Eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV wint natuurlijk weer. Ik vind het nog steeds onterecht dat Suarez 7 fucking wedstrijd schrosing kreeg. Slaat nergens op.
Iemand in zijn nek bijten slaat wel ergens op? Gewoon een terechte schorsing...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV wint natuurlijk weer. Ik vind het nog steeds onterecht dat Suarez 7 fucking wedstrijd schrosing kreeg. Slaat nergens op.
4 of 5 wedstrijden had het moeten zijn, niet 7quote:
Ben ik helemaal met je eens, 7 wedstrijden slaat nergens op.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind het nog steeds onterecht dat Suarez 7 fucking wedstrijd schrosing kreeg. Slaat nergens op.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, 7 wedstrijden slaat nergens op.
Hadden er 12 onvoorwaardelijk moeten zijn.
En zo niet dat er een goede vervanger gehaald wordt. Er is zo hard een scorende spits nodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Tarado het volgende:
Wat ik belangrijker vind is dat Suarez blijft
Hij had nog voorwaardelijke wedstrijden staan. Hang nou niet de huilie uit zeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
4 of 5 wedstrijden had het moeten zijn, niet 7. Vooral vergeleken met andere overtredingen die veel erger zijn.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo lekker volwassenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Een boeiend duel tot nu toe, kan niet anders zeggen dat ik ondanks het gezeur van een paar kids hier op het puntje van mijn stoel zit.
Hij is de grootste troll die er is.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Kan iemand deze gast vriendelijk de deur verwijzen?
Oh. Ik dacht dat je het over mensen had in het live verslag topicquote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Nee bijten is ook volstrekt normaal..
Let wel ik heb niks tegen Suaréz, sterker nog ik mag hem (in goeden doen) heel graag zien voetballen, alleen moeten dit soort vieze streken van de velden verbannen worden..
Net zoals die keiharde doelbewuste overtredingen, die mogen w.m.b. ook nog harder aangepakt worden.
En het gezeur van de kids hier bedoelde ik thuis mee, niet op FOK! Op mijn zoontje na wil de rest tekenfilms kijken
Het is dom, maar het gaat er bij mij in ieder geval om dat er ergere dingen gebeuren die onbestraft blijven.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Iemand in zijn nek bijten slaat wel ergens op? Gewoon een terechte schorsing...
Je weet dat je me alleen maar voed met dit soort opmerkingen hequote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je het over mensen had in het live verslag topic
En Paul kan je toch niet serieus nemen, met z'n paul in the dark
Hehe, dat leek er inderdaad wel heel erg op ja, dat zag ik later pas en had geen zin in ninja edits..quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je het over mensen had in het live verslag topic
En Paul kan je toch niet serieus nemen, met z'n paul in the dark
Het boeit mij echt niksquote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Paul het volgende:
Als jullie er niet tegen kunnen dat ik ff lach, is het wel heel erg met jullie hoor
Moet je trouwens niet eens je ondertitel veranderen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niksVind dat altijd wel leuk op een forum
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet eens je ondertitel veranderen?
En we hebben een toekomstvoorspeller in de zaalquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Ik begin wel echt medelijden te krijgen met Ajax. Verdomme man, dit jaar wéér geen titel. Wéér geen derde ster. Lijkt me echt heel moeilijk.
Ik kan het goed hebben hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Paul het volgende:
Als jullie er niet tegen kunnen dat ik ff lach, is het wel heel erg met jullie hoor
Ja, geweldige wedstrijdquote:Op zondag 23 januari 2011 15:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een heerlijke dag, ondanks de regen.
Hebben jullie ook zo genoten?
Ik vind je grapje over sterren niet zo leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Ik begin wel echt medelijden te krijgen met Ajax. Verdomme man, dit jaar wéér geen titel. Wéér geen derde ster. Lijkt me echt heel moeilijk.
Zo beginnen wij medelijden te krijgen met Feyenoord. Geen linkerrijtje, geen europees en geen nieuwe goede spelersquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Zeker de moeite waard om naar te kijken. Utrecht was echt subliem en Ajax was waardeloos.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vond vooral alle aanvallen prachtig om te zien.
Is zeker moeilijk maar ik heb toch nog steeds liever onze zorgen dan die van julliequote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Wat een onzin. 7 is een prima straf,misschien zelfs nog te veel. Ik word echt 100x liever even in mijn nek gebeten dan dat iemand met 2 benen over de bal gaat ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om naar te kijken. Utrecht was echt subliem en Ajax was waardeloos.
enorme, sukkel.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken.
Ik heb me wel kostelijk vermaakt met die clown die 2x 45 minuten een shop opvoerde. Die maakte echt een ENOHrme indruk op me.
En dan boos worden als wij medelijden hebben met jullie! beetje van hetzelfde laken een pak dit!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef PIETR het volgende:
Heel dat 020 is 1 grote troll, dus dat zal niet veel uitmaken.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
En stel dat het volgend jaar 5-0 voor Ajax wordt en wij in het Utrecht-topic gaan trollen, nou dan is ineens de wereld te klein
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
vanmiddag lachen we paul uit
Nee, we zijn te groot voor Utrecht, zal een beetje zielig zijn om daar te trollen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
En stel dat het volgend jaar 5-0 voor Ajax wordt en wij in het Utrecht-topic gaan trollen, nou dan is ineens de wereld te klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |