Oh, verdeurie, stuur ik je net een heel mooie foto van Thijsquote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo raarOh en msn staat wel aan, maar dat is beneden op de laptop en ik zit op de pc, dus als je wilt mag je terug pmen
Oh sorry!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, verdeurie, stuur ik je net een heel mooie foto van Thijs
ik ookquote:
JA, ik wasser toch niet bij, dus ik weet dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de laptop meewerktquote:Oh en msn staat wel aan, maar dat is beneden op de laptop en ik zit op de pc, dus als je wilt mag je terug pmen...
Ik zat indd al te msnnen...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dan zal ik wel een verkeerd e-mail adres hebben. Flikker het er gelijk uitquote:Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo raarOh en msn staat wel aan, maar dat is beneden op de laptop en ik zit op de pc, dus als je wilt mag je terug pmen
Succes Nijntjequote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Dagdag fokkers, ik ga even lekker door de kou fietsen![]()
Jaaa....alleen weet ik jouw mailadres nooitquote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorry!Wil je mailen anders?
Nu wel?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is PM ook van slagKrijg een pop up dat ik een PM heb, staat er niets in de inbox
Dat staat toch in MSN, gekkie?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa....alleen weet ik jouw mailadres nooit
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gebruikt ooit iemand zijn hotmail echt echt dan?quote:
waarheen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ja. Tenminste ik ken mensen die dat doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebruikt ooit iemand zijn hotmail echt echt dan?
fiets ze rockyquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ikquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik al niet meer sinds ik kabelinternet hebquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee nee nee!!!! Je hebt het goede adres! Niet eruit gooien! Ik zit alleen niet achter de laptop, dus ik kan niet antwoordenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een verkeerd e-mail adres hebben. Flikker het er gelijk uit
Ik alleen voor spamquote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
krijg je het ook meteen warmerquote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik blijf nog even, fiets dalijk wel wat sneller
Daaromquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg je het ook meteen warmer
Gezelligquote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik blijf nog even, fiets dalijk wel wat sneller
die zijn nu onderweg naar mijquote:
Leukquote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die zijn nu onderweg naar mij
Toen ben je je @sloom adres gaan gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik al niet meer sinds ik kabelinternet heb
quote:
Hij is onderwegquote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik alleen voor spamZal ik dan een hint doen, mijn hele naam aan elkaar en dan bij gmail
laters rockyquote:
Valt mee toch?quote:
nou niet meer want ik ben ook wegquote:
Woah! Te schattig!quote:
latahquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou niet meer want ik ben ook weg![]()
laters
Later GFquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters
Hey famousquote:
Laterquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters
Vind het wel meevallen op het moment eigenlijkquote:
Wat wat wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|