Eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV wint natuurlijk weer. Ik vind het nog steeds onterecht dat Suarez 7 fucking wedstrijd schrosing kreeg. Slaat nergens op.
Iemand in zijn nek bijten slaat wel ergens op? Gewoon een terechte schorsing...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV wint natuurlijk weer. Ik vind het nog steeds onterecht dat Suarez 7 fucking wedstrijd schrosing kreeg. Slaat nergens op.
4 of 5 wedstrijden had het moeten zijn, niet 7quote:
Ben ik helemaal met je eens, 7 wedstrijden slaat nergens op.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind het nog steeds onterecht dat Suarez 7 fucking wedstrijd schrosing kreeg. Slaat nergens op.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, 7 wedstrijden slaat nergens op.
Hadden er 12 onvoorwaardelijk moeten zijn.
En zo niet dat er een goede vervanger gehaald wordt. Er is zo hard een scorende spits nodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Tarado het volgende:
Wat ik belangrijker vind is dat Suarez blijft
Hij had nog voorwaardelijke wedstrijden staan. Hang nou niet de huilie uit zeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
4 of 5 wedstrijden had het moeten zijn, niet 7. Vooral vergeleken met andere overtredingen die veel erger zijn.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo lekker volwassenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Een boeiend duel tot nu toe, kan niet anders zeggen dat ik ondanks het gezeur van een paar kids hier op het puntje van mijn stoel zit.
Hij is de grootste troll die er is.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Kan iemand deze gast vriendelijk de deur verwijzen?
Oh. Ik dacht dat je het over mensen had in het live verslag topicquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Nee bijten is ook volstrekt normaal..
Let wel ik heb niks tegen Suaréz, sterker nog ik mag hem (in goeden doen) heel graag zien voetballen, alleen moeten dit soort vieze streken van de velden verbannen worden..
Net zoals die keiharde doelbewuste overtredingen, die mogen w.m.b. ook nog harder aangepakt worden.
En het gezeur van de kids hier bedoelde ik thuis mee, niet op FOK! Op mijn zoontje na wil de rest tekenfilms kijken
Het is dom, maar het gaat er bij mij in ieder geval om dat er ergere dingen gebeuren die onbestraft blijven.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Iemand in zijn nek bijten slaat wel ergens op? Gewoon een terechte schorsing...
Je weet dat je me alleen maar voed met dit soort opmerkingen hequote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je het over mensen had in het live verslag topic
En Paul kan je toch niet serieus nemen, met z'n paul in the dark
Hehe, dat leek er inderdaad wel heel erg op ja, dat zag ik later pas en had geen zin in ninja edits..quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je het over mensen had in het live verslag topic
En Paul kan je toch niet serieus nemen, met z'n paul in the dark
Het boeit mij echt niksquote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Paul het volgende:
Als jullie er niet tegen kunnen dat ik ff lach, is het wel heel erg met jullie hoor
Moet je trouwens niet eens je ondertitel veranderen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niksVind dat altijd wel leuk op een forum
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet eens je ondertitel veranderen?
En we hebben een toekomstvoorspeller in de zaalquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Ik begin wel echt medelijden te krijgen met Ajax. Verdomme man, dit jaar wéér geen titel. Wéér geen derde ster. Lijkt me echt heel moeilijk.
Ik kan het goed hebben hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Paul het volgende:
Als jullie er niet tegen kunnen dat ik ff lach, is het wel heel erg met jullie hoor
Ja, geweldige wedstrijdquote:Op zondag 23 januari 2011 15:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een heerlijke dag, ondanks de regen.
Hebben jullie ook zo genoten?
Ik vind je grapje over sterren niet zo leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Ik begin wel echt medelijden te krijgen met Ajax. Verdomme man, dit jaar wéér geen titel. Wéér geen derde ster. Lijkt me echt heel moeilijk.
Zo beginnen wij medelijden te krijgen met Feyenoord. Geen linkerrijtje, geen europees en geen nieuwe goede spelersquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Zeker de moeite waard om naar te kijken. Utrecht was echt subliem en Ajax was waardeloos.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vond vooral alle aanvallen prachtig om te zien.
Is zeker moeilijk maar ik heb toch nog steeds liever onze zorgen dan die van julliequote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Wat een onzin. 7 is een prima straf,misschien zelfs nog te veel. Ik word echt 100x liever even in mijn nek gebeten dan dat iemand met 2 benen over de bal gaat ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om naar te kijken. Utrecht was echt subliem en Ajax was waardeloos.
enorme, sukkel.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken.
Ik heb me wel kostelijk vermaakt met die clown die 2x 45 minuten een shop opvoerde. Die maakte echt een ENOHrme indruk op me.
En dan boos worden als wij medelijden hebben met jullie! beetje van hetzelfde laken een pak dit!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Heel dat 020 is 1 grote troll, dus dat zal niet veel uitmaken.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
En stel dat het volgend jaar 5-0 voor Ajax wordt en wij in het Utrecht-topic gaan trollen, nou dan is ineens de wereld te klein
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
vanmiddag lachen we paul uit
Nee, we zijn te groot voor Utrecht, zal een beetje zielig zijn om daar te trollen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
En stel dat het volgend jaar 5-0 voor Ajax wordt en wij in het Utrecht-topic gaan trollen, nou dan is ineens de wereld te klein
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
komt nog wel goed jongens, cvitanich gaat deze wedstrijd voor ons winnen(je moet toch blijven hopen:S)
Boeiend zeg, jullie kunnen echt niet tegen een grolletje hequote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Grappen en grollen met jou, Paultjequote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Boeiend zeg, jullie kunnen echt niet tegen een grolletje he
Vandaag kan ik niemand noemen die wel z'n niveau haalde, Stekelenburg misschien? Was toch echt een collectief falen wat ik jochies als Blind en Ebicilio minder verwijt dan bijvoorbeeld van der Wiel, de Zeeuw, Enohquote:Op zondag 23 januari 2011 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, wat was van der Wiel slecht. Was echt niet normaal meer! Leek echt op niveautje topklasse wat hij liet zien.
Het valt de laatste jaren wel op dat het vaker een collectief falen is tegen Utrecht...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag kan ik niemand noemen die wel z'n niveau haalde, Stekelenburg misschien? Was toch echt een collectief falen wat ik jochies als Blind en Ebicilio minder verwijt dan bijvoorbeeld van der Wiel, de Zeeuw, Enoh
Ik lig dubbel van jouw grollen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Boeiend zeg, jullie kunnen echt niet tegen een grolletje he
Klopt ze waren allemaal waardeloos, maar ik vond dat van v/d Wiel echt erg.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag kan ik niemand noemen die wel z'n niveau haalde, Stekelenburg misschien? Was toch echt een collectief falen wat ik jochies als Blind en Ebicilio minder verwijt dan bijvoorbeeld van der Wiel, de Zeeuw, Enoh
Ik vond eerlijk gezegd De Zeeuw erger, maar Greg is een goede 2e plaats.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt ze waren allemaal waardeloos, maar ik vond dat van v/d Wiel echt erg.
Eriksen vond ik toch echt de zwakste man van het veld, wel pijnlijk dat het niet eens duidelijk is wie er het slechste was, domweg omdat ze allemaal waardeloos speelde.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd De Zeeuw erger, maar Greg is een goede 2e plaats.
"misschien liggen ze normaal om half 1 nog in bed":')quote:Frank de Boer had na afloop van de oorwassing bij FC Utrecht geen goed woord over voor zijn spelers. De coach van Ajax reageerde cynisch op de vraag waarom het zondag totaal niet lukte. Misschien liggen ze normaal gesproken om half een in de middag nog in bed, zei hij spottend.
De Boer beet op zijn lippen, maar had zichtbaar moeite om de betere krachttermen binnensmonds te houden. Het was echt schrijnend om te zien hoe veel spelers van mij onder hun niveau speelden, zei de oefenmeester tegen het ANP. We verloren veel duels en verspeelden veel te vaak de bal.
Ondanks zijn woede had De Boer nog wel aandacht voor het spel van Utrecht. Natuurlijk heeft FC Utrecht het heel goed gedaan. Maar dat mogen we onszelf aanrekenen. Ik miste ook beleving. We hebben een jonge ploeg. Jonge spelers halen vaak geen 6,5 als ze slecht spelen. Dan is het meteen een 4. Dat was bij ons nu ook het geval.
Tsjah, hij moet iets verzinnen, wat moet hij anders zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"misschien liggen ze normaal om half 1 nog in bed":')
Ach maakt niet uit, komende wedstrijden gaan we gewoon allemaal winnen, en we worden gewoon kampioen.quote:
Tegen utreg spelen we nooit goed laatste jaren. Maar die sparen al hun krachten voor Ajaxquote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, komende wedstrijden gaan we gewoon allemaal winnen, en we worden gewoon kampioen.
Het is een rare competitie, alle topclubs zullen nog een paar keer verliezen, zelfs Ajax.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegen utreg spelen we nooit goed laatste jaren. Maar die sparen al hun krachten voor Ajax.
En ik geloof best dat wij nu alles kunnen winnen, maar zij moeten ook nog verliezen
Vorm zag er goed uit zeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef Paul het volgende:
Maaruh waar had Ajax last van dan? Stekelenburg met zijn uittrappen enzo
Gast, en vorm danquote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef Paul het volgende:
Maaruh waar had Ajax last van dan? Stekelenburg met zijn uittrappen enzo
Hij had een open botbreuk toen hij erin kwam, maar hij had een injectie waardoor hij gewoon kon spelen. Maar de injectie was voor maar 5 minuten.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Even serieus:
Cvitanich kwam trouwens al hinkend het veld in leek het. En anders was het na een minuut al klaar. Ik begrijp niet helemaal waarom hij erin kwam? Koste je gewoon een wissel.
Ah, duidelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had een open botbreuk toen hij erin kwam, maar hij had een injectie waardoor hij gewoon kon spelen. Maar de injectie was voor maar 5 minuten.
Enohrmequote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Ga toch vuurwerk in je kont stoppen maat, of antwoord anders normaal bij een serieuze vraag. Ik snap dat je pissed bent, maar een beetje normaal praten is je blijkbaar ook vreemd? Kansloze.
Zo zijn de meeste hier, ik ben bang dat je geen normaal antwoord krijgt.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Ga toch vuurwerk in je kont stoppen maat, of antwoord anders normaal bij een serieuze vraag. Ik snap dat je pissed bent, maar een beetje normaal praten is je blijkbaar ook vreemd? Kansloze.
Kom je aan Ajacied, kom je aan mij!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Doe niet zo stoer tegen Tha_Duck joh.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom je aan Ajacied, kom je aan mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Jammer. Maar sommige missen nu eenmaal wat chemische verbindingen, en dat heeft niet eens met een clubvoorkeur te maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste hier, ik ben bang dat je geen normaal antwoord krijgt.Zeker niet van ajacied4lf.
Jouw reacties zijn wel normaalquote:Op zondag 23 januari 2011 16:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jammer. Maar sommige missen nu eenmaal wat chemische verbindingen, en dat heeft niet eens met een clubvoorkeur te maken.
Gast je bent zelf een mongool met je achterlijke vragenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jammer. Maar sommige missen nu eenmaal wat chemische verbindingen, en dat heeft niet eens met een clubvoorkeur te maken.
die was nog niet helemaal wakker. Komt normaal pas om half 1 z'n bed uit volgens de boer.quote:
Ik ga vannacht in ieder geval lekker pitten, met de wetenschap dat we 6 punten hebben waarvan 3 in de bonus. Ik vind het nu al prachtig om te weten er een grote kans is dat Twente of PSV hierdoor kampioen kan worden. Dat doet een mens goedquote:Op zondag 23 januari 2011 16:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gast je bent zelf een mongool met je achterlijke vragen.
En Vorm was nog slechter dan steek met die uittrappen van m, gingen er geloof ik 5 direct over de zijlijn. Dat ie de nul heeft gehouden kwam omdat utrecht Ajax een beetje weg speelde waardoor ajax geen kansen kreeg
De haat tegen Ajaxquote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ga vannacht in ieder geval lekker pitten, met de wetenschap dat we 6 punten hebben waarvan 3 in de bonus. Ik vind het nu al prachtig om te weten er een grote kans is dat Twente of PSV hierdoor kampioen kan worden. Dat doet een mens goed
3 in bonus?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ga vannacht in ieder geval lekker pitten, met de wetenschap dat we 6 punten hebben waarvan 3 in de bonus. Ik vind het nu al prachtig om te weten er een grote kans is dat Twente of PSV hierdoor kampioen kan worden. Dat doet een mens goed
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Utrecht wint. Ik wil dat Utrecht altijd wint, ondanks eventuele gevolgen voor andere clubs. Dat boeit me niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De haat tegen Ajax. Ik hoop dat je goed slaapt
. Als het nou aankomt op PSV-FCU. Wat hoop je dan? Als Utrecht zou winnen en daardoor Ajax kampioen zou worden. Heb je dan liever dat Utrecht verliest
?
Wel meer, ik zit op Fok! tenslotte. Iemand met gezond verstand vind je hier over het algemeen niet. Misschien Yvonne uitgezonderd.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]ja want dat is relevant voor jouw club. Volgens mij mis je zelf een chromosoom of zo.
Dat is het lekkere van zo'n vroege wedstrijd, des te meer uren om te genieten.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Paul het volgende:
Goed reltopic![]()
ik moet lachen om tha duck en de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ajax was wel echt niveau ijsselmeervogels vandaag
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik heb gezond verstandquote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wel meer, ik zit op Fok! tenslotte. Iemand met gezond verstand vind je hier over het algemeen niet. Misschien Yvonne uitgezonderd.
Nog een uitzondering die de regel bevestigd. Maar dan hebben we nu wel een 100% score te pakken, veel meer zullen er niet opduiken.quote:
Kan je niet echt als bonus zien. Meer het opvullen van verliespunten tegen De Graafschap en Heracles.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Yep, uit was bonus. Die winnen we over het algemeen niet.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef Paul het volgende:
Nee maar ff serieusJa en jouw hoofd is net zo lelijk als die van ribéry. Daar beginnen we toch ook niet over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ajax was wel echt niveau ijsselmeervogels vandaag
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef Paul het volgende:
Nee maar ff serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ajax was wel echt niveau ijsselmeervogels vandaag. Wanneer werden jullie ook alweer kampioen? Oh wacht.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Heracles winnen we ook niet standaard. En de Graafschap, mwoah. Ken vriezen - ken dooien. Maar dan zijn die 3 extra bonuspunten dus wel prima, als opvulling.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan je niet echt als bonus zien. Meer het opvullen van verliespunten tegen De Graafschap en Heracles.
Als ie net zo goed kon voetballen, dan was ie hier nie.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja en jouw hoofd is net zo lelijk als die van ribéry. Daar beginnen we toch ook niet over?
Het is inderdaad geslotenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
het werkt ook echt steeds quoten dan komt happel vanzelf.
Happel zou het niet hebben gedaan als wij niet zouden spammen. Happel is wel zo'n iemand die het leuk vind om Ajacieden te 'pesten'. Dus ik dacht, als ik zo doe dan doen de andere het ook en dan zal hij hem wel dicht gooienquote:Op zondag 23 januari 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is inderdaad geslotenEn dan nog Paul de schuld geven ook, en onze mass spam niet
Had je dit ook gezegd als Ajax vandaag had gewonnen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Klopt. Was dat van jullie wel om aan te zien?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
Fuuuu....
Niks van gezien verder, moest zelf ballen. Hoor van iedereen dat het niet om aan te zien was
Ruim gewonnen, maar jij vind damesvoetbal sowieso niet om aan te zien dusquote:Op zondag 23 januari 2011 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Was dat van jullie wel om aan te zien?
Ow?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ruim gewonnen, maar jij vind damesvoetbal sowieso niet om aan te zien dus
Ligt eraan wat ze dragenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ruim gewonnen, maar jij vind damesvoetbal sowieso niet om aan te zien dus
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ow?
Als ik niks te doen heb is het wel te doen. Heb zelf een keer tegen Dames 1 elftal van mijn club gespeeld vroeger (verloren)
Gast wtf , hoe kun je nou verliezen van vrouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ow?
Als ik niks te doen heb is het wel te doen. Heb zelf een keer tegen Dames 1 elftal van mijn club gespeeld vroeger (verloren)
Speelde toen nog in de C'tjes. en ze spelen erg hoog.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast wtf , hoe kun je nou verliezen van vrouwen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ow?
Aah oke, dan kan het nog gebeuren jaquote:Op zondag 23 januari 2011 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelde toen nog in de C'tjes. en ze spelen erg hoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:AC Milan en Ajax zijn eruit
AMSTERDAM - Urby Emanuelson mag zich vanaf zondag officieel speler van AC Milan noemen. Ajax en Milan werden het eens over de transfersom voor de Amsterdammer. Emanuelson tekent maandag een contract, dat hem voor 3,5 jaar verbindt aan de Italiaanse grootmacht.
Hoeveel geld Milan voor Emanuelson aan de Amsterdamse club betaalt is nog niet bekend. De linkspoot had een aflopend contract bij Ajax
quote:Milan-coach prijst Emanuelson
MILAAN - AC Milan-trainer Massimiliano Allegri hoopt zo snel mogelijk over Urby Emanuelson te kunnen beschikken. "Ik hoop dat hij snel komt, want we hebben hem nodig", aldus de trainer van de Milanezen. Emanuelson staat op het punt om een contract voor 3,5 jaar te tekenen bij Milan.
"Hij was één van onze doelen om te halen in de winterstop. Emanuelson is een hele goede speler en maakte in de Champions League veel indruk op me tegen ons in de ArenA."
Emanuelson is erg veelzijdig volgens de trainer van de Italiaanse grootmacht. "Hij is erg dynamisch, heeft een goede techniek en kan op verschillende positie worden ingezet. Urby kan op links zowel als middenvelder en verdediger uit de voeten, maar ik ben ervoor om hem in de middenlinie in te zetten."
Omdat Emanuelson nu al naar Milan vertrekt, ontvangt Ajax nog een transfersom voor de linkspoot, die aan het einde van dit seizoen gratis de ArenA uit kon lopen. De verwachting is dat de Amsterdammers tussen de 1.7 en 2 miljoen euro ontvangen voor Emanuelson.
'Leerproces' die heeft onze beginnende trainer afgekeken van Been. Coach zijn is toch het mooiste vak ter wereld: vorstelijk betaald krijgen, altijd de beste plek in het stadion en na afloop een beetje cliché's tappen.quote:De Boer: 'Tegen een Utrecht in vorm ga je op je bek'
23/01/2011 17:48
Ajax-trainer Frank de Boer leed zondag tegen FC Utrecht zijn eerste nederlaag als trainer van Ajax (3-0). De oefenmeester ziet de verliespartij als 'een goed leerproces voor de jonge ploeg.'
Utrecht was zondagmiddag heer en meester in de eigen Galgenwaard. De Boer hekelde de inzet van de Ajacieden. 'In de rust heb ik de spelers gevraagd of de wedstrijd niet te vroeg voor ze was. Het leek wel of er nog een paar aan het slapen waren,' meldt De Boer op de clubwebsite.
'In het team komen is voor jonge spelers makkelijk. Om er te blijven is veel moeilijker. Dat bleek vanmiddag', vervolgt De Boer, doelend op de jeugdigheid en het gebrek aan ervaring van zijn ploeg.
'Ze kunnen niet altijd een 6,5 spelen. Vanmiddag haalden er een paar een 4. Tegen een Utrecht in vorm ga je dan op je bek', luidde de simpele conclusie.
De wedstrijd tegen Utrecht ging voorbij aan Urby Emanuelson, hij vloog naar Milaan en tekende definitief bij AC Milan. De verdediger annex middenvelder treedt, mits hij de medische keuring met goed gevolg doorstaat, per direct in dienst van de Rossoneri.
'We hadden hem liever willen behouden, maar Urby gaf duidelijk aan dat hij nu al wilde gaan', stelt De Boer. 'Liever had ik hem over een halfjaar pas zien gaan. Urby is op en top Ajacied en ik wens hem het allerbeste bij AC Milan. Zijn vertrek moeten we nu intern oplossen. In eerste instantie met Daley Blind. Het is aan hem om te laten zien dat hij er klaar voor is.'
En daarom heeft god ons contracten gegeven.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar verlies je een paar keer, dan lig je eruit.
Ik heb geen contracten gegevenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
En daarom heeft god ons contracten gegeven.
Ik hoor vaak "Oh God" van de mensen waar ik in de buurt ben, moet dus aannemen dat ik God benquote:
Snapte hem eerst niet, vandaar editquote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoor vaak "Oh God" van de mensen waar ik in de buurt ben, moet dus aannemen dat ik God ben
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snapte hem eerst niet, vandaar edit
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You're having a laugh?
FdB moet wel een beetje ophouden met alles in procenten en cijfers uit te drukken, de enige cijfers die tellen zijn de uitslagenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Leerproces' die heeft onze beginnende trainer afgekeken van Been. Coach zijn is toch het mooiste vak ter wereld: vorstelijk betaald krijgen, altijd de beste plek in het stadion en na afloop een beetje cliché's tappen.
Zijn vriendin is genoemd naar één van de zeven hoofdzondes. Geen wonder dat arme Furby soms wat laks verdedigde.quote:
Op welke punten vind je de vergelijking moeilijk? Ik zou zeggen: Chivu met schaken, Furby met koken.quote:
Hij is inderdaad een rustige, relaxte jongen. Heeft 'ie denk ik van zijn vader:quote:Op zondag 23 januari 2011 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi hoe hij over zijn Oma praat. Rustige jongen.
topkomiekquote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een rustige, relaxte jongen. Heeft 'ie denk ik van zijn vader:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Je ziet dat dat echt diep zit. Ik vind het mooi dat hij daar zo 'open' over is. Er is niets aan geacteerd oid.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi hoe hij over zijn Oma praat. Rustige jongen.
Altijd gewoon een hele sympathieke rustige jongen geweest. Ik hoop echt dat hij straks bij Milan toch weer een stap in zijn ontwikkeling maakt, want bij Ajax bleef die stap toch een beetje uit...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet dat dat echt diep zit. Ik vind het mooi dat hij daar zo 'open' over is. Er is niets aan geacteerd oid.
in ieder geval niet gevoetbaldquote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat heeft Ajax gedaan tegen Utrecht?
Gekeken.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gekorfbald.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
'ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik kan eindelijk slapen'quote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Pino0 het volgende:
Al die suc6 supporters, wss bijna iedereen hier zat achter eredivisie live of enkelen kwamen uit regio Amsterdam.
Wel allemaal roepen dat Ajax de beste is, ook hier weer super veel aanhang en een groot topic, maar ze krijgen alleen het stadion vol tegen grote clubs.
Sfeer is ook allemaal opgezet op 410. Alleen de corteo's zijn gek.
Vandaag ook weer, al na de 1-0 tegen mijn club,(ja, ik ben er WEL altijd) jullie misschien 2x gehoord. Dat is nog is de 'grootste' club van het land supporten.
6 punten achter op een daverend Twente, en PSV gaat ook lekker.
Kampioen misschien volgend jaar?:)
Klopt, nieuwe speltype, nieuwe spelers.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Sommige mensen hier. Meteen alweer helemaal genoeg ervan. Jongens kom op zeg, de spelers moeten ook weer zowat op 0 beginnen. Nieuwe basiskrachten. Ontbrekende spelers, andere speelstijl.
We worden dit jaar toch geen kampioen verwacht ik.
Zelf hele dag weggeweest en blader nu eens even op m'n gemak sommige reactie's door.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe speltype, nieuwe spelers.
Welke mensen hebben er alweer genoeg van?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zelf hele dag weggeweest en blader nu eens even op m'n gemak sommige reactie's door.
Gewoon in z'n algemeenheid. Mensen
Zoals die fittie met die 'Tha_Duck'
Lekker laten gaan joh. Hij mag toch ook een reden hebben om blij te zijn.
De ploeg heeft gewoon dik verdiend gewonnen
Obvious troll is obviousquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zelf hele dag weggeweest en blader nu eens even op m'n gemak sommige reactie's door.
Gewoon in z'n algemeenheid. Mensen
Zoals die fittie met die 'Tha_Duck'
Lekker laten gaan joh. Hij mag toch ook een reden hebben om blij te zijn.
De ploeg heeft gewoon dik verdiend gewonnen
Jij neemt het Ajax topic te serieusquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Gaan jullie je lekker verschuilen. Julie weten zelf wel beter kids
Stel je niet zo aan joh, laat gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Gaan jullie je lekker verschuilen. Julie weten zelf wel beter kids
Ja helaasquote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef peaceman het volgende:
Manchester City zal nu wel afzien van Van der Wiel... mijn hemel wat was die slecht vandaag!
Het is inderdaad een rampzalig laag niveau. Maar wat verwacht je dan van al die azijnpissersquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Gwunnik het volgende:
SV begint op t fok!forum te lijken
vandaag is het weer lekker leven met de waan van de dag...
Ja, want gelukkig heeft Ajax niet alleen al bijna evenveel seizoenskaarten verkocht als dat er plaatsen in het stadion zijn. En zit het eigenlijk thuis altijd vol.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Pino0 het volgende:
Al die suc6 supporters, wss bijna iedereen hier zat achter eredivisie live of enkelen kwamen uit regio Amsterdam.
Wel allemaal roepen dat Ajax de beste is, ook hier weer super veel aanhang en een groot topic, maar ze krijgen alleen het stadion vol tegen grote clubs.
Sfeer is ook allemaal opgezet op 410. Alleen de corteo's zijn gek.
Vandaag ook weer, al na de 1-0 tegen mijn club,(ja, ik ben er WEL altijd) jullie misschien 2x gehoord. Dat is nog is de 'grootste' club van het land supporten.
6 punten achter op een daverend Twente, en PSV gaat ook lekker.
Kampioen misschien volgend jaar?:)
Gast wat doe je nou domquote:Op zondag 23 januari 2011 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam!!
Mongooltje ajacied4lf is ook weer bezig
Jordii heeft iets tegen mij, ik weet niet wat ik hem heb aangedaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gast wat doe je nou dom. Dat is gewoon een achterlijk topic van een achterlijke user. Daar zou sowieso een slotje op komen. Laat m lekker z'n gang gaan in plaats van je gelijk zo verheven te voelen. We zijn verdomme allemaal ajacieden.
In plaats van dat je nou firefox of zo dist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jordii heeft iets tegen mij, ik weet niet wat ik hem heb aangedaan.
The fuck boeit Barça jou nou. Daar kan je toch niet op de tribune zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Owh?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
The fuck boeit Barça jou nou. Daar kan je toch niet op de tribune zitten
Barça heeft wel bazenvoetbal. Alleen boeit het mij niet zoveel omdat ik er toch geen gevoel bij hebquote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Owh?
Maar wat ik niet snapte:
1. Jordiii is voor Ajax.
2. Jordiii vindt het voetbal van Barça niks.
3. Ajax speelt de laaste tijd combinatie voetbal (proberen), en Jordiii zegt dat ze goed spelen.
Maar gelukkig snap ik het nu wel.
het is mooi om te zien en altijd leuk dat trainers dat willen nastreven maar het zal een Nederlandse club nooit meer lukken, bij Barca verkopen ze een uitzondering daargelaten alleen de mindere goden en ze kunnen de ontbrekende spelers gewoon kopen. Die hebben dus de tijd om een elftal op te bouwen. Als Ajax alle goede spelers had kunnen behouden die nu ergens anders voetballen had je ook Europees wel een redelijk elftal gehadquote:Op maandag 24 januari 2011 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Barça heeft wel bazenvoetbal. Alleen boeit het mij niet zoveel omdat ik er toch geen gevoel bij heb
En dat goed spelen valt toch een beetje tegenMaarja, hopen dat 2x een goed resultaat tegen nac de spelers een hart onder de riem steekt. En hopen op een mooie verjaardag van vak410 natuurlijk!
Dan waren we Europese tob. Zlatan, V/d Vaart, Sneijder, Chivu etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is mooi om te zien en altijd leuk dat trainers dat willen nastreven maar het zal een Nederlandse club nooit meer lukken, bij Barca verkopen ze een uitzondering daargelaten alleen de mindere goden en ze kunnen de ontbrekende spelers gewoon kopen. Die hebben dus de tijd om een elftal op te bouwen. Als Ajax alle goede spelers had kunnen behouden die nu ergens anders voetballen had je ook Europees wel een redelijk elftal gehad
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jordii heeft iets tegen mij, ik weet niet wat ik hem heb aangedaan.
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij was degene die ineens weg ging uit dat topic.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Owh?
Maar wat ik niet snapte:
1. Jordiii is voor Ajax.
2. Jordiii vindt het voetbal van Barça niks.
3. Ajax speelt de laaste tijd combinatie voetbal (proberen), en Jordiii zegt dat ze goed spelen.
Maar gelukkig snap ik het nu wel.
NAC uit wordt een nederlaag, NAC vliegt er vanaf de eerste minuut op en dan heb je Ajax al in je zak zitten.quote:
Tja, dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:25 schreef heloef het volgende:
[..]
NAC uit wordt een nederlaag, NAC vliegt er vanaf de eerste minuut op en dan heb je Ajax al in je zak zitten.
Als je het zo bekijkt dan iedere club dat wel roepen. Dan had Feyenoord Kuijt, Kalou van Persie en Bastos moeten houden... Onzin praat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan waren we Europese tob. Zlatan, V/d Vaart, Sneijder, Chivu etc.
Zolang je het van types als de Jong en Eriksen moet hebben en de echte mannen *kuch* als de Zeeuw en vd Wiel niet thuisgeven win je geen wedstrijd meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:25 schreef heloef het volgende:
[..]
NAC uit wordt een nederlaag, NAC vliegt er vanaf de eerste minuut op en dan heb je Ajax al in je zak zitten.
Het ging alleen om de vergelijking met Barcelona, die zijn spelers wel kan behouden en met die spelers naar een heel hoog niveau kan groeien, in Nederland kunnen clubs dat niet omdat iedere speler die 2 keer op doel schiet al weggekocht wordtquote:Op maandag 24 januari 2011 09:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan iedere club dat wel roepen. Dan had Feyenoord Kuijt, Kalou van Persie en Bastos moeten houden... Onzin praat dus
Donderdag is een beker wedstrijd dus ik neem aan dat die beslist moet worden, ik zie het ook niet zo somber in hoor, het kan echt veel beter dan gisterenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:07 schreef Boudibou het volgende:
Het doemdenken is weer begonnen na een paar weken hosanna.
Uiteraard wordt NAC-uit een lastige middag, zeker als Ajax weer met een baggermentaliteit begint en NAC net zoals Utrecht vechtvoetbal gaat spelen er meteen 200% tegenaan gooit.
Maar ik denk dat de Boer daar echt niet mals over geweest is. Met pijn in miin hart moet ik zeggen dat Ajax weg-ge-speeld is gister en dat moet echt geen tweede keer gebeuren in evenveel zo weken. Dat weten de spelers en dat weet de trainer. Want beginnen ze met een mentaliteit van Milan-uit win je gewoon.
Uiteraard hoop ik op een overwinning, maar denk dat een gelijkspel dichter bij de realiteit staat, mits we Mounier niet terug hebben.
Het middenveld is inderdaad niks en de WK gangers laten al een half jaar te wensen over.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang je het van types als de Jong en Eriksen moet hebben en de echte mannen *kuch* als de Zeeuw en vd Wiel niet thuisgeven win je geen wedstrijd meer.
Eriksen moet echt een half jaar naar Willem2 oid, op deze manier heb je er niets aan en is het echt een stoorzender. Leuk dat ie op de training mooie passjes geeft, zodra er een echte tegenstander in de buurt is is het niets meer. Elk duel verliest ie en schotkracht heeft ie ook niet...
Haha, ik weet dat donderdag de beker is, ben er dan ook weer bij.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Donderdag is een beker wedstrijd dus ik neem aan dat die beslist moet worden, ik zie het ook niet zo somber in hoor, het kan echt veel beter dan gisteren
OKquote:Op maandag 24 januari 2011 10:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ik weet dat donderdag de beker is, ben er dan ook weer bij.
Maar ik heb het alvast over zondag. En dat gaat retelastig worden, zeker als de Bredanaren met wraakgevoelens zitten over de verloren bekerwedstrijd.
De kans van Sulejmani of Eriksen zou door Suarez of El Ham wel worden afgemaakt. Maar als als als... Ajax werd inderdaad overlopen en ze verdienen ook allemaal een waardering onder de 3.5quote:Op maandag 24 januari 2011 10:44 schreef ShaoliN het volgende:
Een doelpunten maker was wel de laatste zorg van Ajax. Alleen Utrecht viel aan. Het middenveld en de verdediging werden compleet overlopen. Dan kan je Messi en Villa voorin zetten, maar heb je het nog steeds lastig.
Sja, tuurlijk. Maar als Sulejmani die kans in de 47ste minuut er wel inramt zoals het hoort ipv "stijlvol" naast te schuiven, heb je nog een kans als Ajax...quote:Op maandag 24 januari 2011 10:44 schreef ShaoliN het volgende:
Een doelpunten maker was wel de laatste zorg van Ajax. Alleen Utrecht viel aan. Het middenveld en de verdediging werden compleet overlopen. Dan kan je Messi en Villa voorin zetten, maar heb je het nog steeds lastig.
Ja dat is wel waar. Maar er zijn maar weinig spitsen zijn die 1 kans op 1 doelpunt lopen. Een goede afronder is absoluut nodig, maar er mag wel wat peper in de rest. Wat een stelletje lamgeslagen klaplopers.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, tuurlijk. Maar als Sulejmani die kans in de 47ste minuut er wel inramt zoals het hoort ipv "stijlvol" naast te schuiven, heb je nog een kans als Ajax...
Al zat er echt helemaal niets in en was het ook niet verdiend geweest hoor.
Ik snap het ook niet gewoon. Waarom hebben er zoveel spelers tegelijk opeens geen zin ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Maar er zijn maar weinig spitsen zijn die 1 kans op 1 doelpunt lopen. Een goede afronder is absoluut nodig, maar er mag wel wat peper in de rest. Wat een stelletje lamgeslagen klaplopers.
Nou toen ik zag dat het weeeeeeeeeeeer een 12:30 wedstrijd werd voor ons wist ik genoeg.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet gewoon. Waarom hebben er zoveel spelers tegelijk opeens geen zin ofzo?
Titel is iig een heeeeeel eind weg dit jaar. Weer...
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou toen ik zag dat het weeeeeeeeeeeer een 12:30 wedstrijd werd voor ons wist ik genoeg.
14 wedstrijden. 6 punten. Het kampioenschap wordt beslist bij de wedstrijd PSV- Ajax.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Titel is ver weg inderdaad.
A bridge to far. Voor dit jaar.
Ik blijf het raar vinden, Ajax 9 keer om 12:30 dit seizoen, PSV en twente 0 keer...quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou toen ik zag dat het weeeeeeeeeeeer een 12:30 wedstrijd werd voor ons wist ik genoeg.
Ja, vast. Denkbaarder is dat utrecht zich volgende week niet zo kan opladen en gewoon weer kansloos verliest hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Paul het volgende:
Utreg is het nieuwe Barcelona, dus wij gaan kampioen worden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rcelona-denken.dhtml
Dat is ook erg vreemd vind ik, maar vaak heeft het met de lokale autoriteiten en het treinverkeer te maken. Maar dan nog is het vreemd dat Ajax zo vaak om 12.30 moet beginnen, voor de spelers is dit natuurlijk geen excuus maar supporters moeten vanuit eht hele land komen en moeten onderhand voor zonsopgang opstaan. Maar Feyenoord speelt bijv. van de 18 thuisduels er maar 3 of 4 op Zaterdagavond, en de rest op Zondag. Het is allemaal een beetje vreemd verdeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden, Ajax 9 keer om 12:30 dit seizoen, PSV en twente 0 keer...
ALs prof , mag dat geen moer uitmaken vind ik , dan ga je zaterdag maar een uur of 9 je nest in , als je het te vroeg vindquote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden, Ajax 9 keer om 12:30 dit seizoen, PSV en twente 0 keer...
Ik vind het ook geen excuus, maar je zit wel aan je bord pasta om 9:00 als de concurrentie nog ligt te maffen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ALs prof , mag dat geen moer uitmaken vind ik , dan ga je zaterdag maar een uur of 9 je nest in , als je het te vroeg vind
Voor iedereen is om half 1 voetballen kut, voor supporters zowel in het stadion als thuis, spelers, scheidsrechters iedereen moet voor dag en dauw zijn nest uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen excuus, maar je zit wel aan je bord pasta om 9:00 als de concurrentie nog ligt te maffen.
Lens verteld ook dat ze lekker in de bus Ajax hebben zien verliezen etc.
Maar ik vind het persoonlijk ook gewoon een kuttijd als supporter.
True, indeed. Maar dit is wat ik denkquote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
14 wedstrijden. 6 punten. Het kampioenschap wordt beslist bij de wedstrijd PSV- Ajax.
ja, eens. Maar waarom Ajax 9 keer en de concurrentie 0 keer?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor iedereen is om half 1 voetballen kut, voor supporters zowel in het stadion als thuis, spelers, scheidsrechters iedereen moet voor dag en dauw zijn nest uit.
Tja, Ajax speelt nu eenmaal meer risicowedstrijden dan PSV en Twente.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, eens. Maar waarom Ajax 9 keer en de concurrentie 0 keer?
Ik denk dat het te maken heeft met Eredivisie-live. Er willen vooral meer mensen Ajax zien. Dus moet de wedstrijd niet tegelijk met de rest.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, Ajax speelt nu eenmaal meer risicowedstrijden dan PSV en Twente.
Voor Gregory moet het inderdaad geen pretje zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
12:30, met een dikke kater elke keer.
Het is geen excuus, maar ook niet optimaal en ook niet geheel eerlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, eens. Maar waarom Ajax 9 keer en de concurrentie 0 keer?
Veel, heel veel zelfs. De hele spelopvatting, de jeugd die ingepast wordt, de blijkbaar toch aanwezige buitenspelers. Alles.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er nou werkelijk veranderd na het vetrek van Jol?
Sja, ik hoop echt dat Luis er mee kan leven, want als die geen zin meer heeft houdt het op. Helaas.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Voorlopig goed nieuws: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135733
Wat een onzinquote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Voorlopig goed nieuws: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135733
Tuurlijk niet. Maar ze willen hem nog steeds niet kwijt met het oog op de titel. En als ie gewoon een goede 2e seizoenshelft speelt is ie alweer meer waard dan nu.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is allang geen 35 mil meer. Voetbalzone for the lose.
Man zeur toch niet met je spelers en je scheidsrechters.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor iedereen is om half 1 voetballen kut, voor supporters zowel in het stadion als thuis, spelers, scheidsrechters iedereen moet voor dag en dauw zijn nest uit.
12:30 vind ik ook een zwak excuus. Ik bedoel dan moet je om half 9 op staan of iets dergelijks. Rond die tijd moesten wij van de f tot de a al op het veld staan manquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Man zeur toch niet met je spelers en je scheidsrechters.
Voor supporters kan het misschien lastig zijn. Ook aangezien het OV niet altijd even fantastisch is op zondag, maar voor de rest.
Bij andere sporten is het heel normaal hoor om een beetje vroeger te beginnen. Die luie voetballers met hun 14:30.![]()
Ik ben het er wel mee eens dat het niet helemaal eerlijk is. Maar het zal waarschijnlijk zijn omdat er zoveel mensen Ajax willen zien. Ŕls je ze met een heleboel andere wedstrijden tegelijk laat zien trek je waarschijnlijk kijkers weg bij die andere wedstrijden.
Het zal wel zoiets zijn.
35 miljoen.... Het is moeilijk om de waarde van een speler vast te stellen, maar 35 miljoen voor een speler uit de ere divisie (zelfs Suarez) vind ik wel erg belachelijk.
Ik ben wel blij dat ze hem zo midden in het seizoen houden.
Inderdaad, ik stond altijd dood op het veld om half 9quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
12:30 vind ik ook een zwak excuus. Ik bedoel dan moet je om half 9 op staan of iets dergelijks. Rond die tijd moesten wij van de f tot de a al op het veld staan man
Met een kater om half 9 voetballenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stond altijd dood op het veld om half 9
Inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
12:30 vind ik ook een zwak excuus. Ik bedoel dan moet je om half 9 op staan of iets dergelijks. Rond die tijd moesten wij van de f tot de a al op het veld staan man
Ik snap het gezeur ook niet heel erg, de tegenstander moet even goed om half 1 op het veld staan. En een topsporter mag best wel de wekker zetten op zijn werkdag.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso overnachten ze dan toch atijd in een hotel in die stad?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je moet 2 uur voor aanvang van de wedstrijd voor het laatst een serieuze maaltijd hebben gegeten. Kortom, laten we zeggen 10 uur een bord vreten naar binnen rammen en je kunt nou niet zeggen dat het zo ver reizen is dat je belachelijk vroeg uit je bed moet.
Dat vind ik nog het meest irritant... tegen Ajax lopen ze het vuur uit de sloffen en volgende week verliezen ze weer van Excelsior ofzo... maar ook tegen Feyenoord, PSV of Twente lijkt de motivatie wat minder bij dergelijke ploegen dan dat ie tegen Ajax is.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vast. Denkbaarder is dat utrecht zich volgende week niet zo kan opladen en gewoon weer kansloos verliest hoor.
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso overnachten ze dan toch atijd in een hotel in die stad?
De tegenstander niet dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stond altijd dood op het veld om half 9
Ja oké maar ik bedoel bij bijvoorbeeld Heerenveen achtige afstandenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geen idee, zou best kunnen.
Alleen moet je dan wel een hotel hebben dat goed in de buurt zit van het stadion en een echt goed hotel zit geloof ik niet echt heel erg dicht in de buurt van de Galgenwaard (kan er zo niet 1 verzinnen) Je bent dan op zondag morgen bijna net zo snel vanuit Amsterdam in Utrecht als vanuit de binnenstad naar het stadion
Je zei dat ze dat altijd doen....quote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja oké maar ik bedoel bij bijvoorbeeld Heerenveen achtige afstanden
Dan nog is het een nadeel voor Ajax dat de rest niet heeft, dikke hotelkosten elke keer.quote:
Om half 1 kun je ook in de kroeg zitten hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het een nadeel voor Ajax dat de rest niet heeft, dikke hotelkosten elke keer.
Kijk, het is me niet te doen om een excuus te zoeken, maar een verklaring. Ik vind het gewoon echt kut elke keer 12:30.
Ik wil ook wel weer eens lekker met een biertje in de kroeg kijken ipv met een bak koffie en een dikke kater.
Ik weet zeker dat vele de pijn met je delenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het een nadeel voor Ajax dat de rest niet heeft, dikke hotelkosten elke keer.
Kijk, het is me niet te doen om een excuus te zoeken, maar een verklaring. Ik vind het gewoon echt kut elke keer 12:30.
Ik wil ook wel weer eens lekker met een biertje in de kroeg kijken ipv met een bak koffie en een dikke kater.
Daarom ga je op donderdag en vrijdag uit, kan je op zaterdag naar Ajaxquote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat vele de pijn met je delen. Dat is als ik om 12:30 me bed uitkom regelmatig mis ik de 1e 20 minuten als ik eerlijk ben
Nou is de telegraaf nooit zo betrouwbaar. Maar als het lijkt op de situatie bij grunn dan zijn we de lul.quote:Volgens De Telegraaf hebben Ajax en Luis Suárez van gedachten gewisseld, nu een eerste ontmoeting tussen Liverpool en de Amsterdammers op niets is uitgedraaid. Suárez beraadt zich met zaakwaarnemer Pere Guardiola over de ontstane situatie bij zijn club. De ongekend hoge eisen van Ajax betekenen een tegenvaller voor Suárez die zich financieel enorm kon verbeteren in Engeland en het idee had dat Ajax, met een bedrag tussen de vijftien en twintig miljoen euro, ook flink winst op hem zou maken.
Gelijk heeft hij toch.Alles wat daar staat is logisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh god, suarez gaat moeilijk doen.
[..]
Nou is de telegraaf nooit zo betrouwbaar. Maar als het lijkt op de situatie bij grunn dan zijn we de lul.
Hoezo? Ajax wil hem gewoon niet laten gaan voor zo'n bodemprijs als wat Liverpool bied ( rond 15 mil) en dat is logisch. Al helemaal niet midden in het seizoen. En de eisen zijn niet eens ongekend hoog, Ajax wil gewoon het onderste uit de kan halen door middel van een (te) hoge vraagprijs. En dan naar beneden onderhandelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij toch.Alles wat daar staat is logisch.
15 miljoen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo? Ajax wil hem gewoon niet laten gaan voor zo'n bodemprijs als wat Liverpool bied ( rond 15 mil) en dat is logisch. Al helemaal niet midden in het seizoen. En de eisen zijn niet eens ongekend hoog, Ajax wil gewoon het onderste uit de kan halen door middel van een (te) hoge vraagprijs. En dan naar beneden onderhandelen.
Trouwens, hij heeft gewoon een contract bij Ajax dus hij heeft z'n bek maar te houden als Ajax het niet eens is met de vraagprijs.
ja, dat werkt zo goedquote:Op maandag 24 januari 2011 15:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo? Ajax wil hem gewoon niet laten gaan voor zo'n bodemprijs als wat Liverpool bied ( rond 15 mil) en dat is logisch. Al helemaal niet midden in het seizoen. En de eisen zijn niet eens ongekend hoog, Ajax wil gewoon het onderste uit de kan halen door middel van een (te) hoge vraagprijs. En dan naar beneden onderhandelen.
Trouwens, hij heeft gewoon een contract bij Ajax dus hij heeft z'n bek maar te houden als Ajax het niet eens is met de vraagprijs.
Vind ik ook, 20 is echt het minimum, alles daaronder belachelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef Morendo het volgende:
25 miljoen lijkt mij wel een redelijk bedrag, eerlijk gezegd.
Ik denk dat hij nog wel gaat hoor, wel jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso hebben ze bij Ajax wel gelijk als ze het NU niet meer accepteren, gewoon te kort dag. Je vindt zelf nooit meer een vervanger.
Waren ze vorige week met 20+ aangekomen hadden ze hem gehad denk ik.
Televaagquote:Op maandag 24 januari 2011 15:14 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_beraadt_zich__.html
Luis Suarez beraadt zich
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Ajax-spits Luis Suarez beraadt zich met zijn zaakwaarnemer Pere Guardiola over de ontstane situatie bij zijn club nu de clubleiding hem niet voor minder dan dertig miljoen laat vertrekken naar Liverpool.
In alle vroegte hadden algemeen directeur Rik van den Boog, financieel directeur Jeroen Slop met de advocaat van Ajax een ontmoeting met een delegatie van Liverpool. Daarbij hield de club vast aan het standpunt dat er een recordbedrag voor Suarez op tafel moet komen.
Directeur voetbalzaken Damien Comolli is vanmiddag teruggereisd naar Engeland. De ongekend hoge eisen van Ajax betekenen een tegenvaller voor Suarez die zich financieel enorm kon verbeteren in Engeland en het idee had dat Ajax met een bedrag tussen de vijftien en twintig miljoen ook een mega-winst op hem zou maken.
Na de training wilde Suarez met Ajax van gedachten wisselen. Hij is door de directie op de hoogte gebracht van de weigering om hem naar Liverpool te laten vertrekken.
maja de Telegraaf, dus dit bericht maar met een paar kilo zout nemen.
Nog een week en dan weten we het, hoeveel er echt gevraagd en geboden is kan je uit de diverse persberichten niet opmakenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef RandyMcRanderson het volgende:
25 miljoen kan toch helemaal niet meer tegenwoordig. Zoveel heeft Inter niet eens voor Sneijder betaald. Veel te veel voor een speler die zich alleen in de eredivisie heeft kunnen onderscheiden. Een competitie waarin lieden als Björn Vleminckx er ook 20 in schoppen in een seizoen.
http://www.voetbalcentraa(...)voor-25-miljoen-listquote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef RandyMcRanderson het volgende:
25 miljoen kan toch helemaal niet meer tegenwoordig. Zoveel heeft Inter niet eens voor Sneijder betaald. Veel te veel voor een speler die zich alleen in de eredivisie heeft kunnen onderscheiden. Een competitie waarin lieden als Björn Vleminckx er ook 20 in schoppen in een seizoen.
Dzeko naar City van Wolfsburg voor 32 mln, Bent naar Sunderland van Aston Villa voor 28 mln. Gustavo van Hoffenheim naar Bayern voor 15 mln, Ranocchia van Genoa naar Inter voor 12,5 mln. Verder valt het vies tegen. Spanje heeft als duurste speler een van 4 mln binnen gehaald (naar atletico madrid)quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.voetbalcentraa(...)voor-25-miljoen-list
Nee joh, zulke bedragen zijn volkomen verleden tijd.
En dan noem je ook een paar mensen op. Wij hebben het hier over een jongen die zijn agressie niet onder controle heeft en zich voetballend gezien alleen tegen Civard Sprockel en de zijnen bewezen heeft. 12 miljoen max. Lol die luchtfietsers van Ajax denken nu dat het bod van Liverpool puur als onderhandelingstactiek bedoeld was en ze later terugkomen maar dit is gewoon serieus hun maximale bod haha. Komen ze nog wel achter.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Dzeko naar City van Wolfsburg voor 32 mln, Bent naar Sunderland van Aston Villa voor 28 mln. Gustavo van Hoffenheim naar Bayern voor 15 mln, Ranocchia van Genoa naar Inter voor 12,5 mln. Verder valt het vies tegen. Spanje heeft als duurste speler een van 4 mln binnen gehaald (naar atletico madrid)
Als ze niet terugkomen balt ie gewoon nog een half jaar in de ArenA dus ik zie het probleem niet... als ie dat ongemotiveerd doet snijdt ie daarbij alleen zichzelf in de vingers want dan wil van de zomer nog steeds niemand hem hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
En dan noem je ook een paar mensen op. Wij hebben het hier over een jongen die zijn agressie niet onder controle heeft en zich voetballend gezien alleen tegen Civard Sprockel en de zijnen bewezen heeft. 12 miljoen max. Lol die luchtfietsers van Ajax denken nu dat het bod van Liverpool puur als onderhandelingstactiek bedoeld was en ze later terugkomen maar dit is gewoon serieus hun maximale bod haha. Komen ze nog wel achter.
Verreweg de beste speler? Jij vergeet voor het gemak Janssen, Ruiz en Dzsudzsák?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
35 miljoen voor Suarez vind ik helemaal niet 'te veel'. Het is een geweldige speler. Ik vind hem persoonlijk met grote afstand de beste speler in NL, en ook beter dan Zlatan tijdens zijn periode bij Ajax.
Vorig seizoen als rechtsbuiten belachelijk veel goals gemaakt terwijl hij niet eens 'top' was (speelde voor de komst van Pantelic beter en scoorde makkelijker), en dit jaar is hij idd niet in vorm maar dat geldt voor heel Ajax, en kan te wijten zijn aan een paar zware jaren gevolgd door een zwaar WK en vreemde tactische beslissingen door Jol...
Zet Suarez centraal in de spits, of er vlak achter, met vrijheid en zorg dat hij aanvoer heeft, en je hebt een van de beste spitsen ter wereld. Welk prijskaartje hangt er bijvoorbeeld aan Rooney!? Ik vind Suarez beter.
Die vergeet hij niet hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verreweg de beste speler? Jij vergeet voor het gemak Janssen, Ruiz en Dzsudzsák?
Jij kent hem?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Die vergeet hij niet hoor
Dat is toch z'n persoonlijke mening. En die deel ik ook
Dat zijn hele goede spelers die toevallig dit seizoen in vorm zijn, terwijl Suarez dat niet is dit seizoen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verreweg de beste speler? Jij vergeet voor het gemak Janssen, Ruiz en Dzsudzsák?
Zet Suk er dan in. dat is een speler die wel zeer hongerig is en keihard wil werken en jagen en iets kan losmaken in een team. Is hij al fantastisch? Nee. Is hij de perfecte ideale spits? Nee. Maar hij is nog jong, wil hard werken, en zal nog groeien. Dan zie ik liever een Suk spelen ipv een ElHam die niet in vorm is, alleen maar buitenspel staat, en verder geen fuck doet...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef muzas het volgende:
Heeft ajax dalijk twee spitsen die er geen zin meer in hebben
Onder welke steen heb jij vorig seizoen gelegen? Jij vond Ruiz, Janssen en Dzsudzsák vorig seizoen niet sterk?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zijn hele goede spelers die toevallig dit seizoen in vorm zijn, terwijl Suarez dat niet is dit seizoen.
Ik vind ze ook geweldig, maar als je ze alle 4 in vorm hebt, dan vind ik Suarez waarschijnlijk de beste van alle 4, alhoewel het natuurlijk verschillende spelers op verschillende posities zijn, en je naast de voetbaltechnische kwaliteiten ook nog te maken hebt met de persoonlijkheden...
Ook heel goed, maar toen was Suarez dus ook heel erg goed, en was men het er over het algemeen ook wel over eens dat Suarez het grote verschil maakte bij Ajax, en zo'n beetje de beste speler in de Eredivisie was...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij vorig seizoen gelegen? Jij vond Ruiz, Janssen en Dzsudzsák vorig seizoen niet sterk?
Ik vraag me af of jij wel eens wedstrijden hebt gezien van Suk??? Ik heb wat wedstrijden van hem in het 2e gezien en die gozer heeft echt helemaal niets. Is gewoon een domme draver. Dan kom je idd over als een hongerige speler die kei hard wilt werken en jagen. Nee, dan kun je beter een ongemotiveerde speler als el Ham opstellen. Die wil er dan nog wel eens een inschieten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
Zet Suk er dan in. dat is een speler die wel zeer hongerig is en keihard wil werken en jagen en iets kan losmaken in een team. Is hij al fantastisch? Nee. Is hij de perfecte ideale spits? Nee. Maar hij is nog jong, wil hard werken, en zal nog groeien. Dan zie ik liever een Suk spelen ipv een ElHam die niet in vorm is, alleen maar buitenspel staat, en verder geen fuck doet...
Wat lul je dan met je "dat zijn hele goede spelers die toevallig dit seizoen in vorm zijn"? Je praat jezelf tegen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook heel goed, maar toen was Suarez dus ook heel erg goed, en was men het er over het algemeen ook wel over eens dat Suarez het grote verschil maakte bij Ajax, en zo'n beetje de beste speler in de Eredivisie was...
Wat begrijp je niet aan 'hele goede spelers' die DIT seizoen in vorm zijn, terwijl Suarez dat overduidelijk dit seizoen niet is!?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat lul je dan met je "dat zijn hele goede spelers die toevallig dit seizoen in vorm zijn"? Je praat jezelf tegen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij kent hem?
Die mening deel ik zeker niet. Een fitte Ruiz vind ik belangrijker voor zijn ploeg als dat Suarez is voor Ajax.
Omdat Twente een team is en Ajax niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie anders geen groot verschil tussen Twente nu en Twente vorig seizoen.
Wel verschil tussen Ajax nu en Ajax vorig seizoen.zonder Suarez (onder Jol).
Nee dat zeg je niet. Je zegt dat ze "TOEVALLIG" dit seizoen in vorm zijn. Hoezo toevallig? Ze presteren al lange tijd op hoog niveau.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'hele goede spelers' die DIT seizoen in vorm zijn, terwijl Suarez dat overduidelijk dit seizoen niet is!?
Goed dat je het snaptquote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat Twente een team is en Ajax niet.
Als alles zo makkelijk wasquote:Op maandag 24 januari 2011 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed dat je het snapt
Suarez - Heeft alles zelf gedaan.
Ruiz - Speelde als team en was dus minder belangrijk.
Wat kun jij toch altijd heerlijk de meest belachelijke conclusies trekkenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als alles zo makkelijk was![]()
Dus omdat Twente een team is is Ruiz minder goed van Suarez? Barcelona is ook een team, is Suarez nu beter dan Messi?
Als mensen nou eens niet de grootste onzin verkondigen dan ga ik niet eens in discussie. Doordat mensen hier lariekoek verkondigen krijg je van zulke onzin discussies.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat kun jij toch altijd heerlijk de meest belachelijke conclusies trekken
Ze zijn normaal gesproken al prima spelers, maar dit seizoen zijn ze nog net even wat beter in vorm dan vorig seizoen, toch!?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dat zeg je niet. Je zegt dat ze "TOEVALLIG" dit seizoen in vorm zijn. Hoezo toevallig? Ze presteren al lange tijd op hoog niveau.
Nee... dus wat lul je met je "toevallig"???quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze zijn normaal gesproken al prima spelers, maar dit seizoen zijn ze nog net even wat beter in vorm dan vorig seizoen, toch!?
Je kunt wel merken waarom jij Feyenoord-supporter bent geworden.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee... dus wat lul je met je "toevallig"???
Suk is snellerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Ga terug naar je eigen topic, een beetje Ruiz vergelijken met Suarez.
Ik kom toch ook niet naar jullie om Suk te vergelijken met Beuk?
Klopt. Ik heb wel verstand van voetbal in tegenstelling tot jou die vind dat Ruiz dit seizoen toevallig wel in vorm isquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt wel merken waarom jij Feyenoord-supporter bent geworden.Ongelooflijk.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb wel verstand van voetbal in tegenstelling tot jou die vind dat Ruiz dit seizoen toevallig wel in vorm is
Het is toch toevallig? Het moet gewoon een beetje meezitten.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb wel verstand van voetbal in tegenstelling tot jou die vind dat Ruiz dit seizoen toevallig wel in vorm is
Ga je mij nog uitleggen wie er nou beter is, Suarez of Messi?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is toch toevallig? Het moet gewoon een beetje meezitten.
Je verandert ineens je eigen stelling, uiteraard per ongeluk want express zou je dat nooit doen natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als mensen nou eens niet de grootste onzin verkondigen dan ga ik niet eens in discussie. Doordat mensen hier lariekoek verkondigen krijg je van zulke onzin discussies.
Is uitgelegd. Ga jij nu uitleggen wat een troll is?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga je mij nog uitleggen wie er nou beter is, Suarez of Messi?
De Graafschapquote:Op maandag 24 januari 2011 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga je mij nog uitleggen wie er nou beter is, Suarez of Messi?
Mijn allereerste reactie:quote:Op maandag 24 januari 2011 17:52 schreef 0634 het volgende:
Je had het niet over 'beter', het ging om 'belangrijker'.
Maar met 15 jarige internethooligans die de boel verdraaien zoals jullie ga ik niet verder in discussie.quote:Verreweg de beste speler? Jij vergeet voor het gemak Janssen, Ruiz en Dzsudzsák?
mooi, je kunt beter De Vrij en Wijnaldum gaan troosten.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mijn allereerste reactie:
[..]
Maar met 15 jarige internethooligans die de boel verdraaien zoals jullie ga ik niet verder in discussie.
Het gaat niet om jouw eerste reactie, Dirkie. Anders kunnen we beter terug gaan naar de TO.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mijn allereerste reactie:
[..]
Maar met 15 jarige internethooligans die de boel verdraaien zoals jullie ga ik niet verder in discussie.
En dit was jouw reactie:quote:Suarez - Heeft alles zelf gedaan.
Ruiz - Speelde als team en was dus minder belangrijk.
Ineen keer van belangrijk naar beter dus. Dag troll.quote:Dus omdat Twente een team is is Ruiz minder goed van Suarez? Barcelona is ook een team, is Suarez nu beter dan Messi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |