'm niet met open armen ontvangen terwijl hij iedere week in zijn column alles en iedereen bij Feyenoord afkraakt. En dat is niet alleen dit seizoen maar dat gebeurt al jarenlang.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:28 schreef Sloggi het volgende:
Van Hanegem ziet het volgens mij ook niet meer zo zitten in Been.
In eerste instantie dacht ik ook dat het een grapje was, maar als je de beelden terugziet zie je dat het buiten de lijnen is en dat De Cler sowieso de hele andere kant opkijkt. Het had dus niets met voetbal te maken, maar puur met het willen vernederen van je tegenstander. Best onsportief, vind het daarom wel een goede actie van De Boer eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef john-x het volgende:
[..]
Zou een andere trainer deze selectie beter laten spelen? Ik betwijfel het.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:20 schreef Gert het volgende:
Adriaanse is al jaren alleen maar z'n zakken aan het vullen.
Die komt echt nevernooit naar De Kuip.
Maar hoe lang blijft Been nog? Twente volgende week, ok, nederlaag ingecalculeerd. Maar wat als de week erop ook van Vitesse wordt verloren?
Moet dan nog steeds maar gehoopt worden op een ommekeer of is het dan tijd voor de enige 'troef' die de club nog heeft: hopen op een positief schokeffect van een trainerswissel..
Volgens mij is ook een keer onderzocht dat een schokeffect eigenlijk helemaal niet bestaat en dat een trainerswissel vaak niet het gewenste effect heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou een andere trainer deze selectie beter laten spelen? Ik betwijfel het.
Slechter dan nu kan ook niet. Feyenoord zou in de eerste divisie nog moeite hebben om het lnkerrijtje te halen momenteel.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou een andere trainer deze selectie beter laten spelen? Ik betwijfel het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |