Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zie fotoboekquote:Op zondag 23 januari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh nou wil ik echt weten wie je bent![]()
Misschien heb ik je wel eens gezien
![]()
Whehehe hij klopt ook zo goedquote:
Ik zeg dat ie juist heel goed klopt!quote:
Dat kan kunnen. Meestal blijf ik veilig in de trein zitten als ik in Deurne benquote:
De Lidltreinquote:Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan kunnen. Meestal blijf ik veilig in de trein zitten als ik in Deurne ben.
Daar ben ik het geheel mee eensquote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liever naast de LaPo piesen dan naast de pot
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
GF kan goed dweilen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Iets met zijn werkquote:
Ik wil echt een keer naar GF maar ik mag gewoon nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met zijn werk.
Maar daar ben jij nog veel te jong voor.
Werk... ik te jong voor... dit klinkt nogal verkeerd in mijn orenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met zijn werk.
Maar daar ben jij nog veel te jong voor.
Je mag nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer naar GF maar ik mag gewoon niet
Dan gaan we een keer overdag, dan is het veiligquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van mij wel hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klik maar op het linkje in zijn onderschriftquote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werk... ik te jong voor... dit klinkt nogal verkeerd in mijn oren
quote:
Zou het?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan we een keer overdag, dan is het veilig
Van GF? Daar heb ik al eens op gekliktquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klik maar op het linkje in zijn onderschrift
Ja, met de treinquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zou het?'Even' op en neer naar België
Nou, dan weet je toch wat voor werk ie doet?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van GF? Daar heb ik al eens op geklikt![]()
puik plan en dan zeggen we niksquote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met de treinOf we gaan een weekendje weg en dan gaan we daarheen
dus?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van GF? Daar heb ik al eens op geklikt![]()
Ze is 14!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klik maar op het linkje in zijn onderschrift
ik zal het toch wel wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
puik plan en dan zeggen we niks
Research voor een artikel voor de FPquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zou het?'Even' op en neer naar België
Want? Toen ik 14 was wist ook al hoe het werkte hoorquote:
Nee, we komen als mystery guestquote:
Ja, dat wist ik toen ook wel...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Toen ik 14 was wist ook al hoe het werkte hoor
Dat wist ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, dan weet je toch wat voor werk ie doet?
daar zal hij intrappenquote:
wehehhe incognito met zonnebrillen en een zwarte hoedquote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, we komen als mystery guest
Nee, ik ook niet, maar dat kwam voornamelijk omdat we toen nog niet echt internet haddenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik toen ook wel...
Maar zeg maar bewust het werk van GF opzoeken, nee, dat dan weer niet...
Toen ik veertien was, speelde ik nog met Lego ofzo.
Whehehe grappigquote:Op zondag 23 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik toen ook wel...
Maar zeg maar bewust het werk van GF opzoeken, nee, dat dan weer niet...
Toen ik veertien was, speelde ik nog met Lego ofzo.
Ja, en een krant met kijkgatenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar zal hij intrappen![]()
[..]
wehehhe incognito met zonnebrillen en een zwarte hoed
Jij was vet crimineel toenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar dat kwam voornamelijk omdat we toen nog niet echt internet hadden
Ik niet, ik zat al in de kroeg
Whahahaha hoog inspector gadget gehaltequote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een krant met kijkgaten
INSPECTOR GADGETquote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha hoog inspector gadget gehalte
[ afbeelding ]
"vroeger"?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
INSPECTOR GADGETDat heb ik vroeger vaak gekeken
![]()
Ja een 14-jarig leven heeft ook een vroeger vind ikquote:
Hoezo crimineel? Ik deed niets stelen of vernielenquote:
Go go gadget arm is wel erg fout in combinatie met GF zijn club en ditquote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha hoog inspector gadget gehalte
[ afbeelding ]
En dat valt niet op, als je als enige zo bij GF binnen staatquote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een krant met kijkgaten
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Go go gadget arm is wel erg fout in combinatie met GF zijn club en dit
Maar je deed dingen drinken die jij nog heul niet mocht drinken:Y .quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo crimineel? Ik deed niets stelen of vernielenIk was erg vriendelijk en aardig voor andere mensen
[..]
Go go gadget arm is wel erg fout in combinatie met GF zijn club en dit
RZquote:
dresscode?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat valt niet op, als je als enige zo bij GF binnen staat?
Jij in gleufhoed, regenjas, zonnebril en krant met kijkgaten, en de rest van de gasten wél in 'dresscode'...
HEEL vriendelijk en aardigquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je deed dingen drinken die jij nog heul niet mocht drinken:Y .
En... HOE vriendelijk en aardig![]()
![]()
?
Evakostuumquote:
Dresscodequote:
quote:
OMG OMG OMG.....quote:Op zondag 23 januari 2011 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HEEL vriendelijk en aardigStappen van 10 gulden zakgeld per week ging niet he
Lief meisje, ik maak een grapjequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG OMG OMG.....
Breezah avant la lettre...
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wehehhe incognito met zonnebrillen en een zwarte hoed
Op je veertiendequote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En ik was er goed in ook
Ik zei toch dat ik een lellebel was
Snap ikquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief meisje, ik maak een grapje
Nee, die doen het vrijwel nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en MPG, komen DM's aan bij jou? Of doet ie dat niet goed?
Nou dat kon nog weleens tegenvallenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief meisje, ik maak een grapje
Weet je hoeveel stookolie die batsbaas per week verbruiktquote:
Keequote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die doen het vrijwel niet...
Ja soms, krijg ik ze ineens van 3 dagen binnen ofzo.
Doe liever PM of MSN ofzo...
Dat weet ik, dat weet jij, maar daar komt ze dan vanzelf wel achterquote:Op zondag 23 januari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kon nog weleens tegenvallen![]()
hier is het niet koudquote:
veelquote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoeveel stookolie die batsbaas per week verbruikt...
flesquote:Op zondag 23 januari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kon nog weleens tegenvallen![]()
Precies, en als je eenmaal binnen bent is er geen weg meer terugquote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat weet ik, dat weet jij, maar daar komt ze dan vanzelf wel achter
Precies, dus mondje dichtquote:Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, en als je eenmaal binnen bent is er geen weg meer terug
We moeten er toch ook heenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het niet koud![]()
[..]
veel
wait whut?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat weet ik, dat weet jij, maar daar komt ze dan vanzelf wel achter
wat dacht je zelfquote:Op zondag 23 januari 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We moeten er toch ook heenof kunnen we ons daar omkleden
Das wel de bedoelingquote:Op zondag 23 januari 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We moeten er toch ook heenof kunnen we ons daar omkleden
Ja, jij bent ook een boefjequote:
Ja weet ik veel, ik ben echt een LEEK hoorquote:
lees comment hierboven.. L E E Kquote:Op zondag 23 januari 2011 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling. Anders val je onderweg ook al zo op he
...
Alsof ik er wel vaste klant benquote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben echt een LEEK hoor
[..]
lees comment hierboven.. L E E K
waarvoor zijn de kledingskastje er andersquote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben echt een LEEK hoor
[..]
lees comment hierboven.. L E E K
Toen zij, ehm... ehm... 'lief deed' voor een breezer drankje?quote:
dat zeg ik niet, maar goed mij kan je alles wijsmaken wat dat betreftquote:
WELKE ????????????quote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarvoor zijn de kledingskastje er anders
kijk maar op de foto'squote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar goed mij kan je alles wijsmaken wat dat betreft
Wist ik veel dat je je daar kan/moet omkleden....
[..]
WELKE ????????????
ja maar je weet toch wat ik van je website vind_O-quote:
gwoon, in de kroeg...altijdquote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen zij, ehm... ehm... 'lief deed' voor een breezer drankje?![]()
???
Midden in de kroeg ook nog gewoonquote:
Ja, je bent 14 en je wilt gratis drank...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Midden in de kroeg ook nog gewoon![]()
![]()
![]()
...
OMG...
haahaha slettebakjequote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je bent 14 en je wilt gratis drank...
EN dan ga je.... middenin de kroeg....quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je bent 14 en je wilt gratis drank...
Tot later mopquote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga koen aankledenen dan even wat wegbrengen
![]()
Dat UITkleden is niet wat ze met OMkleden bedoelde hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarvoor zijn de kledingskastje er anders
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar je weet toch wat ik van je website vind_O-
Wat denk je dat we deden?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
EN dan ga je.... middenin de kroeg....OMG OMG OMG
![]()
![]()
...
Stu lieverd!quote:
laters lovelyquote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga koen aankledenen dan even wat wegbrengen
![]()
Ja, ehm... gratis drank krijgenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat denk je dat we deden?![]()
[..]
Stu lieverd!![]()
![]()
stuartquote:
Dat deden we vooraf hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
Ja, ehm... gratis drank krijgen... En dan een bijbehorende tegenprestatie
...
![]()
![]()
* MPG knuffelt ST even zodat ze het weer warm krijgtquote:Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
Koud hier *brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
verwarming aanzettenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Maar wat was volgens jou de tegenprestatie dan?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat was volgens jou de tegenprestatie dan?
Nou, wat denk je?quote:
ik begrijp meteen waarom jij naar hier wil komenquote:
* wel.o.k komt naast st zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat je er beter gewoon bovenop kan duiken.quote:
Ik laat jullie wel in de waan, want zo ernstig was het echt nietquote:Op zondag 23 januari 2011 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik begrijp meteen waarom jij naar hier wil komen
Of jij, jij dekt me beter af, denk ikquote:Op zondag 23 januari 2011 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je er beter gewoon bovenop kan duiken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je er beter gewoon bovenop kan duiken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of jij, jij dekt me beter af, denk ik
Oh, nou, ik offer me wel weer op danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of jij, jij dekt me beter af, denk ik
Geen tijd meer aan besteed maar hoef ik ook niet vandaag al helemaal uit mijn kop te kennenquote:
stoewiequote:
Deed je dat eerder een beetje raar dan?quote:
Ik liep al 10 dagen met een soortgipsachtig verband om mijn kuit dus kon ik niet normaal douchen en het mocht er vandaag af.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deed je dat eerder een beetje raar dan?
crvquote:
quote:
ooooooooooooooooooooooh, wat heerlijk is dat dan he?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef crv het volgende:
[..]
Ik liep al 10 dagen met een soortgipsachtig verband om mijn kuit dus kon ik niet normaal douchen en het mocht er vandaag af.
Eerst het huishouden e.d. maar even met gedaan en net eraf gehaald en weer heerlijk normaal gedouched
GFquote:
bijna onbeschrijflijk fijn om weer je been te poetsenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooh, wat heerlijk is dat dan he?
![]()
![]()
waarom nu nog niet danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef RockNijntje het volgende:
Over een kwartier ben ik er ook weer weg van
bijna in extase zeker he?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:18 schreef crv het volgende:
bijna onbeschrijflijk fijn om weer je been te poetsen
quote:
Da cagonit!quote:
Marijkeeeequote:
Hey Fleshje!quote:
Gfquote:
huh?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
GF![]()
Ik heb vannacht naar je zitten kijken
waar douchen al niet goed voor isquote:
quote:
quote:
miniquote:
jij dacht dat ik gluurde hequote:
Ja, ehmquote:Op zondag 23 januari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat was volgens jou de tegenprestatie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wat nou RZ?quote:
Was een matige tijd ja. Maar die mongolenregel moet natuurlijk gewoon afgeschaft worden want dat slaat nergens op.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef crv het volgende:
Overigens heeft groothuis zijn kansen wel verkloot zeg
al aan de fles Flash?quote:
dat wel, maar dat had geen invloed op de matige prestatie van groothuisquote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was een matige tijd ja. Maar die mongolenregel moet natuurlijk gewoon afgeschaft worden want dat slaat nergens op.
quote:
Ik over een half uurtjequote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef RockNijntje het volgende:
Over een kwartier ben ik er ook weer weg van
mijn reputatie is me vooruit gesneldquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ehm... ehm
...
Nee joh, doe niet zo raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en msn staat wel aan, maar dat is beneden op de laptop en ik zit op de pc, dus als je wilt mag je terug pmen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh, verdeurie, stuur ik je net een heel mooie foto van Thijsquote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo raarOh en msn staat wel aan, maar dat is beneden op de laptop en ik zit op de pc, dus als je wilt mag je terug pmen
Oh sorry!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, verdeurie, stuur ik je net een heel mooie foto van Thijs
ik ookquote:
JA, ik wasser toch niet bij, dus ik weet dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de laptop meewerktquote:Oh en msn staat wel aan, maar dat is beneden op de laptop en ik zit op de pc, dus als je wilt mag je terug pmen...
Ik zat indd al te msnnen...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dan zal ik wel een verkeerd e-mail adres hebben. Flikker het er gelijk uitquote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo raarOh en msn staat wel aan, maar dat is beneden op de laptop en ik zit op de pc, dus als je wilt mag je terug pmen
Succes Nijntjequote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Dagdag fokkers, ik ga even lekker door de kou fietsen![]()
Jaaa....alleen weet ik jouw mailadres nooitquote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorry!Wil je mailen anders?
Nu wel?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is PM ook van slagKrijg een pop up dat ik een PM heb, staat er niets in de inbox
Dat staat toch in MSN, gekkie?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa....alleen weet ik jouw mailadres nooit
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gebruikt ooit iemand zijn hotmail echt echt dan?quote:
waarheen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ja. Tenminste ik ken mensen die dat doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebruikt ooit iemand zijn hotmail echt echt dan?
fiets ze rockyquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ikquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik al niet meer sinds ik kabelinternet hebquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee nee nee!!!! Je hebt het goede adres! Niet eruit gooien! Ik zit alleen niet achter de laptop, dus ik kan niet antwoordenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een verkeerd e-mail adres hebben. Flikker het er gelijk uit
Ik alleen voor spamquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
krijg je het ook meteen warmerquote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik blijf nog even, fiets dalijk wel wat sneller
Daaromquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg je het ook meteen warmer
Gezelligquote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik blijf nog even, fiets dalijk wel wat sneller
die zijn nu onderweg naar mijquote:
Leukquote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die zijn nu onderweg naar mij
Toen ben je je @sloom adres gaan gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik al niet meer sinds ik kabelinternet heb
quote:
Hij is onderwegquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik alleen voor spamZal ik dan een hint doen, mijn hele naam aan elkaar en dan bij gmail
laters rockyquote:
Valt mee toch?quote:
nou niet meer want ik ben ook wegquote:
Woah! Te schattig!quote:
latahquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou niet meer want ik ben ook weg![]()
laters
Later GFquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters
Hey famousquote:
Laterquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters
Vind het wel meevallen op het moment eigenlijkquote:
Wat wat wat?quote:
wat?quote:
wk sprint schaatsenquote:
der doet ook een brit mee, nou ja ....quote:
pas op hoor, het is een kindje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Zal wel niet veel zijn danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:49 schreef crv het volgende:
[..]
der doet ook een brit mee, nou ja ....
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pas op hoor, het is een kindje!
wat een die-hard gabberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er nog iemand uitgegleden op het ijs?.
kweenie, hij doet me denken aan een vriend van me...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pas op hoor, het is een kindje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
*denkt aan PI's .....KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
hij is twee.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
kweenie, hij doet me denken aan een vriend van me...
nog nietquote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er nog iemand uitgegleden op het ijs?.
weet ik, maar toch.quote:
Ja, ik zie de link ook niet helemaalquote:
Hilbertquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
TFM is vier, dan kan hij dus best een vriendje hebben dat ook qua leeftijd opThijs
lijkt
.
als jij nog een keer mijn zoon met een gabber vergelijkt dan had je liever niet geboren willen wordenquote:
oeh, okok, hij is een cutie!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij nog een keer mijn zoon met een gabber vergelijkt dan had je liever niet geboren willen worden
Die zijn toch niet belangrijkquote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
Potver, ik wilde een foutje aanpassen in mijn post, klikte ik op edit bij de reactie van Stu eronder![]()
.
Stomme auto-updatequote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
Potver, ik wilde een foutje aanpassen in mijn post, klikte ik op edit bij de reactie van Stu eronder![]()
.
Dolle_hond zou rond dit moment "even gaan afsprinten"quote:
dolle_hondquote:Op zondag 23 januari 2011 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dolle_hond zou rond dit moment "even gaan afsprinten"
Wacht maar tot hij 14 isquote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij nog een keer mijn zoon met een gabber vergelijkt dan had je liever niet geboren willen worden
hij bedoeld je non-gabbero.quote:
Nee... Thijsquote:
...dan wordt hij een hele lieve knulquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee... Thijs...
Alstie dan op zijn mama lijkt...
Nee.quote:
Dan wordt hij nooit een gabberquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee... Thijs...
Alstie dan op zijn mama lijkt...
Die op die leeftijd ietwat rebels, en een klein beetje een boefje isquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
...dan wordt hij een hele lieve knul.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
...dan wordt hij een hele lieve knul.
Dat geluk heb je dan weer welquote:Op zondag 23 januari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt hij nooit een gabber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |