quote:
quote:
miniquote:
jij dacht dat ik gluurde hequote:
Ja, ehmquote:Op zondag 23 januari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat was volgens jou de tegenprestatie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wat nou RZ?quote:
Was een matige tijd ja. Maar die mongolenregel moet natuurlijk gewoon afgeschaft worden want dat slaat nergens op.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef crv het volgende:
Overigens heeft groothuis zijn kansen wel verkloot zeg
al aan de fles Flash?quote:
dat wel, maar dat had geen invloed op de matige prestatie van groothuisquote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was een matige tijd ja. Maar die mongolenregel moet natuurlijk gewoon afgeschaft worden want dat slaat nergens op.
quote:
Ik over een half uurtjequote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef RockNijntje het volgende:
Over een kwartier ben ik er ook weer weg van
mijn reputatie is me vooruit gesneldquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ehm... ehm
...
Nee joh, doe niet zo raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en msn staat wel aan, maar dat is beneden op de laptop en ik zit op de pc, dus als je wilt mag je terug pmen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |