Eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV wint natuurlijk weer. Ik vind het nog steeds onterecht dat Suarez 7 fucking wedstrijd schrosing kreeg. Slaat nergens op.
Iemand in zijn nek bijten slaat wel ergens op? Gewoon een terechte schorsing...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV wint natuurlijk weer. Ik vind het nog steeds onterecht dat Suarez 7 fucking wedstrijd schrosing kreeg. Slaat nergens op.
4 of 5 wedstrijden had het moeten zijn, niet 7quote:
Ben ik helemaal met je eens, 7 wedstrijden slaat nergens op.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind het nog steeds onterecht dat Suarez 7 fucking wedstrijd schrosing kreeg. Slaat nergens op.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, 7 wedstrijden slaat nergens op.
Hadden er 12 onvoorwaardelijk moeten zijn.
En zo niet dat er een goede vervanger gehaald wordt. Er is zo hard een scorende spits nodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Tarado het volgende:
Wat ik belangrijker vind is dat Suarez blijft
Hij had nog voorwaardelijke wedstrijden staan. Hang nou niet de huilie uit zeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
4 of 5 wedstrijden had het moeten zijn, niet 7. Vooral vergeleken met andere overtredingen die veel erger zijn.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo lekker volwassenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Een boeiend duel tot nu toe, kan niet anders zeggen dat ik ondanks het gezeur van een paar kids hier op het puntje van mijn stoel zit.
Hij is de grootste troll die er is.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Kan iemand deze gast vriendelijk de deur verwijzen?
Oh. Ik dacht dat je het over mensen had in het live verslag topicquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Nee bijten is ook volstrekt normaal..
Let wel ik heb niks tegen Suaréz, sterker nog ik mag hem (in goeden doen) heel graag zien voetballen, alleen moeten dit soort vieze streken van de velden verbannen worden..
Net zoals die keiharde doelbewuste overtredingen, die mogen w.m.b. ook nog harder aangepakt worden.
En het gezeur van de kids hier bedoelde ik thuis mee, niet op FOK! Op mijn zoontje na wil de rest tekenfilms kijken
Het is dom, maar het gaat er bij mij in ieder geval om dat er ergere dingen gebeuren die onbestraft blijven.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Iemand in zijn nek bijten slaat wel ergens op? Gewoon een terechte schorsing...
Je weet dat je me alleen maar voed met dit soort opmerkingen hequote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je het over mensen had in het live verslag topic
En Paul kan je toch niet serieus nemen, met z'n paul in the dark
Hehe, dat leek er inderdaad wel heel erg op ja, dat zag ik later pas en had geen zin in ninja edits..quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je het over mensen had in het live verslag topic
En Paul kan je toch niet serieus nemen, met z'n paul in the dark
Het boeit mij echt niksquote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Paul het volgende:
Als jullie er niet tegen kunnen dat ik ff lach, is het wel heel erg met jullie hoor
Moet je trouwens niet eens je ondertitel veranderen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niksVind dat altijd wel leuk op een forum
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet eens je ondertitel veranderen?
En we hebben een toekomstvoorspeller in de zaalquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Ik begin wel echt medelijden te krijgen met Ajax. Verdomme man, dit jaar wéér geen titel. Wéér geen derde ster. Lijkt me echt heel moeilijk.
Ik kan het goed hebben hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Paul het volgende:
Als jullie er niet tegen kunnen dat ik ff lach, is het wel heel erg met jullie hoor
Ja, geweldige wedstrijdquote:Op zondag 23 januari 2011 15:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een heerlijke dag, ondanks de regen.
Hebben jullie ook zo genoten?
Ik vind je grapje over sterren niet zo leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Ik begin wel echt medelijden te krijgen met Ajax. Verdomme man, dit jaar wéér geen titel. Wéér geen derde ster. Lijkt me echt heel moeilijk.
Zo beginnen wij medelijden te krijgen met Feyenoord. Geen linkerrijtje, geen europees en geen nieuwe goede spelersquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Zeker de moeite waard om naar te kijken. Utrecht was echt subliem en Ajax was waardeloos.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vond vooral alle aanvallen prachtig om te zien.
Is zeker moeilijk maar ik heb toch nog steeds liever onze zorgen dan die van julliequote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Wat een onzin. 7 is een prima straf,misschien zelfs nog te veel. Ik word echt 100x liever even in mijn nek gebeten dan dat iemand met 2 benen over de bal gaat ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om naar te kijken. Utrecht was echt subliem en Ajax was waardeloos.
enorme, sukkel.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken.
Ik heb me wel kostelijk vermaakt met die clown die 2x 45 minuten een shop opvoerde. Die maakte echt een ENOHrme indruk op me.
En dan boos worden als wij medelijden hebben met jullie! beetje van hetzelfde laken een pak dit!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Heel dat 020 is 1 grote troll, dus dat zal niet veel uitmaken.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
En stel dat het volgend jaar 5-0 voor Ajax wordt en wij in het Utrecht-topic gaan trollen, nou dan is ineens de wereld te klein
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
vanmiddag lachen we paul uit
Nee, we zijn te groot voor Utrecht, zal een beetje zielig zijn om daar te trollen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
En stel dat het volgend jaar 5-0 voor Ajax wordt en wij in het Utrecht-topic gaan trollen, nou dan is ineens de wereld te klein
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
komt nog wel goed jongens, cvitanich gaat deze wedstrijd voor ons winnen(je moet toch blijven hopen:S)
Boeiend zeg, jullie kunnen echt niet tegen een grolletje hequote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Grappen en grollen met jou, Paultjequote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Boeiend zeg, jullie kunnen echt niet tegen een grolletje he
Vandaag kan ik niemand noemen die wel z'n niveau haalde, Stekelenburg misschien? Was toch echt een collectief falen wat ik jochies als Blind en Ebicilio minder verwijt dan bijvoorbeeld van der Wiel, de Zeeuw, Enohquote:Op zondag 23 januari 2011 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, wat was van der Wiel slecht. Was echt niet normaal meer! Leek echt op niveautje topklasse wat hij liet zien.
Het valt de laatste jaren wel op dat het vaker een collectief falen is tegen Utrecht...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag kan ik niemand noemen die wel z'n niveau haalde, Stekelenburg misschien? Was toch echt een collectief falen wat ik jochies als Blind en Ebicilio minder verwijt dan bijvoorbeeld van der Wiel, de Zeeuw, Enoh
Ik lig dubbel van jouw grollen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Boeiend zeg, jullie kunnen echt niet tegen een grolletje he
Klopt ze waren allemaal waardeloos, maar ik vond dat van v/d Wiel echt erg.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag kan ik niemand noemen die wel z'n niveau haalde, Stekelenburg misschien? Was toch echt een collectief falen wat ik jochies als Blind en Ebicilio minder verwijt dan bijvoorbeeld van der Wiel, de Zeeuw, Enoh
Ik vond eerlijk gezegd De Zeeuw erger, maar Greg is een goede 2e plaats.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt ze waren allemaal waardeloos, maar ik vond dat van v/d Wiel echt erg.
Eriksen vond ik toch echt de zwakste man van het veld, wel pijnlijk dat het niet eens duidelijk is wie er het slechste was, domweg omdat ze allemaal waardeloos speelde.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd De Zeeuw erger, maar Greg is een goede 2e plaats.
"misschien liggen ze normaal om half 1 nog in bed":')quote:Frank de Boer had na afloop van de oorwassing bij FC Utrecht geen goed woord over voor zijn spelers. De coach van Ajax reageerde cynisch op de vraag waarom het zondag totaal niet lukte. Misschien liggen ze normaal gesproken om half een in de middag nog in bed, zei hij spottend.
De Boer beet op zijn lippen, maar had zichtbaar moeite om de betere krachttermen binnensmonds te houden. Het was echt schrijnend om te zien hoe veel spelers van mij onder hun niveau speelden, zei de oefenmeester tegen het ANP. We verloren veel duels en verspeelden veel te vaak de bal.
Ondanks zijn woede had De Boer nog wel aandacht voor het spel van Utrecht. Natuurlijk heeft FC Utrecht het heel goed gedaan. Maar dat mogen we onszelf aanrekenen. Ik miste ook beleving. We hebben een jonge ploeg. Jonge spelers halen vaak geen 6,5 als ze slecht spelen. Dan is het meteen een 4. Dat was bij ons nu ook het geval.
Tsjah, hij moet iets verzinnen, wat moet hij anders zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"misschien liggen ze normaal om half 1 nog in bed":')
Ach maakt niet uit, komende wedstrijden gaan we gewoon allemaal winnen, en we worden gewoon kampioen.quote:
Tegen utreg spelen we nooit goed laatste jaren. Maar die sparen al hun krachten voor Ajaxquote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, komende wedstrijden gaan we gewoon allemaal winnen, en we worden gewoon kampioen.
Het is een rare competitie, alle topclubs zullen nog een paar keer verliezen, zelfs Ajax.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegen utreg spelen we nooit goed laatste jaren. Maar die sparen al hun krachten voor Ajax.
En ik geloof best dat wij nu alles kunnen winnen, maar zij moeten ook nog verliezen
Vorm zag er goed uit zeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef Paul het volgende:
Maaruh waar had Ajax last van dan? Stekelenburg met zijn uittrappen enzo
Gast, en vorm danquote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef Paul het volgende:
Maaruh waar had Ajax last van dan? Stekelenburg met zijn uittrappen enzo
Hij had een open botbreuk toen hij erin kwam, maar hij had een injectie waardoor hij gewoon kon spelen. Maar de injectie was voor maar 5 minuten.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Even serieus:
Cvitanich kwam trouwens al hinkend het veld in leek het. En anders was het na een minuut al klaar. Ik begrijp niet helemaal waarom hij erin kwam? Koste je gewoon een wissel.
Ah, duidelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had een open botbreuk toen hij erin kwam, maar hij had een injectie waardoor hij gewoon kon spelen. Maar de injectie was voor maar 5 minuten.
Enohrmequote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Ga toch vuurwerk in je kont stoppen maat, of antwoord anders normaal bij een serieuze vraag. Ik snap dat je pissed bent, maar een beetje normaal praten is je blijkbaar ook vreemd? Kansloze.
Zo zijn de meeste hier, ik ben bang dat je geen normaal antwoord krijgt.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Ga toch vuurwerk in je kont stoppen maat, of antwoord anders normaal bij een serieuze vraag. Ik snap dat je pissed bent, maar een beetje normaal praten is je blijkbaar ook vreemd? Kansloze.
Kom je aan Ajacied, kom je aan mij!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Doe niet zo stoer tegen Tha_Duck joh.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom je aan Ajacied, kom je aan mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Jammer. Maar sommige missen nu eenmaal wat chemische verbindingen, en dat heeft niet eens met een clubvoorkeur te maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste hier, ik ben bang dat je geen normaal antwoord krijgt.Zeker niet van ajacied4lf.
Jouw reacties zijn wel normaalquote:Op zondag 23 januari 2011 16:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jammer. Maar sommige missen nu eenmaal wat chemische verbindingen, en dat heeft niet eens met een clubvoorkeur te maken.
Gast je bent zelf een mongool met je achterlijke vragenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jammer. Maar sommige missen nu eenmaal wat chemische verbindingen, en dat heeft niet eens met een clubvoorkeur te maken.
die was nog niet helemaal wakker. Komt normaal pas om half 1 z'n bed uit volgens de boer.quote:
Ik ga vannacht in ieder geval lekker pitten, met de wetenschap dat we 6 punten hebben waarvan 3 in de bonus. Ik vind het nu al prachtig om te weten er een grote kans is dat Twente of PSV hierdoor kampioen kan worden. Dat doet een mens goedquote:Op zondag 23 januari 2011 16:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gast je bent zelf een mongool met je achterlijke vragen.
En Vorm was nog slechter dan steek met die uittrappen van m, gingen er geloof ik 5 direct over de zijlijn. Dat ie de nul heeft gehouden kwam omdat utrecht Ajax een beetje weg speelde waardoor ajax geen kansen kreeg
De haat tegen Ajaxquote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ga vannacht in ieder geval lekker pitten, met de wetenschap dat we 6 punten hebben waarvan 3 in de bonus. Ik vind het nu al prachtig om te weten er een grote kans is dat Twente of PSV hierdoor kampioen kan worden. Dat doet een mens goed
3 in bonus?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ga vannacht in ieder geval lekker pitten, met de wetenschap dat we 6 punten hebben waarvan 3 in de bonus. Ik vind het nu al prachtig om te weten er een grote kans is dat Twente of PSV hierdoor kampioen kan worden. Dat doet een mens goed
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Utrecht wint. Ik wil dat Utrecht altijd wint, ondanks eventuele gevolgen voor andere clubs. Dat boeit me niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De haat tegen Ajax. Ik hoop dat je goed slaapt
. Als het nou aankomt op PSV-FCU. Wat hoop je dan? Als Utrecht zou winnen en daardoor Ajax kampioen zou worden. Heb je dan liever dat Utrecht verliest
?
Wel meer, ik zit op Fok! tenslotte. Iemand met gezond verstand vind je hier over het algemeen niet. Misschien Yvonne uitgezonderd.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]ja want dat is relevant voor jouw club. Volgens mij mis je zelf een chromosoom of zo.
Dat is het lekkere van zo'n vroege wedstrijd, des te meer uren om te genieten.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Paul het volgende:
Goed reltopic![]()
ik moet lachen om tha duck en de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |