wk sprint schaatsenquote:
der doet ook een brit mee, nou ja ....quote:
pas op hoor, het is een kindje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Zal wel niet veel zijn danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:49 schreef crv het volgende:
[..]
der doet ook een brit mee, nou ja ....
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pas op hoor, het is een kindje!
wat een die-hard gabberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er nog iemand uitgegleden op het ijs?.
kweenie, hij doet me denken aan een vriend van me...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pas op hoor, het is een kindje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
*denkt aan PI's .....KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hij is twee.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
kweenie, hij doet me denken aan een vriend van me...
nog nietquote:Op zondag 23 januari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er nog iemand uitgegleden op het ijs?.
weet ik, maar toch.quote:
Ja, ik zie de link ook niet helemaalquote:
Hilbertquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
TFM is vier, dan kan hij dus best een vriendje hebben dat ook qua leeftijd opThijs
lijkt
.
als jij nog een keer mijn zoon met een gabber vergelijkt dan had je liever niet geboren willen wordenquote:
oeh, okok, hij is een cutie!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij nog een keer mijn zoon met een gabber vergelijkt dan had je liever niet geboren willen worden
Die zijn toch niet belangrijkquote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
Potver, ik wilde een foutje aanpassen in mijn post, klikte ik op edit bij de reactie van Stu eronder![]()
.
Stomme auto-updatequote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
Potver, ik wilde een foutje aanpassen in mijn post, klikte ik op edit bij de reactie van Stu eronder![]()
.
Dolle_hond zou rond dit moment "even gaan afsprinten"quote:
dolle_hondquote:Op zondag 23 januari 2011 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dolle_hond zou rond dit moment "even gaan afsprinten"
Wacht maar tot hij 14 isquote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij nog een keer mijn zoon met een gabber vergelijkt dan had je liever niet geboren willen worden
hij bedoeld je non-gabbero.quote:
Nee... Thijsquote:
...dan wordt hij een hele lieve knulquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee... Thijs...
Alstie dan op zijn mama lijkt...
Nee.quote:
Dan wordt hij nooit een gabberquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee... Thijs...
Alstie dan op zijn mama lijkt...
Die op die leeftijd ietwat rebels, en een klein beetje een boefje isquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
...dan wordt hij een hele lieve knul.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
...dan wordt hij een hele lieve knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |